[TK]Ryu ga Gotoku Kenzan![Ps3] ik gok dat je 12 bentquote:Op zondag 5 juli 2009 11:06 schreef Muuyad het volgende:
Ik zou bijna denken dat ik dit topic in OUD had gepost
Dus omdat ik een spel voor de playstation 3 verkoop denk je dat ik 12 ben?quote:Op zondag 5 juli 2009 11:08 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
[TK]Ryu ga Gotoku Kenzan![Ps3] ik gok dat je 12 bent
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:08 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
[TK]Ryu ga Gotoku Kenzan![Ps3] ik gok dat je 12 bent
Je kind Jesse noemenquote:* TheFrankey meldt!
Sinds 20 juni ook vader geworden van een zoontje! Hij heet Jesse en alles gaat oke!
Dit maar dan andersom.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:02 schreef Desunoto het volgende:
Baby's zijn schattig zolang ze maar niet van jezelf zijn, dan zijn het krengen.
wat is hier aan nodig?quote:Op zondag 5 juli 2009 10:56 schreef Muuyad het volgende:
Leg is uit, Hoe is zoiets schattig?
Ik begrijp dat babies nodig zijn om het menselijk ras te laten voortplanten
Dat lijkt me ook logischer!quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:47 schreef Rosbief het volgende:
Baby's zijn smerige uit de kut gerukte vleeshompen
Hoe oud moet je zijn dan ? Ik ben 29 en vind ze nog steeds vies en lelijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:01 schreef TheFrankey het volgende:
Komt allemaal nog wel. Als je wat ouder bent, vraag maar aan je papa en mama
Whehe ik ging in je fotoboek kijken met het idee van "het is vast een eenzame vatsige computernerd" en ik zag dat je Software Engineer ofzo bent en dat je HBO-IT hebt gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:51 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hoe oud moet je zijn dan ? Ik ben 29 en vind ze nog steeds vies en lelijk.
Dat dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:02 schreef Biogarde het volgende:
Ik haat babies en kinderen in het algemeen.
Denk dat je er zelf één moet hebben om er van te kunnen houden en ze schattig te vinden
Laat me raden, jij bent een of ander VMBO wijf dat bij de LIDL achter de kassa werkt, last heeft van rammelende eierstokken en zich nu aangevallen voelt omdat niet iedereen jouw bekrompen wereldbeeld deelt ?quote:Op zondag 5 juli 2009 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe ik ging in je fotoboek kijken met het idee van "het is vast een eenzame vatsige computernerd" en ik zag dat je Software Engineer ofzo bent en dat je HBO-IT hebt gedaan.
Dus hierbij mijn bescheiden mening: ''.
Waarschijnlijk met wat krassen op de baby.quote:
Daar heb je weinig van te vinden. Mijn keuze. Ik vind het ook triest dat vrouwen poepen, maar daar hoor je mij ook niet over.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:13 schreef snakelady het volgende:
Ik heb baby's eigenlijk altijd al leuk en schattig gevonden, kinderen niet overigens.
Maar merk ook dat tegenwoordig het haast een rage is om je tegen voortplanting te verzetten.
Dat je baby's en kinderen niet leuk vind, je goed recht, dat hoeft ook niet, maar haten? Dat vind ik persoonlijk wel heel erg triest.
Ik geef ook alleen maar mijn mening, that's all.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar heb je weinig van te vinden. Mijn keuze. Ik vind het ook triest dat vrouwen poepen, maar daar hoor je mij ook niet over.
Bijna goed.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent een of ander VMBO wijf dat bij de LIDL achter de kassa werkt, last heeft van rammelende eierstokken en zich nu aangevallen voelt omdat niet iedereen jouw bekrompen wereldbeeld deelt ?
Of ben je een of andere kerel die onder de plak zit bij vrouw/vriendin, 2.4 kinderen heeft, een wit hek om de tuin, een labrador, elk jaar 3 weken naar dezelfde camping in zuid Frankrijk gaat nu baalt van z'n burgerlijke kut leventje en jaloers is op mensen die wel lekker hun eigen weg gaan ?quote:
Je mensenkennis laat nog wat te wensen over. Maar ik vind het wel heel stoer van je dat je lekker je eigen weg gaat hoor, als 29-jarige vrijgezelle IT'erquote:Op zondag 5 juli 2009 12:21 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Of ben je een of andere kerel die onder de plak zit bij vrouw/vriendin, 2.4 kinderen heeft, een wit hek om de tuin, een labrador, elk jaar 3 weken naar dezelfde camping in zuid Frankrijk gaat nu baalt van z'n burgerlijke kut leventje en jaloers is op mensen die wel lekker hun eigen weg gaan ?
Zou ook kunnen namelijk.
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je mensenkennis laat nog wat te wensen over.
quote:Maar ik vind het wel heel stoer van je dat je lekker je eigen weg gaat hoor, als 29-jarige vrijgezelle IT'er.
Jij liever dan ik. Maar goed, dat mijn kijk op de wereld haaks staat op die van de meeste 'normale' mensen was al bekend.quote:Dan liever het witte hek om de tuin en een labrador.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |