quote:Op maandag 6 juli 2009 14:10 schreef Pim89 het volgende:
Ik had laatst ook een fles Curry van Calvé, en daar stond een Frikadel op, die bleek er helemaal niet in te zitten :S
[ afbeelding ]
Ik had laatst ook een fles Curry van Calvé, en daar stond een Frikadel op, die bleek er helemaal niet in te zitten :S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een frikandel dien je te soppen in goddelijke zalf, te weten 'mayonaise'.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso.... Curry op een frikandel
Wat een wansmaak !
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Een frikandel dien je te soppen in goddelijke zalf, te weten 'mayonaise'.
En dan wel Zaanse mayonaise.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Boeiend.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:53 schreef KirkLazarus het volgende:
De E71 is overigens wel een briljant toestel TS.
[ afbeelding ]
Frikadellen?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Boeiend.
We hebben het over frikandellen, partypooper.
Want alles waar 'light' op staat is voor dikke dames met een denderend, driekleurig kapsel.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
ABSOLUUT!
Of in ieder geval mayonaise met een zo hoog mogelijk vetgehalte.
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:57 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Sorry, de 'N' op mijn E71 is kapot.
Ja dat krijg je als je een telefoon bekijkt bij Deutsche Telecom a.k.a. T-Mobilequote:Op maandag 6 juli 2009 14:47 schreef Aestivate het volgende:
Dacht dat QWERTY trouwens een wereldwijde standaard was, landen met andere tekens uitgezonderd. In Duitsland schijnt QWERTZ voor te komen, 3D model dus gewoon verkeerd overgenomen.
En het is ook verkeerd.quote:
[ afbeelding ]
Maar ze zeggen in die reclame dan ook, 'Het is natuurlijk niet echt, maar wél leuk!' beter luisteren voortaanquote:Op maandag 6 juli 2009 14:12 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb laatst de dick- en beaverspotter gekocht, leek me interessant.
Blijkt dat je er helemaal geen flikker aan hebt.
Ik herken me dus wel in de klacht van TS.
Eigenlijk sturen ze je dus gewoon een filmpje met 'dicks' en 'beavers'?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ze zeggen in die reclame dan ook, 'Het is natuurlijk niet echt, maar wél leuk!' beter luisteren voortaan
Voordat ze dat gezegd hadden stond ik al zo van:quote:Op maandag 6 juli 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ze zeggen in die reclame dan ook, 'Het is natuurlijk niet echt, maar wél leuk!' beter luisteren voortaan
Ik denk het wel jaquote:Op maandag 6 juli 2009 15:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk sturen ze je dus gewoon een filmpje met 'dicks' en 'beavers'?
Die goddelijke zalf is voor de patat bedoeld. De frikandel gaat in de curry!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
idd Frikandel speciaal of frikandel pindasausquote:Op maandag 6 juli 2009 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso.... Curry op een frikandel
Wat een wansmaak !
Patat? Verklaar u nader?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die goddelijke zalf is voor de patat bedoeld. De frikandel gaat in de curry!
Potverdomme Beau, je neemt me toch zeker niet in het ootje hier? Zoeen gewaardeerd Fok!icoon die aan de verkeerde kant in de patat/friet discussie staat?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Patat? Verklaar u nader?
Mayonaise kan ook heel lekker zijn bij een mexicano, frieten, of gehaktballen.
Friet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Potverdomme Beau, je neemt me toch zeker niet in het ootje hier? Zoeen gewaardeerd Fok!icoon die aan de verkeerde kant in de patat/friet discussie staat?
Hij eet blijkbaar aardappels met curry.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Patat? Verklaar u nader?
Mayonaise kan ook heel lekker zijn bij een mexicano, frieten, of gehaktballen.
Inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij eet blijkbaar aardappels met curry.
't Zal wel weer zo'n rare Belg zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daar heb ik toch het liefste jus en appelmoes bij hoor.
Appelmoes en een gehaktbalquote:Op maandag 6 juli 2009 22:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daar heb ik toch het liefste jus en appelmoes bij hoor.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij eet blijkbaar aardappels met curry.
En als ik aardappels bedoelde had ik wel aardappels gezegd, nietwaar? Zak patat dat je daar bent!quote:
amen.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En het is ook verkeerd.
Een frikandel is dat worstvormige ding, een frikadel is een soort gehaktbal. Iedereen die het dus frikadel noemt faalt, behalve als ze daadwerkelijk een soort gehaktbal bedoelen.
Frikadel:
[ afbeelding ]
Frikandel:
[ afbeelding ]
Was ik daar ooit tegen aan het vechten danquote:Op maandag 6 juli 2009 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt het gevecht tegen de patat-friet discussies maar opgegeven?
Oh, ik dacht dat dat hoort als je een functie als mod wil bekleden.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was ik daar ooit tegen aan het vechten dan
TIS SATESAUS!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Een gehaktbal eet je ook met pindasaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |