25 euro is weinig man. Straks gaat ze nog stelenquote:Op maandag 6 juli 2009 07:49 schreef vamperotica het volgende:
Mevrouw krijgt hier trouwens 25 euro per maand waar ze haar bioscoopbezoekjes, zwemmen,kadootjes voor vriendinnetjes en vriendjes en dr beltegoed van moet betalen ( en al het andere wat ik "onzin" vind...)
Mocht ze meer geld willen kan ze klusjes doen. (Ze heeft ook nog de gewone dagelijkse klusjes waar ze dus geen stuiver voor krijgt)
Kleding wordt nog door mij betaald
Of werken voor dr geld!quote:Op maandag 6 juli 2009 07:50 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
25 euro is weinig man. Straks gaat ze nog stelen
Dat zou u graag zien?quote:
Mag pas als je 14 bent.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:42 schreef Karina het volgende:
Bijbaantje is een goed idee. Mijn nichtje brengt van die zondagskranten rond en moet daar dan ook reclamefolders instoppen, voor elke reclamefolder krijgt ze extra geld. Ze verdient daar best aardig mee en het kost helemaal niet veel tijd (paar uurtjes op zaterdag).
En wat betreft dat kleedgeld: ik geef niet eens 50 euro per maand uit aan kleding
25 euro is echt wel genoeg om die dingen van te betalen die 'vamperotica' noemt. Ze hoeft ook niet elke week naar de bioscoop hè.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:50 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
25 euro is weinig man. Straks gaat ze nog stelen
Hoe oud is 'mevrouw'?quote:Op maandag 6 juli 2009 07:49 schreef vamperotica het volgende:
Mevrouw krijgt hier trouwens 25 euro per maand waar ze haar bioscoopbezoekjes, zwemmen,kadootjes voor vriendinnetjes en vriendjes en dr beltegoed van moet betalen ( en al het andere wat ik "onzin" vind...)
Mocht ze meer geld willen kan ze klusjes doen. (Ze heeft ook nog de gewone dagelijkse klusjes waar ze dus geen stuiver voor krijgt)
Kleding wordt nog door mij betaald
Eens per maand naar de bios is al 9 euro. Beltegoed gaat (vanaf) 10 euro..Zit je dus al op de 19 euro. Heeft ze 6 (quote:Op maandag 6 juli 2009 08:05 schreef kanya het volgende:
[..]
25 euro is echt wel genoeg om die dingen van te betalen die 'vamperotica' noemt. Ze hoeft ook niet elke week naar de bioscoop hè.
13.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mag pas als je 14 bent.
Daar is natuurlijk wel omheen te komen door hem/haar klusjes thuis te laten doen of eventueel bij de buren of zo
Ze hoeft natuurlijk geen fulltime baan neequote:
Nee,haar alles in dr schoot werpen is belachelijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:10 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Eens per maand naar de bios is al 9 euro. Beltegoed gaat (vanaf) 10 euro..Zit je dus al op de 19 euro. Heeft ze 6 () euro over om gedurende een hele maand haar ding te doen. Serieus.... Ik zou A gaan werken en anders B gaan stelen. 25 euro is in deze tijd belachelijk
Krantenwijkje is een goed beginquote:Op maandag 6 juli 2009 08:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee,haar alles in dr schoot werpen is belachelijk.
Ze kan gewoon met klusjes in en om het huis best wat bij verdienen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |