Jij wilt dat hij jou wil.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee maar het blijkt duidelijk uit je zin dat je iemand wilen oké.
Jij hebt echt een lekkere Bill Cosby.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat in groep 8 ofzo toen dat nummer uit kwam! Wat denk je wel niet.
Zegt de voormalige beschermheer van de OP.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent de eerste in drie topics die er wat over zegt. Kun je nagaan hoe belangrijk 'ie is.
Beschermheer, omdat sommigen de wiki verneukten met pijpende opa-plaatjes, ja. En omdat de SC gesloten zou worden als er verder gekut zou worden met die OP (in de wiki).quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt de voormalige beschermheer van de OP.
Ja, en? D'r zit toch geen maximumleeftijd op?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef MASD het volgende:
Defffff. Ik moet hem nog een keer live aanschouwen maar hij doet hier in de buurt alleen nog teenparty's.
Hilarisch.quote:
En dat heeft een vwo diplomaquote:'Jij zag er echt goed uit, sexy! En die billetjes!!! Wauw!'
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
Def heeft een keer zijn tong hardhandig in m'n oor gestoken. Ik voelde me misbruikt.
Whehehe.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
Def heeft een keer zijn tong hardhandig in m'n oor gestoken. Ik voelde me misbruikt.
Ja dat is heel wat andersquote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Beschermheer, omdat sommigen de wiki verneukten met pijpende opa-plaatjes, ja. En omdat de SC gesloten zou worden als er verder gekut zou worden met die OP (in de wiki).
Dus da's heel wat anders.But thanks for trying.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hilarisch.
Een klasgenoot smst na de diplomauitreiking over mijn derrière:
[..]
En dat heeft een vwo diplomajaja, iedereen zonder vwo achtergrond mag nu in een hoekje gaan zitten huilen.
quote:
Probeer het anders eens te ontkrachten, zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is heel wat anders! Sure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |