Hey! Heb je dat gewoon tussendoor geschreven?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan is heiden6 vertrokken maar je bent welkom.
De Turk is gearriveerd.
Toen jij er net was.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hey! Heb je dat gewoon tussendoor geschreven?
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
Metropolisssssssss!
Die fantasieen over mij in een schoonmaakpakje beginnen uit de klauwen te lopen jongens! Desalniettemin heb ik vandaag wel de ramen gezeemd in bikini,
Kom je ook in bikini naar Metropolis?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
Metropolisssssssss!
Die fantasieen over mij in een schoonmaakpakje beginnen uit de klauwen te lopen jongens! Desalniettemin heb ik vandaag wel de ramen gezeemd in bikini,
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:23 schreef Marlies1981 het volgende:
mogguh. heerlijke rioja gisteren, issie!
Nog bedankt voor het lenen van je eega, trouwens. Ik heb nog wel het idee dat een paar snoertjes niet helemaal goed zijn aangesloten, maar dat kost natuurlijk tijd.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:23 schreef Marlies1981 het volgende:
mogguh. heerlijke rioja gisteren, issie!
Is dat een letterlijke of een overdrachtelijke uitspraak?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het lenen van je eega, trouwens. Ik heb nog wel het idee dat een paar snoertjes niet helemaal goed zijn aangesloten, maar dat kost natuurlijk tijd.
Een pro doet dat in 1x goedquote:Op zondag 5 juli 2009 13:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het lenen van je eega, trouwens. Ik heb nog wel het idee dat een paar snoertjes niet helemaal goed zijn aangesloten, maar dat kost natuurlijk tijd.
Waarom van uitvaartdingen?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Gaaf die Google Ads in je huis Ise:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |