Ik moet nog wat achterstallige vakken doen, dus ik ben pas in februari klaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn docente gaat over twee weken op vakantie, ik heb gesmeekt of ze het nog daarvoor kon nakijken. 15e inleveren dus, zo kan ik nog ruim voor september mn masterbul aanvragen, anders moek weer college geld betalen.
Zou geen gek idee zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
anders moek weer college geld betalen.
Ah, dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik moet nog wat achterstallige vakken doen, dus ik ben pas in februari klaar.
Er blijven weinig zenders over waar ik het gezeur over die gozer kan ontwijkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:16 schreef Picchia het volgende:
Sinds de dood van Michael Jackson is er opeens een stuk meer kwaliteitstelevisie.
Ik kan niet wachten tot het moddergooien gaat beginnen. Het schijnheilige hypocriete gedeelte hebben we nu wel gehad, straks gaat het om de krenten uit de pap.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:16 schreef Picchia het volgende:
Sinds de dood van Michael Jackson is er opeens een stuk meer kwaliteitstelevisie.
Et tu, Titus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik moet nog wat achterstallige vakken doen, dus ik ben pas in februari klaar.
http://www.ad.nl/groeneha(...)g_van_Burgernet.htmlquote:GROENE HART - De proefperiode van een half jaar met Burgernet is zo succesvol verlopen dat de Ministeries van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en Justitie worden geadviseerd om tot een landelijke invoering over tegaan. Bij Burgernet worden bewoners via sms, telefoon of email ingeschakeld om extra alert te zijn als er in hun woonomgeving iets ernstigs is gebeurd, zoals een vermissing of een voortvluchtige winkeldief. Het Groene Hart heeft een aanzienlijke rol gespeeld in het succes.
Gouda en De Ronde Venen waren tussen november 2008 en mei 2009 twee van de negen aangesloten proefgemeenten. De andere deelnemers waren Maarssen, Breukelen, Delft, Nieuwegein, Leeuwarden en Dantumadiel. In totaal hebben zich 26.000 deelnemers aangemeld, waaronder ruim 3000 in Gouda. Dankzij hun alertheid zijn verdachten op heterdaad door de politie aangehouden, vermiste personen opgespoord en is nuttige informatie verstrekt aan de politie. Met name de grote bereidheid om als extra oren en ogen te fungeren heeft volgens de stuurgroep Burgernet bijgedragen tot het succes. Volgens de deelnemers zelf leveren zij hiermee een actieve bijdrage aan de veiligheid in hun omgeving. Gemiddeld heeft 4,6 procent van de inwoners van elke deelnemende gemeente zich aangemeld. In totaal zijn 192 acties gehouden. In tien procent van de zaken was het de informatie van een burger die de doorslag gaf.
Onderdeel van het advies aan de MinistersIn het advies aan de ministers Ter Horst en Hirsch Ballin is om de waarschuwingsdienst SMS Alert, dat in verschillende gemeenten al beschikbaar is, voortaan onder Burgernet te laten vallen.
quote:Medereizigers naar de eeuwigheid,
Onder biddend opzien tot de Heere heeft de synode van de Oud Gereformeerde Gemeenten
in Nederland in haar vergadering, gehouden te Barneveld op 3 juni jongstleden, besloten
de navolgende kanselboodschap in de gemeenten af te kondigen.
Wij leven in een jachtige tijd, waarin bijna iedereen het druk heeft. De jongere generatie
groeit op in een moderne, verwereldlijkte maatschappij, die van God en ware godsdienst
niet weten wil. We zien daarbij de kloof tussen kerk en wereld steeds groter worden.
Maar ook dat wij in ons denken en handelen meer als voorheen sterk beïnvloed worden
door de wereld. Wij nemen met droefheid waar dat ook in onze gemeenten de norm van
Gods Woord steeds meer wordt uitgehold. In dit verband denken we onder meer aan
zaken als kort haar bij vrouwen, het dragen van lange broeken en leggings, oorsieraden en
uitdagende kleding door vrouwen en meisjes.
Wordt deze wereld niet gelijkvormig, vermaant de apostel Paulus in Romeinen 12:2.
Neem haar gewoonten niet aan, neem afstand van haar levensstijl en manieren van doen.
Het gaat Net om gebod op gebod, en regel op regel, maar uit bewogenheid met onze
onsterfelijke zielen.
Hoe is onze tijdsbesteding? Maken we ernst met het onderzoek van Gods Woord en de
geschriften daarop gegrond? Kent ons leven nog stilte en afzondering?
Ook in onze gezinnen vinden er veranderingen plaats die ons met grote zorg vervullen.
Wij denken dan aan het ongeoorloofde gebruik van ICT-middelen. Ernstig willen we
waarschuwen tegen televisie, radio, video, DVD, open internet en vergelijkbare toepassingen
via mobiele telefonie. Zonder dat we het merken, worden we doordrenkt van een
wereldse leefstijl en goddeloze opvattingen, die de wereld normaal vindt, maar die
niettemin volstrekt verkeerd zijn. Denk alleen maar aan het gebruik van geweld, gevloek,
het niet aanvaarden van gezag, de gerichtheid op amusement en al het uiterlijke, en de
opvatting dat op seksueel gebied alles kan en mag.
Ouders, wij willen u dringend vragen uw verantwoordelijkheid te nemen. Het toelaten van
de genoemde zaken in onze gezinnen staat haaks op de doopbelofte die u heeft afgelegd.
Geef in uw gezin het goede voorbeeld, stel grenzen, bevraag uw kinderen op zijn of haar
gebruik van de media, ga het gesprek met ben aan. Ten ernstigste willen wij u opwekken
waakzaam te zijn en uw door God toevertrouwde kinderen onder een gedurig biddend opzien
tot de troon der genade op te voeden in de vreze des Heeren, opdat zij niet meegevoerd
worden met de geest dezer eeuw en vervallen tot het moderne heidendom.
Jonge mensen, wij willen jullie ook oproepen hier aan niet mee te doen. Wellicht zijn er
jongens en meisjes, ook onder ons, die min of meer verslaafd zijn aan internet, DVD's en
dergelijke. Die op plaatsen komen, waar we niet horen en zich bedienen van overmatig
alcoholgebruik.
We zijn ons bewust dat alleen de vreze des Heeren doet wijken van het kwade. Die werkt
eerbied voor Gods Woord. Daarin laten wij zien hoe wij in het leven willen stam. Ook in
dit opzicht dienen we de wereld te verzaken en te beseffen dat we een afgezonderd volk
behoren te zijn. Met onze belijdenis verbinden wij ons om ons leven godvruchtig, eerbaar
en onberispelijk in te richten en dat betreft ook uiterlijke zaken. Laten we bedenken dat
voor God geen kleine zonden bestaan. En dat de dienst van de wereld niet kan samengaan
met de dienst van God. Wie begeert te leven naar Gods Woord zal dat in heel zijn
levenswandel willen doen blijken. Dat verstaat zich ook niet met een najagen van geld en
goed en een opgaan in de genietingen en bekoorlijkheden van deze wereld. Bedenk, de
wereld gaat voorbij, met al haar begeerlijkheden.
Medereizigers, een leven naar Gods Woord bestaat niet alleen in een zich uiterlijk voegen
naar bepaald gedrag. Gods wet is geestelijk en eist volmaakte gehoorzaamheid in al onze
daden en werkzaamheden, zowel uitwendig als inwendig. En vervloekt is een iegelijk die
niet blijft in hetgeen geschreven is in het boek der wet omdat te doen. Eén ding is ons
nodig. Dat wij met alle ernst zouden uitzien om door een waar geloof met Christus
verenigd te worden om uit genade van de vloek der wet en de zonden verlost te worden.
Opdat Hij ons door Zijn Heilige Geest bekere en bekwaam make tot oprechte
gehoorzaamheid aan Zijn wet.
De Heere waarschuwt zelf in 1 Samuël 2:30 "die Mij eren, zal Ik eren, maar die Mij
versmaden, zullen licht geacht worden." Wij hopen dat deze vermaningen door des
Heeren Geest op onze zielen mogen gebonden worden, opdat wij in de grote dag der
dagen, voor Christus' rechterstoel, niet zullen moeten horen: "Ik heb u nooit gekend, gaat
weg van Mij, gij, die de ongerechtigheid werkt."
Dus vrouwen mogen zich niet opleuken, maar ook niet onaantrekkelijk maken?quote:In dit verband denken we onder meer aan zaken als kort haar bij vrouwen, het dragen van lange broeken en leggings, oorsieraden en uitdagende kleding door vrouwen en meisjes.
Ik mag hopen dat je dit allemaal overgetikt hebt en niet zomaar een open internet gebruikt hebt om dit te copy+pasten!quote:
Duh! Ik werk in Rotterdam tussen al die rare buitenlanders. Dat geeft op een gegeven moment af.quote:
Dan moet je in Rotterdam tussen de normale buitenlanders gaan werken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Duh! Ik werk in Rotterdam tussen al die rare buitenlanders. Dat geeft op een gegeven moment af.
Die zijn wel zo verstandig uit Rotterdam te vertrekken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je in Rotterdam tussen de normale buitenlanders gaan werken.
Picchia, je hebt toch niets te verbergen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef Picchia het volgende:
Internetgegevens een half jaar op slaan in plaats van een jaar. Nou, wat een opluchting. Ze hebben je internet gegevens, SMS en telefoongegevens, vingerafdrukken en DNA. Een kastje in je auto. Pasje voor openbaar vervoer. Inzicht in je rekeningen. Registratie op etniciteit. Het CDA en de PvdA zijn echt gevaarlijk bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |