Werken => Geld => Hoer bestellenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Nooit sex morgen ervaren (moeilijk aan komen) met een partner, en je natasien waar je jaren dag-in-dag uit mee zit niet kunnen waarmaken. is dat niet eigenlijk erg onethisch?
Ik ook, je moet alleen nog een trema en dan issie goedquote:
Krijg de AIDS en stikquote:Op maandag 6 juli 2009 18:16 schreef Banale_pennenlikker het volgende:
Dan ervaar je het overmorgen.
Godsontiegelijke jankzak.
Ik hoef jou niets te wensen, je god heeft jou al hard genoeg gestraft. En ik zou eventueel nog AIDS kunnen oplopen ja, dit in tegenstelling tot meneer de eeuwigzielige seksueelgefrustreerde maagd.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:28 schreef Dipkip het volgende:
Onethisch van wie dan precies? Of zocht je een interessanter woord dan 'oneerlijk' om het calimero-effect te vermijden en de schijn te wekken dat het om een filosofische discussie gaat in plaats van om boehoehoe niemand wil met mij wippen?
Probeer je nou een reden te verzinnen om een vrouw te mogen verkrachten omdat het niet eerlijk zou zijn dat jij nog geen sex gehad hebt?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Nooit sex morgen ervaren met een partner omdat je zoiezo moeilijk aan een partner komt. En je fantasien waar je jaren dag-in-dag uit mee zit niet kunnen waarmaken. Is dat eigenlijk niet erg onethisch?
Niemand die daar bij stilstaat, als ze zelf maar veel hebben in het leven maarja, ik stel wel de vraag. Het is toch niet te doen als jejezelf zo moet inhouden tegen je dierlijke instincten en behoeften in?
Dat kan ook niet voor altijd goed gaan lijkt me en moet je ook niet willen. Ik denk dat er best wel mensen zijn die daarbij stilstaan, maar wat kunnen ze doen als ze de personen op wie het betrekking heeft verder ook niet kennen? Veel mensen worden ook niet tot denken aangezet.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Nooit sex morgen ervaren met een partner omdat je zoiezo moeilijk aan een partner komt. En je fantasien waar je jaren dag-in-dag uit mee zit niet kunnen waarmaken. Is dat eigenlijk niet erg onethisch?
Niemand die daar bij stilstaat, als ze zelf maar veel hebben in het leven maarja, ik stel wel de vraag. Het is toch niet te doen als jejezelf zo moet inhouden tegen je dierlijke instincten en behoeften in?
Nou, als je zoals mij jezelf moet inhouden/onthouden al die jaren. Terwijl je sterke natuurlijke verlangens hebt. Dat is voor mijn gevoel erg onethisch. Vroeg me af hoe jullie erover dachten maar ik zie het alweerquote:
Begrijp je het verschil tussen oneerlijk en onethisch wel?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Nou, als je zoals mij jezelf moet inhouden/onthouden al die jaren. Terwijl je sterke natuurlijke verlangens hebt. Dat is voor mijn gevoel erg onethisch. Vroeg me af hoe jullie erover dachten maar ik zie het alweer
Onethisch is dus Onzedelijk.quote:Synoniem van ethisch: zedelijk (bijv. naamw.).
En dan vooral zonder moeilijke woorden waarvan je niet precies weet wat ze betekenen.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:31 schreef miss_sly het volgende:
Leg nog eens uit wat je bedoelt, zonder moeilijke woorden te gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |