Geen idee. Wellicht wel.quote:
Beffensmaak?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:Jitze dood aangetroffen langs snelweg
Maandag ochtend is het lichaam van FOK!ker Jitzzze gevonden in een vuilniszak langs de snelweg. De politie is nog bezig met sporenonderzoek.
ik houd nog steeds van je hoorquote:
straks kom je niet eens meer nachtbrakenquote:
Jaja sinds vandaag hequote:Op maandag 6 juli 2009 11:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed! Weekje vakantie nu.
En met jou? Heb je al vakantie?
Het was alleen te kanen met een mixdrankje erbijquote:
dat lukt nog wel hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 11:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
straks kom je niet eens meer nachtbraken![]()
Ervan uitgaande dat ik normaal een bloedhekel heb aan elektronische muziek, vind ik dit best chill klinken. Komt misschien ook doordat die drums niet echt elektronisch klinken.quote:
Arme sloeberquote:Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chill, mag ik mee? Ik ga zelf niet dit jaar. Ik moet geld sparen
.
Tsja, can't help itquote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Arme sloeber![]()
![]()
Of je mee mag? Daar moet je wel iets voor doen
een bloedhekel aan elektronische muziekquote:Op maandag 6 juli 2009 11:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
dat lukt nog wel hoor
[..]
Ervan uitgaande dat ik normaal een bloedhekel heb aan elektronische muziek, vind ik dit best chill klinken. Komt misschien ook doordat die drums niet echt elektronisch klinken.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef dagdag het volgende:
in septembber mag allure mee met mij en in ruil...
Dat bespreken we maar privequote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja, can't help it.
Wat moet ik doen dan?
He can joinquote:Op maandag 6 juli 2009 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wordt die vriend van jou niet jalours dan?
Batterijen uithalen en er weer instoppenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:50 schreef bloodysunday het volgende:
Wie weet hier toevallig hoe ik een TomTom helemaal kan resette/herstellen zodat hij weer helemaal leeg is.
neequote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Batterijen uithalen en er weer instoppen
Ja hallo, ik ga met jou op vakantie, niet met hemquote:
Wat is 't nu geworden? Een kei gekke vakantie op texel?quote:
je bent gestopt met roken..!quote:
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=san%20salvador%20bahamas&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wlquote:Op maandag 6 juli 2009 11:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga met jou op vakantie, niet met hem.
[..]
Wat is 't nu geworden? Een kei gekke vakantie op texel?
Hmm, daar ben ik al geweestquote:Op maandag 6 juli 2009 11:54 schreef dagdag het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=san%20salvador%20bahamas&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl![]()
Hij gaat ook meequote:Op maandag 6 juli 2009 11:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga met jou op vakantie, niet met hem.
Marlboro is beter.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je bent gestopt met roken..!
nu heb ik geen medestanders meer als ik weer eens gauloises wil verheerlijken![]()
dan ga ik wel naar Marokkoquote:
Bedoel je dat ie naar fabrieksinstelling gaat? Dan moet je het reset knopje iets van 10 seconden inhouden of zo. Maar alle gedownloade kaarten etc blijven er wel gewoon op staan.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:50 schreef bloodysunday het volgende:
Wie weet hier toevallig hoe ik een TomTom helemaal kan resette/herstellen zodat hij weer helemaal leeg is.
Ja, dat gaat dus niet he.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Batterijen uithalen en er weer instoppen
Echt TomTom, ik probeer dat voor nop te installeren op m`n HTC Touch HD. Dat ding geeft iedere keer foutmeldingenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoel je dat ie naar fabrieksinstelling gaat? Dan moet je het reset knopje iets van 10 seconden inhouden of zo. Maar alle gedownloade kaarten etc blijven er wel gewoon op staan.
De nazis komen.quote:
Hier nog niet.quote:
nee man, marlboro is licht en smaakloos, van die net niet sigaretten.quote:
TomTom werkt dan ook gewoon het beste op een TomTom zelf.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt TomTom, ik probeer dat voor nop te installeren op m`n HTC Touch HD. Dat ding geeft iedere keer foutmeldingenkudtding.
Marlboro is duur, dus dan is het goed.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee man, marlboro is licht en smaakloos, van die net niet sigaretten.
je proeft het duidelijk als je eerst een gaultje neemt en daarna een marlb
Maar ik ga niet een duur ding erbij kopen terwijl ik op m`n eigen phone gps heb.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TomTom werkt dan ook gewoon het beste op een TomTom zelf.
Het is moord en brand.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef Krentenbol. het volgende:
Moeten we nu brant en moort schreeuwen?
Dan moet je ook niet zeuren, eersterangs dubbeltje dat je er bent.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik ga niet een duur ding erbij kopen terwijl ik op m`n eigen phone gps heb.
Was wel grappig een tijd terug op school, zaten ook Duitsers in de groep en die schrokken zich kapot toen het alarm afging.quote:
Mensen die drinken.quote:
Heb ik een carkit in de auto, moet ik daarnaast ook nog es een TomTom doen. M`n hele voorruit raakt nog volquote:Op maandag 6 juli 2009 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren, eersterangs dubbeltje dat je er bent.
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Was wel grappig een tijd terug op school, zaten ook Duitsers in de groep en die schrokken zich kapot toen het alarm afging.
Wraak!
Ik ja, jij niet.quote:
Mensen die per se bereikbaar willen zijn in de autoquote:Op maandag 6 juli 2009 12:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb ik een carkit in de auto, moet ik daarnaast ook nog es een TomTom doen. M`n hele voorruit raakt nog vol
Nog maar 5 dagenquote:
Nee, maar drinken is net zo kansloos.quote:
quote:
Als je niet bereikbaar bent, hoe neem je dan je hamburger aan in de McDrive?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die per se bereikbaar willen zijn in de auto
Oeh wat een bakkes vraag is dat zeg!quote:
Voor wat?quote:
Voor wat?quote:Nog maar 7 dagen
Voor wat?quote:Nog maar 19 dagen
Voor wat?quote:Nog maar 27 dagen
Voor wat?quote:Nog maar 31 dagen
Voor wat?quote:Nog maar 55 dagen
Mensen die naar de MacDonald's gaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je niet bereikbaar bent, hoe neem je dan je hamburger aan in de McDrive?
quote:
Rook jij?quote:
rook jijquote:
Jij weet ook niet wat je wil héquote:Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nog maar 5 dagen
Nog maar 7 dagen
Nog maar 19 dagen
Nog maar 27 dagen
Nog maar 31 dagen
Nog maar 55 dagen
Ja, dat al je bestemmingen die je ooit gebruikt heb eraf gaan enzo. Zoals laatste stop etc..quote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoel je dat ie naar fabrieksinstelling gaat? Dan moet je het reset knopje iets van 10 seconden inhouden of zo. Maar alle gedownloade kaarten etc blijven er wel gewoon op staan.
Met regelmatig een paar glazen wijn is niks mis. Rode wijn is zelfs goed voor je hart.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar drinken is net zo kansloos.En dan bedoel ik dus alcohol voor de flauwe users die anders gaan zeggen dat je niet zonder vocht kan. Ik noem geen namen hoor, krentenbol en juicyhil.
Maar ik zie hem nu toch niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oeh wat een bakkes vraag is dat zeg!
zit je er zo een op te steken komt er zon achterlijke gladiool die je blijkbaar nog nooit heeft zien roken oppeens zovan!: '' ROOK JIJ!?!?111![]()
''
![]()
Het werkte wel andersquote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Briljante troll
Zit ik met mijn gesloten rechteroog naar het beeldscherm te staren
McFlurry!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die naar de MacDonald's gaan.Fastfood
Mensen die nergens heen kunnen zonder tomtomquote:Op maandag 6 juli 2009 12:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb ik een carkit in de auto, moet ik daarnaast ook nog es een TomTom doen. M`n hele voorruit raakt nog vol
godzijdank kan ik nu heul snel antwoord gevenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Voor wat?![]()
[..]
Voor wat?![]()
[..]
Voor wat?![]()
[..]
Voor wat?![]()
[..]
Voor wat?![]()
[..]
Voor wat?
kaste?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:09 schreef dagdag het volgende:
binnenkort komt er een update van een lijst
Ben je naar de hoeren geweest?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja, dat al je bestemmingen die je ooit gebruikt heb eraf gaan enzo. Zoals laatste stop etc..
quote:
NEEN!quote:
Waarom geef je een link naar een Spaanse versie van lastfm?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
godzijdank kan ik nu heul snel antwoord geven![]()
zo
Jij rookt heul niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |