abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70736338
Ik denk dat DSB de nieuwe sponsor wordt, die hebben hun imago als leugenachtig bedrijf hoog te houden en passen dus prima in deze ploeg
pi_70736366
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:07 schreef Barca het volgende:

[..]

Nou, voor deze ene keer. Knebel doet er, op Goebels-achtige wijze, alles aan om via de media de wielerfans stront in de ogen te strooien. En gezien het aantal users hier die nog geloven in cleane wielersport slaagt hij daar heel goed in.
[..]

In ieder geval ben ik geen mietje die zijn mening over doping onder stoelen of banken schuift. En zeker niet door druk van anderen die liever hun hoofd in het zand steken.
Als je niet in elke post over doping praat, wil het nog niet zeggen dat je je mening onder stoelen of banken schuift of je hoofd in het zand steekt
pi_70736378
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:07 schreef Barca het volgende:

[..]

Nou, voor deze ene keer. Knebel doet er, op Goebels-achtige wijze, alles aan om via de media de wielerfans stront in de ogen te strooien. En gezien het aantal users hier die nog geloven in cleane wielersport slaagt hij daar heel goed in.
[..]

In ieder geval ben ik geen mietje die zijn mening over doping onder stoelen of banken schuift. En zeker niet door druk van anderen die liever hun hoofd in het zand steken.
Dat niet iedereen in elke post doping moet aanhalen of meegaat in jouw complottheorieën en voorbarige conclusies die jij als feit presenteert, betekent niet dat diegene hun hoofd in het zand steken.

Volgens mij gelooft namelijk niemand in een cleane wielersport, maar is men gewoon wat genuanceerder in dit soort dingen. En dat is een stuk verstandiger dan als een kip zonder kop wat gaan roepen. Dat iemand een andere, genuanceerde, mening heeft betekent niet dat het een mietje is die zijn mening onder stoelen of banken schuift.

Je vergelijking met Goebels gaat ook te ver hoor, maar goed... Jammer dat je dat soort dingen nodig hebt om je punt te maken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:16:42 #104
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70736386
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:15 schreef TheArt het volgende:

[..]

Als je niet in elke post over doping praat, wil het nog niet zeggen dat je je mening onder stoelen of banken schuift of je hoofd in het zand steekt
Niet IEDERE post gaat over doping!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70736447
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:16 schreef Barca het volgende:

[..]

Niet IEDERE post gaat over doping!
Ach mekker niet. 75% van jouw posts bevat wel iets wat naar doping verwijst. Het is gewoon te triest voor woorden. En iedereen die daar niet in meegaat, steekt zijn kop dus in het zand en constant maar zelf mekkeren dat je geviseerd word omdat jij de messias bent op dopinggebied
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:18:55 #106
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_70736456
Hoe je het ook went of keert, die renners zijn ook niet dom, lezen het nieuws. Menchov kwam vaak genoeg al niet over als mentaal de sterkste op de afgelopen Giro na, gezien zijn vreugde toen hij gewonnen had. Het lijkt mij persoonlijk nu eenmaal een renner die wel hinder ondervind van de media, helemaal als het anti menchov nieuws is. Ik zeg niet dat hij doping heeft gebruikt, daar vind ik hem persoonlijk helemaal niet het type voor.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:22:32 #107
159354 Trannellius
Rekenwonder
pi_70736564
Trouwens, typisch dat Barca Goebels erbij haalt, aangezien Goebels een van de boegbeelden was van een regime wat er niet voor terug deinste om mensen te veroordelen op basis van vermoedens.
Hoera! Weer een kuttopic!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:23:22 #108
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70736593
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:16 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat niet iedereen in elke post doping moet aanhalen of meegaat in jouw complottheorieën en voorbarige conclusies die jij als feit presenteert, betekent niet dat diegene hun hoofd in het zand steken.

Volgens mij gelooft namelijk niemand in een cleane wielersport, maar is men gewoon wat genuanceerder in dit soort dingen. En dat is een stuk verstandiger dan als een kip zonder kop wat gaan roepen. Dat iemand een andere, genuanceerde, mening heeft betekent niet dat het een mietje is die zijn mening onder stoelen of banken schuift.

Je vergelijking met Goebels gaat ook te ver hoor, maar goed... Jammer dat je dat soort dingen nodig hebt om je punt te maken.
Die christelijke kat-in-het-donker-knijpende heikneuterige boerenleenbank, jarenlang geleidt door een Theoloog en Goebbels.... ik zie ze link wel!
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:24:32 #109
30220 Barca
pi_70736635
75% dat is al niet iedere post. Jij bent degene die mekkert dat er niet te veel 9en jij wilt bepalen hoeveel dat is) over doping gepraat wordt.

Goebels was, met de nazi-rpopaganda, de persoon die media gebruikte om anderen dingen te laten denken en geloven.
pi_70736707
Hoeveel 'anti-Menchov' nieuws en alles is er nou eigenlijk geweest?

Echt 2 verklaringen of zo over die Wenen-zaak, waar verder geen harde conclusies aan te verbinden zijn. De rest is speculaas van 'Shownieuws' niveau, met herhalingen uit eerdere berichten, uit verband getrokken quotes of interviews met Kohl en Rasmussen. Er wordt 6x zoveel 'nieuws' gecreerd om die originele berichten heen dat alles buiten proporties wordt geblazen en het lijkt alsof Menchov nu al 14x betrapt is in plaats van Pechstein. Terwijl een paar weken terug z'n naam nog nergens voorkomt en hij sindsdien gewoon vrijwillig z'n medewerking verleend heeft en iedereen daar volkomen open over is, alleen inhoudelijk gewoon niks meer kán (of wil) melden erover, omdat het alleen maar een herhaling van zetten wordt dan in de media en het zonder rede nog meer uit proporties wordt geblazen.
Jack does it in real time...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:26:28 #111
159354 Trannellius
Rekenwonder
pi_70736710
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:24 schreef Barca het volgende:
75% dat is al niet iedere post. Jij bent degene die mekkert dat er niet te veel 9en jij wilt bepalen hoeveel dat is) over doping gepraat wordt.

Goebels was, met de nazi-rpopaganda, de persoon die media gebruikte om anderen dingen te laten denken en geloven.
Nogmaals, je mag alles over doping zeggen, als je met bewijs komt. En dat is dus niet een (in jouw ogen logische) gevolgtrekking. Wanneer je dat als feiten gaat brengen, dan valt daar toch niet over te discussieren? Dat snap je toch ook wel?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:26:58 #112
30220 Barca
pi_70736728
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:16 schreef marcodej het volgende:

[..]

Er zijn er hier die nog altijd geloven in een cleane sport. En er zijn er hier die voortdurend roepen dat er niet over doping gesproken mag worden.

Ik heb het niet in ELKE post over doping. Nergens heb ik het over dat mijn mening een feit is.
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Nogmaals, je mag alles over doping zeggen, als je met bewijs komt. En dat is dus niet een (in jouw ogen logische) gevolgtrekking. Wanneer je dat als feiten gaat brengen, dan valt daar toch niet over te discussieren? Dat snap je toch ook wel?
Ik breng niks als feit. Ik geef mijn mening. Daar mag rustig een discussie over gevoerd worden. Maar roepen dat iemand het niet over doping mag hebben, dat is geen discussie voeren. Doping is een actueel thema. Daar ga ik mijn ogen en oren niet voor sluiten. En, als ik een mening heb over een bericht of een gebeurtenis, dan geef ik die. Als jedat niet bevalt dan lees je het niet.
pi_70736832
edit: laat maar...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:31:12 #114
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70736867
Ik maak maar een grapje marcodej
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:34:24 #115
159354 Trannellius
Rekenwonder
pi_70736988
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef Barca het volgende:

Ik breng niks als feit. Ik geef mijn mening. Daar mag rustig een discussie over gevoerd worden. Maar roepen dat iemand het niet over doping mag hebben, dat is geen discussie voeren. Doping is een actueel thema. Daar ga ik mijn ogen en oren niet voor sluiten. En, als ik een mening heb over een bericht of een gebeurtenis, dan geef ik die. Als jedat niet bevalt dan lees je het niet.
Je geeft hierboven meerdere keren aan dat Knebel een leugenaar is en vergelijkt hem met Goebels. Als jij dat verstaat als een mening verkondigen ipv meningen als feiten te brengen, mankeert er toch iets aan je.
pi_70737108
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef Barca het volgende:

[..]

Er zijn er hier die nog altijd geloven in een cleane sport. En er zijn er hier die voortdurend roepen dat er niet over doping gesproken mag worden.

Ik heb het niet in ELKE post over doping. Nergens heb ik het over dat mijn mening een feit is.
[..]

Er zijn geen mensen die geloven in een cleane sport. Er zijn alleen mensen die geloven dat lang niet elke prof aan de doping zit en dat lijkt me ook een normale mening, die je net als de jouwe mag hebben. Dat jij als een messias elke keer mensen moet gaan corrigeren die ook maar denken dat iets zonder doping behaald wordt.

Daarnaast wekt de meeste agressie op, tenminste bij mij, is dat je het in elke topic zowat moet hebben over doping. Wordt er gepraat over de etappe van vandaag of iets anders en hup, komt weer de zoveelste dopingpost van jou ertussendoor. Ik begrijp wel dat jij als een soort allesweter constant wil ventileren dat jij weet hoe het zit, maar hou dat dan bij dit topic en dat andere dopingtopic i.p.v. ook constant in andere topics.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:39:23 #117
30220 Barca
pi_70737164
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:34 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Je geeft hierboven meerdere keren aan dat Knebel een leugenaar is en vergelijkt hem met Goebels. Als jij dat verstaat als een mening verkondigen ipv meningen als feiten te brengen, mankeert er toch iets aan je.
Ja, ik denk dat hij niet eerlijk is over wat er speelt binnen de ploeg. Hij zegt dat hij dit en dat, zus en zo weet. Maar, ik denk dat hij meer weet. Verder blijft hij over de zaken Rasmussen en Dekker erg vaag.
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:37 schreef TheArt het volgende:

[..]

Er zijn geen mensen die geloven in een cleane sport. Er zijn alleen mensen die geloven dat lang niet elke prof aan de doping zit en dat lijkt me ook een normale mening, die je net als de jouwe mag hebben. Dat jij als een messias elke keer mensen moet gaan corrigeren die ook maar denken dat iets zonder doping behaald wordt.

Daarnaast wekt de meeste agressie op, tenminste bij mij, is dat je het in elke topic zowat moet hebben over doping. Wordt er gepraat over de etappe van vandaag of iets anders en hup, komt weer de zoveelste dopingpost van jou ertussendoor. Ik begrijp wel dat jij als een soort allesweter constant wil ventileren dat jij weet hoe het zit, maar hou dat dan bij dit topic en dat andere dopingtopic i.p.v. ook constant in andere topics.
1. Ik corrigeer niet, ik reageer op personen die klagen over een mening dat het peloton voor zeker 90% doping gebruikt.
2. Als ik denk dat een zwakke prestatie wordt veroorzaakt door geen gebruik, dan geef ik die mening.
3. Ik ben geen allesweter, jij ook niet.
pi_70737360
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:39 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat hij niet eerlijk is over wat er speelt binnen de ploeg. Hij zegt dat hij dit en dat, zus en zo weet. Maar, ik denk dat hij meer weet. Verder blijft hij over de zaken Rasmussen en Dekker erg vaag.
[..]

1. Ik corrigeer niet, ik reageer op personen die klagen over een mening dat het peloton voor zeker 90% doping gebruikt.
2. Als ik denk dat een zwakke prestatie wordt veroorzaakt door geen gebruik, dan geef ik die mening.
3. Ik ben geen allesweter, jij ook niet.
Leuk Barca, maar dat doe je geen 1 keer, geen 2 keer, maar 300 keer. En nog steeds tellende. Je doet het als iemand een zwakke prestatie neerzet, als iemand een sterke prestatie neerzet, als iemand helemaal geen prestatie neerzet. Kortom, je doet het altijd en daarom worden sommige mensen kotsmisselijk van je. Vanaf het begin staat bij jou alles in het teken van doping en ga daar andere mensen niet mee vervelen die gewoon ergens van willen genieten.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:19:12 #119
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_70738649
Elke bijtende reactie in dit topic wordt weer makkelijk op gehapt.

Weetje, je zou haast denken dat de Tour weer is begonnen !
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:22:27 #120
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70738795
http://tour2009.nos.nl/nieuws/artikel/id/tcm:45-538662/

Rabobank is het oude wielrennen. Kan me nog goed herinneren dat Dekker en Boogerd toentertijd Rasmussen niets kwalijk namen.... omdat ze er zelf ook aan mee deden waarschijnlijk.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:30:32 #121
30220 Barca
pi_70739134
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:45 schreef TheArt het volgende:

[..]

Leuk Barca, maar dat doe je geen 1 keer, geen 2 keer, maar 300 keer. En nog steeds tellende. Je doet het als iemand een zwakke prestatie neerzet, als iemand een sterke prestatie neerzet, als iemand helemaal geen prestatie neerzet. Kortom, je doet het altijd en daarom worden sommige mensen kotsmisselijk van je. Vanaf het begin staat bij jou alles in het teken van doping en ga daar andere mensen niet mee vervelen die gewoon ergens van willen genieten.
Je kunt ook genieten van de Tour én lezen over doping. En als het jou niet bevalt dan negeer je de berichten toch gewoon? Dat jij mij als een hondje wilt behandelen, dat is pas misselijk makend!
pi_70751466
Nou daar heb je een deel van je gevraagde openheid, Barca:
quote:
Persverklaring Rabo wielerploeg

Justitie Oostenrijk ziet geen directe aanleiding voor verdere verhoren Raborenners.

Met instemming vanmiddag van het Oostenrijkse Bundes Kriminal Ambt (BKA) kunnen de volgende mededelingen worden gedaan.

De Rabo Wielerploeg is eind april 2009 benaderd door de Oostenrijkse justitie met betrekking tot het onderzoek rond Humanplasma. Zoals eerder is aangekondigd heeft de Rabo Wielerploeg haar onmiddellijke en onvoorwaardelijke samenwerking toegezegd, waarbij door het BKA duidelijk is aangegeven dat de getuigenissen op vrijwillige basis plaats zouden vinden.

Inmiddels hebben alle renners die thans in dienst zijn bij Rabo Wielerploegen en een verzoek hebben gekregen om een dergelijke verklaring af te leveren, hieraan gehoor gegeven. Joost Posthuma, Denis Menchov en Pieter Weening hebben ten overstaan van het BKA, onder de verplichting de waarheid te zeggen, verklaard op geen enkele manier betrokken te zijn bij deze doping affaire.

Alhoewel onduidelijk is hoe lang het complete onderzoek nog duurt, heeft het BKA tegenover de ploeg aangegeven, op dit ogenblik geen concrete aanleiding te hebben de renners nogmaals te ondervragen.

Harold Knebel (foto): "We hebben het volste vertrouwen in onze renners, maar duidelijk is dat de ploeg een strikt anti-dopingbeleid voert en dat ze zonder compromis en onmiddellijk zal acteren mocht ze onverhoopt met belastende feiten worden geconfronteerd."

Rabosport.nl
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:04:30 #123
30220 Barca
pi_70753417
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef TheArt het volgende:
Nou daar heb je een deel van je gevraagde openheid, Barca:
[..]

Hartelijk dank voor je zinnige bijdrage!
pi_70753555
Dat valt me voorlopig toch 100% mee. Ik had me al op het ergste voorbereid.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_70756267
Iedereen lijkt wel compleet gek geworden (en dan met name de media). Wat de fuck verwacht je bij een onderzoek van justitie? Als zo'n zaak nog onderzocht word dan mag Rabo er verder gewoon niet op ingaan, maar moet wachten tot er toestemming is van justitie. Die beslist op dat moment of ze met de pers er over mogen communiceren en wat ze er over mogen zeggen.

Stel dat Menchov, Weening etc moesten getuigen (jaja, getuigen!) met betrekking op de vraag of dopinggebruik met medewerking van Rabo artsen etc gebeurde? Dat ze inzicht moesten geven hoe het in de ploeg werkte en aan toe ging, omdat Kohl en Rasmussen beide een Rabo verleden hebben en er dus sprake kon zijn van georganiseerd gebruik.

Helaas word er maar voor het gemak vanuit gegaan dat Menchov dan wel aan de dope moet zitten, waarom zou die anders moeten getuigen? Ow wacht, er is duidelijk aangegeven dat hij geen verdachte was en dat hij vrijwillig een getuigenis heeft afgelegd. Allemaal duidelijke zaken die er op wijzen dat hij schuldig is, laat hem maar eens bewijzen dat het niet zo is !!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')