80 % van de Maroc mannen heeft losse handjes naar het andere geslacht toe in relaties en daarbuiten is hun gedrag ook niet bepaald respectabel . En het gelul over de sociale onderklasse is er weer een om het verwerpelijke gedrag goed te praten.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:21 schreef Re het volgende:
[..]
dat is het toch voornamelijk wel ja... sociale onderklasse
Dat stelt helemaal niemand. Tussen je inpakken en als een prostituee verkleed zijn, zitten heel wat dingen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:27 schreef 16meter het volgende:
Keesjeislief zegt zinnige dingen.
Wat sommige mensen stellen hier is dat mooie vrouwen zich moeten inpakken (burka?) tijdens het uitgaan omdat ze anders een pak rammel kunnen verwachten.![]()
Dames zouden niet als een prostituee verkleerd, in beschonkend toestand moeten teasen. Dan loop je een meer dan gemiddelde kans om te maken te krijgen met een probleem. Overigens heb ik nergens gezegd dat het gedrag van die gasten is goed te praten. Dat is het namelijk ook niet. Zonder dit soort gefrustreerde figuren, zou het niet gebeurd zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ja. Waaruit volgt dat meisjes niet meer zouden moeten teasen en zich alleen in verhullende kleding in het openbaar zouden moeten vertonen. Want als ze dat niet doen, zouden ze wel eens compleet afgetuigd kunnen worden en daar zijn ze dan deels zelf schuldig aan. Dat lijkt me inderdaad de juiste conclusie. De jongens die een meisje naar de grond werken en vervolgens verrot schoppen kunnen ten slotte niet volledig verantwoordelijk gehouden worden voor hun laffe daad.
Als ik jou morgen tegenkom op straat en je loopt in een korte broek of iets dergelijks, beuk ik jouw kanis kapot tegen een stenen muur. En daar ben ik dan maar deels schuldig aan, want he, jij loopt met je lichaam te koop en ik als homoseksueel word daar natuurlijk door getriggerd. En ja, als je dan zo onbeleefd omgaat met mijn versierpogingen...
Niet iedereen is hetzelfde en smaken verschillen, maar nee is gewoon nee.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat stelt helemaal niemand. Tussen je inpakken en als een prostituee verkleed zijn, zitten heel wat dingen.
De oorspronkelijke bewoners van Nederland hebben gevochten voor de vrijheden van onze samenleving (of wat daar nog van over is).quote:Op zondag 5 juli 2009 09:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat stelt helemaal niemand. Tussen je inpakken en als een prostituee verkleed zijn, zitten heel wat dingen.
flikker op zeg... wat kun jij mooi discussierenquote:Op zondag 5 juli 2009 09:37 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
80 % van de Maroc mannen heeft losse handjes naar het andere geslacht toe in relaties en daarbuiten is hun gedrag ook niet bepaald respectabel . En het gelul over de sociale onderklasse is er weer een om het verwerpelijke gedrag goed te praten.
Gewetenloze varkens zijn het.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet iedereen is hetzelfde en smaken verschillen, maar nee is gewoon nee.
Dat daarop de stoppen springen en je als vent een vrouw gaat lopen meppen ontstijgt niet het niveau van een gewetenloze hond.
De bovenklasse komt, behalve een groep echte politieke vluchtelingen, meestal niet naar Nederlandquote:Op zondag 5 juli 2009 09:21 schreef Re het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe 2 ontmoet, uit die bovenklasse. Daar tegenover staat een niet meer te tellen hoeveelheid tuig, straatterroristen en klootzakken die Nederland kapot maken, op Nederlanders schijten en gewoon lak hebben aan normale omgangsregels. Terug naar Marokko met die luiquote:Op zondag 5 juli 2009 09:57 schreef yyentle het volgende:
[..]
De bovenklasse komt, behalve een groep echte politieke vluchtelingen, meestal niet naar Nederland
Weet je mammie wel dat jij op djt forum zit ?quote:Op zondag 5 juli 2009 09:53 schreef Re het volgende:
[..]
flikker op zeg... wat kun jij mooi discussieren, vooroordeeltje meer of minder... ook wel een kenmerk van lage IQ
sociale onderklasse is niet iets om trots op te zijn
Er is ook een tijdje soortgelijk gedoe geweest in zwembaden, dus ik denk niet dat dit te verklaren is door enkel naar sociaal-economische factoren te kijken.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:21 schreef Re het volgende:
[..]
Ze schijten gewoon op de Nederlandse cultuur en hebben het idee dat ze boven de wet staan.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er is ook een tijdje soortgelijk gedoe geweest in zwembaden, dus ik denk niet dat dit te verklaren is door enkel naar sociaal-economische factoren te kijken.
quote:Op zondag 5 juli 2009 10:02 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Weet je mammie wel dat jij op djt forum zit ?
Dit doe je met gewetenloze varkens. [ afbeelding ]
Vrij makkelijk om de marokkanen eruit te pikken hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:57 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ga eens de centrum in, Amsterdam kent meer dan 180 nationaliteiten en veel van de nationaliteiten hebben een mediterraanse uiterlijk. Maar jah, Telegraaf he .. de nazikrant
Dat komt door de linkse politieke elite in Nederland die jarenlang ongeremd de grenzen heeft opengegooid voor figuren die werkelijk niets toevoegen aan de Nederlandse samenleving en in plaats van lieden die zich niet wisten te gedragen hardhandig te corrigeren of te verwijderen uit de samenleving, thee heeft gedronken met deze gasten en ze een aai over hun bol heeft gegeven. Iedereen die er wat van zei was/is een racist en/of discrimineert.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:53 schreef yyentle het volgende:
[..]
De oorspronkelijke bewoners van Nederland hebben gevochten voor de vrijheden van onze samenleving (of wat daar nog van over is).
Het lijkt erop dat we de laatste jaren steeds meer stappen terug moeten doen en het inmiddels zelfs op plekken als het Leidseplein en tegenover Paradiso al niet meer veilig is op een zaterdagavond.![]()
Enig idee hoe dat komt?
Het is genetisch bepaald.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er is ook een tijdje soortgelijk gedoe geweest in zwembaden, dus ik denk niet dat dit te verklaren is door enkel naar sociaal-economische factoren te kijken.
Eens hoor, dat gedrag is absoluut niet normaal voor een ontwikkelde medemens. Maar het is ook niet normaal hoe deze dame er bij liep en hoe tientallen dames er bij lopen zaterdagnacht op die locatie. Daar vonden we twintig jaar geleden ook wel iets van....quote:Op zondag 5 juli 2009 09:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet iedereen is hetzelfde en smaken verschillen, maar nee is gewoon nee.
Dat daarop de stoppen springen en je als vent een vrouw gaat lopen meppen ontstijgt niet het niveau van een gewetenloze hond.
Interessant is dat waar het gaat om lichamelijke integriteit dit over het algemeen heel belangrijk is als het gaat over de eigen familie en bevolkingsgroep, met name de lichamelijke integriteit van vrouwen.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze schijten gewoon op de Nederlandse cultuur en hebben het idee dat ze boven de wet staan.
daarmee blijft het wel een onderklasse natuurlijk, lekker profiteren van de maatschappij en er mee wegkomen, en dat laatste moet gewoon afgelopen zijn. Maar dan moet men wel met iets realistisch komen en niet gaan lopen blaten.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Mijn dochters, als ik ze had, zouden niet zo over straat mogen gaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens hoor, dat gedrag is absoluut niet normaal voor een ontwikkelde medemens. Maar het is ook niet normaal hoe deze dame er bij liep en hoe tientallen dames er bij lopen zaterdagnacht op die locatie. Daar vonden we twintig jaar geleden ook wel iets van....
Die maken reclame voor zichzelf . En het gaat ook niet over alle moccroos. Over die in het thuisland gaat dit topic niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:08 schreef zquing het volgende:
[..]
Vrij makkelijk om de marokkanen eruit te pikken hoor
en dus? Iedereen die een beetje een rokje of een topje aan heeft is vogelvrij? Belachelijk, echt!quote:Op zondag 5 juli 2009 10:16 schreef damian5700 het volgende:
Mijn dochters, als ik ze had, zouden niet zo over straat mogen gaan.
Ik denk dat sommige meisjes zich niet helemaal bewust zijn van de onbedoelde signalen die kleding kan versturen.
Beslist een onderklasse waar het gaat over de betamelijkheid.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:13 schreef Re het volgende:
[..]
daarmee blijft het wel een onderklasse natuurlijk, lekker profiteren van de maatschappij en er mee wegkomen, en dat laatste moet gewoon afgelopen zijn. Maar dan moet men wel met iets realistisch komen en niet gaan lopen blaten.
Het is geen uniek probleem hoor, dit is gewoon een algemeen maatschappelijk probleem wat overal ter wereld voorkomt ongeacht afkomst heb je gewoon tuig wat altijd zal profiteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |