Rotterdam-Zuid ligt niet bezaaid met mijnen volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:38 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Heeft te maken met de oorlogen in het Midden-Oosten. Iran en Irak waren bezaaid met mijnen. Daarom liep de man voorop en de vrouw en kinderen achter. Opdat de vrouw en kinderen konden overleven, als de man onverhoopt de lucht ingeblazen werd. Een opoffering voor het gezin dus.
Het is iets cultureels.
Volgens mij ook. Muttie is geirriteerd omdat de dader een Marokkaan is en laat zich daarom op de kast jagen, Ghazi vindt dit gedrag kennelijk heel normaal en de rest geeft in verschillende bewoordingen aan dat men dit gedrag niet normaal vindt, maar dat ook deze vrouwen er wel erg schaars gekleed bij lopen. Als ze dan ook nog dronken zijn en de hele avond hebben geteased, dan heb je een meer dan gemiddelde kans om problemen tegen het lijf te lopen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:40 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog maar een persoon in dit topic openlijk geweld goed zien praten hoor. De rest probeert gewoon te relativeren.
Dat is een goede, die kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:38 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Heeft te maken met de oorlogen in het Midden-Oosten. Iran en Irak waren bezaaid met mijnen. Daarom liep de man voorop en de vrouw en kinderen achter. Opdat de vrouw en kinderen konden overleven, als de man onverhoopt de lucht ingeblazen werd. Een opoffering voor het gezin dus.
Het is iets cultureels.
Hooguit wat vliegtuigbommen die niet af zijn gegaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rotterdam-Zuid ligt niet bezaaid met mijnen volgens mij.
Wat valt er te relativeren dan? Alsof je dit soort excessen moet relativeren?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:40 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog maar één persoon in dit topic openlijk geweld goed zien praten hoor. De rest probeert gewoon te relativeren.
Ho ho, ik praat geweld niet goed inzake deze kwestie. Daarover beschik ik over te weinig informatie. Als het echt gegaan is zoals het meisje dat zegt, moet de dader keihard gestraft worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Muttie is geirriteerd omdat de dader een Marokkaan is en laat zich daarom op de kast jagen, Ghazi vindt dit gedrag kennelijk heel normaal en de rest geeft in verschillende bewoordingen aan dat men dit gedrag niet normaal vindt, maar dat ook deze vrouwen er wel erg schaars gekleed bij lopen. Als ze dan ook nog dronken zijn en de hele avond hebben geteased, dan heb je een meer dan gemiddelde kans om problemen tegen het lijf te lopen.
Wie zegt dat zij dit deed? Jij hebt het constant over 'teasen' en 'dronken zijn'. Waar staat dat? En dan nog? Ben jij iets te vaak afgewezen door teasende dronken dames misschien?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze dan ook nog dronken zijn en de hele avond hebben geteased, dan heb je een meer dan gemiddelde kans om problemen tegen het lijf te lopen.
Okay je trollt. Nevermind.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:48 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat de naaktheid van het meisje ook een rol heeft gespeeld in het hele gebeuren. Als zelfs de billen te zien zijn, hoe kan een driftige jongen dat dan weerstaan?
Ik zeg niet dat zij dat doet, ik zeg dat het voorkomt. Schaars gekleed, dronken, beetje teasen en dan verontwaardigd dat er problemen ontstaan met een paar van die opgefokte gasten. Ik snap dan die verontwaardiging niet. Ok, het is niet goed te praten, maar je weet dat je je op gevaarlijk terrein begeeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:48 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij dit deed? Jij hebt het constant over 'teasen' en 'dronken zijn'. Waar staat dat? En dan nog? Ben jij iets te vaak afgewezen door teasende dronken dames misschien?
Ach ja, het is de schuld van het meisjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:48 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat de naaktheid van het meisje ook een rol heeft gespeeld in het hele gebeuren. Als zelfs de billen te zien zijn, hoe kan een driftige jongen dat dan weerstaan?
Het gaat hier toch om haar?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat zij dat doet, ik zeg dat het voorkomt.
Je meent dit toch niet serieus hoop ik?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:48 schreef Ghazi het volgende:
In de topictitel staat "weer". Het gaat dus niet specifiek om dit incident, maar om dit soort incidenten op deze plaats in het algemeen.quote:
En nergens gaat het over teasen , helemaal nergensquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de topictitel staat "weer". Het gaat dus niet specifiek om dit incident, maar om dit soort incidenten op deze plaats in het algemeen.
Vorige week was het ook, ook niemand die het meisje hielp.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de topictitel staat "weer". Het gaat dus niet specifiek om dit incident, maar om dit soort incidenten op deze plaats in het algemeen.
Jeweetoch, die sletten vragen erom.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:38 schreef Disorder het volgende:
Bizar hoeveel gefrustreerde mannen hier het enigzins goedpraten om een vrouw kapot te slaan, alleen omdat ze er uitdagend bij loopt. Hou je testosteron op peil stelletje kneuzen.
Waarom wil je dat weten?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:57 schreef Hukkie het volgende:
Is er eigenlijk bekend hoe het meisje de betreffende avond gekleed was, en misschien ook die dames uit dat andere topic?
Dat was een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jeweetoch, die sletten vragen erom.
Wat een gefrustreerde bosjesmannen.Ik dacht dat we als mensheid verder waren dan dat.
Omdat de foto op de trap als referentie wordt genomen, en dat ze het daarom wel uitgelokt zal hebben.quote:
Veel groter probleem? Draai het maar weer zo. Grootste probleem is toch echt de dader.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's eigenlijk een veel groter probleem.
Al die laffe autochtonen die dit laten gebeuren en op een forum een grote mond opzetten.
Nooit op die locatie geweest zeker?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:56 schreef N.icka het volgende:
[..]
En nergens gaat het over teasen , helemaal nergens
En hoe oud ben jij? 12?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Omdat de foto op de trap als referentie wordt genomen, en dat ze het daarom wel uitgelokt zal hebben.
Vroeg het me gewoon af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |