abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70895247
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:07 schreef Gaoxing het volgende:
Waar zit je Flammie?

Athlon: kookles in de Klongtoey sloppenwijk?
al 1.5 jaar in Chiang Mai
  zondag 12 juli 2009 @ 11:45:11 #52
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_70896209
Ah ja, ik dacht dat jij dat was, maar ik wist het niet zeker
pi_70896488
อะไรนะครับ???
  zondag 12 juli 2009 @ 12:11:39 #54
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_70896800
zo even updatje:

Beland in Phuket vrijdag avond,.,.meteen regenen s'avonds en net pas gestopt, morgen door maar dan met vliegtuig naar Bangkok en vanuit daar even nog onbekend welke kant we opgaan..
Tot laters

กำ เพนำห ทฟฟพ ไพ++ ผไฟฟร ผไฟฟร ว๗
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_70897792
haha misshobje doet een random keysmash op haar gloednieuwe thaise toetsenbord
Dat eerste woord betekend overigens wel iets

กำ is "to grab" namelijk (spreek uit als gam met de g zoals de gh in ghetto of ghost ofzo)

Je was een beetje ongelukkig na het 1e woord

Phuket, wat ontzettend cool zeg Kom daarna gewoon Chiang Mai hahhaha
pi_70924952
Nog tips om te verblijven in phuket ?
pi_70925105
Ik heb een vraagje, waar misschien wel iemand antwoord op heeft hier:
Binnenkort vlieg ik naar Chiang Mai, verblijf daar 1 dag en ga dan naar Laos (en later Cambodja). Nu wil ik graag telefonisch bereikbaar zijn en met mijn Telfort mobiel ben ik dat niet in Laos.
Nu vroeg ik mij het volgende af: als ik in Chiang Mai een Thaise prepaid sim koop, kan ik die dan ook in Laos gebruiken? Of moet ik in Laos op zoek naar een simmetje? En weet iemand eventueel waar je dat in Laos kunt kopen?

Alvast dank voor het meedenken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 13 juli 2009 @ 10:25:15 #58
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_70926516
In Laos kun je ook sim kopen.
Tigo is prepaid

http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_la.shtml
Explore the World
pi_70926890
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef bluesparkle het volgende:
In Laos kun je ook sim kopen.
Tigo is prepaid

http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_la.shtml
Thanks, is dat overal te koop? Of moet ik daarvoor echt in een grote plaats zijn? De eerste plaats waar ik kom is Pak Beng en volgens mij stelt dat niet veel voor. Naja, anders probeer ik het in Luang Prabang wel.
***Levi was here***
  maandag 13 juli 2009 @ 11:17:13 #60
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_70927963
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef Levitation het volgende:

[..]

Thanks, is dat overal te koop? Of moet ik daarvoor echt in een grote plaats zijn? De eerste plaats waar ik kom is Pak Beng en volgens mij stelt dat niet veel voor. Naja, anders probeer ik het in Luang Prabang wel.
Pak Beng gaat je niet lukken denk ik..
Maar in Luang Prabang zou het verkrijgbaar moeten zijn.
Meestal hangt er wel een poster, sticker o.i.d. van Tigo.
Je kunt opwaarderen vanaf 10.000 kip volgens mij (80 eurocent).
Explore the World
pi_70928160
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef bluesparkle het volgende:

[..]

Pak Beng gaat je niet lukken denk ik..
Maar in Luang Prabang zou het verkrijgbaar moeten zijn.
Meestal hangt er wel een poster, sticker o.i.d. van Tigo.
Je kunt opwaarderen vanaf 10.000 kip volgens mij (80 eurocent).
Thanks voor de info!
***Levi was here***
pi_70934348
Flammie, ga jij ons begin augustus wegwijs maken in Chiang Mai?! Mijn vriendinnetje en ik zullen er rond 5 augustus zijn
pi_70935089
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:55 schreef Stevie_ het volgende:
Flammie, ga jij ons begin augustus wegwijs maken in Chiang Mai?! Mijn vriendinnetje en ik zullen er rond 5 augustus zijn
Dat moet je toch als weldenkend mens niet willen, Limbo FLAMMIE als gids in Thailand. Volgens mij loop je na een halve dag gillend weg als je het op een budget van 300 Baht per dag moet doen.. En kijk maar uit, want FLAMMIE denkt zelf dat hij Mexicaanse griep heeft, en z'n schoonvader zoekt inmiddels naar de pillen van Drion.
pi_70935294
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:09 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een vraagje, waar misschien wel iemand antwoord op heeft hier:
Binnenkort vlieg ik naar Chiang Mai, verblijf daar 1 dag en ga dan naar Laos (en later Cambodja). Nu wil ik graag telefonisch bereikbaar zijn en met mijn Telfort mobiel ben ik dat niet in Laos.
Nu vroeg ik mij het volgende af: als ik in Chiang Mai een Thaise prepaid sim koop, kan ik die dan ook in Laos gebruiken? Of moet ik in Laos op zoek naar een simmetje? En weet iemand eventueel waar je dat in Laos kunt kopen?

Alvast dank voor het meedenken.
Ik heb met een Thaise telefoon(kaart) vanuit Laos gebeld (in Luang Prabang tegoed gekocht) in ieder geval, dus volgens mij moet dat gewoon kunnen.

Al een ho(s)tel/guesthouse in Chiang Mai en Luang Prabang?
pi_70935374
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ik heb met een Thaise telefoon(kaart) vanuit Laos gebeld (in Luang Prabang tegoed gekocht) in ieder geval, dus volgens mij moet dat gewoon kunnen.

Al een ho(s)tel/guesthouse in Chiang Mai en Luang Prabang?
Jep, alles al geregeld. Ik reis namelijk georganiseerd.
***Levi was here***
pi_70935402
Ok, dan kan ik je ook niets aanraden
pi_70935497
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:29 schreef Ruud het volgende:
Ok, dan kan ik je ook niets aanraden
En ik Chiang Mai ben ik al eens geweest. Wat ik wel een beetje jammer vind van de reis die ik ga maken is dat we maar 1 dag in CM zijn. Vind het juist zo'n leuke plaats. Maarja, het is dan ook eigenlijk een Laos-Cambodja reis en Chiang Mai is een soort extraatje.
***Levi was here***
pi_70935814
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

En ik Chiang Mai ben ik al eens geweest. Wat ik wel een beetje jammer vind van de reis die ik ga maken is dat we maar 1 dag in CM zijn. Vind het juist zo'n leuke plaats. Maarja, het is dan ook eigenlijk een Laos-Cambodja reis en Chiang Mai is een soort extraatje.
Cambodja en Laos ga je ook tof vinden
pi_70941914
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:55 schreef Stevie_ het volgende:
Is geen enkel probleem. Stuur me een PM op het einde van deze maand en ik geef je mijn telefoonnummer waarmee je me in Thailand kunt bereiken (mocht je ergens niet uit komen of problemen hebben).

Ik wil je best even laten zien waar alles ligt, waar je alles kunt vinden (heb nog wat leuke maps voor je liggen die je zeker nuttig zult vinden) en ik wil je ook wel helpen op de 1e dag met het zoeken van een "place to stay" zodat je niet zelf de wildernis in hoeft te trekken met kilo's bagage.

Stuur me een PM en we komen er wel uit hoor
pi_70942032
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:19 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Dat moet je toch als weldenkend mens niet willen, Limbo FLAMMIE als gids in Thailand. Volgens mij loop je na een halve dag gillend weg als je het op een budget van 300 Baht per dag moet doen.. En kijk maar uit, want FLAMMIE denkt zelf dat hij Mexicaanse griep heeft, en z'n schoonvader zoekt inmiddels naar de pillen van Drion.
Kan er geen verbod komen op dergelijke debiele reacties overigens?
pi_70957179
Hoe zit het met voetbal kijken ? Iemand ervaring mee ?
Lukt het om eredivisie / championsleauge nog een beetje te volgen ?

internet oid geen probleem..
pi_70957590
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:52 schreef TBUV het volgende:
Hoe zit het met voetbal kijken ? Iemand ervaring mee ?
Lukt het om eredivisie / championsleauge nog een beetje te volgen ?

internet oid geen probleem..
Grote toernooien is np Daar blijven ze wel voor open hoor maar Eredivisie is wat problematischer..
Iedereen is hier gek op Engelse competitie en ook wel (in mindere mate) de spaanse competitie.
Championsleague moet geen probleem zijn

Ik heb 1x feyenoord live gezien
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:08:32 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_70960121
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:15 schreef Flammie het volgende:

[..]

Grote toernooien is np Daar blijven ze wel voor open hoor maar Eredivisie is wat problematischer..
Iedereen is hier gek op Engelse competitie en ook wel (in mindere mate) de spaanse competitie.
Championsleague moet geen probleem zijn

Ik heb 1x feyenoord live gezien
Probleem met CL is dat het in Thailand (na de zomertijd hier) pas om 02.45u begint.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_70961260
hahahaha yeh ;D
Maar als je daar GEEN probleem mee hebt is het mogelijk
Ik zou er zelf ook niet voor opblijven
pi_70961592
Okee top Flammie, je hoort nog van me
Ik ben bezig met een soort van reisschema, gezien Thailand veel massatoerisme trekt wil ik beetje naar plekken gaan die wat minder druk zijn...het is allemaal nog vrij globaal, maar ik ben eigenlijk nu al erg benieuwd of jullie tips hebben. Zeker betreft het eilandhoppen . En, veel tijd is er eigenlijk ook niet, we zijn er slechts 1 maand. Het reisschema tot dusver:

Na aankomst verblijven we 2 dagen in Bangkok om op de derde dag naar Chiang Mai te reizen via vliegtuig of per trein. Daar zullen we enkele dagen verblijven. Iemand tips wat je in Chiang Mai absoluut niet mag missen?! Er vertelde vorige week mij iemand dat in de buurt van Chiang Mai een heel mooi natuurgebied is, hij had het over meerdere wattervalletjes e.d. Iemand idee?!

Vervolgens willen we nog iets noordelijke, naar Chiang Rai. Is dat een aanrader?! Ik dacht dat je vanuit hier het beste een trekking kon doen.

Dan weer richting Bangkok, dit met de bus om op de terugweg een stop te kunnen doen in Sukothai, Ayuthaya en Lopburi?! Slim?! Of kost dit veelteveel tijd?

Vervolgens van Bangkok vliegen naar Krabi, vanuit daar sowieso naar Koh Phi Phi...hoe toeristisch het daar ook is, we moeten er even naar toe! En daarna is het mij echt een beetje de vraag welke eilanden nog absoluut een must is. Ko Tao? Ko Lanta? Ko Samui? Ko Pha-Ngan? Ko Lipe? Of is er nog elders een mooi onontdekt eilandje??! Wellicht zo onontdekt dat men het niet eens durft te zeggen op dit forum...

Anyway, tips en aanvullingen zijn welkom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')