Ja, dat klopt wel ongeveer. Oplossing is handhaving van de openbare orde. Maar dat schijnt voor de politie in Amsterdam een hele toer te zijn. Niet alleen bij mishandeling, maar bij alles. Probeer maar eens een taxi voor een normale prijs te krijgen op het Leidseplein.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Aanleiding voor een straatmarokkaan om een meid te "versieren" hangt af hoe weinig kleding een meid draagt. Een zedig Moslimmeisje trekt niet veel kijks. Een blonde meid, die een topje draagt waarbij de borsten uitvallen, een minirokje draagt als een slet en lekker gebruinde benen heeft wel. Dat prikkelt. Zo'n straatmarokkaan denkt een meid het bed in te lullen, maar de meid houdt de boot af. Het gekrenkte ego van de S-Marokkaan doet de rest. (meestal).
Dus aanleiding: halfnaakt.
Oorzaak: niet om kunnen gaan met afwijzing.
weet je dat dat mij ook opvalt? ik ben mischien ook ''buitenlands'' maar ik vind dat nederlandse jongens zich meestal keurig gedragen tegenover dames. (nouja meestal dan ... )quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:15 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja ik ben wel extreem knap, denk dat het is.![]()
![]()
Nee maar Nederlandse jongens reageren zo niet, ik denk dat ze het gewoon doen om ruzie te zoeken.
Het maakt voor 90% van de mensen ook niet uit wat de etniciteit van betreffende mafketel is. Toch, ik kan er niets aan doen, heb ik het idee dat dit soort grofheden minder onder autochtonen voorkomt. Dat zou overigens ook goed met de aandacht in de media van doen kunnen hebben.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:39 schreef HiZ het volgende:
Overigens mag dit droevige gedrag vooral bij de marokkaanse onderklasse voorkomen; de autochtone onderklasse weet er ook goed weg mee, die ongecontroleerde aggressie.
Nee natuurlijk zijn het niet alle Marokkanen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
weet je dat dat mij ook opvalt? ik ben mischien ook ''buitenlands'' maar ik vind dat nederlandse jongens zich meestal keurig gedragen tegenover dames. (nouja meestal dan ... )Maar Surinamers gedragen zich meestal ook goed, net als Chinezen (oost aziaten) maarjah, het zijn ook niet alle marokkanen die zich slecht gedragen ... tuig heeft geen kleuren
Het is een beetje van alles. Het probleem is groter bij Marokkanen, dat mag duidelijk zijn, maar het ligt ook vooral aan klasse.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:46 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het maakt voor 90% van de mensen ook niet uit wat de etniciteit van betreffende mafketel is. Toch, ik kan er niets aan doen, heb ik het idee dat dit soort grofheden minder onder autochtonen voorkomt. Dat zou overigens ook goed met de aandacht in de media van doen kunnen hebben.
Inderdaad, maar tuig moet wel gewoon flink aangepakt en bestraft worden. Het moet gewoon duidelijk zijn dat zulke zaken in Nederland ongewenst zijn.quote:
Dat staat toch gewoon in het nieuwsbericht in de OP?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:57 schreef Hukkie het volgende:
Is er eigenlijk bekend hoe het meisje de betreffende avond gekleed was, en misschien ook die dames uit dat andere topic?
Maar ik vraag me echt af wat het uitmaakt wat ze aan had.quote:Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk..."
Net of het ergens anders op de aardkloot wel kan en magquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar tuig moet wel gewoon flink aangepakt en bestraft worden. Het moet gewoon duidelijk zijn dat zulke zaken in Nederland ongewenst zijn.
Nou in bepaalde landen is het vrij normaal om een meisje zo te benaderen als ik de reacties hier leesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Net of het ergens anders op de aardkloot wel kan en mag
Welke landan dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Nou in bepaalde landen is het vrij normaal om een meisje zo te benaderen als ik de reacties hier lees
Greys het heeft er alles mee te maken, dat weet je tochquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon in het nieuwsbericht in de OP?
[..]
Maar ik vraag me echt af wat het uitmaakt wat ze aan had.
Pardon?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Greys het heeft er alles mee te maken, dat weet je toch
Op die ene foto vroeg jij ook om klappen
Ohh jij bent er dus ook zo eentje die dit goedpraat??quote:Op zondag 5 juli 2009 01:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Of je hebt teveel pilletjes op, of je moet je pilletjes snel innemen.
Tweede hit @ google images.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:13 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Over welke apen heeft ie het eigenlijk.
Ohhh.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh jij bent er dus ook zo eentje die dit goedpraat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |