Over 5 jaar lach jij ze uit met je goede baan, terwijl zij keer-op-keer worden afgewezen omdat ze laf overkomen.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:03 schreef Marurk het volgende:
OMFG wat een kanslozen
Niemand in mijn groepje durft te presenteren. We zijn met 5en in een groepje, en 2 daarvan moeten 10 minuten presenteren.
Ik heb me al opgeofferd omdat niemand uit zichzelf zei van "ik doe het wel". Probleem is dus dat er nog iemand bij moet. Maar niemand wil en sommigen weigeren zelfs.
Ik zie het al gebeuren dat ik zometeen helemaal in mijn uppie kom te presenteren, 10 minuten lang. En daar heb ik dus ook geen zin in
Reden van één iemand uit mijn groepje: "Ik krijg er echt kramp van in mijn buik. Ik word daar zo misselijk van. Ik ga dus niet presenteren, want dan wordt het toch niks."
kutzooi
stelletje lapswanzen die niks durven
Zit wat inquote:Op zondag 5 juli 2009 14:04 schreef Perkins het volgende:
Presenteer het gewoon in je eentje. Heb je ook geen last van zo'n stotterende stakker naast je die je cijfer verpest.
Op zich wel, maar ik ben altijd degene die alles moet doen. Ook met verslagen enzo die je gezamenlijk moet maken. En nu kan ik weer alles doen.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
10 minuten presenteren
Dat kun je toch makkelijk alleen?
Hoe groot is de groep waarvoor je moet presenteren en waar gaat de presentatie over?
Net alsof je voor ieder beroep perse goed moet kunnen presenterenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Over 5 jaar lach jij ze uit met je goede baan, terwijl zij keer-op-keer worden afgewezen omdat ze laf overkomen.
School is maar een voortraject...
voor een fatsoenlijke baan zul je in ieder geval jezelf goed moeten presenteren.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:08 schreef Adidah het volgende:
[..]
Net alsof je voor ieder beroep perse goed moet kunnen presenteren.
Ja, maar dat is toch een heel ander soort van "presenteren".quote:Op zondag 5 juli 2009 14:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
voor een fatsoenlijke baan zul je in ieder geval jezelf goed moeten presenteren.
het enige verschil is dat je niet voor een grote groep staat, voor de rest weinig verschil.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:14 schreef Adidah het volgende:
Ja, maar dat is toch een heel ander soort van "presenteren".
Het gaat meer om de instelling, inzet en lef van een persoon.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:08 schreef Adidah het volgende:
[..]
Net alsof je voor ieder beroep perse goed moet kunnen presenteren.
Maar laat dat nou net het verschil wezen waar sommige mensen over struikelen. En dat terwijl ze doorgaans prima kunnen communiceren- en zichzelf presenteren.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
het enige verschil is dat je niet voor een grote groep staat, voor de rest weinig verschil.
Inderdaad. "doodgaan" staat op 2quote:Op zondag 5 juli 2009 14:04 schreef Ad_rem het volgende:
Ook nog WO he. Maargoed presenteren voor een groep is de nummer 1 angst van mensen.
10 minuten te veel anders.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:15 schreef Amabo het volgende:
TS, als niemand wil presenteren doe je het toch zelf? je wil wel presenteren maar 10min. vind je ook weer teveel?
Wat maken die 10 minuten nou weer uit.
Nee, dat is nog eens het kutte.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:09 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als ze dan nog niet willen, doe je de presentatie alleen. Dan krijg jij de voldoende en zij niet.
Ja dat weet ik dus wel. Alle literatuur ervoor heb ik doorgenomen. Maar wat zij op de slides hebben gezet, weet ik dus nog niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:31 schreef AquaMaryn het volgende:
[..]
Het helpt als je weet waar je over praat. Veel mensen weten dat niet en dan staan ze maar wat te lullen.
Heb je het hoge cijfer echt nodig?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee, dat is nog eens het kutte.
Zij doen geen flikker en ze krijgen dan zometeen toch een 7 of 8 ofzo, gewoon omdat mijn presentatie goed was en ze dus gewoon meegelift hebben.
En omdat ik zou presenteren zouden zij iets meer werk besteden aan het maken van de inhoud (die ik natuurlijk ook zelf ken), maar daar is tot nu toe ook nog niets aan gedaan. "Nog niet begonnen" kreeg ik net te horen.
De sheets die ik heb gemaakt zijn al allemaal af, alleen die van hun dus niet. En dan zul je zien dat dat vanavond laat pas doorkomt. Terwijl we hadden afgesproken dat ze het op tijd zouden mailen.
Ja kom hey. Je hebt toch wel een beetje eigen verantwoordelijkheid op het WO.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is je communicatie misschien niet zo goed?
Presentatie moet voldoende zijn om je ECTS voor dat blok te kunnen halen.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je het hoge cijfer echt nodig?
Je zou ook kunnen stoppen met het "achter de broek aanzitten".
Komen ze niet met hun werk? Nou... Dan is jouw presentatie niet af en hebben ze allemaal een onvoldoende...
Ah, da's wel weer bagger.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:36 schreef Marurk het volgende:
[..]
Presentatie moet voldoende zijn om je ECTS voor dat blok te kunnen halen.
Ik wil het verder weten, hoe of wat morgen.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:05 schreef Marurk het volgende:
Ik kap ermee.
Dat ze maar opflikkeren.![]()
![]()
![]()
Ik hoef het toch niet te halen om over te gaan.
Ik ga nu niet hier zitten wachten op die falerts.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik wil het verder weten, hoe of wat morgen.
Nee, dat is dus het hele probleem.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:07 schreef Bonzai. het volgende:
Haha, groepprojectjes, kan soms erg stresserend zijn idd![]()
Maar als je daar alleen staat, dan moet dat toch wel een goede indruk geven! Dan haal jij toch wel iets meer dan de rest van die prutsers in je groepje?
Dus jij moet én presenteren, én de hele inhoud verzorgen omdat die anderen hun zooi niet op tijd inleveren? Wat een falersquote:Op zondag 5 juli 2009 15:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee, dat is dus het hele probleem.
Je krijgt als groepje één punt, en ze zeggen gewoon dat iedereen onderling zelf maar moet regelen wie wat doet en wanneer. De beoordelaars trekken zich niets aan van het achterliggende proces, het gaat om de presentatie ter plekke.
Jij snapt hetquote:Op zondag 5 juli 2009 15:14 schreef BRooster het volgende:
[..]
Dus jij moet én presenteren, én de hele inhoud verzorgen omdat die anderen hun zooi niet op tijd inleveren? Wat een falers![]()
Ik zou in ieder geval wel ff aan je docent melden dat de rest zich niet aan de afspraken houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |