abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70850120
Yup dat is hem. Juist heel stevig. En we hebben de duo nog, daar blijft hij voorlopig in, in zn nestje. Waar je de bovenkant vanaf kunt ritsen.

DJMO, heb jij een buggy? Of gewone wandelwagen?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:14:12 #127
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70850138
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:01 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb het idee dat lennon nu nog steeds meer drinkt dan jan hoor, die drinkt smorgens en savonds 200, blijft vaak een laagje van 10 tot 20 staan, en overdag 250, max 300 ofzo vandaar dat ik nu ga kijken of ik de vier uur fles kan laten vallen, en in ruil daarvoor een beetje thee oid ga geven.

ik had nog nooit van koelstra gehoord, en de kleur is wel mooi, maar ik ben niet zo weg van dit soort buggy's, kweet nie waarom. lijken mij gewoon niet stevig genoeg denk ik
Okay, mag nu ook toch? Over naar 3 flessen?? Lennon krijgt inderdaad over de dag wat meer nog.

Deze buggy's zijn heel erg stevig, ik heb er eentje voor Twan gehad en Twan was echt niet rustig, maar de buggy is nog steeds te gebruiken. Hij ziet er alleen niet meer zo mooi uit.... maar stevig is hij zeker wel en zoveel makkelijker dan een wandelwagen.. helemaal als ze over een tijdje op de fiets mogen, buggy mee op de fiets: ideaal!!
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 16:08:09 #128
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70852102
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Yup dat is hem. Juist heel stevig. En we hebben de duo nog, daar blijft hij voorlopig in, in zn nestje. Waar je de bovenkant vanaf kunt ritsen.

DJMO, heb jij een buggy? Of gewone wandelwagen?

ik heb deze ingrid.

en zo'n gewone buggy kan idd wel stevig zijn, maar ik vind ze gewoon te breekbaar eruit zien, en te kleine wieltjes hebben. het moet bij mij groot, grof en stoer zijn

hij mág idd over op drie flessen diaan, maar de laatste keer op drie flessen werd hij om vier uur snachts wakker dus ik twijfel nog .. of hij er al wel aan toe is zeg maar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_70853206
Hoe weet je ook alweer of er een tandje door zit te komen? tyler knaagt op mijn vingers en volgens mij voel ik een klein stukje scherps uitsteken.
pi_70853454
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe weet je ook alweer of er een tandje door zit te komen? tyler knaagt op mijn vingers en volgens mij voel ik een klein stukje scherps uitsteken.
zo dus
witte puntjes, veel kwijlen en bijten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 16:51:04 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70853528
je roept vanzelf een keer au ingrid
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_70853627
Ja maar ik mag niet kijken uiteraard. Veel kwijlen en bijten check. Was het niet iets met een theelepel bedenk ik me ineens?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 17:25:58 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70854741
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja maar ik mag niet kijken uiteraard. Veel kwijlen en bijten check. Was het niet iets met een theelepel bedenk ik me ineens?
een metalen lepeltje doet wonderen idd als je een tikje hoort heeft ie een tandje door

vrijdag 10 juli 2009 @ 17:48:39 #134
114177 Diaan73
pi_70855473
Ik vind die wandelwagens op een gegeven moment zó onhandig.... wij kunnen van de kinderwagen ook nog een wandelwagen gebruiken, ik denk niet dat ik die vaak ga gebruiken. Ik vind het zoiezo al niet zo leuk om te lopen/wandelen.. met of zonder baby. Pak tzt veel liever de auto èn buggy dan.

De kinderstoel is er Kan hem alleen nog niet zelf naar de kamer brengen, moet wachten totdat Peace thuis is. en die is natuurlijk laat... eerst naar de garage
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 18:25:07 #135
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70856524
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die wandelwagens op een gegeven moment zó onhandig.... wij kunnen van de kinderwagen ook nog een wandelwagen gebruiken, ik denk niet dat ik die vaak ga gebruiken. Ik vind het zoiezo al niet zo leuk om te lopen/wandelen.. met of zonder baby. Pak tzt veel liever de auto èn buggy dan.

De kinderstoel is er Kan hem alleen nog niet zelf naar de kamer brengen, moet wachten totdat Peace thuis is. en die is natuurlijk laat... eerst naar de garage
die keuze moet je dan natuurlijk wel hebben diaan, ik heb geen rijbewijs en mijn man ook niet. daarom hebben wij voor dit gekozen. met deze wagen kun je ook nog eens (in ons geval) de rhoonse grienden in, dat zie ik me met een lichtgewicht buggy nog niet doen daarnaast is wandelen gezond

vrijdag 10 juli 2009 @ 19:36:12 #136
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70858619
Daryl, wat een snelle ben jij!!!
Maarten gaat écht nog niet staan hoor, hij schuift wel de halve kamer door en dan het liefst naar de tv kast waar de blue ray speler (heel handig ) op kinderhoogte staat!

Ik ben vanmiddag bij een collega op kraamvisite geweest en haar zoon heet... Maarten! Alleen had ik nu mijn eigen Maarten niet mee, vanwege de pokjes... Maar we gaan binnenkort eens daten, kijken hoe de mannen elkaar vinden!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_70858971
I love my quinny wandelwagen! Echt ze zijn heerlijk om mee te wandelen (en ik wandel veel, heeeel veel)
Alleen begint hij een beetje op te raken, misschien dat we nog een nieuwere kopen maar dat zien we dan wel weer.
Diaan er wordt in het dreumestopic niet zo heel veel gepost, ik vind het hier gewoon gezelliger

Heel veel kindjes kunnen daar al waggelen en zeggen al wat woordjes, kom ik aan met mijn gestuiter dat Koen alweer 3/4 stapjes gedaan heeft.
pi_70859005
Mijn ideale vervoersmethode: op de fiets en draagdoek in de fietstas
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:58:10 #139
105850 Fuente
mamamuts
pi_70859349
Merel doet eigenlijk nog vrij weinig Ze is vandaag pcies 7 maanden oud, rolt op haar buik en rug, maar schuift niet ofzo.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70859448
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:58 schreef Fuente het volgende:
Merel doet eigenlijk nog vrij weinig Ze is vandaag pcies 7 maanden oud, rolt op haar buik en rug, maar schuift niet ofzo.
Komt vanzelf wel Fuente, als een kindje met 9 maanden al loopt is het ook niet goed
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:03:09 #141
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70859515
Fuente, Maarten doet dit ook pas kort hoor... Ook heel lang alleen maar wat rollen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 20:05:56 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70859605
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:58 schreef Fuente het volgende:
gefeliciteerd met de vermaanddag van je uk en wat LL zegt; het komt vanzelf!!

paar weken geleden werd hier toch belletje getrokken? oudste van de drie ventjes kwam net (uit zichzelf!) excuses aanbieden en beloven dat hij en zijn vriendjes mij voortaan met rust zouden laten omdat ik een baby heb, t knulletje heeft twee babybroertjes dus kon wel begrijpen wáárom ik zo boos was toen. toch tof dat hij het komt zeggen

vrijdag 10 juli 2009 @ 20:27:45 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70860280
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:25 schreef DJMO het volgende:

[..]

die keuze moet je dan natuurlijk wel hebben diaan, ik heb geen rijbewijs en mijn man ook niet. daarom hebben wij voor dit gekozen. met deze wagen kun je ook nog eens (in ons geval) de rhoonse grienden in, dat zie ik me met een lichtgewicht buggy nog niet doen daarnaast is wandelen gezond
Dat snap ik helemaal.
Wij hebben auto en buggy en wandelwagen en draagdoek en de buggy is ideaal om even achterin de auto te gooien en mee naar de stad te rijden en even te winkelen, maar als ik lopend het centrum in ga (nou ja, ging, nu even niet) dan deed ik dat liever met de echte wandelwagen, dat loopt veel prettiger dan die kleine stuiter-wieltjes.
En zeker als je dus ook nog eens niet op mooie stoepen loopt.

Draagdoek vind ik ook fijn, maar niet als er geshopt wordt, ik hou geen armen meer over van het dragen van alle spullen dan.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:52:59 #144
114177 Diaan73
pi_70860978
DJMO, ik bedoelde eigenlijk niet de auto, maar de fiets.... En idd wandelen, is gezond, maar ik ben er geen groot fan van. Van ons huis naar de stad lopen, is maar 15 minuten, dan nog in de stad rondlopen en weer terug... pffff, ik vind het maar niets, ook maar een paar keer gedaan. Ik vind de kinder-/wandelwagen ook zo onhandig in de stad en vooral in de winkels, ik loop overal tegenaan. Maar dat is gewoon mijn gebrek denk ik. Ik vind het wel leuk om af en toe 45 minuten ofzo te gaan wandelen, maar zodra Lennon op de fiets kan, doe ik dat liever op de fiets, dat vind ik wel heel erg leuk. :

Merel alweer 7 maanden Gefeliciteerd!!

LL, dan blijf je lekker toch hier nog eventjes hangen....
Make love, not war ☮
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:08:12 #145
105850 Fuente
mamamuts
pi_70861393
Thnx Diaan Het gaat zo snel he!

Ooh ik maak me ook geen zorgen hoor, Merel is een stuk langzamer dan Sara, maar ze doet het goed.
Ik ben wel heel benieuwd of ze over 2 weken (op het CB) nog gegroeid is. Broekjes maat 62 zitten haar nog steeds te ruim, ze blijft een beetje ukkig lijkt het wel. Echt een klein rond propje, want gewicht heeft ze genoeg
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:15:28 #146
114177 Diaan73
pi_70861561
Ja, het gaat echt snel, over 2 weken is Lennon alweer 6 maanden!!

De kinderstoel hebben we opgezet en net heeft Lennon daar zn pap in gehad, hij vond het wel leuk geloof ik, maar wilde niet lachen voor de foto. Foto komt morgen trouwens.....
Make love, not war ☮
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:19:47 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70861668
In een grote kinderstoel al weer! Wat gaat het hard he!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:21:10 #148
114177 Diaan73
pi_70861701
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
In een grote kinderstoel al weer! Wat gaat het hard he!

Al blijft hij toch nog best een kleintje vergeleken bij mn neefjes en Twan op dezelfde leeftijd.
Make love, not war ☮
pi_70862909
Fuente Tyler rolt nog niet van rug naar buik.
Soms ben ik wel een soort van jaloers als ik hier lees wat even oude of jongere kindjes al kunnen. Slaat nergens op dat weet ik wel. Maarja, de fysio helpt iig, want hij kan al veel meer.
Aaah, bedenk met net dat Tyler dan ook al 7 maanden (en 2 dagen) is.
Enne tandje is vrijwel zeker. Djeez voelde ook en klein scherp puntje.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:06:23 #150
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70863018
Noah kon wat mij betreft niet snel genoeg nieuwe dingen leren en groter worden... Hannah mag van mij juist wel lekker lang klein blijven , maar gaat voor mijn gevoel juist harder!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')