Het ging hier niet om iemand van 1 meter 60. Maar ik zou al nooit Fuck You midden in de nacht gaan roepen tegen een taxichauffeur. Deze chauffeur gaf ook nog gewoon antwoord op een vraag. Mag toch ook wel gezegd worden dat dat lompe proletengedrag van velen ook een van de oorzaken is van dit soort gedonder. Als een Marokkaan scheldt, vind je het doorgaans wel een enorm probleem namelijk. Wees dan even consequent.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:16 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er erg veel mannen zijn die mij met mn 1.60 m zouden slaan als ik fuck you tegen ze zeg.Die taxichauffeur had ws een heel kort lontje.
Als een Marokkaan me kankerhoer noemt bel ik toch ook niet gelijk mn vriend om hem klappen te geven, zal lekker worden.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ging hier niet om iemand van 1 meter 60. Maar ik zou al nooit Fuck You midden in de nacht gaan roepen tegen een taxichauffeur. Deze chauffeur gaf ook nog gewoon antwoord op een vraag. Mag toch ook wel gezegd worden dat dat lompe proletengedrag van velen ook een van de oorzaken is van dit soort gedonder. Als een Marokkaan scheldt, vind je het doorgaans wel een enorm probleem namelijk. Wees dan even consequent.
Je zou het afkeuren als je vriend naast je loopt en zo'n iemand een tik geeft?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Als een Marokkaan me kankerhoer noemt bel ik toch ook niet gelijk mn vriend om hem klappen te geven, zal lekker worden.
Ja, ik zou niet willen dat mn vriend later een mes in zn ribben heeft door voor mij op te komen, het is het niet waard.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zou het afkeuren als je vriend naast je loopt en zo'n iemand een tik geeft?
Jij wilt liever een politiek hypercorrecte burger. Want deze 'prietpraat' is niet populistisch maar realistisch.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil liever burgers die niet dit soort populistische domme prietpraat uitslaan.
Nee hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 23:38 schreef Jalu het volgende:
[..]
Jij wilt liever een politiek hypercorrecte burger. Want deze 'prietpraat' is niet populistisch maar realistisch.
Nee de realiteit is namelijk niet dat je voortdurend en altijd wordt beboet als je 3 km te hard rijdt. Ik doe dat namelijk dagelijks en krijg toch niet vaker dan 1 x in de 3 maanden een boete, en dan taxeer ik het scherp . Het klopt dus gewoon niet, het is een manier om iets te zeggen door enorm te overdrijven. Dat deed zoalshetis en daar reageerde ik op.quote:
Lol, ik kon een grijns niet onderdrukken. Je hebt volkomen gelijk overigens, dit soort figuren zijn in staat zelfs weldenkende mensen in de armen van Wilders te drijven.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als je wil begrijpen hoe die scheerkwast Wilders zo'n snelgroeiende aanhang heeft hoef je alleen maar naar idioten als SCH te kijken.
Omdat ik zeg dat de gemiddelde Nederlander je een beuk verkoopt als je midden in de nacht op straat Fuck You in zijn gezicht gaat roepen. Ja, tuurlijk, dan moet je wel Wilders stemmenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:57 schreef Jalu het volgende:
[..]
Lol, ik kon een grijns niet onderdrukken. Je hebt volkomen gelijk overigens, dit soort figuren zijn in staat zelfs weldenkende mensen in de armen van Wilders te drijven.
Niks mis met Geert.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:57 schreef Jalu het volgende:
[..]
Lol, ik kon een grijns niet onderdrukken. Je hebt volkomen gelijk overigens, dit soort figuren zijn in staat zelfs weldenkende mensen in de armen van Wilders te drijven.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat de gemiddelde Nederlander je een beuk verkoopt als je midden in de nacht op straat Fuck You in zijn gezicht gaat roepen. Ja, tuurlijk, dan moet je wel Wilders stemmen
Wat ben je toch ook een schijnheil..je doet niets anders dan speculeren, de hele avond al, maar anderen mogen het nietquote:De taxirijder zou daarbij op de man zijn afgestapt en hem een klap hebben gegeven. "Agenten zagen het gebeuren, maar voordat ze konden ingrijpen lag de man al op de grond. Het ging om een volle slag in het gezicht", zegt politiewoordvoerder Rob van der Veen. "Het gebeurde in een flits. We hebben onmiddellijk de 37-jarige chauffeur opgepakt", aldus de zegsman.
De man die zondag om het leven kwam, is vader van drie kinderen: twee tieners en een baby van een jaar. De familie is zeer geschokt door het taxigeweld. Het geweld had volgens hen voorkomen kunnen worden als de overheid eerder had opgetreden tegen wantoestanden in de taxibranche.
Ik citeer net als jij uit de krant, Sue me.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch ook een schijnheil..je doet niets anders dan speculeren, de hele avond al, maar anderen mogen het niet
De realiteit is wél dat je beboet kunt worden voor een verwaarloosbare overtreding. Dat is schrijnend als er gewoon per definitie niet wordt opgetreden tegen veel ernstiger zaken als het gedrag van de taxichauffeurs in Amsterdam. Waar, als ik de ervaringsdeskundigen mag geloven, de politie doelbewust de andere kant op kijkt, misschien wel omdat ze niet mogen handhaven van de lokale politiek...quote:Op maandag 6 juli 2009 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee de realiteit is namelijk niet dat je voortdurend en altijd wordt beboet als je 3 km te hard rijdt. Ik doe dat namelijk dagelijks en krijg toch niet vaker dan 1 x in de 3 maanden een boete, en dan taxeer ik het scherp . Het klopt dus gewoon niet, het is een manier om iets te zeggen door enorm te overdrijven. Dat deed zoalshetis en daar reageerde ik op.
Hij denkt dat ie gelijk heeft of zo. Godzijdank is het binnenkort afgelopen met de politieke stroming waar hij hier het geluid van echoot. Niet dat ik zo blij ben met Wilders, maar wat er ook komt, erger dan wat het nu is kan het gewoon niet zijn.quote:
Dank je, ik laat me ook echt niet door jou tegenhouden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:03 schreef qonmann het volgende:
lama, je gaat je gang ook maar
Heel Fok weet natuurlijk wel dat jij altijd en per definitie de vergoelijkende, bagatelliserende rol op je neemt. Behalve als het gaat om verkeersbeleid, dan is er opeens nooit een excuus mogelijk en geloof je opeens wel in het credo: regels zijn regels. Maar als een taxichauffeur iemand doodslaat, dan roep je nog net niet hardop dat het wel de "eigen schuld" van het slachtoffer zal zijn omdat die het lef had om 'fuck you' te zeggen tegen de dader...quote:Op maandag 6 juli 2009 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat de gemiddelde Nederlander je een beuk verkoopt als je midden in de nacht op straat Fuck You in zijn gezicht gaat roepen. Ja, tuurlijk, dan moet je wel Wilders stemmen
Dat is waar, jij bent pas echt een held met je verwensingen. Hulde en chapeau. Je bent echt heel dapper.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie gelijk heeft of zo. Godzijdank is het binnenkort afgelopen met de politieke stroming waar hij hier het geluid van echoot. Niet dat ik zo blij ben met Wilders, maar wat er ook komt, erger dan wat het nu is kan het gewoon niet zijn.
Vergelijk je dit nu met een situatie midden in de nacht op straat? Dat meen je toch niet serieus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:07 schreef Jalu het volgende:
SCH: fuck you. Kom je me nu thuis opzoeken om me dood te slaan? En is het dan mijn eigen schuld?
Misschien moeten we die gewoon helemaal gaan negeren. Voor hem maakt het niet uit, hij leeft sowieso niet in de realiteit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:07 schreef Jalu het volgende:
[..]
Heel Fok weet natuurlijk wel dat jij altijd en per definitie de vergoelijkende, bagatelliserende rol op je neemt. Behalve als het gaat om verkeersbeleid, dan is er opeens nooit een excuus mogelijk en geloof je opeens wel in het credo: regels zijn regels. Maar als een taxichauffeur iemand doodslaat, dan roep je nog net niet hardop dat het wel de "eigen schuld" van het slachtoffer zal zijn omdat die het lef had om 'fuck you' te zeggen tegen de dader...
SCH: fuck you. Kom je me nu thuis opzoeken om me dood te slaan? En is het dan mijn eigen schuld?
Nee je laat je door niemand tegenhouden...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je, ik laat me ook echt niet door jou tegenhouden.
Ik reageerde op een post die niet klopte. Je kan af en toe beboet worden als je een regel overtreedt, dat gebeurt niet standaard maar met mate. Jouw leven lijkt er vanaf te hangen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:03 schreef Jalu het volgende:
[..]
De realiteit is wél dat je beboet kunt worden voor een verwaarloosbare overtreding. Dat is schrijnend als er gewoon per definitie niet wordt opgetreden tegen veel ernstiger zaken als het gedrag van de taxichauffeurs in Amsterdam. Waar, als ik de ervaringsdeskundigen mag geloven, de politie doelbewust de andere kant op kijkt, misschien wel omdat ze niet mogen handhaven van de lokale politiek...
Je hebt als wetshandhavers pas het recht om grootschalig te gaan bekeuren op futiliteiten als je je apparaat fatsoenlijk in staat hebt om de openbare orde te handhaven. Je maakt de wetshandhaving zelfs volstrekt ongeloofwaardig als je die volgorde precies omdraait: alleen nog maar bezig (lijken te) zijn met futiliteiten en de werkelijke problemen negeren. En dát is wat er in Nederland nu gebeurt, en je zult het wel weer populistische prietpraat noemen, maar het gaat écht een keer serieus fout in Nederland als de prioriteiten bij de wetshandhaving niet teruggelegd worden zoals ze horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |