Ik heb nog steeds een discussie met een maat van me over een concert van Iron Maiden op Fields of Rock... ik weet zeker dat die gitaren niet live waren... ze stonden gewoon totaal stil en toch hoorde je zequote:Op maandag 6 juli 2009 20:25 schreef wapwip het volgende:
Wat je trouwens (en dat zie je alleen als je muzikant bent) ook vaak ziet, is gitaristen die bijvoorbeeld hun gitaar helemaal niet ingeplugged hebbenVooral als ze als een gek rondrennen, altijd eventjes checken of ze wel een kabeltje bij zich hebben
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:26 schreef Lois het volgende:
Ik ben naar dit concert geweest en het was echt supertof! Nu ik het op tv zie vind ik zijn gezicht wel maskerachtig maar in de zaal merk je daar niets van, is het gewoon indrukwekkend.
Yep, het verschil is duidelijk te horen en zien. Logisch ook, zo'n show kun je ook niet 100% live zingen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Dangerous Tour = 50% playback ongeveer...
Deze is bijvoorbeeld wel live.
Ik denk dat het anders ook niet te doen is eerlijk gezegd. Met zóveel dans en zóveel tempo.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel live ja... en dat bewijst des te harder dat dat van net playback was
heeeeeeeeeeeeel veel ijsklontjes aan het verzamelenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:25 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat shitney nu aan het doen is![]()
We vergeven het je!quote:
Als je hem laat playbacken en hij 1x per show de Moonwalk doet is het publiek ook wel tevreden.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Kun je nagaan, hij was hier 33 en nog niet helemaal aan het aftakelen... no way dat ie die 50 concerten had volgehouden in zijn conditie van de laatste jaren...
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
We vergeven het je!
Maar tof zeg dat je er bij geweest bent!
Shitney is uit alle macht aan het proberen om dat gouden pakje heen te kijken denk ik
thank youquote:
bedanktquote:
Zeker weten. Alleen zijn opkomst duurt al 5 minuten en zonder dat hij ook maar iets doet worden ze massaal gek.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Als je hem laat playbacken en hij 1x per show de Moonwalk doet is het publiek ook wel tevreden.
Die gouden bodystocking vind ik nou ook niet bepaald mannelijkquote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Da's gewoon de enige man ter wereld die wegkwam met witte sokken he?
Die broek expres te kort zodat die witte sokjes goed uitkomen
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gouden bodystocking vind ik nou ook niet bepaald mannelijk
Echt waar hè? Ik haat kerels met wiite sokken.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Da's gewoon de enige man ter wereld die wegkwam met witte sokken he?
Die broek expres te kort zodat die witte sokjes goed uitkomen
dan haat je MJ ookquote:Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar hè? Ik haat kerels met wiite sokken.
Die zit aan de buis gekluisterd en heeft geen zin om iets te missen door hier te typen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef wapwip het volgende:
Ben ik de enige die het verdacht vind dat Shitney ineens niks meer typt?
Neeheeeee, we zeggen toch net dat hij de ENIGE kerel is die met witte sokjes wegkomt!?quote:
Lees mijn edit.quote:
Ach ja... elk lichaamsdeel van 'm is stuk voor stuk al jaren geleden gestorven... eigenlijk was er nu alleen nog maar een plastic versie overquote:
Lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois loisquote:
Dat is dit.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:37 schreef Ada. het volgende:
Smooth criminal! Heb ik al de hele dag in m'n hoofd zitten!
wie nietquote:
Da's dezelfde als die we al een keer of 10 gebruiken hoor mop!quote:
Joh!quote:
Ik heb eens gelezen dat Madonna hem wilde restylen. De witte sokjes eruit. Maar hij wilde niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheeeee, we zeggen toch net dat hij de ENIGE kerel is die met witte sokjes wegkomt!?
en toch mis ik mquote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja... elk lichaamsdeel van 'm is stuk voor stuk al jaren geleden gestorven... eigenlijk was er nu alleen nog maar een plastic versie over
was het niet zo dat er stokjes uit de vloer kwamen waar die schoenen in vastgehaakt werden?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, dat is met die schoen en de hoek van 90 graden. Cool, maar snap er nog steeds geen hol van.
Het was toch zijn 'handelsmerk', die te korte broek en die sokjes.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat Madonna hem wilde restylen. De witte sokjes eruit. Maar hij wilde niet.
Zo'n stokkie zal dan haperen en dat er dan eentje plat op zijn muil gaat!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef Lois het volgende:
[..]
was het niet zo dat er stokjes uit de vloer kwamen waar die schoenen in vastgehaakt werden?
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:42 schreef N.icka het volgende:
Ben toch wel blij dat ik thuis op de bank lig ipv in dat publiek sta
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Shitney het volgende:
Mijn zoons net in koor: HUUUUUUUUH??????
Ik: knap he? Dat kan alleen Michael Jackson!
Jongste: En sinterklaas!
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n stokkie zal dan haperen en dat er dan eentje plat op zijn muil gaat!
Ik zie het even voor me
Heb je het al heet van zijn vinger?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Shitney het volgende:
Door hun tanden te verkopen als prothese voor de rijke tandloze.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Allemaal Roemenen met 1 tand in hun mond. Hoe hebben die kaartjes kunnen kopen.
http://ismichaeljacksonazombieyet.com/quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghgihgi ik kan deze toch even niet laten:
www.ismichaeljacksonstillalive.com
Al weggehaald.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef eriksd het volgende:
Voor wie morgen naar LA wilt; dit is denk k wel het hoogste bod op een concertkaartje ooit op ebay
http://cgi.ebay.com/MICHAEL-JACKSON-MEMORIAL-VOUCHER-2-TICKETS-WRISTBANDS_W0QQitemZ120444944693QQcmdZViewItemQQptZUS_Tickets_all_in_one?hash=item1c0b140135&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A10%7C66%3A2%7C39%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50
Removed, not available krijg ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef eriksd het volgende:
Voor wie morgen naar LA wilt; dit is denk k wel het hoogste bod op een concertkaartje ooit op ebay
http://cgi.ebay.com/MICHAEL-JACKSON-MEMORIAL-VOUCHER-2-TICKETS-WRISTBANDS_W0QQitemZ120444944693QQcmdZViewItemQQptZUS_Tickets_all_in_one?hash=item1c0b140135&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A10%7C66%3A2%7C39%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50
Hij viel een keer tijdens de lean, ving ie zichzelf met z'n handen op op het podium en ging verder met de show (met een kwade kop).quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n stokkie zal dan haperen en dat er dan eentje plat op zijn muil gaat!
Ik zie het even voor me
Shitney!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Shitney het volgende:
Nope, het waren speciale schoenen. MJ heeft er zelfs patent op aangevraagd maar vraag me niet hoe het werkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef Lois het volgende:
was het niet zo dat er stokjes uit de vloer kwamen waar die schoenen in vastgehaakt werden?
99 miljoen met 11 biedingenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Removed, not available krijg ik.
Hoeveel was het?
Its not how you fall...quote:Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij viel een keer tijdens de lean, ving ie zichzelf met z'n handen op op het podium en ging verder met de show (met een kwade kop).
Serieus?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij viel een keer tijdens de lean, ving ie zichzelf met z'n handen op op het podium en ging verder met de show (met een kwade kop).
De Titel Mop bedoel ikquote:Op maandag 6 juli 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dezelfde als die we al een keer of 10 gebruiken hoor mop!![]()
Waar een wiki van is gemaakt.
[..]
Ik had een paar topics terug een linkje geplaatst met het volledige patent, weet niet meer waar ik 'm vandaan heb.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, het waren speciale schoenen. MJ heeft er zelfs patent op aangevraagd maar vraag me niet hoe het werkt.
Volgens mij 999 dollar. Gekken zijn het. Werkt niet omdat het kaartje naam gerelateerd is.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Removed, not available krijg ik.
Hoeveel was het?
Ohhhhhhhhhhhhh!quote:
Siedah Garrett toch?quote:
Ik dacht één helft van Mel & Kim, maar dat zal wel nietquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dat anitha doth?
gast dat is zo niet waarquote:
Nóóit van gehoord!quote:
Hoe langer dat ik naar hem kijk des te meer ik overtuig raak eigenlijkquote:
Yep, en nu snap ik er nog niks van. Maar thanx.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef paulzurrr. het volgende:
Nog even die schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Is dit die chick die zometeen van hem afgebikt moet worden?
Komt toch pas als laatste, meen ik?quote:
Nope, jammer hè?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Is dit die chick die zometeen van hem afgebikt moet worden?
Zat ik ook op te wachten.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef Rianne84 het volgende:
krijgen we straks weer die flippo die niet loslaat?
Hihihiiiiiihihihi.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ze kan in ieder geval zijn bobbel niet voelen, die was net weggebracht naar de plastisch chirurg
Dan playbackt ie nu want hij doet precies hetzelfdequote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
In de studio-versie moet ik altijd een traantje wegpinken als Michael begint te huilen op het einde.
Hij schuift dus toch over een stokje heen als ik de tekening goed lees. Volgens mij kun je dat ook zien op sommige beelden, als je heel goed kijkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef paulzurrr. het volgende:
Nog even die schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft 'ie ook laten verblanken.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ze kan in ieder geval zijn bobbel niet voelen, die was net weggebracht naar de plastisch chirurg
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiihihihi.
De bobbel was in onderhoud?
Die is nu jaloers op die chick die er niet afgebikt hoefde te worden.quote:
Nee, hij heeft een gespikkelde penis + zak. Aldus Jordy Chandler.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef Rianne84 het volgende:
zou hij gecastreerd zijn? dat hij daarom zo'n hoge stem heeft en een wat karig gevuld zwempak?
er verdween een aantal pinnetjes in het podium net.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef Lois het volgende:
[..]
Hij schuift dus toch over een stokje heen als ik de tekening goed lees. Volgens mij kun je dat ook zien op sommige beelden, als je heel goed kijkt.
ja penis, maar castreren = ballen tsjak erafquote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een gespikkelde penis + zak. Aldus Jordy Chandler.
Hij heeft er dus een Magnum met nootjes voor in de plaats gezetquote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oh god, veeg me op, ik zit hier te gieren van het lachen om dit topic en Heer Greys snapt er geen balbobbel vanquote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef Rianne84 het volgende:
zou hij gecastreerd zijn? dat hij daarom zo'n hoge stem heeft en een wat karig gevuld zwempak?
See I was rightquote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
er verdween een aantal pinnetjes in het podium net.
mijn vriendlief is maar achter zn computer gekropenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, veeg me op, ik zit hier te gieren van het lachen om dit topic en Heer Greys snapt er geen balbobbel van
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, veeg me op, ik zit hier te gieren van het lachen om dit topic en Heer Greys snapt er geen balbobbel van
En Jordy kan het weten, uhuh. Hij heeft zijn eigen vader voor abuse aangegeven. Stinkleugenaar.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef DrDentz het volgende:
Nee dat was Gavin Arvizo.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Jordy kan het weten, uhuh. Hij heeft zijn eigen vader voor abuse aangegeven. Stinkleugenaar.![]()
Nu maar even genieten van MJ.
http://www.google.com/patents/about?id=MAUgAAAAEBAJquote:
niet zo spoilerenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:59 schreef Phrits het volgende:
I'll be there!
Thriller en Billie Jean dadelijk
Ik ga daar nu niet over strijden en geen zin om het op te zoeken, maar dat ging echt over Jordan.quote:
Jermaine, stop teasing.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaa, ik zei net Ik moet plassen maar ik heb geen zin
pis in je broekquote:
Misschien straks.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al die andere jasjes, maar even die stringbody uit zit er niet in....
Dat is echt zo'n stom ding. Met dat lint tussen z'n billen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat dacht ik net ook! Ik vind het zo storend..quote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |