quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef Sackboy het volgende:
Stond de mandarijnenmachine waarschijnlijk niet goed afgesteld.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:50 schreef TNA het volgende:
Pitloze druiven ftw en zo moeten ze al het fruit pitloos maken. Mén, dit is 2009!
Was dat bij jou ook al zo erg?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
De laatste keer dat ik een Mandarijn at, moest ik een hele berg botten weggooien...
Je moet ze dan ook eten 'in het seizoen'quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Het is echt elke keer weer hetzelfde met de mandarijn![]()
Denk je lekker met dit hete weer een paar lekkere frisse mandarijnen te eten zitten die dingen helemaal vol met pitten godverdomme.
En niet 1, nee rustig 3 of 4, het is toch werkelijk niet te geloven.
Het lijkt verdomme wel of ik een fucking kikker aan het ontleden ben: "Zoek de 3 grootse organen en verwijder die."
Resultaat is een madarijn die zo'n 15% kleiner is plus al het sap wat je verspilt.
Dus Meneer de mandarijnen-maker, de volgende keer wat minder pitten aub want dit slaat werkelijk nergens op
Juist, vooral pitloos héquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:50 schreef TNA het volgende:
Pitloze druiven ftw en zo moeten ze al het fruit pitloos maken. Mén, dit is 2009!
In welke relatie staat dit feit tot het aantal pitten in een mandarijn?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is nu ook helemaal geen mandarijnentijd man. Geen wonder dat die dingen nu niet te vreten zijn.
quote:
Al 3 vrouwen die dat zeggen, dus jullie wisten dit de hele tijd al maar hielden ons dom?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:09 schreef Mirjam het volgende:
dit is ook geen tijd voor mandarijnen man
nu heb je van die opgekweekte shitzooi.
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Al 3 vrouwen die dat zeggen, dus jullie wisten dit de hele tijd al maar hielden ons dom?
Wat voor zieke grappen halen jullie toch met ons uit?
Heb je het nummer van je huisarts bij de hand?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:48 schreef MaGNeT het volgende:
Ik eet die pitjes ook gewoon op.
Een echte vent krijgt daar niets van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |