Nee, het is nog steeds zo warm en benauwd hierquote:Op zondag 5 juli 2009 13:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ga lekker in de tuin liggen dan. Lekker slapen.
quote:
Nee.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je naar Sensation White geweest ofzo?
Ah, hier ook, maar ik heb er weinig last van, gelukkig.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, het is nog steeds zo warm en benauwd hier. Ik ga zometeen wel weer op bed liggen, ofzo.
Ja, maar, jaaah, maar, hij deed het wel.quote:
Ik luisterde al een stuk, maar ik ben niet echt in de stemming daarvoorquote:Op zondag 5 juli 2009 13:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Maar dit is echt gaaf Allure, denk dat jij het ook wel kunt waarderen.
wel anaalquote:
ik zit niet bij een studentenverenigingquote:
Hoe oud ben je eigenlijk? Ik begin bijna medelijden te krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:02 schreef gers het volgende:
[..]
ik zit niet bij een studentenvereniging![]()
en waar ik bij ga hebben ze helaas geen ontgroeining
Heel misschien, ik weet het niet zeker hoor, bedoelt ze het in de zin van zoenen.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:02 schreef gers het volgende:
[..]
ik zit niet bij een studentenvereniging![]()
en waar ik bij ga hebben ze helaas geen ontgroeining
te oudquote:Op zondag 5 juli 2009 14:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Ik begin bijna medelijden te krijgen.
Hoezo ben je nog maagd dan? Heb je vrouwenangstquote:
Is er iets?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik luisterde al een stuk, maar ik ben niet echt in de stemming daarvoor. Ik luister 'm een andere keer wel.
Wat dacht je van de eerste verjaardag van KLB-SC?quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo ben je nog maagd dan? Heb je vrouwenangst? Lijkt me niet, aangezien jij alles en iedereen wel wilt 'geven'.
weinig zin om dat online te gooienquote:Op zondag 5 juli 2009 14:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo ben je nog maagd dan? Heb je vrouwenangst? Lijkt me niet, aangezien jij alles en iedereen wel wilt 'geven'.
owzoquote:Op zondag 5 juli 2009 14:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heel misschien, ik weet het niet zeker hoor, bedoelt ze het in de zin van zoenen.
Dat ken ik inderdaad wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moe, chagrijnig, kutdag bluh. Je kent het wel.
ODOL.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben ook moe. Heb verdomme al 3 nachten achter elkaar slecht geslapen.
De hele nacht liggen neuken?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben ook moe. Heb verdomme al 3 nachten achter elkaar slecht geslapen.
Same.quote:
quote:
jJAHWOL UNT EINE DEUTSCHEN BIERMAIDGENquote:
Komm mal hier kleine puppe, dann zeh ich dir dein hose ausquote:Op zondag 5 juli 2009 14:57 schreef gers het volgende:
[..]
jJAHWOL UNT EINE DEUTSCHEN BIERMAIDGEN
[ afbeelding ]
Jawohlquote:Op zondag 5 juli 2009 15:01 schreef gers het volgende:
ist das gute das ich die middelste maidgen habe
Voor hen, kutknurft.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg deze voor m'n verjaardag/slagen van twee vrienden van me, en nu baal ik want nu moet ik ook een duur cadeau voor hun gaan kopen![]()
!
Dat ding ziet er ook echt niet uitquote:Op zondag 5 juli 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg deze voor m'n verjaardag/slagen van twee vrienden van me, en nu baal ik want nu moet ik ook een duur cadeau voor hun gaan kopen![]()
!
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
!
Ja weet ik, maar ik moest even iets kijken voor iemand op de computer.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan zegt ze niets terug hezo typisch.
Je bent lichtelijk verwend, laten we het daarop houden. Hoe waren je party's?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heel dat kankerstuk lezen omdat ik dacht dat er iets bijzonders mee was ofzo, dacht ik op het eind: Ooooh wacht, cummingtonite.quote:
Hihi een seksueel getint grapje.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heel dat kankerstuk lezen omdat ik dacht dat er iets bijzonders mee was ofzo, dacht ik op het eind: Ooooh wacht, cummingtonite.
Zó, jij bent snel van begripquote:Op zondag 5 juli 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heel dat kankerstuk lezen omdat ik dacht dat er iets bijzonders mee was ofzo, dacht ik op het eind: Ooooh wacht, cummingtonite.
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaloers? En ja gezellig hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent lichtelijk verwend, laten we het daarop houden. Hoe waren je party's?
Nee slechts een constatering. Good for you.quote:
Good for me indeed.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee slechts een constatering. Good for you.
Hier ook niet, alles is te duurquote:Op zondag 5 juli 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Bt hoe is het met je kamerjacht?
Hier gaat het niet zo goed.
halloquote:
Doei.quote:
Waar zoek jij dan? Rotterdam?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hier ook niet, alles is te duur
[..]
hallo
Nee Delft, Smart_ass gaat volgend jaar technische natuurkunde studeren.quote:
Ik had toch wel meer verwacht van haar, toch minstens microbiologiequote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee Delft, Smart_ass gaat volgend jaar technische natuurkunde studeren.
Hier gaat het helemaal kutquote:Op zondag 5 juli 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Bt hoe is het met je kamerjacht?
Hier gaat het niet zo goed.
Wat?!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee Delft, Smart_ass gaat volgend jaar technische natuurkunde studeren.
Je had 'tonite' ook wel cursief mogen zetten, hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Delftquote:Op zondag 5 juli 2009 17:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als jij ook naar delft komt regel ik een kamer voor ons drieen![]()
Nee.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Je had 'tonite' ook wel cursief mogen zetten, hoor.
Niets.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
HIHIHI JONGENS ZE KOTSTE OP DELFT, EN NIET OP MIJ![]()
![]()
![]()
![]()
Och weer zo'n heldhaftig afzeiktopicquote:Op zondag 5 juli 2009 17:44 schreef IQM het volgende:
Niet meer kunnen slapen door een foto...
TS is sindsdien niet meer online gekomen.Ik wil weten hoe dit is afgelopen!
Hoe triest.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:47 schreef IQM het volgende:
[..]
TS dacht anoniem te zijn, maar toen hij erachter kwam dat dat niet zo was, is hij gevlucht.
Het regent heulemaal nietquote:Op zondag 5 juli 2009 17:47 schreef Siniti het volgende:
het regent en het is nog steeds klef kutweer
dikke aidsebolapoliolepra
gefeliciteerdquote:Op zondag 5 juli 2009 17:47 schreef IQM het volgende:
[..]
TS dacht anoniem te zijn, maar toen hij erachter kwam dat dat niet zo was, is hij gevlucht.
Ik ben lekker wel anoniemquote:Op zondag 5 juli 2009 17:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ooh je gaat nu heel Fok! ontmaskerenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:47 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh je gaat nu heel Fok! ontmaskerengezellig joh. Onze eigen kleine Alberto Stegeman van de Klaagbaak.
Wie is die TS dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:44 schreef IQM het volgende:
Niet meer kunnen slapen door een foto...
TS is sindsdien niet meer online gekomen.Ik wil weten hoe dit is afgelopen!
Ja, dat zie je toch; Silver92. En hij ging online een meisje belachelijk maken dat nota bene in z'n hyves-vriendenlijst staat.quote:
Oh, ik dacht dat het een kloon van iemand was ofzoooooo.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat zie je toch; Silver92. En hij ging online een meisje belachelijk maken dat nota bene in z'n hyves-vriendenlijst staat.
Oh, zoooooo.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een kloon van iemand was ofzoooooo.
Net als jij.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien zit je wel in een rolstoel.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:11 schreef IQM het volgende:
En een rolstoel maakt me niet per definitie kleiner.
Wat een ouderwetse rolstoel.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:30 schreef Allure_ het volgende:
Praise the Lord. De eerste 2 druppels regen zijn gevallen. Maar volgens mij blijft het ook bij 2 druppels.
geluksvogel, hier kwamen er maar een paar druppels en nu is het weer gortdroogquote:Op zondag 5 juli 2009 18:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
hier komt het met bakken naar beneden, en de parasol vloog de lucht in
Mensen die van regen houdenquote:Op zondag 5 juli 2009 18:30 schreef Allure_ het volgende:
Praise the Lord. De eerste 2 druppels regen zijn gevallen. Maar volgens mij blijft het ook bij 2 druppels.
Hier ookquote:Op zondag 5 juli 2009 18:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geluksvogel, hier kwamen er maar een paar druppels en nu is het weer gortdroog
welkom in de internetpraatgroep jong, gooi het eruitquote:Op zondag 5 juli 2009 18:41 schreef Marurk het volgende:
Onweer![]()
En ik heb het helemaal gehad met alles en iedereen
What's up?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:41 schreef Marurk het volgende:
Onweer![]()
>>> R&Pquote:Op zondag 5 juli 2009 18:41 schreef Marurk het volgende:
Onweer![]()
In before the edit.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
>>> R&P
Ga anders eventjes buiten staan met een lange ijzeren pijn die je dan zo de lucht inhoud
Eddie Rabbitquote:Op zondag 5 juli 2009 18:41 schreef Syb-rund. het volgende:
Showers washed
All my cares away
I wake up to a sunny day
'Cos I love a rainy night
Wat is een lange ijzeren pijn?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
>>> R&P
Ga anders eventjes buiten staan met een lange ijzeren pijn die je dan zo de lucht inhoud
Ga jij lekker in de Sahara wonen dan, pipo. Het is toch helemaal niet goed voor de natuur als het niet regent.quote:
Hihihi.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga jij lekker in de Sahara wonen dan, pipo. Het is toch helemaal niet goed voor de natuur als het niet regent.
quote:
quote:
Volgens mij zou de natuur ze niet missen, hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:53 schreef BigKahuna het volgende:
Het is ook niet goed voor de natuur als alle muggen doodgaan maar dat betekent niet dat ik van muggen hou.
Zou je ook van 'inhoud' 'inhoudt' willen maken? Bij voorbaat dank.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
Mensen die expres je post bewerken om het te laten lijken alsof je een spelvout maakt
Het is ook niet goed voor jouw zak als ik er tegen aan schop. Wil niet zeggen dat ik dat niet leuk vind.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:53 schreef BigKahuna het volgende:
Het is ook niet goed voor de natuur als alle muggen doodgaan maar dat betekent niet dat ik van muggen hou.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
welkom in de internetpraatgroep jong, gooi het eruit
Hoeren in groepje die niet durven te presenterenquote:Op zondag 5 juli 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
What's up?
Ik heb het hier overigens helemaal niet warm.Misschien begin ik eraan te wennen.
quote:
Ga je nou lopen tranentrekken om een presentatie van 10 minutenquote:Op zondag 5 juli 2009 18:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
[..]
Hoeren in groepje die niet durven te presenteren
Ben echt fokking kwaad, de hele dag al.
Ze zijn voedselquote:Op zondag 5 juli 2009 18:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij zou de natuur ze niet missen, hoor.Want wat voor nut hebben ze eigenlijk?
Ah, je bent lekker op dreef vanavondquote:Op zondag 5 juli 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is ook niet goed voor jouw zak als ik er tegen aan schop. Wil niet zeggen dat ik dat niet leuk vind.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga je nou lopen tranentrekken om een presentatie van 10 minuten?! Dan heb je normaliter pas net je intro gehad. En dan ben jij alweer klaar.
Mwoah, voedselketen wordt er niet echt door verstoord als muggen niet zouden bestaan, denk ik.quote:
Schattig kindje.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is ook niet goed voor jouw zak als ik er tegen aan schop. Wil niet zeggen dat ik dat niet leuk vind.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou je ook van 'inhoud' 'inhoudt' willen maken? Bij voorbaat dank.
OMG, PI-CHANGE!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je bril is zeker beslagen door de regen, want dat woord zie ik anders nergens staan
QFT, al krijg je er wel gespierde oogballen vanquote:
Jawel, muggenlarven zijn voedsel voor vissen e.d. Door al die soorten insecten blijft de natuur in balans. De voedselketen, jwz.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah, voedselketen wordt er niet echt door verstoord als muggen niet zouden bestaan, denk ik.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
>>> R&P
Ga anders eventjes buiten staan met een lange ijzeren pijp die je dan zo de lucht inhoud
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je bril is zeker beslagen door de regen, want dat woord zie ik anders nergens staan
Hoezo net wat je nodig hadquote:Op zondag 5 juli 2009 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, je bent lekker op dreef vanavondnet wat ik nodig had!
Dan vreten die vissen maar wat anders. Verwaande kutbeesten.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel, muggenlarven zijn voedsel voor vissen e.d. Door al die soorten insecten blijft de natuur in balans. De voedselketen, jwz.
Niks mis met hagel. Hagel is een endboss.quote:
Dan eten ze wel vliegenlarven o.i.d. i.p.v. muggenlarvenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel, muggenlarven zijn voedsel voor vissen e.d. Door al die soorten insecten blijft de natuur in balans. De voedselketen, jwz.
Deuken in je autodakquote:Op zondag 5 juli 2009 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks mis met hagel. Hagel is een endboss.
quote:
Vliegen komen niet dicht boven het water, muggen wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan eten ze wel vliegenlarven o.i.d. i.p.v. muggenlarven
Misschien ben je er nog niet van op de hoogte, maar tegenwoordig is het "eindbaars".quote:Op zondag 5 juli 2009 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks mis met hagel. Hagel is een endboss.
Sorry, hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Komt hij aan met een quote van eeuwen geleden
Bron?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vliegen komen niet dicht boven het water, muggen wel.
Ik hoorde het op de wandelgangen jahquote:Op zondag 5 juli 2009 19:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Misschien ben je er nog niet van op de hoogte, maar tegenwoordig is het "eindbaars".
Mensen die oud genoeg zijn voor autodakkenquote:
quote:
quote:
quote:
WIE IS ZIJN BROERquote:
Ah. Oké. Dat doet me deugd. Denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zomaar. Zoiets schatte ik je al in.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zomaar. Zoiets schatte ik je al in.
Hihi ik snap 'm.quote:
Oké.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Mooi. De volgende keer gebruik je gewoon een komma. Oké?
quote:Op 19-11-2007 15:34 schreef Quistis
[..]
We worden regelmatig door elkaar gehaald
Afgezien van een flink aantal maten... huidskleur, sekse, etiketten en morele waarden en nog wat kleinigheden..hadden we best op elkaar geleken
Char is toch niet meer wat ze geweest is... beetje jammer
Met mij gaat het lekker! lekker druk! verhuisd en alles.
weinig/niet op Fok geweest de laatste tijd.. klinkt het vreemd als ik zeg dat ik er een beetje overheen gegroeid ben??
quote:Op 19-11-2007 15:45 schreef Bupatih
[..]
Blablabla.
En nee, dat klinkt niet vreemd. Het spreekt alleen maar voor je, vind ik.En ik heb eigenlijk precies hetzelfde, hoor...
![]()
THE FIGHT IS OOOON!!!quote:
Dan mag jij in mijn liefdesark. Gaan we kindjes maken en de wereld opnieuw scheppen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik hoop dat het zo gaat regenen en onweren en dat de hele wereld overstroomt.
En er moeten twee baby's mee. Zodat onze kinderen zich later daarmee kunnen voortplanten. Anders wordt het nogal ieuw.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan mag jij in mijn liefdesark. Gaan we kindjes maken en de wereld opnieuw scheppen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wat? Op dat moment was dat de waarheid.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
Grapski.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan mag jij in mijn liefdesark. Gaan we kindjes maken en de wereld opnieuw scheppen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:27 schreef IQM het volgende:
[..]
En er moeten twee baby's mee. Zodat onze kinderen zich later daarmee kunnen voortplanten. Anders wordt het nogal ieuw.
Je bent eroverheen gegroeid. Maar daarna toch maar nietquote:Op zondag 5 juli 2009 19:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar - op dat moment - over liegen?
Jij bent ook chagrijnig?quote:
True. Ik heb zo m'n periodes op FOK!. 't Is ook pas sinds twee à drie maanden dat ik weer volop meepost, daarna was ik ook weer een hele tijd afwezig.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent eroverheen gegroeid. Maar daarna toch maar niet?
Dus dan ben je er niet overheen gegroeid?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:30 schreef IQM het volgende:
[..]
True. Ik heb zo m'n periodes op FOK!. 't Is ook pas sinds twee à drie maanden dat ik weer volop meepost, daarna was ik ook weer een hele tijd afwezig.
Ik zal 's over jou heen groeien, gek!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dus dan ben je er niet overheen gegroeid?
Waarom?quote:
Dat is heul niet stoer. Het is namelijk slecht voor je. En straks lig ik als een watje om 10 uur al te slapen.quote:
Neen.quote:
Haaaap.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal 's over jou heen groeien, gek!
Tóén had ik het gevoel eroverheen gegroeid te zijn. Tóén. Nu ervaar ik dat wellicht weer anders. Maakt mijn opmerking toentertijd niet minder waar.
"OMG, ik heb het zo druk!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik doe gewoon hoe ik bendat dat blijkbaar stoer is kan ik ook niet helpen.
Dat heb ik dan toch ook echt? En ik zeg nooit, ik ben een gekke meidquote:Op zondag 5 juli 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
[..]
"OMG, ik heb het zo druk!Vanmiddag strand, vanavond feestje, daarna nog een feestje, daarna de stad in.... ik ben een gekke meid!
"
Ik moest lachen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
[..]
"OMG, ik heb het zo druk!Vanmiddag strand, vanavond feestje, daarna nog een feestje, daarna de stad in.... ik ben een gekke meid!
"
Hahahaquote:Op zondag 5 juli 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
[..]
"
Precies, niks stoers aan, maar zoals iedereen wel weet begint de vermoeidheid meestal aan het begin van de avond toe te slaan, nu dus. Vandaar dan ook die opmerking.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Zotheids opmerking is toch ook echt waar? Precies.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Zotheids opmerking is toch ook echt waar? Precies.
Hihihi.quote:
Waar wil je het over hebben, Z?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef Zotheid het volgende:
Okeee, gezellig hier...
Ik kom wel een andere keer terug.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef Zotheid het volgende:
Okeee, gezellig hier...
Ik kom wel een andere keer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |