quote:Op zondag 5 juli 2009 18:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Een echte vent geeft zijn vrouw patse, niet met de vlakke hand een draai om de oren, maar met de vuist recht op die ogen
Trouwens: 280 euro voor een spijkerbroek.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:57 schreef Agiath het volgende:
Anders bemoei je je niet met andersmans zaken, kneus.
En toen zei iemand daar wat van en toen zei die vrouw tegen hem: "Bemoei je met je eigen zaken", waarop die man haar weer een paar tikken wilde verkopen. Een bijstander zag het al gebeuren en zei er snel wat van, waarop de vrouw tegen hém zei: "Bemoei je met je eigen zaken"...quote:Op zondag 5 juli 2009 18:54 schreef DonPerignon het volgende:
Echt, nu had ik de neiging op haar een paar tikken te verkopen, godverdomme.
Ik weet niet wat jullie voor relaties hebbenquote:Op zondag 5 juli 2009 18:59 schreef Beauregard het volgende:
Ontzettende bemoeial. Iemand als jij verdient absoluut een paar tikken op z'n hoofd.
Klacht: TS is ongeschonden weggekomen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:55 schreef letterdief het volgende:
TS is gefrustreerd en zal waarschijnlijk nooit zijn pik omhoog kunnen krijgen
Dit was normaal in jouw gezin?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:57 schreef Agiath het volgende:
Anders bemoei je je niet met andersmans zaken, kneus.
Ja Jomanda.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:59 schreef Sackboy het volgende:
TS is lelijk dus moet het van z'n 280 euro kostende spijkerbroek hebben om vrouwen te imponeren!
Ik ook niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:01 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie voor relaties hebbenMaar ik vind dit niet echt normaal..
Captain Planet..quote:Op zondag 5 juli 2009 19:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar wie ben jij om je smoel open te trekken tegen dat stelletje? Waarschijnlijk had ze het er naar gemaakt. Witte en bonte was bij elkaar gedaan, of iets dergelijks. Dan lijkt zo'n veeg me gerechtvaardigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |