Ik ben er pas aan het einde in gerold, maar het leek me een interessant topic. Maar vertel eens, TS is een dikzak? Wat is de bron? Ik heb zin om te gniffelen, of zelfs lachen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef Shoef het volgende:
Nerds die hier hele dagen op Fok zitten, nooit buiten komen alleen voor werk en school, proberen zich hier maar leuk en popi te maken door andere mensen belachelijk te maken. Grote praatjes over ik neuk die en die maar ondertussen doen ze het waarschijnlijk alleen met hun opblaaspop. Getsie, echt hier zitten zoveel van die walchelijke ventjes.
Klacht: Nerds die nooit buiten komen, maar wel mensen lopen af te kraken terwijl zij dit enkel doen omdat ze super onzeker over zich zelf zijn en alleen over internet durven.
Aan de ene kant zou je denken van wel ja, je hoopt het eigenlijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:50 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Kom op dat was toch overduidelijk een troll of niet.
Als Miss Obesitas niet komt opdagen gaat het je bar weinig brengen, vrees ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:54 schreef Quir het volgende:
Geen flauw idee wat dit me gaat brengen, maar ik post hier even.
Oe Fleece-truienquote:Op zondag 5 juli 2009 16:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Nerds houden van schaken heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Meestal compleet met fleece-trui en piekhaar wat wonderbaarlijk altijd hetzelfde zit zonder het gebruik van haarproducten...
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:54 schreef Quir het volgende:
Geen flauw idee wat dit me gaat brengen, maar ik post hier even.
Boh, op een dag als dit zelfs nog de lolbroek aan? Je knieholtes zullen wel klotsen, arme drommel.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:56 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ah, je bent dus nog niet eens geslaagd.
Bijna-hbo-er. Dat dan.
Prachtig! ''Nee 10, nou goed?!''quote:Op zondag 5 juli 2009 16:57 schreef Beauregard het volgende:
Tijdens het wachten op de zeekoe in kwestie kunt u zich vermaken met onderstaande video:
Let op: dit beeldmateriaal is geenszins nieuw, maar dient ter aanwakkering van nostalgische gevoelens.
De feestneus weert zich krampachtig na eerdere pogingen geestig uit de hoek proberen te komen, zonder de gewenste effecten te hebben losgemaakt. Oftewel, totaal niet grappig. Wat is dit, projectie?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:00 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Boh, op een dag als dit zelfs nog de lolbroek aan? Je knieholtes zullen wel klotsen, arme drommel.
Wow, mij betichten van 'geestig uit de hoek te komen, zonder gewenst effect' na zelf getracht te hebben de lachers op de hand te krijgen met iets als dit:quote:Op zondag 5 juli 2009 17:06 schreef Chooselife het volgende:
[..]
De feestneus weert zich krampachtig na eerdere pogingen geestig uit de hoek proberen te komen, zonder de gewenste effecten te hebben losgemaakt. Oftewel, totaal niet grappig. Wat is dit, projectie?
Eén ding ben je wèl heel goed in. Een treurige indruk maken.
quote:
quote:
Meid, ik heb geen idee wat voor waanideeën jij hebt omtrent je eigen gevoel voor humor, maar je bent tot nu toe werkelijk een van de zuurste creaturen die ik op dit forum ben tegengekomen.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:56 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ah, je bent dus nog niet eens geslaagd.
Bijna-hbo-er. Dat dan.
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:57 schreef Beauregard het volgende:
Tijdens het wachten op de zeekoe in kwestie kunt u zich vermaken met onderstaande video:
Let op: dit beeldmateriaal is geenszins nieuw, maar dient ter aanwakkering van nostalgische gevoelens.
quote:
Ondankt dat de TS van deel 1 nog niks heeft laten horen toch rel-topic met potentiequote:
Huh, echt?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:19 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
jackson is dood hoor, wat zit ie popcorn te eten
Er is popcorn in de hemel. Hoe denk je dat hij de kleine kinderen anders bij hem op de wolk lokt?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:19 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
jackson is dood hoor, wat zit ie popcorn te eten
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:57 schreef letterdief het volgende:
Een goede nerd is niet slecht. Zelfs als ik op vakantie ben (zoals nu) zit ik het liefst elke avond een uur in een Internetcafé
Share it bitch.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:13 schreef BigKahuna het volgende:
IK HEB HAAR MSN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chickies playen gaat een beetje lastig als je homo bent ehquote:Op zondag 5 juli 2009 23:30 schreef beverton het volgende:
Als Ts alles zo ''walchelijk????'' vindt, waarom gaat hij dan zelf niet wat chimi's playen en batsen.
Sorry, ik had voor uw reply geen beschikking over deze informatie ik had geen idee, enkel een sterk vermoeden dat TS homo was, en ik wist dat ik het voorgaande deel door had moeten nemen, maar doelbewust, wegens tijdgebrek, heb ik dit echter niet gedaan. Ik zou u dan ook graag mijn excuses willen aanbieden voor mijn persoonlijk falen. Uiteraard zullen dit soort fouten in de nabije toekomst niet meer gemaakt worden.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Chickies playen gaat een beetje lastig als je homo bent eh
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:38 schreef beverton het volgende:
[..]
Sorry, ik had voor uw reply geen beschikking over deze informatie ik had geen idee, enkel een sterk vermoeden dat TS homo was, en ik wist dat ik het voorgaande deel door had moeten nemen, maar doelbewust, wegens tijdgebrek, heb ik dit echter niet gedaan. Ik zou u dan ook graag mijn excuses willen aanbieden voor mijn persoonlijk falen. Uiteraard zullen dit soort fouten in de nabije toekomst niet meer gemaakt worden.
Jij bent trouwens ook van mij.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar nu ik gezien heb hoe succesvol e-players kunnen zijn wil ik ook!
Jeweetzelluf.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat sowieso. Want jij kan ook gitaar spelen.
Ik had stilletjes vernomen dat wij elkaars gelijken warenquote:Op zondag 5 juli 2009 23:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Goed, beste werknemer, uw contract wordt weer voor 3 maandjes verlengt, laat het niet nog eens gebeuren![]()
Muahahah wat een heerlijk gevoel van macht !![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:46 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik had stilletjes vernomen dat wij elkaars gelijken waren![]()
Lets rule the world together Watson
Wil jij ook een lekker biertjequote:Op zondag 5 juli 2009 23:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat zal altijd lastig blijven, jij bent immers een bever-kaktus, en ik een muffin met vleugeltjes, maar tot op zekere hoogte zijn we gelijk, we houden immers allebei van bier, denk ik![]()
Good, let's annihilate everyone on this big meatball called earth Sherlock
Jah ach waarom ook niet, bier gaat er altijd inquote:Op zondag 5 juli 2009 23:52 schreef beverton het volgende:
[..]
Wil jij ook een lekker biertje
Watson, look in the toilet
Iemand hoeft geen sociaal onvaardig persoon te zijn om te beschikken over wat fatsoenlijke intelligentie.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Nerds zijn tof. Het is een cliché, maar de gasten die vroeger gepest werden omdat ze nerd waren, zijn later de chef van de pestkoppen. Omdat nerds wel zo slim zijn om in te zien dat een opleiding belangrijk is en bereid zijn er tijd in te steken.
Verder houd ik van mensen die serieus zijn en op niveau kunnen communiceren, in plaats van niet verder te komen dan "euh tieteh, oja en haal ff bier voor me."
dat is me msn niet mafkeesquote:Op zondag 5 juli 2009 23:13 schreef BigKahuna het volgende:
IK HEB HAAR MSN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat ben jij voor pussy. Je wou bewijzen dat je geen nerd ben door een foto te sturen maar dat doe je niet he.quote:
Ben jij gek? Voor je het weet staat mijn foto over het hele internet. Ik heb je toegevoegd op msn en als je lief bent mag je soppen op mijn foto als msn-plaatje.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:15 schreef Shoef het volgende:
[..]
Wat ben jij voor pussy. Je wou bewijzen dat je geen nerd ben door een foto te sturen maar dat doe je niet he.
Psst. Je schermafbeelding word gedownload naar de computer van degene die hem bekijkt om hem te kunnen bekijken. Dus stuur je hem sowieso al.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ben jij gek? Voor je het weet staat mijn foto over het hele internet. Ik heb je toegevoegd op msn en als je lief bent mag je soppen op mijn foto als msn-plaatje.
Johan Vlemminx kom maar naar buitenquote:Op maandag 6 juli 2009 09:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ben jij gek? Voor je het weet staat mijn foto over het hele internet. Ik heb je toegevoegd op msn en als je lief bent mag je soppen op mijn foto als msn-plaatje.
Boh, maar dat is maar heel klein dus dat geeft niet heel veel.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Psst. Je schermafbeelding word gedownload naar de computer van degene die hem bekijkt om hem te kunnen bekijken. Dus stuur je hem sowieso al.
quote:Op maandag 6 juli 2009 03:11 schreef Lamon het volgende:
Tering, een deel 2??! Wat zal ik blij zijn als die kindervakantie weer voorbij is....
Haha, no thanks! Ik zei al, dat is me msn niet..quote:Op maandag 6 juli 2009 09:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je deel 1 al niks vond, waarom kijk je dan uberhaupt bij deel 2?quote:
Je kan het allicht proberenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:42 schreef Revdog het volgende:
Shoef ik vind je knap. Mag ik je toevoegen op Hyves?
Ik was met een vriendin lekker touren in dr mooie roze cabrioquote:
Een auto zonder dak is natuurlijk een stuk ruimer.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Shoef het volgende:
[..]
Ik was met een vriendin lekker touren in dr mooie roze cabrio
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:57 schreef Beauregard het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een auto zonder dak is natuurlijk een stuk ruimer.
datequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Biels het volgende:
Ach welnee, ik ben er nog voor je. Ik hou van je zoals je bent.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Is goed. Wanneer draai je je het dichtst bij de aarde?
morgequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:22 schreef Biels het volgende:
[..]
[..]
Dit dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Skylark. het volgende:
Ik lach nu hardop om je grap, Biels![]()
. Dat mag je best weten.
Dan lach ik wel nog een keer, gewoon, omdat het kan:quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:02 schreef Biels het volgende:
Het is jammer dat er niet meer mensen om mijn grapje lachen.
Dankjewel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan lach ik wel nog een keer, gewoon, omdat het kan:
Hihi
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:05 schreef numero_uno het volgende:
Er kwam een flinke grimas op mijn gezicht toen ik de post van Biels las
[..]
Begin juli is het me ook niet opgevallen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:32 schreef Biels het volgende:
Omdat hij nu pas weer gekickt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |