quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:57 schreef o.us het volgende:
[..TS zoekt ook nepdiploma.....]
Ben je gek, heb de pleuris aan de mijne gewerkt. Denken ze het ff te gaan kopen dus ik veracht/schijt/kots/neuk die kansloze mensen.
Even quoten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:54 schreef o.us het volgende:
WAARSCHUWING:
Deze topic bevat epische faal.
Mijn vriend gaf me deze site. http://jongeren.blog.nl/o(...)300_euro_heb_je_er_n
Er bevat een oud nieuwsartikel over nepdiploma's die in omloop zijn. De site is best we lang dus keek ik ff naar de reacties. Zijn er paupers die nepdiploma's aanbieden en paupers die vragen om er een te kopen.Ze laten hun e-mailadressen achter en bij sommige zelfs hun telefoonnummer.
![]()
Klacht: Kansloze paupers die in een anit-nepdiploma artikel die naar een diploma vragen.
Klacht 2: Mensen die diploma's kopen.
Anti-klacht: Sommige mensen laten hun gegevens achter. Kan je ze lekker spammen.
Ben je gek, heb de pleuris aan de mijne gewerkt. Denken ze het ff te gaan kopen dus ik veracht/schijt/kots/neuk die kansloze mensen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:56 schreef Penisbaard het volgende:
TS hoopt ook aan een nepdiploma te komen met dit topic.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:54 schreef o.us het volgende:
Mijn vriend gaf me deze site. http://jongeren.blog.nl/o(...)300_euro_heb_je_er_n
Gay.quote:geslacht: Man
Zo doorzichtig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:00 schreef RodeNek het volgende:
Zijn zelfs mensen bij die VWO diploma's vragen, en dan wat dan kom je op de uni, faal je keihard dat jaar
quote:
Dat dus. Eensch met klacht.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben je gek, heb de pleuris aan de mijne gewerkt. Denken ze het ff te gaan kopen dus ik veracht/schijt/kots/neuk die kansloze mensen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Friskist het volgende:
nancy Antwoord:
maart 9th, 2009 om 16:35
Ik ben ook op zoek naar een havo of VMBO TL diploma.
Kun je me hierin verder helpen Betaal ook goed
Gr
Nancy
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op welke manier betalenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Friskist het volgende:
nancy Antwoord:
Gr
Nancy
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Friskist het volgende:
nancy Antwoord:
Gr
Nancy
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het vetgedrukte stukje. Ironisch?quote:Geplaatst door Sanne op 29 september 2008 om 19:14
Ik ben zo ongeveer ervaringsdeskundige op dit gebied
Ben inmiddels vele duizenden euro’s armer. Telkens kreeg ik iets wat niet was zoals ik gedacht had. Met name diploma-maker@live.nl is niet te vertrouwen. Er loopt inmiddels een strafrechtelijk onderzoek naar deze oplichters. Verder was het papiertje van contactfrans@gmail.com ronduit dramatisch. Diploma@gmail.com was veeeeel te duur voor de kwaliteit.
Afijn wat ik dus wil zeggen is…..PAS OP!
Ik kan jullie diploma.beekman@gmail.com wel aanraden. Is wel al een tijdje geleden dat mijn vriendin er bij haar eentje besteld had maar haar kwaliteit was niet van echt te onderscheiden. Weet iemand of Beekman nog maakt?
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben
WTF JAquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:50 schreef Muzz_ het volgende:
In het buitenland kunnen ze dat toch niet controleren, werken amper samen met de IB-Groep.
Ik ga even een cum laude VWO diploma kopen en dan naar Harvard.![]()
quote:Deze maand hebben we 46 bestellingen binnen gekregen voor diploma’s en certificaten. Ons team bestaat uit slechts drie personen: een sales manager, een scretaresse en een contactpersoon binnen de IB-groep. Je zult begrijpen dat als er plotseling zoveel werk op ons afkomt, het soms een paar dagen kan duren voor je antwoord krijgt.We waarderen je begrip hiervoor.
Bureau Snelstudie begrijpt dat het tegenwoordig voor veel jongeren niet goed mogelijk is om op de reguliere manier een diploma te behalen. Hyves, MSM, Spuiten en Slikken, blowen en rukken vragen al genoeg van je kostbare tijd. En laten we eerlijk zijn: wat leer je nu eigenlijk nog op school? Waste of space, waste of time!
Onze Studieversneller past in deze tijd: bij ons draait alles om de belangrijkste persoon ter wereld, en dat ben jij! Je wilt waar je recht op hebt en je wilt het nu! En niemand zal jou vertellen dat je jaren in de schoolbanken moet zitten voor een papiertje! Dus blijf bestellen, Bureau Snelstudie helpt je graag en goed.
Mijn stembanden! Wat doe je!quote:
Jij haalt namelijk HBO Aviation Studies, Natuurkunde met twee vingers in de neus en kan dan ook nog je met gemak certificeren tot AA Accountant bij de NIVRA.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mijn stembanden! Wat doe je!Ze blijven maar gieren.
Ze hebben wel een punt. MBO stelt niks meer voor, HBO stelt amper iets voor.
Dat zeg ik niet. HBO in een algemeen vak stelt niks voor. ICT schijnt bijvoorbeeld de eerste 2 tot 3 jaar dodelijk vervelend te zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:51 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Jij haalt namelijk HBO Aviation Studies, Natuurkunde met twee vingers in de neus en kan dan ook nog je met gemak certificeren tot AA Accountant bij de NIVRA.
Samen met Dr Titel?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:56 schreef F04 het volgende:
Even een Dr. diploma zoeken
* F04 is binnenkort psychiater met Dr titel
Het lijkt James Bond welquote:mei 18th, 2009 om 15:10
Snelstudie is gepakt doordat ze ons emailverkeer hebben getraceerd. We doen nu alles via mobiel internet, en blijven niet te lang op één locatie zodat we niet uitgepeild kunnen worden. Diploma-overdracht is ook niet langer op kantoor, maar ’s nachts op een buitenlocatie.
Jij.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie gaat een fake email adres maken en een speciaal topic op FOK! maken?
quote:Geplaatst door KANKER GEZWEL110 op 5 juli 2009 om 0:03
WTF LOL EINZ!!1111110KANKER PAUPERS!!1111KANKER PAUPERS!!1111KANKER PAUPERS!!1111KANKER (en dit nog zo'n 4873095870387098703487043 keer. Letterlijk.)
[Antwoord op deze reactie]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |