taalpuristquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Ook nog steeds een onzinnige TT.
Je kunt met een niqaab niemand neersteken én je kunt iemand niet 18 keer neersteken.
En wanneer word er opgetreden tegen al die moslim mannen en vrouwen die onze vrouwen voor hoer uitschelden en dat doodnormaal vinden ?quote:The story goes back to August 2008, when Marwa filed a defamation case against her killer, Axel, a 28-year unemployed German, after he called her a “terrorist” because she wears the higab
Die zou je Holland-Duitsers kunnen noemen. Althans wat de nazaten in ons Koningshuis betreft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef buachaille het volgende:
Net zoiets als de familie Lippe-Biesterfeld?
Gelukkig nietquote:Op maandag 6 juli 2009 10:55 schreef Triggershot het volgende:
Gelukkig is de meerderheid van de Duitsers wel tolerant en gematigd tegenover allochtonen. Het is een kleine minderheid van de Duitsers dat het verpest voor de meerderheid. Nu maar hopen dat de allochtonen kalm blijven en het niet over alle Duitsers gooien.
Het kan wel! (tenminste hier gaat het over iemand 18 keer neerschieten)quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:41 schreef Py het volgende:
Zoek de verschillen:
Geval 1:
- Russische Duitser heeft het niet op burkamoslims
- Scheld op straat een moslima in burka uit voor "terrorist"
- Moslima klaagt Rusduitser aan
- Duitser krijgt boete
- Rusduitser flipt door en steekt in op burka
Geval 2:
- Marokkaanse jongen heeft het niet op te blote kledij
- Scheld op straat meisje uit voor kuthoer en bedreigd haar
- Meisje geeft grote bek terug en eist met rust gelaten te worden
- Marokkaan flipt door en slaat meisje bewusteloos en schopt door als ze al op straat ligt
- Het meisje wordt op internet, als slachtoffer, mede-verantwoordelijk gehouden vanwege
haar kleding.
Of is dat te ver gezocht?
Wat is je punt, haatbaard Py?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:53 schreef Py het volgende:
[..]
Ah, toch een verschil
Qutb zou tevreden zijn.
Waarom zou die vergelijking gemaakt moeten worden? Als je dit ergens mee wil vergelijken, is het te vergelijken met de moord op Theo van Gogh. Jouw vergelijking slaat nergens op.quote:
Top! Leg uit. Ik sta open.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom zou die vergelijking gemaakt moeten worden? Als je dit ergens mee wil vergelijken, is het te vergelijken met de moord op Theo van Gogh. Jouw vergelijking slaat nergens op.
Het gedachtengoed van Qutb is erg populair onder moslims die in westerse landen wonen, met name ook de jongeren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die hier moslimextremisten bijhalenDie ook nog eens dood zijn
!!
In beide gevallen gaat het om een moord die het gevolg is van een intolerantie jegens het uitdragen van bepaalde ideeën. Dit heeft niets te maken met geile jongemannen die niet kunnen omgaan met een afwijzing.quote:
Het is onbegrijpelijk dat ze niet eens een fucking metaaldetector hebben in die rechtzaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:09 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik las er net over, wat ziek. Ik snap niet dat iemand in een rechtzaal de kans krijgt iemand 1 keer te steken, laat staan 18. Nu zullen ze er wel voor zorgen dat dat niet meer kan, maarja, als het kalf verdronken is...
Da's mekkerenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef Py het volgende:
[..]
Het gedachtengoed van Qutb is erg populair onder moslims die in westerse landen wonen, met name ook de jongeren.
Die Rusduitser kon er niet mee omgaan dat de moslima hem pwnde door hem een boete aan te smeren --> flipquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
In beide gevallen gaat het om een moord die het gevolg is van een intolerantie jegens het uitdragen van bepaalde ideeën. Dit heeft niets te maken met geile jongemannen die niet kunnen omgaan met een afwijzing.
Nogmaals, wat is het punt dat je wil maken met je zogenaamde vergelijking? Het is niet te vergelijken, maar stel dat het zo zou zijn, wat is het punt dat je wil maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:19 schreef Py het volgende:
[..]
Die Rusduitser kon er niet mee omgaan dat de moslima hem pwnde door hem een boete aan te smeren --> flip
Die Marokkaan kon er niet mee omgaan dat die hoer een grote bek teruggaf --> flip
Nou, dat het naar mijn idee niet een soort van politieke moord of statement tegen alle moslima's met burka is. Het "terrorist" roepen was een reactie op de burka. Maar volgens mij is ze niet vermoord omdat ze een burka droeg. Meer omdat hij ziedend was dat hij gepwnd is door haar en dat ze hem ook nog eens een boete aansmeerde. Ik zie eigenlijk geen enkel raakvlak met de moordenaar van Theo van Gogh, die het zuiver uit religieuze overweging heel bewust en rationeel heeft voorbereid en uitgevoerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is de punt die je wil maken met je zogenaamde vergelijking? Het is niet te vergelijken, maar stel dat het zo zou zijn, wat is het punt dat je wil maken?
Is dit je punt? Je hebt begrip voor de Rusduitser en daar durf je niet voor uit te komen? Is dat je bijdrage aan dit topic?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:36 schreef Py het volgende:
Maar als je je hier in de gedachten van de Rusduitse dader probeert te verplaatsen dan is dat ziek. Want een burka neersteken is fout.
Terwijl je in andere gevallen veel begrip ziet voor een dader van geweld tegen vrouwen, omdat mannen nou eenmaal zichzelf niet in de hand kunnen houden.
Interessant niet?
wat ben je aan het raaskallen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef hayder het volgende:
die gast moeten zelf neerschieten gvd. kanker monool
Nee, dan mis je het punt volledig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Is dit je punt? Je hebt begrip voor de Rusduitser en daar durf je niet voor uit te komen? Is dat je bijdrage aan dit topic?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
laten we ons niet verlagen tot islamitische mensen die alles wat een broeder of zuster doet goedpraten.
laten we deze daad volmondig afkeuren en hopen dat de dader een gepaste straf krijgt. geen begrip tonen voor deze daad.
alles zonder geweld, haat of jaloezie mag van mij. ben wat dat betreft een relaxte peer. ik wil alleen wind uit de zeilen van bepaalde mensen nemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Niemand zie ik het hier verdedigen of goedpraten. Bepaalde mensen tonen hun verontwaardiging
dat het geen wereldnieuws is.![]()
Dat mag en het daar niet mee eens zijn mag ook, zoalshetis
En wat was jouw bijdrage ook al weer, behalve om puntjes vragen? Doe je nogal vaak namelijk.quote:
Je maakt geen punt, je bent aan het trollen, dat blijkt ook uit je woordkeuze. Je zegt dat ze iemand een boete heeft "aangesmeerd". Je noemt een persoon een "burka". Je vindt het blijkbaar een normale reactie om iemand een "terrorist" te noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, dan mis je het punt volledig.
Probeer het eens zonder iemand in de hoek te willen drukken
Het is inderdaad opmerkelijk. De ‘U-Bahn-Schläger’ waren uitgebreid in het nieuws, ook in Nederland.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:53 schreef SCH het volgende:
Waarom is hier zo weinig aandacht voor? het zou eens andersom gebeurd zijn.
Ja Jaap, en dan??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:53 schreef SCH het volgende:
Waarom is hier zo weinig aandacht voor? het zou eens andersom gebeurd zijn.
Nee, er is iemand neergestoken vanwege haar religie. NIet zomaar een moord.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:57 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ja Jaap, en dan??
Zoals ik al eerder postte is er ergens door een malloot een vrouw neergestoken.
Een, helaas, dagelijkse gebeurtenis in de wereld.
Triest. Niet meer en niet minder.
juist vanwege jouw wens om het naar een religiemoord toe te schrijven, is het niet te vergelijken met de moord op theo van gogh (vrede zij met hem).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, er is iemand neergestoken vanwege haar religie. NIet zomaar een moord.
Of vond je de moord op Theo van Gogh ook geen punt. Deze moord is vergelijkbaar.
Dat is deels wel waar, maar gevallen als deze in buurlanden, of nabije landen, halen in Nederland vaak ook het nieuws. Denk aan de U-Bahn-Schläger die ik al noemde, de Belg die in Antwerpen zomaar op een Turkse vrouw en andere buitenlandse vrouw met kind schoot, de brute moord op een Joodse jongen in Frankrijk. Het heeft allemaal het Nederlandse nieuws gehaald. Ja, zelfs kort hiervoor de man die in de rechtbank zijn eigen keel doorsneed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:57 schreef Clairvaux het volgende:
Ja Jaap, en dan??
Zoals ik al eerder postte is er ergens door een malloot een vrouw neergestoken.
Een, helaas, dagelijkse gebeurtenis in de wereld.
Triest. Niet meer en niet minder.
het was toch in het nieuws? waarom staat het anders in nws?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat is deels wel waar, maar gevallen als deze in buurlanden, of nabije landen, halen in Nederland vaak ook het nieuws. Denk aan de U-Bahn-Schläger die ik al noemde, de Belg die in Antwerpen zomaar op een Turkse vrouw en andere buitenlandse vrouw met kind schoot, de brute moord op een Joodse jongen in Frankrijk. Het heeft allemaal het Nederlandse nieuws gehaald. Ja, zelfs kort hiervoor de man die in de rechtbank zijn eigen keel doorsneed.
Dit past m.i. precies in dat rijtje, en ik had verwacht dat het ook in het nieuws zou komen.
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
juist vanwege jouw wens om het naar een religiemoord toe te schrijven, is het niet te vergelijken met de moord op theo van gogh (vrede zij met hem).
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, er is iemand neergestoken vanwege haar religie. NIet zomaar een moord.
Of vond je de moord op Theo van Gogh ook geen punt. Deze moord is vergelijkbaar.
Jij hebt er zeker weer op gerukt he, de moord op een moslima omdat ze moslima was. Walgelijk ventje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het was toch in het nieuws? waarom staat het anders in nws?
huh? vanwaar deze agressie en walgelijke insinuaties?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt er zeker weer op gerukt he, de moord op een moslima omdat ze moslima was. Walgelijk ventje.
Dat is niet mijn gedachtengang, maar dat is naar mijn idee (in hele grote lijnen) de gedachtengang van die Rusduitser geweest. Die zag een burka en vond dat ie daar "terrorist" tegen mocht zeggen. Die mevrouw in de burka vond van niet en deed aangifte.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je maakt geen punt, je bent aan het trollen, dat blijkt ook uit je woordkeuze. Je zegt dat ze iemand een boete heeft "aangesmeerd". Je noemt een persoon een "burka". Je vindt het blijkbaar een normale reactie om iemand een "terrorist" te noemen.
Ja die mevrouw in de burka heeft de juiste juridische weg bewandeld. En dat de Rusduitser geen moslimknuffelaar is mag ook wel duidelijk zijn. Dat bewijst nog niet dat hij de moslima heeft vermoord omdat ze een moslima is. Als hij dat had gewild dan had hij dat de eerste keer gedaan, in plaats van toen alleen "terrorist" te noemen.quote:De dader heeft de boete niet gekregen van de vrouw, ze is naar de rechter gestapt. De rechter heeft aan de hand van het recht beoordeeld dat die man een boete verdiend had. Als die man boos was op de boete had hij zijn woede wel tot de rechter gericht. Die man was een moslimhater, dat staat ook in het artikel van thewashingtontimes: http://washingtontimes.co(...)of-muslim-woman-cal/
Nee, ik vind dat mensen zoals jij met twee maten meten. En dat die mensen erg fanatiek aanwezig zijn in topics rondom dit soort onderwerpen. In het ene geval wordt je akelig van de hoeveelheid nuance en het begrip voor de driften van de dader en verwijten naar het adres van het slachtoffer, tot het ridicule af. En in het andere geval is het puur zwart-wit dat moslims zonder aanwijsbare reden, behalve het feit dat ze moslim zijn, gediscrimineerd en mishandeld en vermoord worden door blanke racisten, geen nuancering mogelijk.quote:Jij probeert het te reduceren tot een woede-uitbarsting vanwege een boete, terwijl het diepgaander is.
ja, of ze denken dat je je afrukt op dode moslima's. is wel weer een nieuwe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:08 schreef Py het volgende:
Als je dan toch iets genuanceerds wil zeggen dan wordt je zo in de hoek gedrukt dat je ofwel het er maar bij laat ofwel afgeschilderd wordt als een racistisch monster wat alle moslims wil uitroeien.
Allemaal goedkope vergelijkingen. De moord in Stolberg kwam daadwerkelijk nergens in het nieuws - behalve het Akense regionale nieuws. Deze moord (doodslag) heeft dus nu al meer aandacht gekregen dan de Stolbergse moord (doodslag).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:56 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is inderdaad opmerkelijk. De ‘U-Bahn-Schläger’ waren uitgebreid in het nieuws, ook in Nederland.
Mooi voorbeeld gelijk iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, of ze denken dat je je afrukt op dode moslima's. is wel weer een nieuwe.
Een moord in een rechtzaal is wmb allezins nieuwswaardig, ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat is deels wel waar, maar gevallen als deze in buurlanden, of nabije landen, halen in Nederland vaak ook het nieuws. Denk aan de U-Bahn-Schläger die ik al noemde, de Belg die in Antwerpen zomaar op een Turkse vrouw en andere buitenlandse vrouw met kind schoot, de brute moord op een Joodse jongen in Frankrijk. Het heeft allemaal het Nederlandse nieuws gehaald. Ja, zelfs kort hiervoor de man die in de rechtbank zijn eigen keel doorsneed.
Dit past m.i. precies in dat rijtje, en ik had verwacht dat het ook in het nieuws zou komen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze hebben het over hate crime, maar "hate crimes" bestaan helemaal niet en zullen ook nooit bestaan.
Ze bestaan wel degelijk. Bijvoorbeeld die jood die de kanker werd geslagen door PSG hooligans een jaar terug ofzo.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Moord of iets dergelijks.
Maar hatecrimes bestaan gewoon niet, dat is een orwelliaanse woord dat is bedacht door blanke intellectuelen.
Ik ben het met je eens dat naar de rechter gaan als je uitgescholden wordt, te zielig voor woorden is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef deedeetee het volgende:
Hoezo vermoord vanwege haar religie ?
Ze liep - in een land waar veel mensen daar aanstoot aannemen -rond in een niqaab, kreeg een scheldwoord naar haar hoofd en ging naar de rechter om de man die schold fors af te laten straffen.
Ze had ook gewoon haar schouders kunnen ophalen en die man laten roepen wat hij maar wilde. Dat moeten wij ook als een moslim/a ons voor hoer uitscheld.
Wie kaatst moet de bal verwachten, oké in dit geval kreeg ze een mes retour en dat was wat veel van goede. Ze had de pech haar arrogante gram te gaan halen bij de verkeerde.
En dan roepen ze haar ook nog uit tot martelaar![]()
Zou zij dan ook 72 (mannelijke) maagden krijgen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef deedeetee het volgende:
nee, zij krijgt geen 72 druiven. zij krijgt eeuwige rust.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zou zij dan ook 72 (mannelijke) maagden krijgen?![]()
Is een serieuze vraag overigens.
sch. iets minder op de man-vrouw mag ook. ik doe geen melding van je eerdere uitspraak, maar don't push it.quote:
Uiteraard ik ben helemaal geen voorstander van fysiek geweld !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat naar de rechter gaan als je uitgescholden wordt, te zielig voor woorden is.
Maar iemand die het verschil tussen woord en daad niet meer kent en met messen gaat steken, is fout. Of ie nu moslim, atheist, zwart, grijs, roomblank of homo is.
Wat vind jij dan van die uitspraken van deedeetee. Ik vind jouw halve goedpraten ook te ziek voor woorden. Maar je moet het je uiteindelijk voor jezelf verantwoorden jongen. Dit soort haat zit blijkbaar zo diep dat het bijna ziekelijk is. Je kan nog gewoon sorry zeggen trouwens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sch. iets minder op de man-vrouw mag ook. ik doe geen melding van je eerdere uitspraak, maar don't push it.
Waarom? Moslims krijgen toch altijd te horen dat ze naar de rechter moeten stappen als ze het ergens niet mee eens zijn. Dan doen ze dat, en dan is het weer niet goed. Feitelijk hebben moslims eigenlijk geen rechten, volgens velen van jullie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat naar de rechter gaan als je uitgescholden wordt, te zielig voor woorden is.
Hypocriet wijf. Je doet er alles aan om het goed te pratenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Uiteraard ik ben helemaal geen voorstander van fysiek geweld !
ik snap niet dat je wederom, in dit topic, mij beschuldigd van relativisme. ik keer de daad juist heel erg af. ik snap niet waar je het over hebt. lees mijn posts anders nog gerust een keer rustig door. je moet nu echt gaan ophouden met valse beschuldigingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef SCH het volgende:
Ik ben echt geschokt. Ook door zoalshetis die weer ruimhartig relativeert. Het is immers maar een moslima.
Maar oh jee, als een moslim iets doet. Niet op staat ofzo, dat is veel erger dan een moord natuurlijk.
Je relativeertt het enorm, kom op zeg. Ik kan vanaf mijn 5e lezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap niet dat je wederom, in dit topic, mij beschuldigd van relativisme. ik keer de daad juist heel erg af. ik snap niet waar je het over hebt. lees mijn posts anders nog gerust een keer rustig door. je moet nu echt gaan ophouden met valse beschuldigingen.
Maar als ik zeg dat het te vergelijken is met de moord op Theo van Gogh, dan zit ik er naast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
laten we ons niet verlagen tot islamitische mensen die alles wat een broeder of zuster doet goedpraten.
laten we deze daad volmondig afkeuren en hopen dat de dader een gepaste straf krijgt. geen begrip tonen voor deze daad.
waar heb jij het over? er gaan dingen mis in je hoofd. ik veroordeel dit soort praktijken juist ook in dit topic.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van die uitspraken van deedeetee. Ik vind jouw halve goedpraten ook te ziek voor woorden. Maar je moet het je uiteindelijk voor jezelf verantwoorden jongen. Dit soort haat zit blijkbaar zo diep dat het bijna ziekelijk is. Je kan nog gewoon sorry zeggen trouwens.
waar dan? mijn eerste post is dat ik me schaam en zo gaat het verder en verder. hou nou eens op man. probeer het lezen nog een keer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Je relativeertt het enorm, kom op zeg. Ik kan vanaf mijn 5e lezen.
Stromannengelul. Ik heb nergens gesteld dat ik het goed vind dat mensen naar de rechter stappen om woorden die ze te horen krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Moslims krijgen toch altijd te horen dat ze naar de rechter moeten stappen als ze het ergens niet mee eens zijn. Dan doen ze dat, en dan is het weer niet goed. Feitelijk hebben moslims eigenlijk geen rechten, volgens velen van jullie.
? dus als ik zeg dat ik de moord niet te vergelijken vind met de moord op theo van gogh (vrede zij met hem) is dat vreemd? en relativeer ik in dit topic en ruk ik me af op dode moslima's?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar als ik zeg dat het te vergelijken is met de moord op Theo van Gogh, dan zit ik er naast.
Hoe walgelijk hypocriet kun je zijn. Deze mevrouw wordt vermoord vanwege haar overtuiging. Wat snap je daar niet aan?
Nee, het is haar goed recht om naar de rechter te stappen als ze vindt dat haar onrecht is aangedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stromannengelul. Ik heb nergens gesteld dat ik het goed vind dat mensen naar de rechter stappen om woorden die ze te horen krijgen.
Ben het helemaal met DDT eens dat ze haar schouders had moeten ophalen of weerwoord bieden. Iedereen moet vrijheid van meningsuiting hebben.
En de laatste lasterpraatjes van je, houd je maar mooi voor je, trol. Moslims hebben geen rechten. Ze zwelgen er godverdomme in. Zelfs meer dan niet-moslims, o.a. over het kopvodje.
Nou kijk, ze wordt uitgescholden voor terroriste wegens haar hijaab/niqaab en dat is sterk gerelateerd aan haar geloof. De man wil niet dat ze haar kindje laat spelen op speelplaats en dat is wel een reden voor een aanklacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef deedeetee het volgende:
Hoezo vermoord vanwege haar religie ?
Ze liep - in een land waar veel mensen daar aanstoot aannemen -rond in een niqaab, kreeg een scheldwoord naar haar hoofd en ging naar de rechter om de man die schold fors af te laten straffen.
Ze had ook gewoon haar schouders kunnen ophalen en die man laten roepen wat hij maar wilde. Dat moeten wij ook als een moslim/a ons voor hoer uitscheld.
Wie kaatst moet de bal verwachten, oké in dit geval kreeg ze een mes retour en dat was wat veel van goede. Ze had de pech haar arrogante gram te gaan halen bij de verkeerde.
Dat het "volgens het recht" 'haar goed recht is' om naar de rechter te stappen weet ik. Maar daarom vind ik dat nog niet zo. Ik vind het jankende aanstelleritis. En slecht dat rechters dit honoreren. Woorden zijn woorden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:42 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, het is haar goed recht om naar de rechter te stappen als ze vindt dat haar onrecht is aangedaan.
Het is de rechter die haar gelijk geeft gegeven en heeft bepaald dat zij meer beledigd is dan dat hij recht op meningsuiting had, dus de rechtsgang was volgens de rechter nog terecht ook.
Nee hoor, ik heb geen medelijden met die vrouw maar daarom vind ik het nog niet goed dat ze vermoord is. Ze heeft zich IMO erg arrogant gedragen en is daarvoor veel te hard afgestraft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Hypocriet wijf. Je doet er alles aan om het goed te praten
Ik denk niet dat hij wist dat de vrouw zwanger was, wat hij wou heeft gedaan is opzettelijk doden.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef isogram het volgende:
Het is te hopen dat deze dader zwaar bestraft wordt voor zijn daad. Levenslang opsluiten zo'n idioot.
Verder is en blijft dit vooral een incident en zou ik niet weten waarom deze daad moet meewegen in keuzes om de boerka/niqaab te verbieden.
Ik vermoed dat er meer is gebeurd dan alleen het roepen van "terrorist". Ik heb nog nooit gehoord van iemand die veroordeeld is voor het uitschelden van een ander. Zoniet dan zou ik heel graag het gehele vonnis willen lezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat het "volgens het recht" 'haar goed recht is' om naar de rechter te stappen weet ik. Maar daarom vind ik dat nog niet zo. Ik vind het jankende aanstelleritis. En slecht dat rechters dit honoreren. Woorden zijn woorden.
Omdat die vergelijking zo ontzettend opgaat. Deedeetee en zoalshet is en al die andere moslimhaters zouden destijds de joden hebben verjaagd en verketterd. Ze gebruiken dezelfde retoriek, dezelfde ubermensch-opstelling etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:48 schreef Zienswijze het volgende:
SCH waarom moet je weer joden en de Tweede Wereldoorlog erbij halen?
Dit is een verstandige post.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:44 schreef zoalshetis het volgende:
we zeggen toch juist altijd tegen moslims dat ze bij belediging naar het gerecht kunnen stappen en dus geen kelen hoeven door te snijden? dat deed die vrouw dus, jammer dat ze te maken had met een mongool.
Wat heet, je kunt het met bakken tegelijk opSCHeppen.quote:
Je begrijpt dat Deedeetee hier voor je het weet de moord op jouw persoon goed loopt te praten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sch. iets minder op de man-vrouw mag ook. ik doe geen melding van je eerdere uitspraak, maar don't push it.
Deedeetee overtreft je vele malen met haar blinde haat dus jij valt alweer mee. Maar ik vind het wel raar dat je het relativeert en het een erger vindt dan het andere. Dat stoort me enorm, dat meten met twee maten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
? dus als ik zeg dat ik de moord niet te vergelijken vind met de moord op theo van gogh (vrede zij met hem) is dat vreemd? en relativeer ik in dit topic en ruk ik me af op dode moslima's?
Ik zit lekker MJ te kijken hoor. Maar vind jij het normaal dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef Py het volgende:
SCH pas op dat je niet dood neer valt jongu![]()
Neem ff een chillpil ofzo
Dat je dat nog durft te posten zegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef SCH het volgende:
Dat stoort me enorm, dat meten met twee maten.
Jij vindt het wel een prettig bericht? Natuurlijk is er frustratie en boosheid over zo'n moord en zeker als mensen het relativeren.quote:
Ja, dat durf ik. Het laatste dat ik doe is meten met 2 maten. Ik vind dat moslims net zoveel rechten en plichten hebben als anderen, jullie vinden dat ze minderwaardige mensen zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat je dat nog durft te posten zeg
wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit lekker MJ te kijken hoor. Maar vind jij het normaal dan?
erger? je moet echt terug naar je 5e levensjaar, want dat heb ik niet gezegd. ik heb gezegd dat ik het niet te vergelijken vind. IK-RELATiVEER-HELEMAAL-NIKS!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Deedeetee overtreft je vele malen met haar blinde haat dus jij valt alweer mee. Maar ik vind het wel raar dat je het relativeert en het een erger vindt dan het andere. Dat stoort me enorm, dat meten met twee maten.
Wat mij betreft zijn woorden nooit reden tot vervolging. Als er fysieke bedreigingen ofzo gaan plaatsvinden, is het een ander verhaal. Maar verder maximale vrijheid van meningsuiting. Zowel voor idiote Duitsers als moslims.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:48 schreef Py het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er meer is gebeurd dan alleen het roepen van "terrorist". Ik heb nog nooit gehoord van iemand die veroordeeld is voor het uitschelden van een ander. Zoniet dan zou ik heel graag het gehele vonnis willen lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |