quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:33 schreef Harde_Kip het volgende:
Ik roep de 25 overgebleven PvdA'ers op hetzelfde te doen!
Tellen is niet jouw sterkste punt?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:33 schreef Harde_Kip het volgende:
[..] Ik roep de 25 overgebleven PvdA'ers op hetzelfde te doen!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Fake-reactie. Een echte PvdA'er schrijft geen 'ik biedt'. De man was dus vanaf het begin al PVV'er, want die kunnen geen van allen fatsoenlijk spellen, als ik de reacties op Telegraaf zo eens doorwandel.
Niet als je bekijkt dat het toch de arbeiders waren die op de PvdA stemden. Enne je weet toch die arbeiders hadden geen tijd om te leren spellen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Fake-reactie. Een echte PvdA'er schrijft geen 'ik biedt'. De man was dus vanaf het begin al PVV'er, want die kunnen geen van allen fatsoenlijk spellen, als ik de reacties op Telegraaf zo eens doorwandel.
WTF, die laatstequote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:59 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is de PVV voor veel meer vechten dan de huidige partijen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Iedere PVV-stemmer keert alles waar we voor gevochten hebben in dit land de rug toe. Dus ik hoop het excuus alvast voor zijn volgende stem is.
Jij als spellingsagent van Fok! kan dat weten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hier kan ik het alleen 100% mee eens zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:01 schreef MrX1982 het volgende:
PvdA.
Zelfs een weekdier heeft meer ruggengraat.
Het is zeker wat meid, het is stuitend, stuitendquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:04 schreef Monidique het volgende:
Dat is toch wat. Harde_Kip plaatst een reactie op De Telegraaf-site en gaat daar nu mee pronken hier.
Stuitend. Stuitend!
Het is eens investeren in plaats van is, maar voor jou is het al te laat.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:38 schreef Saphire het volgende:
"Ik biedt mijn excuses aan Domme asociaal, flikker maar een eind op. Halve analfabeten kan de PvdA missen als kiespijn." er zijn ook nog andere mensen lid van de PvdA?
maar my god, ik biedt. Sharon, doe is wat investeren in taal op de basisschool.
Die is er nog steeds, alleen wil de PVV stemmer niets weten van nuance of nadenken en al helemaal niet van het idee dat hij/zij zelf ook zal moeten veranderen.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:08 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Hier kan ik het alleen 100% mee eens zijn.
Waar is de oude PvdA gebleven die nog opkwamen voor de mensen die nu PVV stemmen?
Of ze zijn het gewoon zat om elke dag door een marokkaan voor hoer uitgescholden te worden, of in elkaar geslagen te worden.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die is er nog steeds, alleen wil de PVV stemmer niets weten van nuance of nadenken en al helemaal niet van het idee dat hij/zij zelf ook zal moeten veranderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |