Okay, mag nu ook toch? Over naar 3 flessen?? Lennon krijgt inderdaad over de dag wat meer nog.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb het idee dat lennon nu nog steeds meer drinkt dan jan hoor, die drinkt smorgens en savonds 200, blijft vaak een laagje van 10 tot 20 staan, en overdag 250, max 300 ofzo vandaar dat ik nu ga kijken of ik de vier uur fles kan laten vallen, en in ruil daarvoor een beetje thee oid ga geven.
ik had nog nooit van koelstra gehoord, en de kleur is wel mooi, maar ik ben niet zo weg van dit soort buggy's, kweet nie waarom. lijken mij gewoon niet stevig genoeg denk ik
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Yup dat is hem. Juist heel stevig. En we hebben de duo nog, daar blijft hij voorlopig in, in zn nestje. Waar je de bovenkant vanaf kunt ritsen.
DJMO, heb jij een buggy? Of gewone wandelwagen?
zo dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe weet je ook alweer of er een tandje door zit te komen? tyler knaagt op mijn vingers en volgens mij voel ik een klein stukje scherps uitsteken.
een metalen lepeltje doet wonderen idd als je een tikje hoort heeft ie een tandje doorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja maar ik mag niet kijken uiteraard. Veel kwijlen en bijten check. Was het niet iets met een theelepel bedenk ik me ineens?
die keuze moet je dan natuurlijk wel hebben diaan, ik heb geen rijbewijs en mijn man ook niet. daarom hebben wij voor dit gekozen. met deze wagen kun je ook nog eens (in ons geval) de rhoonse grienden in, dat zie ik me met een lichtgewicht buggy nog niet doenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die wandelwagens op een gegeven moment zó onhandig.... wij kunnen van de kinderwagen ook nog een wandelwagen gebruiken, ik denk niet dat ik die vaak ga gebruiken.Ik vind het zoiezo al niet zo leuk om te lopen/wandelen.. met of zonder baby. Pak tzt veel liever de auto èn buggy dan.
De kinderstoel is erKan hem alleen nog niet zelf naar de kamer brengen, moet wachten totdat Peace thuis is. en die is natuurlijk laat... eerst naar de garage
Komt vanzelf wel Fuente, als een kindje met 9 maanden al loopt is het ook niet goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:58 schreef Fuente het volgende:
Merel doet eigenlijk nog vrij weinigZe is vandaag pcies 7 maanden oud, rolt op haar buik en rug, maar schuift niet ofzo.
gefeliciteerd met de vermaanddag van je ukquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:58 schreef Fuente het volgende:
Merel doet eigenlijk nog vrij weinigZe is vandaag pcies 7 maanden oud, rolt op haar buik en rug, maar schuift niet ofzo.
Dat snap ik helemaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
die keuze moet je dan natuurlijk wel hebben diaan, ik heb geen rijbewijs en mijn man ook niet. daarom hebben wij voor dit gekozen. met deze wagen kun je ook nog eens (in ons geval) de rhoonse grienden in, dat zie ik me met een lichtgewicht buggy nog niet doendaarnaast is wandelen gezond
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
In een grote kinderstoel al weer! Wat gaat het hard he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |