Geen pech. uitslaan is geen pech als je optijd bij de bal bentquote:
Lullig voor je. veel geld verloren?quote:
als hadden komt is hebben te laat .............quote:Op zondag 5 juli 2009 15:50 schreef Szura het volgende:
Tja Fed had natuurlijk die break moetn pakken
In 4 mag ook hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 15:51 schreef Nalbandian het volgende:
Straight sets voor Andy !
Kan je geen bbc ontvangen?quote:
wat dit, voor mij extra leuk maakt. al die "Experts" toch, tut tut.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:52 schreef Bruce117 het volgende:
De gene die een simpele 3-0 overwinning voor Federer hadden voorspelt zitten er een beetje naast
ooooh sorry, ik wist niet dat je boos werd als iemand het niet met je eens is en je op je fouten wijst. Hoe oud ben je? 11? 10?quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:57 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Die ligt met een vibrator op de bank
Toen kwam er een regenbreak waarna hij de boel omdraaide, die regen ziet het iig niet naar uit.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:00 schreef BogardeRules het volgende:
in 2004 verloor ie ook al de eerste set, maar ja, lang geleden ...
Nee, jammer.quote:
Heren, heren.quote:
ok, vergeten. en in de uso finale ook 1tje, maar ja.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toen kwam er een regenbreak waarna hij de boel omdraaide, die regen ziet het iig niet naar uit.
Omdat ie aan de beurt was om te serverenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:08 schreef Susi het volgende:
Noobvraag : Waarom begon Roddick zowel de eerste als de tweede set met serveren ?
Oh dat loopt gewoon door met de sets mee ? Weer wat geleerd, senk joe !quote:Op zondag 5 juli 2009 16:09 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Omdat ie aan de beurt was om te serveren
Ja, na een tie-break begint degene met serveren die niet in de tie-break begon.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh dat loopt gewoon door met de sets mee ? Weer wat geleerd, senk joe !
Omdat Federer de tiebreak begon.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:08 schreef Susi het volgende:
Noobvraag : Waarom begon Roddick zowel de eerste als de tweede set met serveren ?
hmmmmmmm ik weet het nog zo net niet. Volgens mij heeft Henman gelijk Roddick denkt niet meer dat verlies onvermijdelijk is.quote:
Een mens is natuurlijk al snel subjectief.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:13 schreef Klopkoek het volgende:
Bij de BBC maken ze echt geen geheim van dat ze voor Federer zijn![]()
K-zakken, wees toch voor de underdog!
pure horror voor al zijn tegenstanders.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
roddick heeft echt een verschrikkelijk irritante service
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:15 schreef Bruce117 het volgende:
Setpoint Roddick.
Glazen bol?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:15 schreef Bruce117 het volgende:
Setpoint Roddick.
moedige speculatie, maar niet geheel onterecht.quote:
Dat dacht ik OOK al! Roddick heeft wel een uitstekende training gehad tegen zowel Hewitt als Murray.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Wel opvallend dat Federer de dropshot ook totaal niet durft te slaan ineens, waarschijnlijk omdat zijn passeerslag voor geen meter loopt.
Is het weer niet goed joh?quote:
Het is geen voetbalquote:Op zondag 5 juli 2009 16:22 schreef BogardeRules het volgende:
Die scheids had wel helemaal Roddicks concentratie kunnen breken, raar gedoe.
Niet mee eens. Any stak zijn hand op, maar dat gebeurt altijd als hij de schouder van zijn shirt optilt.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:22 schreef BogardeRules het volgende:
Die scheids had wel helemaal Roddicks concentratie kunnen breken, raar gedoe.
Hij vroeg het meer omdat het publiek een hoop herrie maakt en daardoor de call moeilijk hoorbaar was. Hij checkte even of hij het wel gehoord had.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet mee eens. Any stak zijn hand op, maar dat gebeurt altijd als hij de schouder van zijn shirt optilt.
Dan jij ij?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:24 schreef BogardeRules het volgende:
altijd leuk zo'n wedstrijdje van "ik serveer beter dan jij ij"
okee ff gemist. wel mooi, dat soort rituele gebaartjesquote:Op zondag 5 juli 2009 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet mee eens. Any stak zijn hand op, maar dat gebeurt altijd als hij de schouder van zijn shirt optilt.
Moet kunnen.quote:
nobody beats Robin soderling, andy roddick 18 times in a row, 19 times in all !!!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:26 schreef versteegrob het volgende:
Ziet er niet goed uit, wel apart dit. 18 keer gewonnen van Roddick en dan dit
niet zo sip doen hequote:
was net in het begin van de tie-breakquote:Op zondag 5 juli 2009 16:28 schreef Feestkabouter het volgende:
hoe hard was net die hardste service van Federer?
(ook hardste van het toernooi dacht ik te horen)
ik verstond het niet goed.
oh ok.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:31 schreef groenen het volgende:
[..]
Was van Roddick hoor, hoe hard weet ik niet.
Van Idols volgens mij.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:32 schreef Nalbandian het volgende:
Wat voor een louche coke-dealer zit er naast Mirka?
Iddquote:Op zondag 5 juli 2009 16:33 schreef Feestkabouter het volgende:
vet goeie finale-partij!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 5 juli 2009 10:07 schreef RayMania het volgende:
Zin in de finale.
Federer duidelijk de winnaar, alleen denk ik dat Roddick goede tegenstand gaat bieden. Drie sets wint hij nooit van zijn leven, maar een setje zie ik hem wel pakken. 7-5 6-7 6-4 6-2.
Mevrouw Sampras.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:35 schreef TubewayDigital het volgende:
wie is die chick naast Pete Sampras? Kate Wilson?
En het is een ONVERVALSTE Krajicek van Roddick: 6-2 toch verliezen .... wauw.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:30 schreef BogardeRules het volgende:
Federer hoopt op een Krajicekje van Roddick
Dat ben ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:32 schreef Nalbandian het volgende:
Respect.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:34 schreef RayMania het volgende:
Hm, ik bedoelde Federer, niet Roddick!
[..]
bijna goed, Bridgette Wilson http://www.imdb.com/name/nm0933098/quote:Op zondag 5 juli 2009 16:35 schreef TubewayDigital het volgende:
wie is die chick naast Pete Sampras? Kate Wilson?
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Dit is dus het verschil tussen een goede tennisser en de beste ooit.
matigjesquote:Op zondag 5 juli 2009 16:35 schreef Feestkabouter het volgende:
posts 149 t/m 165: 17 stuks in 1 minuut (16.33 uur)
Mirka had vast bijna een spontane vliezen breukquote:Op zondag 5 juli 2009 16:32 schreef Nalbandian het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:37 schreef BoerBert het volgende:
Toch maar een tv opgezocht. Stream was kut. Hierdoor wel de tiebreak gemist
niks bijzonders gemist..quote:Op zondag 5 juli 2009 16:37 schreef BoerBert het volgende:
Toch maar een tv opgezocht. Stream was kut. Hierdoor wel de tiebreak gemist
Kijken wat Federer dan doetquote:Op zondag 5 juli 2009 16:38 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Mirka had vast bijna een spontane vliezen breuk
het was wel de tie-break voor een "Water Break" ....quote:
Moest nog wat andere dingen doen op een vaste PC waar geen Tv staat. Nu maar naar de TV gegaan met laptop op schootquote:
okquote:Op zondag 5 juli 2009 16:42 schreef BogardeRules het volgende:
Als Roddicks volley niet meer lopen is het gauw gedaan
Heb je het nog lang volgehouden (heel Wimbledon op een paar sets na).quote:Op zondag 5 juli 2009 16:43 schreef Szura het volgende:
De ban is wel gebroken voor Fed nu.
En net 5 krijg een keer de tyfus zeg![]()
Sorry Jacco maar ik ga je zendertje toch echt verlaten nu
nee, en heeft niks met het mentale aspect te makenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:43 schreef BogardeRules het volgende:
kan Federer mentaal terug komen van een verlies hier om de 5e op de us open te pakken?
Waarom zat je er uberhaupt op???quote:Op zondag 5 juli 2009 16:43 schreef Szura het volgende:
De ban is wel gebroken voor Fed nu.
En net 5 krijg een keer de tyfus zeg![]()
Sorry Jacco maar ik ga je zendertje toch echt verlaten nu
Volgens mij heeft Federer de laatste twee jaar al genoeg tegenslagen gehad om vervolgens zich terug te knokken. Lijkt me dus van wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:43 schreef BogardeRules het volgende:
kan Federer mentaal terug komen van een verlies hier om de 15e op de us open te pakken?
Ik heb inderdaad het grootste gedeelte op Net 5 gekeken ja.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je het nog lang volgehouden (heel Wimbledon op een paar sets na).
hoe zo niet? het mentale aspect speelt heus wel mee voor Federer, anders had ie Halle wel gespeeld. hij won dat 3 keer na een verloren RG finalequote:Op zondag 5 juli 2009 16:44 schreef stefan92 het volgende:
[..]
nee, en heeft niks met het mentale aspect te maken
Hij speelde vanwege het mentale aspect juist NIET mee in Halle.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:46 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
hoe zo niet? het mentale aspect speelt heus wel mee voor Federer, anders had ie Halle wel gespeeld. hij won dat 3 keer na een verloren RG finale
Ja, zeg dat wel. Echt weggechoket.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Kut Roddick je had al 2-0 in sets voor moeten staan.
Obama?quote:
Dat bedoel ik. Als ie mentaal zo ongenaakbaar was, had winst of verlies in RG niet uitgemaakt. Maar hij is een mens, dus wel. Maar dinges liet het lijken alsof mentaal niet uitmaakt voor federer.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij speelde vanwege het mentale aspect juist NIET mee in Halle.
KZ is kleinzusje. Een van de users die hier zorgen voor de gezelligheid.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:50 schreef gnilrednoz het volgende:
Even een n00bvraagje: wie is KZ? is dat een chick die roddick naait ofzo?
Dat zou ze willenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:50 schreef gnilrednoz het volgende:
Japans?quote:
Dinges?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:50 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als ie mentaal zo ongenaakbaar was, had winst of verlies in RG niet uitgemaakt. Maar hij is een mens, dus wel. Maar dinges liet het lijken alsof mentaal niet uitmaakt voor federer.
Weet jij niet wie KZ isquote:Op zondag 5 juli 2009 16:50 schreef gnilrednoz het volgende:
klein zusje, een fok user die fan is van roddickquote:Op zondag 5 juli 2009 16:50 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:50 schreef gnilrednoz het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zou ze willen![]()
KZ= kleinzusje, een user hier die nogal op Roddick geilt
pics?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zou ze willen![]()
KZ= kleinzusje, een user hier die nogal op Roddick geilt
Ambrosius is de gezelligste hier.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
KZ is kleinzusje. Een van de users die hier zorgen voor de gezelligheid.
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:52 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Ambrosius is de gezelligste hier.
Je kan ook overdrijven zegquote:Op zondag 5 juli 2009 16:51 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Weet jij niet wie KZ isZonder KZ is dit forum zo dood
![]()
Er stond eerst zijn 5e op de US Open, dacht dus dat je dat ook bedoelde, maar hij heeft er al 5 daar. Later pas zag ik je edit naar 15.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:46 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
hoe zo niet? het mentale aspect speelt heus wel mee voor Federer, anders had ie Halle wel gespeeld. hij won dat 3 keer na een verloren RG finale
die vier in de tweede set had ie er zeker eentje van moeten makenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Roddick serveert gewoon goed op die punten. Het is niet alsof hij ze verspeeld.
Maar tegen Nadal verspeelt hij ze 9 van de 10x zelf. Nu worden ze gewoon weggeserveerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is 'm vaker gebeurd, tegen ene Nadal.
Daar had hij maar 1 rally in en die ging net uit wat Hawk eye liet zien. Kan gebeuren.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:57 schreef Szura het volgende:
[..]
die vier in de tweede set had ie er zeker eentje van moeten maken
Nu slaat hij weer aces. Kon hij er op 6-2 of 6-5 in de tiebreak niet een slaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:57 schreef Szura het volgende:
[..]
die vier in de tweede set had ie er zeker eentje van moeten maken
Die had ik het over. de hoek lag open dus hij had die bal kunnen maken.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Daar had hij maar 1 rally in en die ging net uit wat Hawk eye liet zien. Kan gebeuren.
Fout? Ik neem aan dat je fouten bedoelt?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Idd Roddick speelt opzich best goed
OP die fout na in de 2de set
Gavin Rossdale, man van Gwen Stefani.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:32 schreef Nalbandian het volgende:
Gwen mocht niet mee van het jaar ?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:09 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Gavin Rossdale, man van Gwen Stefani.
Kan niet, want het is Chriz2kquote:Op zondag 5 juli 2009 17:09 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Gavin Rossdale, man van Gwen Stefani.
Je had al achter die zin moeten zeggen. Dan was hij leuker geweest.quote:
Het was een poging om een slechte grap aan jouw repertoire toe te voegenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je had al achter die zin moeten zeggen. Dan was hij leuker geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |