Nou nouquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:20 schreef Titus-Pullo het volgende:
Een kornuit van mij koestert de droom om zich af te trekken in de efteling en dan in de mond van holle bolle gijs klaar te komen om te kijken of ie dan ''dank u wel'' zegt
Mensen die kornuit zeggenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:20 schreef Titus-Pullo het volgende:
Een kornuit van mij koestert de droom om zich af te trekken in de efteling en dan in de mond van holle bolle gijs klaar te komen om te kijken of ie dan ''dank u wel'' zegt
quote:
Ik hoef geen filmpje te zien van zijn broertje die zich aftrekt hoorquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hoef geen filmpje te zien van zijn broertje die zich aftrekt hoor
Waarom wil jij mijn broertje zien spuiten?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Filmpje? Anders geloof ik je niet.
Ik dacht dat je dat wel lekker vond, je broertje filmen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:24 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Waarom wil jij mijn broertje zien spuiten?
Dat verklaart nog niet waarom jij mee wilt genietenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel lekker vond, je broertje filmen.
Zulke gekken moet je geen trap verkopen, maar meteen aangeven voor dierenmishandeling.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:18 schreef Druktemaker het volgende:
Ik kom net in de woonkamer, halfwakker. Ouders zijn weg. Hoor ik een beetje gekreun, kijk eens goed en toen zag ik het. Die smeerlap liep zich verdomme in ons aquarium af te trekken? Ik heb hem meteen een enorme trap gegeven. Hij mekkerde dat de vissen het lekker vonden.
Wat een gestoorde mensen heb je toch op de wereld.
Staat toch geen straf op dierenseks? (Denk aan die ene fokker hier die het met paarden doet)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zulke gekken moet je geen trap verkopen, maar meteen aangeven voor dierenmishandeling.
Als bewijs, ga nou geen rare dingen denken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:27 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet waarom jij mee wilt genieten
Sowieso ik neem aan dat ie niet zijn lul in het aquarium heeft gestoken zodat die vissen konden ehh... naja iets doen wat je dan als dierenseks kan bestempelenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:28 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Staat toch geen straf op dierenseks? (Denk aan die ene fokker hier die het met paarden doet)
Wel degelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:28 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Staat toch geen straf op dierenseks? (Denk aan die ene fokker hier die het met paarden doet)
Nou ja als je in het gezicht van een meisje klaarkomt kan je het toch ook wel als seks zien?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sowieso ik neem aan dat ie niet zijn lul in het aquarium heeft gestoken zodat die vissen konden ehh... naja iets doen wat je dan als dierenseks kan bestempelen
http://en.wikipedia.org/wiki/Candiru#Alleged_attacks_on_peoplequote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:32 schreef Skylark. het volgende:
In de Amazone zijn visjes en die kunnen als je in de rivier pist omhoog zwemmen tegen je pis in en je lul van binnenuit opeten.
Kut, het klonk hélemaal niet als een broodje aap verhaal.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:33 schreef IQM het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Candiru#Alleged_attacks_on_people
Nee, dat is dan geen seks.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:31 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Nou ja als je in het gezicht van een meisje klaarkomt kan je het toch ook wel als seks zien?(In dit geval een vis
)
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:34 schreef postmortum het volgende:
pics van het aquaruim
Wat hebben jullie voor homo-vissen?quote:Hij mekkerde dat de vissen het lekker vonden.
Wie zegt dat het geen vrouwtjesvissen zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:39 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor homo-vissen?
Anders waren er al vis/broertje hybrides ontstaanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:42 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geen vrouwtjesvissen zijn.
Die zwemmen echt niet tegen je straal in omhoog als je op de kant staat hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:32 schreef Skylark. het volgende:
In de Amazone zijn visjes en die kunnen als je in de rivier pist omhoog zwemmen tegen je pis in en je lul van binnenuit opeten.
Als hij het direct op dergelijke wijze in Holle Bolle Gijs wil deponeren moet ik hem teleurstellen, want dan zegt Gijs niets. Dan kan hij beter eerst op een servet klaarkomen en die door Gijs op laten slokken, dan zegt hij wel netjes "dank u wel" omdat de sensor dat servet wel kan zien. Maar ja, dat staat ook weer zo raar tussen al die gezinnetjes die rustig hun snacks zitten te eten..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:20 schreef Titus-Pullo het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:14 schreef Badharing het volgende:
[..]
Als hij het direct op dergelijke wijze in Holle Bolle Gijs wil deponeren moet ik hem teleurstellen, want dan zegt Gijs niets. Dan kan hij beter eerst op een servet klaarkomen en die door Gijs op laten slokken, dan zegt hij wel netjes "dank u wel" omdat de sensor dat servet wel kan zien. Maar ja, dat staat ook weer zo raar tussen al die gezinnetjes die rustig hun snacks zitten te eten..![]()
Klinkt alsof je het al es geprobeert heb...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:14 schreef Badharing het volgende:
[..]
Als hij het direct op dergelijke wijze in Holle Bolle Gijs wil deponeren moet ik hem teleurstellen, want dan zegt Gijs niets. Dan kan hij beter eerst op een servet klaarkomen en die door Gijs op laten slokken, dan zegt hij wel netjes "dank u wel" omdat de sensor dat servet wel kan zien. Maar ja, dat staat ook weer zo raar tussen al die gezinnetjes die rustig hun snacks zitten te eten..
![]()
Die zijn niet meer te krijgen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Damn! waar zijn die normale tijden dat je betrapt werd met een Private bokje uit de jaren 80 in je linkerhand?
Beter sluiten ze hem gelijk op?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
....Wat is de geestelijke toestand van je broertje ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:54 schreef tonja het volgende:
Hand in hand, kameradenrot ff op johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:54 schreef tonja het volgende:
Hand in hand, kameradenWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |