Geen idee. Wellicht wel.quote:
Beffensmaak?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:Jitze dood aangetroffen langs snelweg
Maandag ochtend is het lichaam van FOK!ker Jitzzze gevonden in een vuilniszak langs de snelweg. De politie is nog bezig met sporenonderzoek.
ik houd nog steeds van je hoorquote:
straks kom je niet eens meer nachtbrakenquote:
Jaja sinds vandaag hequote:Op maandag 6 juli 2009 11:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed! Weekje vakantie nu.
En met jou? Heb je al vakantie?
Het was alleen te kanen met een mixdrankje erbijquote:
dat lukt nog wel hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 11:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
straks kom je niet eens meer nachtbraken![]()
Ervan uitgaande dat ik normaal een bloedhekel heb aan elektronische muziek, vind ik dit best chill klinken. Komt misschien ook doordat die drums niet echt elektronisch klinken.quote:
Arme sloeberquote:Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chill, mag ik mee? Ik ga zelf niet dit jaar. Ik moet geld sparen
.
Tsja, can't help itquote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Arme sloeber![]()
![]()
Of je mee mag? Daar moet je wel iets voor doen
een bloedhekel aan elektronische muziekquote:Op maandag 6 juli 2009 11:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
dat lukt nog wel hoor
[..]
Ervan uitgaande dat ik normaal een bloedhekel heb aan elektronische muziek, vind ik dit best chill klinken. Komt misschien ook doordat die drums niet echt elektronisch klinken.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef dagdag het volgende:
in septembber mag allure mee met mij en in ruil...
Dat bespreken we maar privequote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja, can't help it.
Wat moet ik doen dan?
He can joinquote:Op maandag 6 juli 2009 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wordt die vriend van jou niet jalours dan?
Batterijen uithalen en er weer instoppenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:50 schreef bloodysunday het volgende:
Wie weet hier toevallig hoe ik een TomTom helemaal kan resette/herstellen zodat hij weer helemaal leeg is.
neequote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Batterijen uithalen en er weer instoppen
Ja hallo, ik ga met jou op vakantie, niet met hemquote:
Wat is 't nu geworden? Een kei gekke vakantie op texel?quote:
je bent gestopt met roken..!quote:
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=san%20salvador%20bahamas&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wlquote:Op maandag 6 juli 2009 11:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga met jou op vakantie, niet met hem.
[..]
Wat is 't nu geworden? Een kei gekke vakantie op texel?
Hmm, daar ben ik al geweestquote:Op maandag 6 juli 2009 11:54 schreef dagdag het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=san%20salvador%20bahamas&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl![]()
Hij gaat ook meequote:Op maandag 6 juli 2009 11:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga met jou op vakantie, niet met hem.
Marlboro is beter.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je bent gestopt met roken..!
nu heb ik geen medestanders meer als ik weer eens gauloises wil verheerlijken![]()
dan ga ik wel naar Marokkoquote:
Bedoel je dat ie naar fabrieksinstelling gaat? Dan moet je het reset knopje iets van 10 seconden inhouden of zo. Maar alle gedownloade kaarten etc blijven er wel gewoon op staan.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:50 schreef bloodysunday het volgende:
Wie weet hier toevallig hoe ik een TomTom helemaal kan resette/herstellen zodat hij weer helemaal leeg is.
Ja, dat gaat dus niet he.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Batterijen uithalen en er weer instoppen
Echt TomTom, ik probeer dat voor nop te installeren op m`n HTC Touch HD. Dat ding geeft iedere keer foutmeldingenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoel je dat ie naar fabrieksinstelling gaat? Dan moet je het reset knopje iets van 10 seconden inhouden of zo. Maar alle gedownloade kaarten etc blijven er wel gewoon op staan.
De nazis komen.quote:
Hier nog niet.quote:
nee man, marlboro is licht en smaakloos, van die net niet sigaretten.quote:
TomTom werkt dan ook gewoon het beste op een TomTom zelf.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt TomTom, ik probeer dat voor nop te installeren op m`n HTC Touch HD. Dat ding geeft iedere keer foutmeldingenkudtding.
Marlboro is duur, dus dan is het goed.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee man, marlboro is licht en smaakloos, van die net niet sigaretten.
je proeft het duidelijk als je eerst een gaultje neemt en daarna een marlb
Maar ik ga niet een duur ding erbij kopen terwijl ik op m`n eigen phone gps heb.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TomTom werkt dan ook gewoon het beste op een TomTom zelf.
Het is moord en brand.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef Krentenbol. het volgende:
Moeten we nu brant en moort schreeuwen?
Dan moet je ook niet zeuren, eersterangs dubbeltje dat je er bent.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik ga niet een duur ding erbij kopen terwijl ik op m`n eigen phone gps heb.
Was wel grappig een tijd terug op school, zaten ook Duitsers in de groep en die schrokken zich kapot toen het alarm afging.quote:
Mensen die drinken.quote:
Heb ik een carkit in de auto, moet ik daarnaast ook nog es een TomTom doen. M`n hele voorruit raakt nog volquote:Op maandag 6 juli 2009 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren, eersterangs dubbeltje dat je er bent.
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Was wel grappig een tijd terug op school, zaten ook Duitsers in de groep en die schrokken zich kapot toen het alarm afging.
Wraak!
Ik ja, jij niet.quote:
Mensen die per se bereikbaar willen zijn in de autoquote:Op maandag 6 juli 2009 12:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb ik een carkit in de auto, moet ik daarnaast ook nog es een TomTom doen. M`n hele voorruit raakt nog vol
Nog maar 5 dagenquote:
Nee, maar drinken is net zo kansloos.quote:
quote:
Als je niet bereikbaar bent, hoe neem je dan je hamburger aan in de McDrive?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die per se bereikbaar willen zijn in de auto
Oeh wat een bakkes vraag is dat zeg!quote:
Voor wat?quote:
Voor wat?quote:Nog maar 7 dagen
Voor wat?quote:Nog maar 19 dagen
Voor wat?quote:Nog maar 27 dagen
Voor wat?quote:Nog maar 31 dagen
Voor wat?quote:Nog maar 55 dagen
Mensen die naar de MacDonald's gaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je niet bereikbaar bent, hoe neem je dan je hamburger aan in de McDrive?
quote:
Rook jij?quote:
rook jijquote:
Jij weet ook niet wat je wil héquote:Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nog maar 5 dagen
Nog maar 7 dagen
Nog maar 19 dagen
Nog maar 27 dagen
Nog maar 31 dagen
Nog maar 55 dagen
Ja, dat al je bestemmingen die je ooit gebruikt heb eraf gaan enzo. Zoals laatste stop etc..quote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoel je dat ie naar fabrieksinstelling gaat? Dan moet je het reset knopje iets van 10 seconden inhouden of zo. Maar alle gedownloade kaarten etc blijven er wel gewoon op staan.
Met regelmatig een paar glazen wijn is niks mis. Rode wijn is zelfs goed voor je hart.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar drinken is net zo kansloos.En dan bedoel ik dus alcohol voor de flauwe users die anders gaan zeggen dat je niet zonder vocht kan. Ik noem geen namen hoor, krentenbol en juicyhil.
Maar ik zie hem nu toch niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oeh wat een bakkes vraag is dat zeg!
zit je er zo een op te steken komt er zon achterlijke gladiool die je blijkbaar nog nooit heeft zien roken oppeens zovan!: '' ROOK JIJ!?!?111![]()
''
![]()
Het werkte wel andersquote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Briljante troll
Zit ik met mijn gesloten rechteroog naar het beeldscherm te staren
McFlurry!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die naar de MacDonald's gaan.Fastfood
Mensen die nergens heen kunnen zonder tomtomquote:Op maandag 6 juli 2009 12:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb ik een carkit in de auto, moet ik daarnaast ook nog es een TomTom doen. M`n hele voorruit raakt nog vol
godzijdank kan ik nu heul snel antwoord gevenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Voor wat?![]()
[..]
Voor wat?![]()
[..]
Voor wat?![]()
[..]
Voor wat?![]()
[..]
Voor wat?![]()
[..]
Voor wat?
kaste?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:09 schreef dagdag het volgende:
binnenkort komt er een update van een lijst
Ben je naar de hoeren geweest?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja, dat al je bestemmingen die je ooit gebruikt heb eraf gaan enzo. Zoals laatste stop etc..
quote:
NEEN!quote:
Waarom geef je een link naar een Spaanse versie van lastfm?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
godzijdank kan ik nu heul snel antwoord geven![]()
zo
Jij rookt heul niet!quote:
en dagdagpuntenquote:
Had ik zo'n mc flurry cornetto choco besteld, krijg ik er een met bosvruchten-shit.quote:
Ja gister, maar dat mogen m'n ouders niet zienquote:Op maandag 6 juli 2009 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je naar de hoeren geweest?
Maar ja, dan moet je het reset knopje 10 seconden of zo indrukken of je kan in het menu naar Fabrieksinstelling laden ofzoiets.
Vrolijke bandnamen trouwensquote:Op maandag 6 juli 2009 12:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zo
Slecht excuus. Het blijft net zo kansloos.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met regelmatig een paar glazen wijn is niks mis. Rode wijn is zelfs goed voor je hart.
Mensen die in paniek raken als de TomTom het niet meer goed doet.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die nergens heen kunnen zonder tomtom
ik heb hem in het spaans staan, dat vergeet ik soms nog eensquote:Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom geef je een link naar een Spaanse versie van lastfm?
Nohh, jouw msn heeft geen zinquote:Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij rookt heul niet!
Ow, en geen Jagermeister.
Ik kan niet reageren want msn doet raar.
Je bent zelf een McFlurry.quote:
Ik had er een met kitkat besteld, kreeg ik er een met rolo!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik zo'n mc flurry cornetto choco besteld, krijg ik er een met bosvruchten-shit.![]()
Mijn zusje kan nog verdwalen met de tomtom...quote:Op maandag 6 juli 2009 12:13 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die in paniek raken als de TomTom het niet meer goed doet.
Wat moet ik dan in de file doen, in mezelf praten?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die per se bereikbaar willen zijn in de auto
Waarom staat jou Last.fm in het spaans?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zo
Das vies.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had er een met kitkat besteld, kreeg ik er een met rolo!
Wat briljante troll? Het werkt, hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Briljante troll
Zit ik met mijn gesloten rechteroog naar het beeldscherm te staren
Muziek luisteren.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat moet ik dan in de file doen, in mezelf praten?
Gewoon bluetooth verbding met je tomtom maken en die als carkit gebruikenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mensen die in de gracht rijden door de TomTom.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zusje kan nog verdwalen met de tomtom...
Wat een sukkel
ik compenseer dat anders allemaal wel even met ''i romantici'' hoorquote:
BOH!quote:
Ja, nou.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik compenseer dat anders allemaal wel even met ''i romantici'' hoor
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die in de gracht rijden door de TomTom.Echt, als ze die lui nu eens lekker het rijbewijs innemen.
Natuurlijk niet, aan roken ben je gelijk verslaaft, en daarna stinkt het ook nog eens ontzettend. Ook bij gematigd gebruik.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slecht excuus. Het blijft net zo kansloos.
Hihi, dat is mij zelf ook gelukt.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb hem in het spaans staan, dat vergeet ik soms nog eens
herkansing
De Jagermeister is op.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohh, jouw msn heeft geen zin![]()
Versgeperste jagermeister, ftw
Noes.quote:
dan vergeet ik mijn basiskennis nietquote:Op maandag 6 juli 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom staat jou Last.fm in het spaans?
Bij mij staat alleen Sziget in m'n last.fm lijstje. Hihi.
Dan moet ik vandaag naar buiten toe.quote:
Nee.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:19 schreef bloodysunday het volgende:
Krentebol voel jij je niet kut in PUB en vooral die SC omdat daar zoveel paupers zitten?
Onzin. Er zijn genoeg gelegenheidsrokers.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:19 schreef Zotheid het volgende:
Natuurlijk niet, aan roken ben je gelijk verslaaft,
Alleen bij overmatig gebruik gaan ze tenminste niet anderen lastig vallen met oneerbare voorstellen etc, worden ze niet handtastelijk en zetten ze ook niet anderen en zichzelf compleet voor schut.quote:en daarna stinkt het ook nog eens ontzettend. Ook bij gematigd gebruik.
Ben je daar toe in staat?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, aan roken ben je gelijk verslaaft, en daarna stinkt het ook nog eens ontzettend. Ook bij gematigd gebruik.
[..]
Hihi, dat is mij zelf ook gelukt.
[..]
De Jagermeister is op.
Ik heb ook nog ergens een jaar Spaans gehad.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan vergeet ik mijn basiskennis niet
boh waarom enkel szigetga naar meer dingen, man
quote:
En rokers kunnen ook gewoon de weg op zonder anderen dood of aan te rijden.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
Alleen bij overmatig gebruik gaan ze tenminste niet anderen lastig vallen met oneerbare voorstellen etc, worden ze niet handtastelijk en zetten ze ook niet anderen en zichzelf compleet voor schut.
dat was al duidelijkquote:Op maandag 6 juli 2009 12:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja als ze zich niet zo voelt hoort ze er duidelijk bij.
En waarom zou je dat doen? Elke vrijdag en zaterdag een pakje peuken roken waarvoor je ook nog eens apart naar buiten moet.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn genoeg gelegenheidsrokers.
Overal waar te voor staat is niet goed, dit geld dus ook bij teveel alcohol. Het is nogal stigmatiserend om iedereen die wel eens drinkt te beschuldigen van bovengenoemd gedrag.quote:[..]
Alleen bij overmatig gebruik gaan ze tenminste niet anderen lastig vallen met oneerbare voorstellen etc, worden ze niet handtastelijk en zetten ze ook niet anderen en zichzelf compleet voor schut.
Met haar grapjes past Kb. perfect in PUB.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:19 schreef bloodysunday het volgende:
Krentebol voel jij je niet kut in PUB en vooral die SC omdat daar zoveel paupers zitten?
vet!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een jaar Spaans gehad.
Voornamelijk een geldkwestie, moet ook mijn rijbewijs nog betalen.
Weet ik veel? Moet je aan hun vragen. En de reden dat ze naar buiten moeten komt door een stel janksmoelen die niet tegen de rook kunnen.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En waarom zou je dat doen? Elke vrijdag en zaterdag een pakje peuken roken waarvoor je ook nog eens apart naar buiten moet.
Ik beschuldig niemand die drinkt van dat gedrag. Alleen vind ik het nogal kansloos om wel iets tegen mensen die roken te hebben maar drinken wel normaal te vinden terwijl dat net zo kansloos/zinloos is. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die alcohol nodig hebben om het gezellig te hebben, hoe kansloos ben je dan?quote:Overal waar te voor staat is niet goed, dit geld dus ook bij teveel alcohol. Het is nogal stigmatiserend om iedereen die wel eens drinkt te beschuldigen van bovengenoemd gedrag.
Ik ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij zou mij zó missen als ik hier niet meer postte.
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij zou mij zó missen als ik hier niet meer postte.
omdat het lekker is, maar je dit net zoals zoveel dingen wel met mate moet doen.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En waarom zou je dat doen? Elke vrijdag en zaterdag een pakje peuken roken waarvoor je ook nog eens apart naar buiten moet.
[..]
Overal waar te voor staat is niet goed, dit geld dus ook bij teveel alcohol. Het is nogal stigmatiserend om iedereen die wel eens drinkt te beschuldigen van bovengenoemd gedrag.
Ik ben niet zo mensenschuw hoor.quote:
Jajaquote:Op maandag 6 juli 2009 12:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hallo, hier een levende uitzondering
jagermeister overigens![]()
Gelukkig maar, de meeste rokers roken continu, terwijl de gemiddelde drinker dat op donderdag, vrijdag en/of zaterdag doet. En dan meestal met de fiets/taxi/bus/lopend naar huis toe gaat.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En rokers kunnen ook gewoon de weg op zonder anderen dood of aan te rijden.
buig voor mij, ik en koning dagdagquote:
HA! Ik ben blij dat die wet er is.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik veel? Moet je aan hun vragen. En de reden dat ze naar buiten moeten komt door een stel janksmoelen die niet tegen de rook kunnen.
[..]
Heb 26 aug examen.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vet!![]()
oh een rijbewijs, ja dat is behoorlijk prijzig.
moet je nog lang rijden dan?
Ik ben het met je eens dat het rookverbod in de horeca erg ver gaat. Echter snap ik ook niet dat de mensen die roken zich zo laten naaien door het rookverbod en alle prijsverhogingen. Het feit dat iedereen dit maar pikt zegt ook wel iets.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik veel? Moet je aan hun vragen. En de reden dat ze naar buiten moeten komt door een stel janksmoelen die niet tegen de rook kunnen.
De meeste mensen die drinken kunnen daar anders heel verstandig mee omgaan. Daarnaast is het vooral de jeugd die er extreem drinkgedrag op na houdt, bij rokers zijn er ook veel oudere, die tegen willens en wetens, terwijl ze in het ziekenhuis aan de beademing liggen, nog een sigaret roken.quote:[..]
Ik beschuldig niemand die drinkt van dat gedrag. Alleen vind ik het nogal kansloos om wel iets tegen mensen die roken te hebben maar drinken wel normaal te vinden terwijl dat net zo kansloos/zinloos is. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die alcohol nodig hebben om het gezellig te hebben, hoe kansloos ben je dan?
Nooit gehad dat je een half pakje over had op maandag en die dan maar verder oprookt?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
omdat het lekker is, maar je dit net zoals zoveel dingen wel met mate moet doen.
je moet er wel voor zorgen dat jij er controle over houdt.
overigens ervaar ik het niet als vervelend om naar buiten te moeten lopen
Dat is snel.quote:
Die wet werkt gewoon niet. Het is ter protectie van het horecapersoneel welke in veel gevallen zelf al rookt. Daarnaast heb je dan ook de kleine cafe's waar verder geen personeel is. Als je het hier toe zou staan zou er sprake zijn van valse concurrentie. Het zou dan beter zijn om sigaretten in alle openbare gebouwen te weren.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HA! Ik ben blij dat die wet er is.
Het zal me een worst wezen, als er maar niet gerookt wordt als ik ergens zit te eten.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die wet werkt gewoon niet. Het is ter protectie van het horecapersoneel welke in veel gevallen zelf al rookt. Daarnaast heb je dan ook de kleine cafe's waar verder geen personeel is. Als je het hier toe zou staan zou er sprake zijn van valse concurrentie. Het zou dan beter zijn om sigaretten in alle openbare gebouwen te weren.
Verder is het erg schijnheilig van de regering, eerst bakken met geld verdienen aan rokers om ze daarna nergens te laten roken.
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb 26 aug examen.
[..]
Ik ben het met je eens dat het rookverbod in de horeca erg ver gaat. Echter snap ik ook niet dat de mensen die roken zich zo laten naaien door het rookverbod en alle prijsverhogingen. Het feit dat iedereen dit maar pikt zegt ook wel iets.
[..]
De meeste mensen die drinken kunnen daar anders heel verstandig mee omgaan. Daarnaast is het vooral de jeugd die er extreem drinkgedrag op na houdt, bij rokers zijn er ook veel oudere, die tegen willens en wetens, terwijl ze in het ziekenhuis aan de beademing liggen, nog een sigaret roken.
Daarnaast ben ik het met je eens dat je alcohol nodig hebt om het gezellig te hebben.
Iedereen moet maar dan wat hij zelf lekker vindt, zolang ze andere er maar niet mee storen.
[..]
Nooit gehad dat je een half pakje over had op maandag en die dan maar verder oprookt?
X2.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal me een worst wezen, als er maar niet gerookt wordt als ik ergens zit te eten.
Ben ik met je eens. Roken tijdens het eten is.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal me een worst wezen, als er maar niet gerookt wordt als ik ergens zit te eten.
Hooo, kut.quote:
Klotequote:Op maandag 6 juli 2009 12:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Roken tijdens het eten is.
[..]
Hooo, kut.
Hoe was werken?
Ben je nu aangenomen?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kloteik ben geen werkpaard, ik ben een sierpaardje
!
Een angora konijn voor jou.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kloteik ben geen werkpaard, ik ben een sierpaardje
!
Ja dat vraag ik me ook wel eens af. Heb je nu buikpijn dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat echt werkt, in plaats van zwaar aan de Ibuprofen te gaan.
Ik heb er nu echt idioot veel last van, terwijl ik dat normaal nooit heb. Ook echt pijnnnn aan m'n rugquote:Op maandag 6 juli 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook wel eens af. Heb je nu buikpijn dan?
als ik zin heb om te roken, dan wel, zoniet dan blijft het pakje een paar weken liggenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb 26 aug examen.
[..]
Ik ben het met je eens dat het rookverbod in de horeca erg ver gaat. Echter snap ik ook niet dat de mensen die roken zich zo laten naaien door het rookverbod en alle prijsverhogingen. Het feit dat iedereen dit maar pikt zegt ook wel iets.
[..]
De meeste mensen die drinken kunnen daar anders heel verstandig mee omgaan. Daarnaast is het vooral de jeugd die er extreem drinkgedrag op na houdt, bij rokers zijn er ook veel oudere, die tegen willens en wetens, terwijl ze in het ziekenhuis aan de beademing liggen, nog een sigaret roken.
Daarnaast ben ik het met je eens dat het kansloos is als je alcohol nodig hebt om het gezellig te hebben.
Iedereen moet maar dan wat hij zelf lekker vindt, zolang ze andere er maar niet mee storen.
[..]
Nooit gehad dat je een half pakje over had op maandag en die dan maar verder oprookt?
Wollig.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Een angora konijn voor jou.
[ afbeelding ]
Ahhhw, arme schatquote:Op maandag 6 juli 2009 13:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb er nu echt idioot veel last van, terwijl ik dat normaal nooit heb. Ook echt pijnnnn aan m'n rug.
JOH!quote:Op maandag 6 juli 2009 13:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat filmpje slaat echt als een lul op een drumstel.
Gisteren was ik ook wel echt strontchagrijnigquote:Op maandag 6 juli 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhhw, arme schatsterkte
! Gezellig trouwens, zijn we tegelijk ongesteld, zal de SC blij mee zijn
!
Puh-leasequote:
Dat is een beetje :quote:
Komt omdat jullie in dezelfde SC zitten. Dan worden jullie tegelijk ongesteld.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhhw, arme schatsterkte
! Gezellig trouwens, zijn we tegelijk ongesteld, zal de SC blij mee zijn
!
Ik ookquote:Op maandag 6 juli 2009 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gisteren was ik ook wel echt strontchagrijnig.
[..]
Puh-lease.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Komt omdat jullie in dezelfde SC zitten. Dan worden jullie tegelijk ongesteld.
Ik haat katten.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poesjesje moet Lola eens opzoeken in F&F. Die is zo schattig
je bedoeld middag?quote:
Ik bedoeld helemaal niks.quote:
ja kutquote:
Hij heeft gewoon een rode Power Ranger-pop!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:44 schreef Gupje het volgende:
http://kotaku.com/5308061(...)cade-game-collection
Ja, en we weten allemaal wat daar van terechtgekomen is.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een rode Power Ranger-pop!
Was dat die, ja?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en we weten allemaal wat daar van terechtgekomen is.
Hij doet nu wat met andere "rangers".quote:
rood?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en we weten allemaal wat daar van terechtgekomen is.
Niet die foto, plz.quote:
Als ik dat van plan was had ik hem al wel gepost.quote:
Nou, hij lijkt er anders verdomd veel op.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik er nu op google, lijken ze het allemaal weer tegen te spreken.
In het weekend verdient ie bij als wasborstel in de lokale wasstraat?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vooruit, harige man dan maar?
[ afbeelding ]
Deze lijkt ook op Agnes Kant, maar dat maakt haar nog geen Agnes Kant.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, hij lijkt er anders verdomd veel op.
Wil ik dat zien?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze lijkt ook op Agnes Kant, maar dat maakt haar nog geen Agnes Kant.
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vooruit, harige man dan maar?
[ afbeelding ]
Hahahaha, wat een stoer beest zoquote:Op maandag 6 juli 2009 14:15 schreef IQM het volgende:
Voor Bt.Omdat ze van katten en van chillen houdt:
Dank je.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha, wat een stoer beest zo!
quote:Ryanair wil passagiers laten staan
Ryanair wil dat passagiers blijven staan tijdens de vliegreis. De Ierse prijsvechter wil kosten besparen door reizigers tegen een kruk te laten leunen met een riem om hun middel.
Ryanair topman Michael O'Leary is in gesprek met de Amerikaanse vliegtuigbouwer Boeing over de inrichting van een vliegtuig met staanplaatsen. Het bedrijf verwacht 50 procent meer mensen aan boord te kunnen vervoeren en 20% op de kosten te kunnen besparen.
Vorige maand kondigde Ryanair plannen aan om de passagiers hun eigen bagage te laten dragen naar het vliegtuig. Om nog meer kosten te besparen verdwijnen vanaf oktober de incheckbalies, reizigers moeten dan zelf online inchecken..
Wat is dit voor veevervoer.quote:
Hun zijn doorgedraaidquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dank je.Maar wat vind je van de kat uit het filmpje?
Al zou ik moeten staan zou ik echt niet met hun vliegenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hun zijn doorgedraaid
Ze willen ook mensen laten betalen naar hun eigen lichaamsgewicht
Maar hun zijn wel de goedkoopste
Kan toch? Zo lang het veilig is... Mensen kiezen zelf of ze met Ryan willen vliegen of niet.quote:
Sterf met je 'hun'.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hun zijn doorgedraaid
Sorry, schat.quote:
Beter dan het dubbele betalen voor dat kussentje.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Al zou ik moeten staan zou ik echt niet met hun vliegen
Hou eens op met je 'hun.'quote:Op maandag 6 juli 2009 15:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hun zijn doorgedraaid
Ze hebben wel een lekkere porno actrice als stewardess.quote:
Onontdekt K3-nummer?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
Straks hospiteren iehw aaah ohhh eeeeeeeeee.
Ik ben blij dat het hospiteer-gebeuren aan mij voorbij is gegaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
Straks hospiteren iehw aaah ohhh eeeeeeeeee.
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan betaal je wat meer en kun je met een andere maatschappij WEL in een stoel zitten, jankbal
Het gaat om het principe.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan betaal je wat meer en kun je met een andere maatschappij WEL in een stoel zitten, jankbal
Ik heb al een tijd geen last meer van die groep PMs nee, nu je het zegt.quote:
Ok, zal ik er 1 sturen.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd geen last meer van die groep PMs nee, nu je het zegt.
KAK!quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik RyanAir was zou ik ook wat speakers neerzetten, wat lasers ophangen en uiteraard een bar in die vliegtuigen bouwen..quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Mja, niet slecht.quote:
De vrouwelijke miver is opgestaan.quote:
Ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
Is dat dezelfde Lisette als van "whahah jesus wat ben jij een kut kakker vreslijk ambitieus typje geworden"? Zo ja:
Ja. Ik zat zelfs bij haar in de klas.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De vrouwelijke miver is opgestaan.
quote:
Dat geval was meer dan de helft van de tijd niet aanwezig. Ze is niet voor niks naar het vmbo gegaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ongeveer 30 uur per week met zo iemand doorbrengen, hoe tof.
Succes!quote:Op maandag 6 juli 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
Pff nou even omkleden en dan ga ik hospiteren, bid voor meciao
!
Leg me geen woorden in de mond, ja.quote:
Terecht.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat geval was meer dan de helft van de tijd niet aanwezig. Ze is niet voor niks naar het vmbo gegaan.
Mijn stuk liefdesvlees dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leg me geen woorden in de mond, ja.
Tja, als typmiep ze is nu gelukkig met dr flatje in Laak.quote:
Om iets te leren toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat geval was meer dan de helft van de tijd niet aanwezig. Ze is niet voor niks naar het vmbo gegaan.
Was het maar zo.quote:
Als ze daadwerkelijk gelukkig is, prima toch? Typmiepen moeten er ook zijn. Helemaal al omdat er mensen zijn die zich te goed voelen voor dat soort werk.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tja, als typmiep ze is nu gelukkig met dr flatje in Laak.
Tja, zij liever dan ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk gelukkig is, prima toch? Typmiepen moeten er ook zijn. Helemaal al omdat er mensen zijn die zich te goed voelen voor dat soort werk.
Wat ik bedoel te zeggen overigens is dat er niet zo minderwaardig over dat soort mensen gedacht moet worden, want die beroepen bestaan ook alleen maar doordat voornamelijk de mensen die minderwaardig doen over zulke beroepen zelf te laks zijn dat uit te voeren.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk gelukkig is, prima toch? Typmiepen moeten er ook zijn. Helemaal al omdat er mensen zijn die zich te goed voelen voor dat soort werk.
Ik kwam ook nu pas hier omdat ik wist dat jij weg zou gaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
Krentenbol. in het topic, tijd om naar huis te gaan.
Ja bitte.quote:
Natuurlijk. Alleen is het naar mijn idee wel zonde om je hele leven kutwerk te moeten doen omdat je als puber liever buiten jointjes rookte dan naar de les te gaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen overigens is dat er niet zo minderwaardig over dat soort mensen gedacht moet worden, want die beroepen bestaan ook alleen maar doordat voornamelijk de mensen die minderwaardig doen over zulke beroepen zelf te laks zijn dat uit te voeren.
Oja, jezelf quoten:
Je hebt gelijk, maar als je het vermogen hebt om de havo te kunnen, maar er geen tijd in steekt, is dat best zonde.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn spelling gaat de laatste tijd wel erg achteruit.quote:
Toen ik zo'n opmerking naar haar maakte kreeg ik onderstaande quote.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen is het naar mijn idee wel zonde om je hele leven kutwerk te moeten doen omdat je als puber liever buiten jointjes rookte dan naar de les te gaan.
Hoeveel vrienden heb je op hyves?quote:
Dat zeker. Maar goed, dat is een keuze die zij maken en als ze gelukkig zijn is dat alleen maar mooi, als ze niet gelukkig zijn is dat gewoon gevalletje eigen schuld, dikke bult.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen is het naar mijn idee wel zonde om je hele leven kutwerk te moeten doen omdat je als puber liever buiten jointjes rookte dan naar de les te gaan.
Oh.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kwam ook nu pas hier omdat ik wist dat jij weg zou gaan.
De stam van het werkwoord typen is typ, niet type.quote:
Doei.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar goed, dat is een keuze die zij maken en als ze gelukkig zijn is dat alleen maar mooi, als ze niet gelukkig zijn is dat gewoon gevalletje eigen schuld, dikke bult.
[..]
Oh.
[..]
De stam van het werkwoord typen is typ, niet type.
http://www.onzetaal.nl/advies/typen.php
En nu ga ik naar huis.
De 'typ'/'type' in typ(e)miep is afkomstig van typemachine. En dat is met een e.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar goed, dat is een keuze die zij maken en als ze gelukkig zijn is dat alleen maar mooi, als ze niet gelukkig zijn is dat gewoon gevalletje eigen schuld, dikke bult.
[..]
Oh.
[..]
En nu ga ik naar huis.
Gelul.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
De 'typ'/'type' in typ(e)miep is afkomstig van typemachine. En dat is met een e.
Ze kan nu wel gelukkig zijn, waarschijnlijk zal ze momenteel meer verdienen dan de gemiddelde student. Echter in de toekomst, als iedereen een beetje carriere begint te maken en zij achterblijft zal ze wel inzien hoe stom ze vroeger was.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dank je.quote:[..]
Oh.
[..]
En nu ga ik naar huis.
Nee, je hebt gelijk: http://www.onzetaal.nl/advies/typfout.phpquote:Op maandag 6 juli 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
De 'typ'/'type' in typ(e)miep is afkomstig van typemachine. En dat is met een e.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Honger.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:36 schreef Siniti het volgende:
Ik heb honger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |