Van Remkes mocht je ze toch een rotschop geven?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:03 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij was er nog niet zo lang geleden een reclame campagne: 'Als je iets ziet gebeuren, doe niets maar bel 112' ofzoiets.
Aanleiding voor een straatmarokkaan om een meid te "versieren" hangt af hoe weinig kleding een meid draagt. Een zedig Moslimmeisje trekt niet veel kijks. Een blonde meid, die een topje draagt waarbij de borsten uitvallen, een minirokje draagt als een slet en lekker gebruinde benen heeft wel. Dat prikkelt. Zo'n straatmarokkaan denkt een meid het bed in te lullen, maar de meid houdt de boot af. Het gekrenkte ego van de S-Marokkaan doet de rest. (meestal).quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:53 schreef yyentle het volgende:
[..]
Je meent dit toch niet serieus hoop ik?
Ik denk toch dat beide gevallen los staan van het geweldsdelict an sich. Het is een bekend fenomeen dat mensen geneigd zijn om te wachten tot een ander ingrijpt. Bystander effect.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:57 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Vorige week was het ook, ook niemand die het meisje hielp.
Ja, of als je iets ziet gebeuren sla je de dader.......quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:03 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij was er nog niet zo lang geleden een reclame campagne: 'Als je iets ziet gebeuren, doe niets maar bel 112' ofzoiets.
Laat ik het nog eens heel simpel voor je uitleggenquote:
Vandaar dus dat de gemeente Rotterdam ooit eens een versiercursus voor Marokkanen heeft georganiseerd...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Aanleiding voor een straatmarokkaan om een meid te "versieren" hangt af hoe weinig kleding een meid draagt. Een zedig Moslimmeisje trekt niet veel kijks. Een blonde meid, die een topje draagt waarbij de borsten uitvallen, een minirokje draagt als een slet en lekker gebruinde benen heeft wel. Dat prikkelt. Zo'n straatmarokkaan denkt een meid het bed in te lullen, maar de meid houdt de boot af. Het gekrenkte ego van de S-Marokkaan doet de rest. (meestal).
Dus aanleiding: halfnaakt.
Oorzaak: niet om kunnen gaan met afwijzing.
Nou ik draag meestal geen topjes waarbij mn tieten eruit vallen en ik heb er ook last van, hoe verklaar je dat?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Aanleiding voor een straatmarokkaan om een meid te "versieren" hangt af hoe weinig kleding een meid draagt. Een zedig Moslimmeisje trekt niet veel kijks. Een blonde meid, die een topje draagt waarbij de borsten uitvallen, een minirokje draagt als een slet en lekker gebruinde benen heeft wel. Dat prikkelt. Zo'n straatmarokkaan denkt een meid het bed in te lullen, maar de meid houdt de boot af. Het gekrenkte ego van de S-Marokkaan doet de rest. (meestal).
Al liep je met je borsten bloot , dan nog....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nou ik draag meestal geen topjes waarbij mn tieten eruit vallen en ik heb er ook last van, hoe verklaar je dat?
Belediging van je moeder, en omdat je daar niet mee kunt omgaan schop je een meisje in elkaar? Doe godverdomme toch eens normaal man.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:28 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Moet zo'n Marokkaan aangifte doen tegen de belediging van zijn moeder? De blanke politieagenten lachen hem uit. En zijn moeder is dan nog steeds niet gewroken.
Eh..waarschijnlijk het slipje dat te zien is?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nou ik draag meestal geen topjes waarbij mn tieten eruit vallen en ik heb er ook last van, hoe verklaar je dat?
Serieuze epic fail.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:08 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Belediging van je moeder, en omdat je daar niet mee kunt omgaan schop je een meisje in elkaar? Doe godverdomme toch eens normaal man.. Je moeder is een ranzige dikke kuthoer met een stinkkut zo groot als een waterput en vol met schimmel van de SOA's die ze heeft opgelopen omdat ze zich tegen betaling door haar vader laat neuken. Zo goed? En nu? Holbewoner.
.
Nee, daar let ik wel op, en al zou het zo zijn dan zie ik nog geen reden om zo lomp te doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:08 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Eh..waarschijnlijk het slipje dat te zien is?
Misschien heeft ze wel blote enkels , brrrrrrrrrr aanvallen!!!!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:08 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Eh..waarschijnlijk het slipje dat te zien is?
Misschien ben je wel superknap?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, daar let ik wel op, en al zou het zo zijn dan zie ik nog geen reden om zo lomp te doen.
Ja ik ben wel extreem knap, denk dat het is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:13 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Misschien ben je wel superknap?
Knappe meiden hebben doorgaans beduidend meer last van opdringerige jongens. Knap met daarbij halfnaakt is bijna garant voor intimidatie.
Ja. Waaruit volgt dat meisjes niet meer zouden moeten teasen en zich alleen in verhullende kleding in het openbaar zouden moeten vertonen. Want als ze dat niet doen, zouden ze wel eens compleet afgetuigd kunnen worden en daar zijn ze dan deels zelf schuldig aan. Dat lijkt me inderdaad de juiste conclusie. De jongens die een meisje naar de grond werken en vervolgens verrot schoppen kunnen ten slotte niet volledig verantwoordelijk gehouden worden voor hun laffe daad.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat ik al eerder schreef: het is niet goed te praten, maar als je ´s nachts in die kleding dronken over straat loopt, nadat je de hele avond hebt lopen teasen in de dancing, dan is de kans wat groter dan gemiddeld dat je te maken krijgt met problemen. Punt.
Amenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:06 schreef N.icka het volgende:
[..]
Laat ik het nog eens heel simpel voor je uitleggen
Meisje (ook vorige keer) gaat uit
Jongen doet lelijk tegen meisjes
Meisjes willen dat niet
Jongen slaat meisjes tot moes
En dan heb jij het over uitgaansplaatsen en teasen.....
Jongens hebben hoe dan ook hun poten thuis te houden
Ga je zus in elkaar schoppen omdat ze in bikini loopt, tokkie.quote:
-doei-quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |