abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70829131
Fuente wat een gedoe zeg! Gelukkig dat het alsnog via een omweg geregeld is.
Bij Tyler ging het juist in1x goed met de voeding. Alleen moet ik het ruim van tevoren bestellen. Want het is niet standaard op voorraad bj de leverancier.
Ik hoop maar dat het er morgen is, anders ga ik voor niks door de regen!

Tyler heeft vandaag broccoli gekluifd. Vond hij maar vreemd.
Als ik dat pureer, krijg ik het niet superglad, ook niet met wat vocht erbij. Is dat normaal, of doe ik wat fout?
pi_70829227
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fuente wat een gedoe zeg! Gelukkig dat het alsnog via een omweg geregeld is.
Bij Tyler ging het juist in1x goed met de voeding. Alleen moet ik het ruim van tevoren bestellen. Want het is niet standaard op voorraad bj de leverancier.
Ik hoop maar dat het er morgen is, anders ga ik voor niks door de regen!

Tyler heeft vandaag broccoli gekluifd. Vond hij maar vreemd.
Als ik dat pureer, krijg ik het niet superglad, ook niet met wat vocht erbij. Is dat normaal, of doe ik wat fout?
Volgens mij is dat wel normaal, het is mij ook nog niet gelukt. Seb vond het niet te eten in ieder geval Ik geef voornamelijk potjes, om het mezelf ook allemaal wat gemakkelijker te maken Maar hij smult er van.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70829540
Potjes zijn ook makkelijk! Heb ik ook. Tyler eet nog niet echt veel. Soms nog geen half klein potje. Is toch makkelijker met oefenen.

We hebben trouwens de kinderwagen/wandelwagen combinatie verkocht en hebben nu een Koelstra buggy gekocht. Camouflage kleur.
pi_70831428
Die koelstra buggy's zijn super relaxed!!

Marie hoe is het met maarten en zijn pokjes?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:59:51 #104
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70831879
Het jeukt toch wel Maar hij is er verder niet beroerd onder, het is echt een krentenbolletje als ik naar zijn hoofdje kijk... ga morgen wel wat foto's maken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 07:53:29 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70837354
hoe is de nacht met tess gegaan vicky?

Jan heeft vannacht zo te zien iets geleerd, hij rolt van buik naar rug en ook door. en als hij op zijn buik ligt draait hij trouwens rondjes dus ik kan hem nu echt overal vandaan plukken. en hij begint op zijn handjes te steunen dus kruipen zal wel niet al te lang meer op zich laten wachten

ik vraag me af of hij gisteren de weerslag van woensdag heeft gevoeld, er was qua eten niets met hem te beginnen, heeft uiteindelijk blijkbaar wel genoeg binnengehad want hij werd 'pas' om zeven uur wakker vanmorgen. gelukkig heb ik ook redelijk kunnen slapen, lag er voor de verandering al om kwart over tien in.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_70838043
vannacht gign wel redelij. Gister een hele drukke dag gehad, dus ze was wat van slag denk ik.
Ze ging om half 10 slapen, tot uhh volgens mij was het half 3. Toen pas weer om 4 uur tot 7 geloof ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 09:45:56 #107
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_70839196
Hier nog mensen ervaring met de Rapley methode?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rapley-methode
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 09:50:48 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70839342
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
Hier nog mensen ervaring met de Rapley methode?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rapley-methode
Theorie en Praktijk van de Rapley methode #3
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 10 juli 2009 @ 11:24:59 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70842397
Hannah heeft de smaak de pakken. Ze rolt nu continu op haar zij En dan als een vis op het drogen liggen spartelen natuurlijk en uiteindelijk huilen omdat het toch niet zo leuk is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:14:22 #110
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70844138
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:24 schreef texelonia het volgende:
Hannah heeft de smaak de pakken. Ze rolt nu continu op haar zij En dan als een vis op het drogen liggen spartelen natuurlijk en uiteindelijk huilen omdat het toch niet zo leuk is
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:24:00 #111
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70846475
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:55 schreef Estrys het volgende:

[..]

Volgens mij is dat wel normaal, het is mij ook nog niet gelukt. Seb vond het niet te eten in ieder geval Ik geef voornamelijk potjes, om het mezelf ook allemaal wat gemakkelijker te maken Maar hij smult er van.
Psss, hier ook nog alleen potjes hoor... erg gemakkelijk en helemaal nu ik zelf niet zoveel kan. Lennon krijgt ook een half potje per keer, is ook meer dan genoeg. Hij drinkt echter nu wel minder, herkennen jullie dat ook?

Hannah

Arme Maarten, gelukkig lijkt hij er niet heel veel last van te hebben. Ik heb begrepen dat er wel spul te krijgen is tegen de jeuk.

Ingrid, gaaf zeg een buggy. Ik ben ook op onderzoek uit en heb momenteel mn oog laten vallen op een buggy van Esprit.

LL het is daar natuurlijk ook een stuk drukker dan hier... of valt dat nog enigszins mee. Ik lees daar eigenlijk niet zo heel veel.

Lennon is wat verkouden/aan het hoesten. Ook niet zo gek met de overgang van het hete naar dit vieze, natte, koude weer.
Make love, not war ☮
pi_70847955
Tyler drinkt ook wel minder nu Diaan.

Die buggy ziet er ook leuk uit! Tyler gaat er nu nog niet in, in de winkel wel proefzitten. Vond hij maar vreemd. Binnenkort de kinderstoel van zolder halen.
pi_70848205
Wij moeten denk ik de bodem van de box maar naar beneden zetten. Gisteravond gebeurde dit ineens.

-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_70848348
Ja Igraine, lijkt me handig
Knap hoor! hoe oud is ze nu precies?
pi_70848410
7 1/2 maand. Best vroeg volgens mij, in ieder geval als ik het vergelijk met de oudste. Als ze op de grond ligt, schuift ze ook heel de kamer door, ze komt overal waar ze heen wil.

De oudste ontwikkelde zich veel meer op taalgebied en Daryl is veel fysieker ingesteld, dat is echt grappig om te zien.
pi_70848464
Dat is een snelle!
pi_70848534
Dat is vlot hoor
pi_70848572
Dat gezicht er ook bij
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:25:55 #119
114177 Diaan73
pi_70848647
Daryl, wat kijk je trots!! En wat goed zeg!!! Nu wordt het uitkijken geblazen.
Make love, not war ☮
pi_70848811
Euhm, ikke blont, maar euh, is Daryl in dit geval een meisjesnaam?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:35:30 #121
114177 Diaan73
pi_70848929
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:31 schreef Pandora73 het volgende:
Make love, not war ☮
pi_70848943
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:31 schreef Pandora73 het volgende:
Nou, Daryl is wel meer een jongensnaam. Maar in dit geval heet mijn dochter idd zo.

Mijn oudste dochter heeft ook een jongensnaam, vinden we leuk
En je hebt natuurlijk ook bv Daryl Hannah, de actrice uit Splash en Kill Bill, die heet ook zo. Heeft hier geen link mee hoor, overigens.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 14:43:26 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70849164
diaan; in het begin dronk jan ook minder, sterker nog, hij weigerde zijn melkflessen waardoor ik ben begonnen met bijvoeden, en na verloop van tijd, is hij toch weer meer gaan drinken. mooie buggy trouwens! heb je je kinderstoel al binnen?

oeh dan schrik je wel even igraine! wel een rappe zeg

ermm ingrid wat is een koelstra buggy? ja een buggy, maar ik heb nog nooit van het merk gehoord

jan lijkt nu trouwens naar drie flessen melk per dag te gaan. even kijken hoe het gaat, anders krijgt hij toch mooi nog een vierde fles, ongeacht of het op gaat of niet.

vrijdag 10 juli 2009 @ 14:48:33 #124
114177 Diaan73
pi_70849302
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:43 schreef DJMO het volgende:
diaan; in het begin dronk jan ook minder, sterker nog, hij weigerde zijn melkflessen waardoor ik ben begonnen met bijvoeden, en na verloop van tijd, is hij toch weer meer gaan drinken. mooie buggy trouwens! heb je je kinderstoel al binnen?

oeh dan schrik je wel even igraine! wel een rappe zeg

ermm ingrid wat is een koelstra buggy? ja een buggy, maar ik heb nog nooit van het merk gehoord

jan lijkt nu trouwens naar drie flessen melk per dag te gaan. even kijken hoe het gaat, anders krijgt hij toch mooi nog een vierde fles, ongeacht of het op gaat of niet.
Okay, dan weet ik dat het niet raar is... ik herken het nl. niet. Twan bleef al zn flessen gewoon door drinken, maar die dronk zoiezo veel meer/beter. Ik doe nu dan maar de 1e 3 flessen 180/6 en de laatste 210/7 met rijstebloem. Die laatste drinkt hij vaak wel grotendeels op en van het restantje maken we nog wat dikkere pap en geven dat met een lepeltje, dat wil hij dan nog wel.

Als het goed is, komt de stoel vandaag of morgen, hij is in ieder geval gisteren verstuurd en ligt nu bij de chauffeur in de bus volgens T&T van TNT.

Koelstra is van oudsher een heel goed Nederlands merk voor kinderwagens e.d. Het is deze buggy die Ingrid heeft gekocht, denk ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Diaan73 op 10-07-2009 14:54:52 ]
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 15:01:39 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70849729
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay, dan weet ik dat het niet raar is... ik herken het nl. niet. Twan bleef al zn flessen gewoon door drinken, maar die dronk zoiezo veel meer/beter. Ik doe nu dan maar de 1e 3 flessen 180/6 en de laatste 210/7 met rijstebloem. Die laatste drinkt hij vaak wel grotendeels op en van het restantje maken we nog wat dikkere pap en geven dat met een lepeltje, dat wil hij dan nog wel.

Als het goed is, komt de stoel vandaag of morgen, hij is in ieder geval gisteren verstuurd en ligt nu bij de chauffeur in de bus volgens T&T van TNT.

Koelstra is van oudsher een heel goed Nederlands merk voor kinderwagens e.d. Het is deze buggy die Ingrid heeft gekocht, denk ik.
ik heb het idee dat lennon nu nog steeds meer drinkt dan jan hoor, die drinkt smorgens en savonds 200, blijft vaak een laagje van 10 tot 20 staan, en overdag 250, max 300 ofzo vandaar dat ik nu ga kijken of ik de vier uur fles kan laten vallen, en in ruil daarvoor een beetje thee oid ga geven.

ik had nog nooit van koelstra gehoord, en de kleur is wel mooi, maar ik ben niet zo weg van dit soort buggy's, kweet nie waarom. lijken mij gewoon niet stevig genoeg denk ik

pi_70850120
Yup dat is hem. Juist heel stevig. En we hebben de duo nog, daar blijft hij voorlopig in, in zn nestje. Waar je de bovenkant vanaf kunt ritsen.

DJMO, heb jij een buggy? Of gewone wandelwagen?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:14:12 #127
114177 Diaan73
pi_70850138
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:01 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb het idee dat lennon nu nog steeds meer drinkt dan jan hoor, die drinkt smorgens en savonds 200, blijft vaak een laagje van 10 tot 20 staan, en overdag 250, max 300 ofzo vandaar dat ik nu ga kijken of ik de vier uur fles kan laten vallen, en in ruil daarvoor een beetje thee oid ga geven.

ik had nog nooit van koelstra gehoord, en de kleur is wel mooi, maar ik ben niet zo weg van dit soort buggy's, kweet nie waarom. lijken mij gewoon niet stevig genoeg denk ik
Okay, mag nu ook toch? Over naar 3 flessen?? Lennon krijgt inderdaad over de dag wat meer nog.

Deze buggy's zijn heel erg stevig, ik heb er eentje voor Twan gehad en Twan was echt niet rustig, maar de buggy is nog steeds te gebruiken. Hij ziet er alleen niet meer zo mooi uit.... maar stevig is hij zeker wel en zoveel makkelijker dan een wandelwagen.. helemaal als ze over een tijdje op de fiets mogen, buggy mee op de fiets: ideaal!!
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 16:08:09 #128
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70852102
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Yup dat is hem. Juist heel stevig. En we hebben de duo nog, daar blijft hij voorlopig in, in zn nestje. Waar je de bovenkant vanaf kunt ritsen.

DJMO, heb jij een buggy? Of gewone wandelwagen?

ik heb deze ingrid.

en zo'n gewone buggy kan idd wel stevig zijn, maar ik vind ze gewoon te breekbaar eruit zien, en te kleine wieltjes hebben. het moet bij mij groot, grof en stoer zijn

hij mág idd over op drie flessen diaan, maar de laatste keer op drie flessen werd hij om vier uur snachts wakker dus ik twijfel nog .. of hij er al wel aan toe is zeg maar

pi_70853206
Hoe weet je ook alweer of er een tandje door zit te komen? tyler knaagt op mijn vingers en volgens mij voel ik een klein stukje scherps uitsteken.
pi_70853454
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe weet je ook alweer of er een tandje door zit te komen? tyler knaagt op mijn vingers en volgens mij voel ik een klein stukje scherps uitsteken.
zo dus
witte puntjes, veel kwijlen en bijten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 16:51:04 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70853528
je roept vanzelf een keer au ingrid

pi_70853627
Ja maar ik mag niet kijken uiteraard. Veel kwijlen en bijten check. Was het niet iets met een theelepel bedenk ik me ineens?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 17:25:58 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70854741
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja maar ik mag niet kijken uiteraard. Veel kwijlen en bijten check. Was het niet iets met een theelepel bedenk ik me ineens?
een metalen lepeltje doet wonderen idd als je een tikje hoort heeft ie een tandje door

vrijdag 10 juli 2009 @ 17:48:39 #134
114177 Diaan73
pi_70855473
Ik vind die wandelwagens op een gegeven moment zó onhandig.... wij kunnen van de kinderwagen ook nog een wandelwagen gebruiken, ik denk niet dat ik die vaak ga gebruiken. Ik vind het zoiezo al niet zo leuk om te lopen/wandelen.. met of zonder baby. Pak tzt veel liever de auto èn buggy dan.

De kinderstoel is er Kan hem alleen nog niet zelf naar de kamer brengen, moet wachten totdat Peace thuis is. en die is natuurlijk laat... eerst naar de garage
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 18:25:07 #135
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70856524
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die wandelwagens op een gegeven moment zó onhandig.... wij kunnen van de kinderwagen ook nog een wandelwagen gebruiken, ik denk niet dat ik die vaak ga gebruiken. Ik vind het zoiezo al niet zo leuk om te lopen/wandelen.. met of zonder baby. Pak tzt veel liever de auto èn buggy dan.

De kinderstoel is er Kan hem alleen nog niet zelf naar de kamer brengen, moet wachten totdat Peace thuis is. en die is natuurlijk laat... eerst naar de garage
die keuze moet je dan natuurlijk wel hebben diaan, ik heb geen rijbewijs en mijn man ook niet. daarom hebben wij voor dit gekozen. met deze wagen kun je ook nog eens (in ons geval) de rhoonse grienden in, dat zie ik me met een lichtgewicht buggy nog niet doen daarnaast is wandelen gezond

vrijdag 10 juli 2009 @ 19:36:12 #136
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70858619
Daryl, wat een snelle ben jij!!!
Maarten gaat écht nog niet staan hoor, hij schuift wel de halve kamer door en dan het liefst naar de tv kast waar de blue ray speler (heel handig ) op kinderhoogte staat!

Ik ben vanmiddag bij een collega op kraamvisite geweest en haar zoon heet... Maarten! Alleen had ik nu mijn eigen Maarten niet mee, vanwege de pokjes... Maar we gaan binnenkort eens daten, kijken hoe de mannen elkaar vinden!
pi_70858971
I love my quinny wandelwagen! Echt ze zijn heerlijk om mee te wandelen (en ik wandel veel, heeeel veel)
Alleen begint hij een beetje op te raken, misschien dat we nog een nieuwere kopen maar dat zien we dan wel weer.
Diaan er wordt in het dreumestopic niet zo heel veel gepost, ik vind het hier gewoon gezelliger

Heel veel kindjes kunnen daar al waggelen en zeggen al wat woordjes, kom ik aan met mijn gestuiter dat Koen alweer 3/4 stapjes gedaan heeft.
pi_70859005
Mijn ideale vervoersmethode: op de fiets en draagdoek in de fietstas
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:58:10 #139
105850 Fuente
mamamuts
pi_70859349
Merel doet eigenlijk nog vrij weinig Ze is vandaag pcies 7 maanden oud, rolt op haar buik en rug, maar schuift niet ofzo.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70859448
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:58 schreef Fuente het volgende:
Merel doet eigenlijk nog vrij weinig Ze is vandaag pcies 7 maanden oud, rolt op haar buik en rug, maar schuift niet ofzo.
Komt vanzelf wel Fuente, als een kindje met 9 maanden al loopt is het ook niet goed
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:03:09 #141
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70859515
Fuente, Maarten doet dit ook pas kort hoor... Ook heel lang alleen maar wat rollen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2009 @ 20:05:56 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70859605
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:58 schreef Fuente het volgende:
gefeliciteerd met de vermaanddag van je uk en wat LL zegt; het komt vanzelf!!

paar weken geleden werd hier toch belletje getrokken? oudste van de drie ventjes kwam net (uit zichzelf!) excuses aanbieden en beloven dat hij en zijn vriendjes mij voortaan met rust zouden laten omdat ik een baby heb, t knulletje heeft twee babybroertjes dus kon wel begrijpen wáárom ik zo boos was toen. toch tof dat hij het komt zeggen

vrijdag 10 juli 2009 @ 20:27:45 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70860280
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:25 schreef DJMO het volgende:

[..]

die keuze moet je dan natuurlijk wel hebben diaan, ik heb geen rijbewijs en mijn man ook niet. daarom hebben wij voor dit gekozen. met deze wagen kun je ook nog eens (in ons geval) de rhoonse grienden in, dat zie ik me met een lichtgewicht buggy nog niet doen daarnaast is wandelen gezond
Dat snap ik helemaal.
Wij hebben auto en buggy en wandelwagen en draagdoek en de buggy is ideaal om even achterin de auto te gooien en mee naar de stad te rijden en even te winkelen, maar als ik lopend het centrum in ga (nou ja, ging, nu even niet) dan deed ik dat liever met de echte wandelwagen, dat loopt veel prettiger dan die kleine stuiter-wieltjes.
En zeker als je dus ook nog eens niet op mooie stoepen loopt.

Draagdoek vind ik ook fijn, maar niet als er geshopt wordt, ik hou geen armen meer over van het dragen van alle spullen dan.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:52:59 #144
114177 Diaan73
pi_70860978
DJMO, ik bedoelde eigenlijk niet de auto, maar de fiets.... En idd wandelen, is gezond, maar ik ben er geen groot fan van. Van ons huis naar de stad lopen, is maar 15 minuten, dan nog in de stad rondlopen en weer terug... pffff, ik vind het maar niets, ook maar een paar keer gedaan. Ik vind de kinder-/wandelwagen ook zo onhandig in de stad en vooral in de winkels, ik loop overal tegenaan. Maar dat is gewoon mijn gebrek denk ik. Ik vind het wel leuk om af en toe 45 minuten ofzo te gaan wandelen, maar zodra Lennon op de fiets kan, doe ik dat liever op de fiets, dat vind ik wel heel erg leuk. :

Merel alweer 7 maanden Gefeliciteerd!!

LL, dan blijf je lekker toch hier nog eventjes hangen....
Make love, not war ☮
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:08:12 #145
105850 Fuente
mamamuts
pi_70861393
Thnx Diaan Het gaat zo snel he!

Ooh ik maak me ook geen zorgen hoor, Merel is een stuk langzamer dan Sara, maar ze doet het goed.
Ik ben wel heel benieuwd of ze over 2 weken (op het CB) nog gegroeid is. Broekjes maat 62 zitten haar nog steeds te ruim, ze blijft een beetje ukkig lijkt het wel. Echt een klein rond propje, want gewicht heeft ze genoeg
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:15:28 #146
114177 Diaan73
pi_70861561
Ja, het gaat echt snel, over 2 weken is Lennon alweer 6 maanden!!

De kinderstoel hebben we opgezet en net heeft Lennon daar zn pap in gehad, hij vond het wel leuk geloof ik, maar wilde niet lachen voor de foto. Foto komt morgen trouwens.....
Make love, not war ☮
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:19:47 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70861668
In een grote kinderstoel al weer! Wat gaat het hard he!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:21:10 #148
114177 Diaan73
pi_70861701
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
In een grote kinderstoel al weer! Wat gaat het hard he!

Al blijft hij toch nog best een kleintje vergeleken bij mn neefjes en Twan op dezelfde leeftijd.
Make love, not war ☮
pi_70862909
Fuente Tyler rolt nog niet van rug naar buik.
Soms ben ik wel een soort van jaloers als ik hier lees wat even oude of jongere kindjes al kunnen. Slaat nergens op dat weet ik wel. Maarja, de fysio helpt iig, want hij kan al veel meer.
Aaah, bedenk met net dat Tyler dan ook al 7 maanden (en 2 dagen) is.
Enne tandje is vrijwel zeker. Djeez voelde ook en klein scherp puntje.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:06:23 #150
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70863018
Noah kon wat mij betreft niet snel genoeg nieuwe dingen leren en groter worden... Hannah mag van mij juist wel lekker lang klein blijven , maar gaat voor mijn gevoel juist harder!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70863261
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fuente Tyler rolt nog niet van rug naar buik.
Soms ben ik wel een soort van jaloers als ik hier lees wat even oude of jongere kindjes al kunnen. Slaat nergens op dat weet ik wel. Maarja, de fysio helpt iig, want hij kan al veel meer.
Aaah, bedenk met net dat Tyler dan ook al 7 maanden (en 2 dagen) is.
Enne tandje is vrijwel zeker. Djeez voelde ook en klein scherp puntje.

Hij heeft zo'n moeilijke start gehad joh, en hij doet het nu zo goed!

En toch even ook vertellen dat Lieuwe het rollen helemaal onder de knie heeft, zo leuk! Ik leg hem neer op z'n rug en hij rolt meteen om. Helaas kan hij nog niet terugrollen (alleen perongeluk) dus ik moet hem zeer regelmatig weer omdraaien, maar dat mag de pret niet drukken. Hij wordt er ook echt moe van, rooie wangetjes
pi_70863568
Dat is ook zo Jore.

Goed van Lieuwe! Tyler kan dus wel van buik naar rug blijkt. Buiklig ging al heel snel goed, had Kim ook. We oefenen nu ook het zitten. En hij kan al best goed op zijn zij rollen. En blijven liggen en spelen.
Hij krijgt trouwens een vierkant koppie lijkt wel.
pi_70864335
Elodie lijkt me soms zo traag, maar als ik het dan ga opzoeken doet ze het allemaal volgens de boekjes, haar broer was gewoon erg snel.
pi_70864493
Ja, je vergelijkt ongewild en ongemerkt toch met je eerste denk ik, althans, ik wel. Maar ze verschillen zo in manier van leren en gebied van ontwikkeling. Waar mijn oudste nooit heeft gekropen en dat ook nooit wilde, kruipt de jongste al zowat. De oudste ging dingen pas doen na ze 100X bekeken en geanalysserd te hebben, leek het wel. Als ze ergens aan begon, dan ging het ook vrijwel direct goed. De jongste is veel meer trial-and-error lerend. Net als dat staan in de box, dat was ze al dagen aan het proberen, waarbij ze steeds onderuit gleed, of het net niet lukte. Maar dat boeit haar niet, ze blijft gewoon doorgaan.

Ach ik denk altijd maar zo, tegen de tijd dat ze 18 zijn kunnen ze alles.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 23:29:59 #155
114177 Diaan73
pi_70865412
En elke kind ontwikkelt zich op zijn eigen manier, de een is met praten sneller de ander met lopen. Zolang het niet zorgwekkend traag is, geen probleem van maken. Uiteindelijk kunnen ze, zoals Igraine zegt, alles als ze 18 zijn en zijn er zo goed als geen verschillen te merken.

Pfff vanavond hadden we iets wat we nog niet eerder met Lennon hadden meegemaakt: hij werd wakker en heeft bijna 45 minuten gehuild, ontroostbaar gehuild. Hij werd even wat rustiger toen ik met hem op mn arm ging wiegen op bed, maar toen hij bijna sliep en terug wilde leggen, begon hij weer. Toen maar meegenomen naar beneden, hij bleef maar huilen, we stonden op het punt de HAP te bellen, maar ik heb hem eerst getempt (38 graden) en toen zekerheidshalve maar een zetpil gegeven, omdat ik dacht dat hij toch ergens pijn had. Ik heb hem toen bij mij neergelegd en werd wat rustiger, half in slaap... toen ik flinke scheetjes hoorde. Hij had flink gepoept, schone luier en hij ligt nu weer in bed. Had even moeite zn slaap te vinden, maar het lijkt erop dat hij hem nu heeft gevonden. Hopelijk gaat het vannacht goed. Hij is wel wat verkouden en hoesterig, dus maar even een ui op zn kamer gezet en morgen hoestdruppeltjes kopen.
Make love, not war ☮
pi_70870406
Arme Lennon... Zo sneu als ze zo overstuur zijn

Hier ook een trial and error baby, terwijl mijn beide oppasbaby's dingen pas doen als ze weten dat ze het kunnen.
Resultaat, L. kan het allemaal eerder, maar valt ook400x zo vaak om. Ik weet nog zo net niet of dat handiger is
pi_70870453
Ach Lennon, hopelijk is het vandaag helemaal over

Freecell, hihi Zo was Sara ook, altijd onder de blauwe plekken omdat ze het gewoon deed

Merel heeft een tandje Zo maar, ineens. Gisteravond even 2 minuten heel hard gehuild in haar bedje en vanmorgen zat 'ie er
Sara
Merel
Ukje
pi_70870572
Wow Speed-tand
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:03:18 #159
236410 MaleDuck
pi_70870912
Onze kleine Joanne heeft weer meer last van reflux, beetje jammer, we dachten dat ze er vanaf was, maar de laatste week begint ze weer meer te spugen en huilt ze veel meer. En er zitten al twee tandjes een paar weken net onder de oppervlakte.

maar verder is het een heerlijke vrolijke meid!
paar foto's:

<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:23:29 #160
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70872948
Vervelend Diaan, hoe is het vannacht gegaan?

MaleDuck, wat een lieve foto's!

En Ingrid, geen zorgen over maken. Joep is nu 2 maanden en 4 dagen en daar krijg ik ook soms van vrienden of kennissen de opmerkingen van: goh, kan hij zijn hoofd nog niet omhoog doen? Of grijpt hij nog niet naar dingen? Nee, maar ja, hij was ook 2 kilo toen ie geboren werd!!!!
Niet mieten! Door gieten!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:03:36 #161
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_70873951
Gister met de jongens naar t bureau geweest. Max is nu 3445 gram, is 440 gram gegroeid in 1,5 week en Tygo weegt nu 3305 gram en is 405 gram gegroeid in 1,5 week . En dat op mijn borstvoeding!!! Yeah! Beide jongens zijn 51 cm (hoezo we zijn een tweeling?). Het gaat dus erg goed. Ik merk zelf alleen dat bv aan een tweeling me zwaar begint te vallen, ik val eigenlijk alleen maar af en zit nu al ( 3,5 week na de bevalling) onder het gewicht dat ik voor de bevalling had... Gister met de arts overlegd en we gaan vanaf nu om en om bv en kunstvoeding geven. Dus Max de ene voeding de borst en de volgende voeding de fles en Tygo net andersom. Geeft een beetje meer rust en mama kan zo ook een beetje weer aansterken...
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:19:08 #162
114177 Diaan73
pi_70874361
MaleDuck, welkom en wat een lieve foto's

Mikoxx, wat super dat het zo goed gaat en wat zijn ze lekker gegroeid. Ik kan me voorstellen dat het heel zwaar is, ook een goede oplossing om het om en om te gaan doen.

Merel zomaar een tandje!!

Nadat ik hier had gepost, is hij weer begonnen met ontroostbaar huilen. Als hij bij mij lag, werd hij wat rustiger en viel zelfs in slaap... maar als ik hem in zn bed legde, raakte hij helemaal over de toeren. Op een gegeven moment rond kwart over 12 maar de HAP gebeld en we konden komen. In de maxicosi natuurlijk erg rustig en lekker slapen... Na onderzoek bleek dat hij een oorontsteking heeft, dus niet zo gek dat hij zo huilde als hij plat in bed lag. We hebben een AB-kuur meegekregen en moeten hem zetpillen geven. We waren rond kwart voor 2 weer thuis vannacht, matras verhoogd en hem toen in bed gelegd, hij heeft toen gelukkig nog geslapen tot 10 over 6. Daarna nog even 1,5 uur bij mij op de arm in bed... na de fles, die hij bijna niet opgedronken heeft wat ook heel goed kan bij oorontsteking, heeft hij nog 1,5 uur in zn eigen bed geslapen zodat wij ook nog eventjes konden bijslapen. Hij heeft zn fruithapje wel goed opgegeten maar de fles weer grotendeels laten staan. Hij ligt nu alweer sinds een uurtje of 12 in bed te slapen, dat jochie is helemaal op... wat een verdriet gisterenavond. Peaceman had het er ook best moeilijk mee, hij weet slecht wat te doen dan.
Make love, not war ☮
pi_70874545
Mikoxx wat fijn dat het zo goed gaat met ze!

Merel een tandje Als ik eraan denk zal ik vandaag de lepeltjestruc doen, maar volgens mij is er hier wel 1 in aantocht. Maar heel flauw, we mogen niet kijken.

Arme Lennon, oorontsteking is ook pijnlijk.

Tyler was al om 6.00 wakker. Vroeg voor zijn doen. Normaal 7.30/8.00
Erg onrustig . Gisteren had hij amper gepoept, zat hem ook wel dwars. En misschien toch het tandje?! Djeez ging er om 7.00 uit met beide kids. Kon ik nog slapen, voor zover dat nog lukte, want ik was aardig wakker geworden van het heen en weer lopen naar Tyler.
Net heeft hij redelijk gepoept. Is de ergste druk eraf zeg maar.
pi_70874653
Beterschap voor Lennon!

Tess was net weer helemaal over de zeik, weer huilen met tranen. Ze ligt nu bij me, na te snikken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70875364
Mila is vandaag een half jaar geworden! Vond ik wel een goede reden even een kleine tvp hier te plaatsen
pi_70875409
Hoera, feli met Mila's halfjaardag! Heb je nog taart gehaald?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70875804
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:05 schreef Vicky het volgende:
Hoera, feli met Mila's halfjaardag! Heb je nog taart gehaald?
We gaan het morgen zelfs 'vieren' Om de kraamperiode die we niet echt hebben gehad toch nog een beetje mee te maken
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 juli 2009 @ 14:26:05 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70875886
beterschap voor lennon, arm kereltje, geen wonder dat hij zo ontroostbaar was diaan.

arme tess ook weer huilen, ik hoop dat er snel een oplossing is vicky

Nila een half jaar

en merel ineens een tandje

fijn dat alles goed gaat mikoxx!

welkom maleduck, wat een lief ondeugdje is joanne

ingrid, probeer anders overdag nog wat bij te slapen?

pukkie hier ligt lekker te slapen, heeft nu twee flessen en zijn fruithap op. als hij wakker wordt krijgt hij een beetje thee en een rijstwafeltje en dan om een uur of half zes zijn avondeten.

pi_70876675
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:31 schreef Vicky het volgende:

Tess was net weer helemaal over de zeik, weer huilen met tranen. Ze ligt nu bij me, na te snikken...
Hier ook hoor! Komt allemaal goed
pi_70876897
Met een lepel Ingrid? Ik voel gewoon met mn vinger, toen deed ze 'hap' en bleek er een tand te zitten

Lennon, beterschap
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:15:35 #171
114177 Diaan73
pi_70878282
Arme Tess en Vicky Ik hoop dat het toch snel beter gaat bij jullie!!

Raissa, van harte gefeliciteerd met de halfjaardag van Mila Veel plezier morgen.

Het gaat best redelijk met Lennon, hij slaapt overdag gewoon zijn normale uurtjes en is tussendoor best vrolijk. Hij heeft nu wel 38.8 graden en ik heb hem net een zetpil gedaan, hij ligt nu weer in bed. Straks nog een keer AB, fles en als hij dan naar bed gaat nog even een zetpil. HOpelijk komt hij zo goed en vooral rustig de nacht door.
Make love, not war ☮
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:19:08 #172
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70880047
Och Tess en Vicky
Vicky hoe gaat het met jou en je andere helft? Trekken jullie het een beetje want het lijkt me behoorlijk energie vreten als je lieve baby'tje zoveel huilt én je hebt er nog een hele dame bij rond lopen die natuurlijk ook haar aandacht vraagt.

Arme Lennon zo sneu als die kleintjes zo'n pijn hebben.

Tessel heeft de laatste tijd ook wat last van krampjes. Ze kan er bijvoorbeeld dus echt niet tegen als ik ui eet. Ik probeer nu sowieso al zoveel mogelijk te letten op wat ik eet en we merken het meteen als ik iets heb gehad waar toch een verdwaald stukje ui in zat.

We zijn woensdag ook weer naar het cb geweest ze is nu ongeveer 56 cm (ongeveer omdat ze bij de meet en weeg mevrouw steevast weigert haar beide benen te strekken, als we ook maar ergens anders zijn kan/wil ze het wel ) en ze weegt 5050gr. Verder doet ze het allemaal erg goed. Ik heb nog even gevraagd of ze zich niet teveel overstrekte maar de wijkverpleegkundige zei dat Tessel gewoon heel erg sterk is in haar nekje want als ze op haar buik ligt maakt ze haar rugje niet hol. Ze moest ook erg lachen om Tessels verwoede *trappel**trappel*-kruippogingen.
Het arme kind heeft daarna haar eerste twee prikjes gehad. Ze kreeg de eerste in haar beentje, ze nam een hap lucht, gezicht ging in standje hysterisch brullen maar het duurde gewoon een halve minuut voordat er geluid uit kwam. ( ) Zo zielig en dan moest ze er nog een! Ze heeft toen we klaar waren even diep snikkend een troostborst gehad en daarna kon ze gelukkig alweer lachen bij het aankleden.
Ik heb haar daarna de hele tijd bij me in de doek gehad waar ze af en toe ook nog zielig snikte.

[ Bericht 1% gewijzigd door Noli. op 11-07-2009 17:34:14 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_70880676
Ach Tessel met de prikjes, wat zielig he

Wat zei ik vanmorgen over niet schuiven? Merel gaat nu ineens de hele kamer door, niet schuifend, maar hupsend met haar lijf en rollen
Sara
Merel
Ukje
pi_70881338
De prikjes blijf ik zielig vinden. Tessel

Goedzo Merel! Tyler was gisteren ineens telkens ineens van zijn kleed af, dus hij kan zich verplaaatsen.
Vandaag slecht humeur, niks is goed.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:14:20 #175
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70881512
Merel!

Kan Tyler niet last hebben van zijn tandje Ingrid? Dat die nog net niet helemáál door is?
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 11 juli 2009 @ 21:54:44 #176
236410 MaleDuck
pi_70887309

Jaja, in maatje 68 alweer! Mama blij want weer heerlijk nieuwe kleertjes mogen shoppen Legaal, want jaaa, je kan zo'n hummel toch niet in te kleine kleertjes laten liggen/spelen...

We gaan hier van de week ook maar eens de kinderwagen ombouwen, want de wagenbak wordt echt te klein! Ziet er alleen altijd zo zielig uit, zo'n klein hummeltje in zo'n grote kinderwagen.

Vrouw van Maleduck
pi_70887363
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:14 schreef Noli. het volgende:
Merel!

Kan Tyler niet last hebben van zijn tandje Ingrid? Dat die nog net niet helemáál door is?
Ja ik denk het wel Noli. offtopic. Nog over nagedacht over Ice Age?
pi_70894153
Merel ! Goedzo meid!

Hier ook nog steeds maat 68
pi_70894482
quote:
Op zondag 12 juli 2009 07:58 schreef freecell het volgende:
Merel ! Goedzo meid!

Hier ook nog steeds maat 68
Krimpt jouw kind ofzo? En in dat bedje leek hij zo'n lang end
Ik zal ook eens kijken voor je voor broekjes
pi_70894500
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:23 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Krimpt jouw kind ofzo? En in dat bedje leek hij zo'n lang end
Ik zal ook eens kijken voor je voor broekjes
Lang, dun en nu 70 CM Wat dus nog net te kort is voor maat 74.
pi_70894631
Hier paste eergister zo´n heel schattig pyamaatje in maatje 50 nog maar net Ik vond het echt erg... Nahja, zullen die hormonen (nog steeds) wel zijn ofzo...
Ter compensatie gisteren maar even wat hippe kleertjes alvast in maat 62 geshopt.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70894648
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:45 schreef tessie het volgende:
Hier paste eergister zo´n heel schattig pyamaatje in maatje 50 nog maar net Ik vond het echt erg... Nahja, zullen die hormonen (nog steeds) wel zijn ofzo...
Ter compensatie gisteren maar even wat hippe kleertjes alvast in maat 62 geshopt.
heb ik ook
ik heb daarstraks al wat maatje 50 in een kist gedaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juli 2009 @ 10:17:56 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70894899
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Lang, dun en nu 70 CM Wat dus nog net te kort is voor maat 74.
jr is nu 69 cm, en sommige broekjes/shirtjes passen nog wel in 68, maar rompertjes heb ik wel in 74. daarvan zitten de 62/68 echt te strak. (of het moet een ruimvallende 68 zijn)

wat ik zo jammer vind is dat hij al vrij snel niet meer in de meeste van zijn kruippakjes paste, die vond ik zo lief staan die liggen dan ook allemaal in een doos opgeslagen op zolder bij mijn schoonvader, voor de volgende

pi_70895801
Ik ben aan het opruimen boven en er gaan ook wat kleertjes maatje 62/68/74 weg. Vanavond dus even kijken in het [OUD]V&A topic
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juli 2009 @ 11:54:14 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70896402
snijtandje linksboven is door hier meneer kan nu knarsen

pi_70904939
Oeh, lekker geluid he DJMO
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juli 2009 @ 16:41:39 #187
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70905049
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oeh, lekker geluid he DJMO
nee niet echt gelukkig doet hij het ook niet echt, vanmorgen deed hij het denk ik per ongeluk, zo kwam ik er ook achter dat hij door was

pi_70908570
Ik heb geloof ik een buikslapertje. Tess ligt al een uurtje of 2 te slapen in de box, op haar buik...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 12 juli 2009 @ 18:42:23 #189
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70908933
Huuuu, JJ aan het tandenknarsen... *ril*
(W deed het hier af en toe ook)

Ik snap er niks meer van, Tessel is volgens het CB 'ongeveer' 56 cm. Maar dat is haar toch echt te kort dus draagt ze nu maat 62 en soms zelfs 68. Maar als ik die maatjes hier zo hoor..
(en ik heb toch écht nog niet alles in de droger gehad ofzo, dus daar kan het dacht ik ook niet aan liggen?)

[ Bericht 0% gewijzigd door Noli. op 12-07-2009 19:10:48 ]
Maxi, Midi & Mini
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juli 2009 @ 19:03:06 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70909556
noli, dat heb ik ook met jan. hij is nu 69 cm (volgens het zh dan) en pakjes van maat 62/68 past hij nog maar net aan. rompertjes in die maat zitten veel te strak, of het moet een ruimvallende 68 zijn. die draagt hij nu dus in 74. broekjes en shirtjes (vooral de shirtjes) ligt het eraan of het ruim valt of niet, als het klein valt moet hij een 74 hebben, anders krijgen we het niet over zijn hoofd etc.

je kán trouwens zelf meten he leg haar gewoon op de vloer (makkelijkst als je een houten vloer hebt) en met haar hoofdje tegen de kast of muur. wachten tot ze haar beentjes strekt, potloodstreepje zetten, en opmeten. kan je het ook nog eens zelf bijhouden maar als 62 haar beter zit, dan trek je haar dat toch gewoon aan? het cb zal echt niet zeggen ze is maar 56 cm, je _MOET_ haar die maat aantrekken.

moraal van het verhaal: kleertjes van tegenwoordig zijn volgens mij op de centimeter gemaakt, en niet meer in echt dubbele maten/op de groei

vicky, als tess zo wel (goed) slaapt, kan dat toch geen als je haar overdag zo laat slapen als je er zelf bij bent? zoals nu in de box dus bv?

pi_70909570
Misschien bedoelen ze 65cm.
  zondag 12 juli 2009 @ 19:13:48 #192
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70909842
Ingrid! Dat zal het zijn.

Ohja, MaleDuck hoe oud is Joanne? Die laatste foto van je eerste reeks hierboven is trouwens echt te cute!
Maxi, Midi & Mini
  zondag 12 juli 2009 @ 19:15:21 #193
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70909899
En DJMO, een maatje groter aandoen is ook op de groei toch?
Maxi, Midi & Mini
pi_70910001
Tyler krijgt een vierkant hoofd, zo'n grappig gezicht.
Hij groeit goed! Bloemkool ging er rap in, de 1e keer. En zn lievelingsfruit tot nu toe mango ging ook als een speer. Hij kan zo lief lachen.
En soms huilen, echt wel de tand. Heb hem nu een beetje kunnen zien.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juli 2009 @ 19:31:56 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70910365
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:15 schreef Noli. het volgende:
En DJMO, een maatje groter aandoen is ook op de groei toch?
hehe, ja tuurlijk wel, maar ik bedoel meer, dat als ze ook maar een centimeter langer zijn dan de maat van het pakje ze het al niet meer passen. dat het niet meer meerekt. en bij sommige pakjes vind ik dat jammer

pi_70910578
L. heeft nog wel een hele stapel rompers maat 68 die passen
62/68 is wel te klein inderdaad, maar gewoon de rekkende van 68 gaan nog prima.

Maar hij is natuurlijk ook een latje, dat scheelt ook
pi_70911047
Ik vind dat er ook wel heel veel verschil in die maten zit hoor. Graeme was de laatste keer dat hij gemeten werd 56 cm, maar hij draagt kleertjes in 50/56 maar soms ook al 62, terwijl andere dingen in 62 weer echt te groot zijn...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70911280
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef DJMO het volgende:

vicky, als tess zo wel (goed) slaapt, kan dat toch geen als je haar overdag zo laat slapen als je er zelf bij bent? zoals nu in de box dus bv?
ze slaapt overdat ook regelmatig op haar buik in de box, maar idd alleen als ik erbij ben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')