lijkt me wel een plek waar Heiden van droomtquote:Op zondag 5 juli 2009 20:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom van uitvaartdingen?![]()
'Thuisopbaringen'. Ja, in de keuken zeker.
Ik geloof niet dat heiden graag wil dat ik binnenkort wordt opgebaard.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lijkt me wel een plek waar Heiden van droomt
Was toch in het Zuiderpark? Sinds wanneer stopt daar een tram?quote:
quote:
groot hek er omheen,dat lijkt ons het bestequote:Op zondag 5 juli 2009 13:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het lenen van je eega, trouwens. Ik heb nog wel het idee dat een paar snoertjes niet helemaal goed zijn aangesloten, maar dat kost natuurlijk tijd.
Nu nog de goede taal spreken tegen de conducteur en het komt helemaal goedquote:Op maandag 6 juli 2009 07:51 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ja en nee
Goedemorgen, verder...weer im Zug nach Brussel
voor zichzelf bedoel ikquote:Op zondag 5 juli 2009 21:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat heiden graag wil dat ik binnenkort wordt opgebaard.
ik noem hem niks. Heb alleen bepaald beeld bij hemquote:Op maandag 6 juli 2009 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Noem je Heiden nu een Emo-Gothic?
dat zoeken ze zelf maar uit...ik praat nederlands en als ze het niet verstaan herhaal ik het, maar dan wat harder en langzamer...en als ze het niet verstaan herhaal ik het, maar dan wat harder en langzamer...en als ze het niet verstaan herhaal ik het, maar dan wat harder en langzamer...en als ze het niet verstaan herhaal ik het, maar dan wat harder en langzamer...en als ze het niet verstaan herhaal ik het, maar dan wat harder en langzamer...quote:Op maandag 6 juli 2009 09:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nu nog de goede taal spreken tegen de conducteur en het komt helemaal goed
"Heb alleen bepaald beeld bij hem"? Heeft alleen een bepaald beeld bij zich. Djeez, nederlands, is dat nou zo moeilijk?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik noem hem niks. Heb alleen bepaald beeld bij hem
zoiets denk ik dan ook. Nou ja, er zijn ook jongens die met poppetjes spelenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heiden loopt dagelijks met een maria beeld onder zn arm door de stad
je begrijpt mij verkeerd, houden zo!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:18 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
"Heb alleen bepaald beeld bij hem"? Heeft alleen een bepaald beeld bij zich. Djeez, nederlands, is dat nou zo moeilijk?
mooi hè?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je begrijpt mij verkeerd, houden zo!
+1 !quote:Op maandag 6 juli 2009 17:31 schreef heiden6 het volgende:
Hallo mensen!
@LHO: die foto in de OP is echt een instant classic!
alleen om de ketting wat losser te maken zeker, wat moet je er verder ook?quote:@TJD: ik kom zelf niet zo vaak in de keuken...
Doe eens een beetje liev tegen mijn meisje.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:43 schreef Marlies1981 het volgende:
alleen om de ketting wat losser te maken zeker, wat moet je er verder ook?
als ik nog een beetje liever tegen jouw meisje doe lig jij er uit, en krijg ik grave vengeance and furious anger van A. op mijn dak. Dat willen we allebij niet, denk ik...quote:Op maandag 6 juli 2009 17:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Doe eens een beetje liev tegen mijn meisje.
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:05 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
als ik nog een beetje liever tegen jouw meisje doe lig jij er uit, en krijg ik grave vengeance and furious anger van A. op mijn dak. Dat willen we allebij niet, denk ik...
of zakenmannetjes...quote:Op maandag 6 juli 2009 14:54 schreef Marlies1981 het volgende:
Nou ja, er zijn ook jongens die met poppetjes spelen
Ook daar zijn al actionfigures van...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
Metropolisssssssss!
Die fantasieen over mij in een schoonmaakpakje beginnen uit de klauwen te lopen jongens! Desalniettemin heb ik vandaag wel de ramen gezeemd in bikini,
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:05 schreef Marlies1981 het volgende:
Dat willen we allebij niet, denk ik...
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu nog de goede taal spreken tegen de conducteur en het komt helemaal goed
ja de taalzeikerds terugnaaienquote:
das nie om je ramen te lappen hoor ...quote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ook daar zijn al actionfigures van...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ook daar zijn al actionfigures van...
[ afbeelding ]
Jij lapt je ramen nog zonder supersoakert?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
das nie om je ramen te lappen hoor ...
Ik dacht Luxemburgs ook? Dus 1 van de 4?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Duits is één van de drie officiële talen in België
Cremeren, door de chili gooien, en aan negenjarige jongetjes voeren!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:12 schreef Isegrim het volgende:
Niet zo onaardig doen over Michael Jackson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |