abonnement Unibet Coolblue
pi_70636451






Officiele website http://www.nec-nijmegen.nl

Vorige topics #0 #1 #2 #3 #4 #5 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36

Voor de OP Klik hier

[ Bericht 64% gewijzigd door Dynastic op 04-07-2009 11:00:54 ]
pi_70636520
Oost transfervrij is prima.. hij heeft niet de status dat hij geweldig salaris kan vragen, wil natuurlijk in de eredivisie voetballen, laat bij vlagen zien dat hij ook wel kan voetballen en is daarmee een prima speler voor de breedte
Brett Holman
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:51:06 #3
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70637724
Vind het helemaal niks. Niet voor niets vaak bankzitter bij de Graafschap.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_70638825
Ik ga vandaag maar eens een kijkje nemen bij SVBO. Is toch een halve thuiswedstrijd voor mij hehe.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_70640948
Oost moet gewoon lekker meetrainen en meer niet.
Hij past niet binnen de ambitie van NEC.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70641420
Wat zijn de eerste indrukken van de nieuwe coach eigenlijk?
pi_70641612
Volgens de spelers niet wezenlijk anders dan onder Been.
Duidelijk oog voor individu en voor afspraken nakomen. Ontspannen sfeer en duidelijkheid, aldus de spelers.
Zelf heb ik nog geen mening.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:04:59 #8
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70641875
Gaat, net als bij Been, helemaal van de resultaten afhangen..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_70642546
Vond Been altijd wel relaxed, ik houd wel van trainers à la Been en Jans. Die zijn teminste zichzelf en oprecht, geen lulkoek!
pi_70642937
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gaat, net als bij Been, helemaal van de resultaten afhangen..
Nee ok, dat is natuurlijk altijd het belangrijkste. Maar ik ken Lodeweges eigenlijk niet qua coach.
Was benieuwd wat zijn speerpunten zijn. Ik bedoel, kijkend naar Vitesse met Edward Sturing, die kan niet veel meer dan roepen dat we niet in 'het mes van de tegenstander moeten lopen' en dat je keihard moet werken. Tacktisch vernuft was hem onbekend. Lees Hard Gras 48 en je weet genoeg.

Been, tsjah eerste half jaar is natuurlijk een beetje apart, maar ik zie hem toch als een echte peoples manager, maar ook zeker met oog voor het spelletje. Hij had bij NEC natuurlijk minder mogelijkheden dan bij Feyenoord om zijn plannetjes uit te werken (kwaliteit van de selectie), maar hij schiep uiteindelijk wel een goede organisatie die als prima ondergrens diende en waardoor NEC moeilijk te verslaan was. Dat het zo'n succes zou worden, ligt aan meer factoren uiteraard, maar het is hem en NEC wél gelukt.

Lodeweges lijkt mij - maar dat is puur mijn beeld vanuit de media - wat dat betreft geen compleet andere coach. Bravoure van Been is vervangen door nuchterheid van Lodeweges, maar ik ben vooral benieuwd of hij tacktisch meer kan brengen.
pi_70650443
volgende week al open dag
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_70664665
as woensdag kun je gratis een rondleiding krijgen door het stadion.

Wanneer komt groepsfoto 09/10? Zal ik OP aanpassen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_70664698
is de 3e proefspeler nog niet afgetest?
pi_70664879
Ik heb er nog niets over gehoord.... zou het dan eindelijk iets zijn :p
Website: Sneaker-forum.nl
pi_70665092
Hoop dat jullie groepsfotodag succesvoller gaat worden dan onze
Welke letter zouden jullie het liefst willen vervangen door een ander in het woord 'CURACAO'
pi_70666211
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:27 schreef Dynastic het volgende:
Welke letter zouden jullie het liefst willen vervangen door een ander in het woord 'CURACAO'
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70666301
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:08 schreef -J-D- het volgende:

[..]


Bij de fotoshoot van ADO kwamen ze er kort van te vore achter dat er niet Fit For Free opstond maar Fit For Frel..

Dus vandaar


Trouwens jullie 'nieuwe' uitshirt is
pi_70666320
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:11 schreef Dynastic het volgende:

[..]

Bij de fotoshoot van ADO kwamen ze er kort van te vore achter dat er niet Fit For Free opstond maar Fit For Frel..

Dus vandaar


Trouwens jullie 'nieuwe' uitshirt is
Haha heerlijk
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 5 juli 2009 @ 17:31:33 #19
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70672912
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:11 schreef Dynastic het volgende:

[..]

Bij de fotoshoot van ADO kwamen ze er kort van te vore achter dat er niet Fit For Free opstond maar Fit For Frel..

Dus vandaar
Whehe.. Maar goed dat 'Fit for' er wel goed opstond, en niet vervangen was voor 'Arbeit macht' ofzo..

Ik vind de shirts eigenlijk niet zo bijzonder. Maar dat zijn ze sinds het balkenshirt nooit meer geweest eigenlijk. Curacao staat er wel erg groot op.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_70677138
quote:
NEC wil Koenders opnieuw huren van AZ
Geschreven op zondag, 5 juli om 18:53

NEC hoopt ook volgend seizoen te kunnen beschikken over Milano Koenders. De verdediger van AZ, die in het afgelopen voetbaljaar al enkele maanden in Nijmegen speelde, is overbodig bij de Alkmaarse club en mag vertrekken. AZ wil Koenders echter liever verkopen dan verhuren.

Het Noordhollands Dagblad weet dat NEC zich heeft gemeld voor de verdediger, maar zij wil Koenders opnieuw huren. De mogelijke overgang staat hierdoor op een laag pitje. Concreter is de interesse voor Kemy Agustien: de middenvelder is dichtbij een transfer naar een nog onbekende club uit de Eredivisie.

Agustien en Koenders kregen eind juni evenals Boy Waterman te horen dat zij niet bij de selectie van AZ zouden gaan horen. Het drietal is volgens coach Ronald Koeman overbodig en de oefenmeester zette de spelers daarom terug naar de beloften. In ADO Den Haag heeft Waterman reeds een nieuwe club gevonden.
Zijn jullie daar blij mee of vinden jullie m niks?
pi_70677246
Vaag dat ze alleen willen huren. Blijkbaar is het een noodoplossing voor de rechtsbackpositie voor één jaar of zo?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 5 juli 2009 @ 19:53:03 #22
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70677879
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:34 schreef Dynastic het volgende:

[..]

Zijn jullie daar blij mee of vinden jullie m niks?
Ik ben er niet zo kapot van. Maargoed, we zijn Dani gewend. Dus we gaan er sowieso op achteruit..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_70678300
Hij zal wel veel salaris vragen, maar ik dacht dat NEC niet meer wilde huren
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 6 juli 2009 @ 11:22:17 #24
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70693821
El-Akchaoui heeft de aanvoerdersband ingeleverd. Babos heeft 'm overgenomen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_70694672
he eindelijk. El ak kon beiden niet aan. Vind dit een verstandige keuze. Ik ben benieuwd of dit een actie is van Dwight. Zo ja, dan heeft die vent al direct een goed inzicht laten zien.

Edit; Door el ak zelf besloten. Verstandige jongen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_70712658
Ik kan me niet voorstellen dat Koenders gehuurd zal worden zonder optie tot koop. Dan zijn we wel heel wanhopig naar een goede rb want Carlos zei niet zo lang geleden dat er niet meer gehuurd zou worden.

Indien er een optie tot koop bij zit dan snap ik de huur ook nog niet helemaal (waarom dan niet meteen kopen?) maar dan biedt het in ieder geval nog een mogelijkheid tot kopen.
pi_70735789
Iemand morgen nog naar de rondleiding in het stadion?
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:25:33 #28
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_70736679
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:41 schreef EKterror het volgende:
Indien er een optie tot koop bij zit dan snap ik de huur ook nog niet helemaal (waarom dan niet meteen kopen?) maar dan biedt het in ieder geval nog een mogelijkheid tot kopen.
Omdat je dan als het echt tegenvalt je hem 'fatsoenlijk' weg kan sturen zonder dat je er aan vast zit. Mocht hij helemaal opbloeien dan heb je je optie tot koop.

Denk dat huren met optie toch een van de betere constructies is voor NEC
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_70746445
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:25 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Omdat je dan als het echt tegenvalt je hem 'fatsoenlijk' weg kan sturen zonder dat je er aan vast zit. Mocht hij helemaal opbloeien dan heb je je optie tot koop.

Denk dat huren met optie toch een van de betere constructies is voor NEC
Juist. Huur met optie tot koop is toch prima, je kunt hem definitief vastleggen als je wilt. Ik denk dat de leiding NEC (net als jullie) nog niet helemaal zeker is van zijn (verdedigende) kwaliteiten en aangezien hij daar wel komt te spelen, is dit een prima optie voor komend seizoen. Je kunt zelfs in de winterstop nog een échte rechtsback halen en hij kan ook nog in het centrum mocht dat nodig zijn (daar speelde hij bij RKC).
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:43:05 #30
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70747694
Ehm, bij NEC speelde hij ook voornamelijk in het centrum. Daar kan-ie ook het best uit de voeten. Als rechtsback was het niet veel. Beter zoek je nu al een echte rechtsback..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_70747874
Ben niet zo blij met huren. Kan je geen vast team maken dat een aantal jaar kan werken aan vordering. Bij huur moet je elk jaar het team weer gaan aanpassen.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:01:10 #32
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70771557
quote:
El-Akchaoui: 'De aanvoerdersband wordt me niet gegund'

08/07/2009 10:45

Het seizoen is nog maar net begonnen of het eerste conflict in de spelersgroep van NEC is al een feit. Youssef El-Akchaoui leverde maandag zijn aanvoerdersband in. De reden: hij proefde onvoldoende vertrouwen vanuit de spelersgroep.

Met name het drietal Bas Sibum, Ramon Zomer en Mark Otten zou hebben aangedrongen op een nieuwe stemming voor het aanvoerderschap bij de club uit Nijmegen.

'Op namen ga ik niet in', zegt de 28-jarige linksback tegen Voetbal International. 'Wat ik wel wil zeggen is dat ik hier ben om te trainen, assists te geven en doelpunten te maken. Ik ben profvoetballer en zit niet bij een politieke partij. Daarom heb ik me niet beschikbaar gesteld voor de stemming. Toen hebben ze Gábor Babos gekozen als aanvoerder.'

El Akchaoui promoveerde in januari van vice-aanvoerder tot captain, toen Peter Wisgerhof naar FC Twente vertrok. Lodeweges zag aanvankelijk geen aanleiding om dat te wijzigen.

El-Akchaoui: 'Hij gaf de band voor dit seizoen weer aan mij, maar het voelde niet goed. Er was een aantal andere spelers druk met het aanvoerderschap. Daar had ik geen zin in. Toen ben ik naar de trainer gegaan en heb hem gezegd: bij deze lever ik de band in. Hij vroeg me er nog een weekend over na te denken, maar ik ben bij mijn standpunt gebleven. Deze spelers waren alleen maar aan het dwarsliggen. Als iets me niet wordt gegund, dan houd ik de eer aan mezelf.'

Al vroeg tijdens het trainingskamp in Doorwerth moest het tot een groepsgesprek komen. Daarbij was iedereen aanwezig. De selectie, de technische staf en ook de medische staf.

El-Akchaoui: 'Dat kan ik niet ontkennen. Toen heb ik gevraagd: wie is er op tegen dat ik aanvoerder ben? Niemand stak zijn hand op. Niks aan de hand, denk je dan. Maar later hoor je dan toch weer dat een paar spelers toch hun mond opentrekken als de groep kleiner is. Heel slap. Argumenten heb ik niet gehoord, dat vind ik het erge. Dan ben ik er meteen klaar mee.'
pi_70772154
Jemig, wat een geneuzel.
Laat El Ak, maar eerst opnieuw gaan presteren.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_70778447
Dom om dat zo in de media te bespreken
pi_70789853
Youssef had dit inderdaad intern moeten houden.
En hij moet blij zijn dat hij die band niet meer heeft nu kan hij zich weer 100% concentreren op zijn eigen spel want dat was niet best vorig seizoen.

Aalbers en Lodeweges zitten op dit moment in het buitenland volgens dth; wordt het de rechtsback of de vleugelspeler?

edit: bericht is alweer van dth gehaald..... vreemd...

edit 2: ah het bericht staat nu bij de liveupdate van de wedstrijd tegen Essen.

Rust overigens 1-0 door een e.d. van de Duitsers. Lekker overtuigend

[ Bericht 9% gewijzigd door EKterror op 08-07-2009 19:51:45 ]
pi_70790046
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef EKterror het volgende:
Youssef had dit inderdaad intern moeten houden.
En hij moet blij zijn dat hij die band niet meer heeft nu kan hij zich weer 100% concentreren op zijn eigen spel want dat was niet best vorig seizoen.

Aalbers en Lodeweges zitten op dit moment in het buitenland volgens dth; wordt het de rechtsback of de vleugelspeler?

edit: bericht is alweer van dth gehaald..... vreemd...
Is gekoppeld aan "SC Rot-Weiß Oberhausen - NEC"
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70790076
ja ik had het alweer geedit
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:24:35 #38
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70791256
Hoe hoog speelt dat Oberhausen? Heb het gevoel dat je nooit met grote cijfers van Duitsers kan winnen..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_70792581
Tweede Bundesliga. Zou dus best kunnen dat die gewoon het niveau eredivisie hebben.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_70793043
Benieuwd voor wie Aalbers en Lodeweges deze oefenwedstrijd overslaan.

Hopelijk komt er nieuws de komende dagen.
pi_70795064
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:16 schreef DeVinger het volgende:
Dom om dat zo in de media te bespreken
Beter dat het er nu al uitkomt dan ergens tijdens het seizoen.

Wel rare situatie hoor.
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:23:14 #42
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_70803736
quote:
Twente stelt Lok aan als nieuwe technisch manager
08/07/2009 19:55

Cees Lok is de nieuwe technisch manager van FC Twente. Hij is in die hoedanigheid de opvolger van Mohammed Allach, die na één seizoen afscheid nam vanwege de lange reistijden vanuit zijn woonplaats Den Haag naar Enschede.

Lok was de afgelopen twee seizoenen coach van Jong FC Twente, eerder was hij hoofdcoach bij NEC en NAC Breda. 'Het is voor mij een grote uitdaging', zegt Lok over zijn nieuwe functie. 'Ik neem de werkzaamheden van Allach over, maar ook een deel van de organisatorische taken van Erik ten Hag.' De assistent-trainer stapte onlangs over naar PSV.
bron: vi.nl

Onze cultheld heeft weer een stapje omhoog gedaan
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_70806966
Goeie zet Lok.

Gister was het eerste half uur prima wat NEC betreft. Mooie combinaties, daarna zakte het helemaal in. Erg jammer. Hierdoor konden de Duitsers ook op het eind scoren (hebben eerste helft geen kans gehad). Opvallend dat Vleminckx wederom niet in de basis startte (ook vanmiddag op de training trainde hij met het 'b' gedeelte ipv de basis 11
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:12:31 #44
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_70808313
Ha, een nieuw topic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_70825945
Volgens geruchten waren Carlos en Dwight in Tsjechië voor een speler.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_70884623
quote:
Edgar Barreto komt ook volgend seizoen in de Serie A uit. De middenvelder maakt met onmiddellijke ingang de overstap van Reggina naar Atalanta Bergamo, zo is zaterdag bekend geworden. De 24-jarige Paraguayaan, die drie seizoenen lang de clubkleuren van NEC verdedigde, tekent een contract voor vier seizoenen.

Barreto verliet Nijmegen in de zomer van 2007 voor een verbintenis bij Reggina. In totaal deed de 34-voudig international in 64 competitiewedstrijden mee en maakte hij vijf doelpunten. Volgens diverse Italiaanse media ontvangt Reggina, dat degradatie naar de Serie B niet wist te voorkomen, ongeveer zes miljoen euro voor Barreto.

Atalanta Bergamo is een van de meest actieve Italiaanse clubs op de transfermarkt. Zo werden onlangs Robert Acquafresca (Cagliari) en Simone Tiribocchi (Lecce) aan de selectie van Angelo Gregucci toegevoegd. Het ligt in de lijn der verwachting dat ook Cagliari-verdediger Paolo Bianci en Lecce-middevelder Fabio Caserta zullen komen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:20:55 #47
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70884910
Netjes, weer een stapje hogerop dus. Had altijd wel een zwak voor Barreto, ondanks dat hij het niet helemaal waar maakte in de Goffert.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_70899046
quote:
Oost verlaat NEC zonder contract
NEC gaat niet in zee met Jason Oost. De aanvaller was de afgelopen dagen op proef bij de club uit Nijmegen, maar heeft in die periode niet genoeg indruk gemaakt om een contract te krijgen.

"Jason heeft bij ons een prima indruk achter gelaten", geeft technisch directeur Carlos Aalbers uitleg op het digitale thuis van zijn club. "Echter, het verschil in kwaliteit van hem ten opzichte van reeds aanwezige jonge talenten bij NEC was niet dusdanig groot dat hij een directe versterking zou betekenen. Met de komst van Oost zouden we de ontwikkeling van de NEC-talenten mogelijk in de weg staan."

Oost, vorig seizoen actief bij De Graafschap, speelde onder trainer Dwight Lodeweges mee in de oefenwedstrijden tegen Rot-Weiss Oberhausen (1-1) en JVC Cuijk (1-5 winst). In beide duels begon de in Den Haag geboren aanvaller in de basis en werd hij in de tweede helft vervangen.
En Radomski blijft vooralsnog, Lech Poznan dacht dat hij transfervrij was maar heeft dus nog een contract voor 1 jaar.
  zondag 12 juli 2009 @ 17:15:07 #49
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70906235
Als we Aalbers moeten geloven kunnen we deze week wat verwachten op transfergebied.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_70936661
Gister naar de opendag geweest. Viel me vies tegen. Geluid was slecht, en dat kwam de sfeer niet ten goede. Wel fijn dat er eens nieuwe spelers werden gepresenteerd, is wel eens anders geweest.

ben benieuwd waarmee aalbers komt.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_70940756
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:06 schreef BasNijmegen het volgende:
ben benieuwd waarmee aalbers komt.

quote:
Verdediger Niels Wellenberg (26) maakt per direct de overstap van FC Twente naar N.E.C. Vanochtend is met goed gevolg de medische keuring afgerond en inmiddels zijn ook alle formaliteiten afgewikkeld. Wellenberg tekent een contract wat hem voor de komende 3 seizoenen N.E.C.-er maakt.
Technisch Directeur Carlos Aalbers is blij met de komst van Wellenberg: 'Met Niels hebben we de gewenste versterking binnen voor de rechtsbackpositie. Naast voetbalkwaliteiten beschikt hij ook over een juiste instelling, het is echt een karakterjongen.'

Ook Niels Wellenberg is verguld met zijn overstap naar Nijmegen 'Met mijn overgang naar N.E.C. wil ik mijn carrière een goed vervolg geven. FC Twente maakt steeds meer stappen omhoog en ik kon nog steeds wel daarin mee, maar ik wil geen genoegen meer nemen met het dan wel spelen en dan weer niet. Ik ken natuurlijk Ramon Zomer en Bas Sibum, maar ook van Peter Wisgerhof hoorde ik alleen maar positieve verhalen over N.E.C. Van de keren dat ik hier met FC Twente heb gespeeld kwam N.E.C. op mij over als een club waar beleving in zit en die veel trouwe supporters heeft. Ik heb er zin in om weer lekker te voetballen en om te laten zien wat ik kan!'

Trainer Dwight Lodeweges zou morgen in de wedstrijd tegen PAOK Saloniki al een beroep kunnen doen op Wellenberg, die gaat spelen met rugnummer 15.
De rechtsback is binnen, nu nog de buitenspeler(s)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70940829
Goed opgelost en niet met het verhuur van Koenders aangekloot.
  maandag 13 juli 2009 @ 18:50:25 #53
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70941274
Hmja, Wellenberg is middenmootniveau lijkt me. Maakt ons dus niet direct beter, en is tov Dani een achteruitgang. Wel beter dan Burgzorg, en veel andere of betere opties waren er niet denk ik.

Zien wel wat het wordt..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_70941736
Ach, je hebt tenminste keus nu. Hij is niet meegegroeid met Twente nee, maar das inmiddels op z'n minst subtop niveau. En gezien de begrotingen dit jaar zitten NEC (maar ook Vitesse, Roda, NAC, Willem II) niet meer in het linkerrijtje en zijn we dus ook middenmoot, ook al willen we allemaal anders.
  maandag 13 juli 2009 @ 19:19:53 #55
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70942229
Ja, zo bedoel ik het ook. Past qua niveau goed bij NEC denk ik. Maar een Dani maakte NEC (ondanks mindere wedstrijden) echt beter.

Wellenberg is hoe dan ook sterker dan bijvoorbeeld een Muslu, daar twijfel ik niet over.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_70945600
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:19 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, zo bedoel ik het ook. Past qua niveau goed bij NEC denk ik. Maar een Dani maakte NEC (ondanks mindere wedstrijden) echt beter.

Wellenberg is hoe dan ook sterker dan bijvoorbeeld een Muslu, daar twijfel ik niet over.
Muslu is ook niet echt een graadmeter voor een rechtsback lijkt me. Die speelt komend seizoen op het niveau waar hij thuis hoort.

Wellensberg lijkt me een goede aankoop. Aalbers lijkt deze zomer erg gefocusd op karakterjongens. Goeie zaak na Boua en Collins. Hopelijk komen nu nog 1 of 2 klassevleugelspelers; dan zie ik het helemaal zitten voor komend jaar!
pi_70953512
wat zijn de geruchten wat dat betreft dan, behalve die zweed die aan heel de eredivisie gelinkt wordt?
pi_70958139
Weet iemand of er een transfersom is betaald en hoe hoog die is. Wellenberg ziet eruit als een modejongen maar is op het veld een harde werker en beschikt over een goede techniek. Lijkt me dat NEC meer met karakterjongens gaat spelen dit seizoen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:49:50 #59
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_70958284
Wellenberg

Geweldige persoonlijkheid

Voetballend vond ik em niet altijd geweldig maar ik denk dat ie wel goed gaat presteren bij jullie.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:18:31 #60
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_70958884
Nou nog een vlotter kapsel
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_70963247
prima aankoop. Kan makkelijker groeien bij NEC dan bij Twente.
Wederom mijn complimenten richting Aalbers
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:31:59 #62
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70973495
Zo naar Sportpark de Dennen. Ben benieuwd naar de aankopen, heb nog weinig meegekregen van de oefenwedstrijden tot nu toe..
I don't really come from outer space || Last.fm
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:52:57 #63
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_70974141
Ben toch wel blij met Wellenberg, aan het begin van de transferperiode hadden we allemaal zo'n back gewild, nu zijn we door de vele goede berichten ietwat verwend met z'n allen. We hebben duidelijk meer potentie in dit team zitten dan vorig jaar. Natuurlijk niet van die modenamen zoals collins john, dennis rommedahl en bouaouzan van vorig jaar, maar duidelijk weer een karakterjongen, goede leeftijd + instelling. Kan weer een lekker jaar worden, wat extra in de voorhoede en ik zie het helemaal zitten
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_70983667
Kuijt gescoord, ben erg benieuwd naar hem in de competitie
pi_70984634
quote:
'NEC aan de haal met gewilde Fejzullahu'
NEC lijkt de strijd om Erton Fejzullahu te hebben gewonnen. De talentvolle Zweed staat tevens nadrukkelijk in de belangstelling van NAC Breda en FC Groningen, maar tekent waarschijnlijk nog deze week in Nijmegen.

Volgens het Zweedse dagblad Expressen kost Fejzullahu NEC naar verluidt zo'n 600.000 euro. De schaduwspits, die ook op de rechterflank goed uit de voeten kan, komt over van tweededivisionist Mjällby AIF, waarvoor hij dit seizoen aan de lopende band scoort.

Mjällby-voorzitter Jörgen Martinsson rekent erop dat de deal snel wordt afgerond, al wil hij nog niet bevestigen dat het om NEC gaat. "Ik verwacht dat de transfer binnen enkele dagen wordt afgerond. Ik ga niet in op clubnamen uit respect voor die mensen. Morgen (woensdag, red.) zal Erton de onderhandelingen met de betreffende club voortzetten."

NEC, dat de komst van het 21-jarige talent financiert middels een externe financier, is er volgens Fabio Alho reeds uit met Mjällby. "Het is nu aan de club en de speler, aan Mjällby zal het in ieder geval niet meer liggen", aldus de zaakwaarnemer van Fejszullahu

Bron: Voetbalprimeur
Website: Sneaker-forum.nl
pi_70996086
quote:
Radomski gaat voor zijn kans bij NEC
Arek Radomski is niet van plan te vertrekken bij NEC. De middenvelder, die in Nijmegen nog een éénjarig contract heeft, wil komend seizoen voor zijn kans gaan onder trainer Dwight Lodeweges.


Radomski (32) werd afgelopen week in verband gebracht met een transfer naar het Poolse Lech Poznan. Die club zou zich echter vergist hebben in de status van Radomski. De Polen waren in de veronderstelling dat de middenvelder transfervrij was.

De Pool zou zelfs al rond zijn met Lech Poznan, maar dat bericht wordt door de speler van de hand gewezen. "Ik lees geen kranten, maar ik hoorde het van de jongens. Ik heb tegen ze gezegd dat het flauwekul is", zegt Radomski in gesprek met Omroep Gelderland.

"Ik heb wel met die club gesproken, maar we waren niet rond en ik kom ook niet rond. Dus ik blijf gewoon bij NEC. NEC wil het liefst van me af. Ik denk dat ze zeker willen meewerken, maar zover is het niet gekomen. Ik ga voor mijn kans vechten. Ik doe mijn best", besluit Radomski.

bron: voetbalprimeur
Dan mag hij iets gemotiveerder op het veld gaan staan (ook al is het een oefenpot)
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:44:24 #67
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70997333
Hoezo gemotiveerder? Vind 'm eigenlijk een van de betere voetballers bij NEC. Zie hem liever dan Sibum.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_70997829
In verhouding met het spel dat hij eerder heeft laten zien, zag je tijdens de afgelopen oefenduels duidelijk dat het spel van Arek anders was. Minder zuiver. En ik heb het idee dat dit door motivatie komt. Neemt niet weg dat Arek daarmee nog een van de betere (creatief vooral) spelers voor die positie is. Maar ik verwacht eigenlijk meer en beter van hem.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:10:57 #69
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_70998149
Ah ok, ik heb er wel vertrouwen in. Brengt tenminste rust in het spel. Dat is iets wat duidelijk ontbreekt als Sibum en Davids spelen. Goossens speelt nog niet gelukkig, maar gezien zijn diepgang en voetballend vermogen lijkt me dat ook een betere optie dan Lorenzo. Hij en Arek moeten alleen nog wat meer ingespeeld op elkaar raken.
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:15:22 #70
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_70998298
Aankopen deze zomer:

Niels Wellenberg
Björn Vlemminckx
Ricky ten Voorde
Rens van Eijden
+ evt. Fejzullahu

Lijkt me een mooi lijstje, 5 nieuwe aankopen, niet voor de breedte van de selectie, maar echt potentiële toppers van ons team
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_70999543
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:15 schreef GSbrder het volgende:
Aankopen deze zomer:

Niels Wellenberg
Björn Vlemminckx
Ricky ten Voorde
Rens van Eijden
+ evt. Fejzullahu

Lijkt me een mooi lijstje, 5 nieuwe aankopen, niet voor de breedte van de selectie, maar echt potentiële toppers van ons team
We moeten alleen oppassen dat het team niet te jong wordt. maar het is een luxe die we niet vaak meemaken bij NEC. Je selectie rond hebben voor de laatste transferdag. maar goed dat moet Fejzullahu wel komen en moet er niemand meer weg gaan. Ben beetje bang dat Schone of El Ak nog weg gaan.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:08:32 #72
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_70999977
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:55 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

We moeten alleen oppassen dat het team niet te jong wordt. maar het is een luxe die we niet vaak meemaken bij NEC. Je selectie rond hebben voor de laatste transferdag. maar goed dat moet Fejzullahu wel komen en moet er niemand meer weg gaan. Ben beetje bang dat Schone of El Ak nog weg gaan.
Hmm.. Schöne verwacht ik niet, volgens mij wilt hij best nog een jaar rijpen bij NEC om dan weg te gaan - misschien halverwege dit jaar contract even opwaarderen zodat we bij NEC een keer een klapper kunnen maken wat betreft de transfersom en hem niet voor 0,5 - 1 miljoen weg laten lopen.

El Akchaoui zou kunnen, maar ik verwacht het niet, hij heeft wellicht gegokt op Feyenoord, gemist vanwege de daar heersende financiële situatie, maar ik zie hem niet zo snel naar bijvoorbeeld een ADO of Twente gaan. Daar heeft hij de mentaliteit niet voor en als hij naar een andere club zou willen zou 't Feyenoord zijn (in Nederland )

Verder is de gemiddelde leeftijd van NEC toch nog niet te jong? Ten Voorde is nog geen volwaardige eredivisiespeler, maar een talent en dient ook zo beschouwd te worden. Ik geloof dat de NEC selectie gemiddeld rond de 23-24 ligt, wat volgens mij een prima leeftijd is en balans tussen jong en oud.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:16:50 #73
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71002479
Ook positief: geen huurlingen..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71004878
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ook positief: geen huurlingen..
Dat zeker! En nou de aankopen lekker laten groeien
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:06:29 #75
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_71008398
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ook positief: geen huurlingen..
Dat is enkel positief als er geen clausules in de contracten zitten
Vond het verhaal vorig jaar met Bouaouzan die contractswege zoveel wedstrijden moest meespelen en de gelimiteerde transfersommen voor heel wat meer irritatie zorgen dan het huren am sich - zo waren we gemakkelijk van John en Rommedahl af.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_71017734
Ik meen dat er tijdens de supportersavond gezegd is van alle clausules af te willen. en hier niet meer akkoord mee te gaan. Ben benieuwd
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:03:01 #77
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_71018163
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik meen dat er tijdens de supportersavond gezegd is van alle clausules af te willen. en hier niet meer akkoord mee te gaan. Ben benieuwd
Ik ook
Zou mooi zijn als wij eens van die heereveenitiaanse transferbedragen konden opstrijken voor onze talenten.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_71026141
Leen Looijen was trouwens zeer gematigd over Bjorn Vleminckx. Volgens hem gaat NEC zich hiermee in de vingers snijden, en is het geen versterking in de voorhoede. Vleminckx is niet technisch genoeg om binnen de 16 en in combinatie met de Nederlandse speelstijl, tot scoren te komen. Bovendien vond Looijen het raar dat NEC bedragen uitgaf hoger dan 1 miljoen. Dit omdat de markt om spelers boven de miljoen te verkopen veel kleiner is. NEC had daar niets te zoeken.

Om het verhaal van Looijen samen te vatten. Het was niet veelzeggend, en kwam eerder jaloers over.
Jammer Leen, Aalbers pakt het perfect aan, en daar mag je best jaloers op zijn. Ik ben er iig trots op.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71026290
Leen heeft veel goeds gedaan voor NEC maar ik mis hem niet.
Dat hij een mening heeft over de aankoop van Vleminckx vind ik geen probleem, zelfs als hij het geen goede aankoop vindt. Laten we hopen dat hij ongelijk heeft.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71026844
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:29 schreef -J-D- het volgende:
Leen heeft veel goeds gedaan voor NEC maar ik mis hem niet.
Dat hij een mening heeft over de aankoop van Vleminckx vind ik geen probleem, zelfs als hij het geen goede aankoop vindt. Laten we hopen dat hij ongelijk heeft.
Ik kan niet wachten tot we een paar maanden verder zijn. Het kan dit seizoen vriezen of dooien.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71032148
quote:
Vandaag is de transfer beklonken van aanvaller Erton Fejzullahu (21) die overkomt van het Zweedse Mjällby. Fejzullahu tekent een contract wat hem voor de komende 4 seizoenen aan N.E.C. bindt.
Technisch Directeur Carlos Aalbers van N.E.C. roemt het talent van de nieuwe aanwinst ‘Erton is een multifunctionele speler die op meerdere posities in de aanval of als aanvallende middenvelder uit de voeten kan. Bovendien is hij snel en beschikt hij over scorend vermogen.’

Fejzullahu, die over een Zweeds paspoort beschikt, is geboren in Kosovo. De aanvaller is enthousiast over zijn transfer: “In Nederland wordt altijd aanvallend gedacht en offensief gespeeld. Voor jonge aanvallers een ideale leerschool om jezelf als speler te ontwikkelen en te verbeteren. Ik ben 21 jaren jong, maar verwacht veel van voetballen in de Eredivisie en hoop op plaatsing voor de Europa League. N.E.C. werkt met veel jonge spelers en die filosofie staat me zeer aan. Gedurende de afgelopen week heb ik een indruk gekregen van N.E.C, van Nijmegen, van het stadion en van een aantal mensen dat er werkt. Een warme club met behulpzame en vriendelijke mensen. Ondanks de interesse uit Zweden, Denemarken en van andere Nederlandse clubs, voelde N.E.C. goed aan en ik hoop hier mooie tijden te gaan beleven. Ik weet dat N.E.C. onlangs Europees heeft gespeeld tegen onder meer Tottenham Hotspur en Udinese, die tijd wil ik met de club opnieuw gaan beleven!”

Erton zal bij N.E.C. gaan spelen met rugnummer 11. Hij vertrekt vandaag naar Zweden om daar nog enkele zaken te regelen en keert a.s. zondag terug in Nijmegen. Trainer Dwight Lodeweges kan dinsdag in de oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht dus voor het eerste een beroep doen op zijn nieuwste versterking.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71032190
Hulde aan Aalbers. Hij zit er goed op dit jaar
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:51:43 #83
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_71032512
Zeer netjes, hopelijk goed bruikbaar als de rechtsbuiten die we nodig hebben
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_71046662
Kom ik terug van vakantie zie ik 2 (op het oog) prima aankopen, hulde Aalbers!
Brett Holman
pi_71050418
quote:
Hersi ziet geen toekomst bij FC Twente
Youssouf Hersi zal FC Twente deze zomer gaan verlaten. De middenvelder wilde aanvankelijk nog blijven, maar heeft na overleg met de club besloten op zoek te gaan naar een nieuwe club.

Daarom zal Hersi ook niet met FC Twente mee afreizen naar Engeland, waar de club een trainingskamp heeft gepland. "Het is beter zo. Ik wilde voor mijn kans gaan dit seizoen, maar het werd me duidelijk dat deze trainer de voorkeur aan zijn aankopen gaat geven. Daarom hebben we in goed overleg besloten dat ik niet meega", vertelt de Ethiopiër in gesprek met Sportweek.

De 26-jarige Hersi, die nog een contract heeft voor één seizoen in Enschede, hoopt op een buitenlands avontuur. "Spanje heeft me altijd al getrokken. Duitsland lijkt me ook best mooi", aldus de aanvallende middenvelder, die ook kan rekenen op de belangstelling van onder meer NEC.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:52:53 #86
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71050891
Dan zal er wel interesse voor Schöne zijn...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71050897
edit
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 01:46:36 #88
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_71053075
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dan zal er wel interesse voor Schöne zijn...
Ik heb liever schöne dan hersi
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_71058505
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dan zal er wel interesse voor Schöne zijn...
Daar was ik ook al bang voor.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:19:37 #90
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71070957
Gelderlander acht de kans ook al aanwezig.. Zou er mooi ziek van zijn als Lasse vertrekt..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71079064
Waar zou Lasse dan heengaan?
Brett Holman
pi_71097092
Er is toch nog nergens iets van een gerucht geweest wat dat betreft, althans ben het niet tegengekomen en volg het toch vrij aardig. Of is er insight meer info?
pi_71101101
Ongeregeldheden, NEC - GBA gestaakt ...
pi_71101166
quote:
Het oefenduel tussen NEC en Germinal Beerschot is afgelast na rellen die veroorzaakt werden door "supporters" van de Belgische club.

De ellende begon al buiten het sportpark van De Treffers, waar het oefenduel zou worden gespeeld. Met name honderden Belgische fans zorgden voor een opgefokte sfeer.

Een kwartier voor aanvang van het duel ging het rond en op het veld van de hoofdklasser echt mis. "Zo'n 70 tot 80 fans van Germinal Beerschot kregen eerst onderling ruzie", verklaart manager operations Jan Bluyssen van NEC.

Volgens een Trouwe Hond zou Baart z'n kindje geraakt zijn door een voorwerp, waarschijnlijk een stoeltje. Toen Baart daar wat van zei werd hij vervolgens belaagd door de Belgen. Vleminckx zou de boel hebben willen sussen en kreeg daarna ook klappen van z'n landgenoten.

Daarna sloeg de vlam in de pan en waren vechtende fans overal bezig. Ook NEC-spelers werden aangevallen, alsmede Broer van den Boom (de fotograaf). "Het escaleerde en ze kwamen het veld op, waarbij ze zelfs onze spelers belaagden. Toen konden we helaas niks anders doen dan overgaan tot afgelasting, want zeker op dit complex was de situatie moeilijk nog in de hand te houden."
aldus Bluyssen.

NEC had al extra maatregelen genomen. "In plaats van de gebruikelijke vier stewards hadden we er veertig ingezet. Onze supporters gedroegen zich prima, dat wil ik wel even benadrukken." Het duurde zeker nog een kwartier voor de orde enigzins hersteld was.

Volgens geruchten zouden de Belgische supporters zo massaal zijn afgereisd omdat ze met fans van FC Groningen hadden afgesproken. Tevens zou het oefenduel tegen KV Mechelen, volgende week zaterdag, erg onzeker zijn geworden door deze escalatie.

Met het dochtertje van Baart gaat het naar omstandigheden goed. Baart kon na afloop in ieder geval alweer een beetje lachen om de situatie. Rondom het sportpark van De Treffers is echter sprake van een aardige puinhoop. Veel wagens zijn beschadigd en hebben ingeslagen ruiten.


[ Bericht 48% gewijzigd door -J-D- op 18-07-2009 20:35:56 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71101230
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:07 schreef DeVinger het volgende:
Er is toch nog nergens iets van een gerucht geweest wat dat betreft, althans ben het niet tegengekomen en volg het toch vrij aardig. Of is er insight meer info?
Valt me mee dat er sowieso weinig geruchten waren tegenover de eerdere aankopen van NEC. Kortom, er lekt weinig weg bij NEC op dit moment.


@ rellen
Jemig wat belachelijk dat dit moet gebeuren! lekker voor onze (goede) naam. Wat moeten de Belgen met Groningers? En waarom.... zucht
kan me hier heel kwaad om maken.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71101281
Doet me denken aan een paar jaar geleden.
NEC- 1. FC Köln, ook in Groesbeek.
Toen werkte ik nog bij NEC. Die dag vergeet ik helaas nooit meer. Wat een veldslag toen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71102243
quote:
was er net zit nu in de auto die belgen hadden een stoeltje tegen het hoofd van het dochtertje van rein baart gegooid rein kwam verhaal halen hij liep weer weg en toen kwamen er 30belgen vol op hem af de hele selectie kwam rein te hulp wie anders als jonny sloeg er een paar redelijk hard toen kwam politie ps:heb jonny nog nooit zo hard zien renne
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71102537
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:46 schreef -J-D- het volgende:

[..]


Ik moet lachen en en vind het tegelijkertijd ongepast (om de beuk uiteraard, rein )

volgens voetbalprimeur was de politie dusdanig te laat dat de relschoppers weer vertrokken waren...
maarja, geen bron ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door DeVinger op 18-07-2009 21:06:53 ]
pi_71126013
Er is ergens iets goed fout gegaan in de beveiliging. Dit ligt aan de gemeente (nijmegen of groesbeek) en of NEC zelf. Als er geruchten zijn dat er relschoppers (50 stuks wisten ze van volgens nec-nijmegen) komen, dan hadden er echt wel iets meer dan 2 agenten bij de wedstrijd mogen staan. Stewards zijn leuk en aardig en doen hun werk geweldig, maar kunnen ook niets beginnen tegen 70 op hol geslagen gasten.
Daarnaast is het natuurlijk onzin dat dit (in het huidige tijdperk) nog moet gebeuren. Erg jammer en ik ben blij dat ik er niet bij was, omdat ik niet kon.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71147060




I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:23:18 #101
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71147181
Mechelen - NEC afgelast.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:55:36 #102
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71148267
Hmja, was volgens mij niet nodig geweest. Maar wel logisch natuurlijk..

Die foto's trouwens..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71154516
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmja, was volgens mij niet nodig geweest. Maar wel logisch natuurlijk..

Die foto's trouwens..
Tja dat uitschot van GBA zit dan 20km om de hoek. Als ze al de moeite nemen om 6 uur in de bus te zitten naar Groesbeek, dan is een ritje van een paar minuten ook denkbaar. Alhoewel KVM en NEC elkaars partij zullen kiezen, en ik denk niet dat de verhoudingen dan gunstig liggen voor GBa, waardoor ze het wle uit hun hoofd kunnen laten. Maar goed, om risico's 100% te vermijden is dit de enige en beste oplossing.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71186746
Van de week oefenwedstrijd afgelast vanwege rellen en nu is het nog onzeker of de oefenwedstrijd van zodadelijk door gaat ivm het weer. Noodweer onderweg naar Waardenburg.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:03:13 #105
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71189555
Het bliksemt iig al in Nijmegen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71189965
Zojuist is bekend geworden dat de wedstrijd wat later begint. De reden voor het uitstel is niet bekend maar is waarschijnlijk het slechte weer. Hoe laat de wedstrijd begint is ook nog niet bekend.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71194416
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef -J-D- het volgende:
Zojuist is bekend geworden dat de wedstrijd wat later begint. De reden voor het uitstel is niet bekend maar is waarschijnlijk het slechte weer. Hoe laat de wedstrijd begint is ook nog niet bekend.
En halverwege afgelast i.v.m. regen en onweer bij een stand van 0-0
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71206132
quote:
Na een verblijf van drie seizoenen bij Willem II speelt Mohammed Messoudi volgend seizoen weer in België. De middenvelder kon ook in Nederland blijven, maar koos voor een terugkeer naar zijn vaderland bij KV Kortrijk. "KV Kortrijk is geen stap vooruit", vertelt Messoudi woensdag in de Gazet van Antwerpen.

"Er waren weinig concrete aanbiedingen voor mij", blikt de 25-jarige Messoudi terug op de afgelopen periode. "Door de crisis hebben spelers zonder contract heel weinig keuze. Ik praatte ook onder andere met NEC en mijn voormalige werkgever Germinal Beerschot, maar bij die clubs hadden ze nog te veel middenvelders."

"Het lijkt alsof België mij helemaal vergeten is. Maar dat ga ik dit seizoen rechtzetten. Ik ben gretig om me te bewijzen bij deze ambitieuze club." Messoudi stond sinds het seizoen 2006/07 onder contract bij Willem II. Hij speelde sinds zijn komst in totaal 73 competitiewedstrijden en scoorde daarin zes keer. In Kortrijk tekent hij voor een jaar.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71206937
Lijkt of Aalbers overal een vinger in de pap heeft/had zitten.

jammer dat het oefenduel niet doorging. Is toch funest voor de voorbereiding. Is er al een vervangende wedstrijd voor zaterdag?
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:00:08 #110
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71220386
Ze hebben zojuist al stiekem geoefend tegen een Turkse promovendus. Kasimpasa, de club van Ugur Yildirim.

2-0 gewonnen. Schöne en Worm de doelpuntenmakers.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71222089
Klasse NEC dat ze zo snel nog een oefenpot konden spelen.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:00:06 #112
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71222317
Snel geregeld ja. En zaterdag dus tegen Telstar, in het stadion of bij de Eendracht.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71227114
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Snel geregeld ja. En zaterdag dus tegen Telstar, in het stadion of bij de Eendracht.
Op de Eendracht.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71250339
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:54:56 #115
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_71251445
Klote zooi.

Ik vond Sibum het afgelopen seizoen niet altijd even overtuigend en af en toe zelfs de zwakke plek op het middenveld, maar dit is wel klote. Ik neem aan dat Radomski nu op zijn plaats gaat spelen, of zou Carlos met een andere speler komen?
pi_71251992
Ik denk Radomski, op zich een prima vervanger
Brett Holman
pi_71253206
klote nieuws over Sibum. erg jammer. Echter heb ik het idee dat Radomski het wel kan opvangen. Dit is de kans voor Radomski om zich te bewijzen.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:56:49 #118
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71253514
quote:


Heerlijke speler bij Twente vond ik het al, hopelijk komt ie er snel weer bovenop.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71318682
3-1 gewonnen van Telstar vanmiddag.

Goals van Vlemincks (fout keeper, wel goed ingeschoten), Saidi (zondagsschot, ja echt waar...) en een goal van Telstar voor de rust. Na rust een rode kaart voor Telstar en een goal van Vlemincks, op vrije trap van Youssef. Was een mooie kopbal.

Verder een matige oefenpot. Wellenberg had het in de eerste helft lastig met zijn man. Verder was de verdediging niet heel erg stabiel. Tevens was de spits van hun, Plet, een constante dreiging en had in de eerste helft nog een grote kans maar miste 1-op-1 met Babos. Ook waren er veel te veel zinloze lange ballen, vooral van Youssef. Mede daarom kwam Schone nauwelijks in het spel voor.

Na rust begon Telstar feller en waren ze een paar keer dreigend zonder echt grote kansen te krijgen. Na de rode kaart was het een oefenpotje voor NEC.

Overigens geen Radomski aanwezig vandaag. Kivuvu speelde voor Sibum.

Al met al ben ik nog niet ervan overtuigd dat dit elftal klaar is voor Feyenoord volgende week.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 17:29:29 #120
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71319275
Mwah, het was niet super, maar ik heb ook positieve dingen gezien. Vleminckx bijvoorbeeld, dat is toch echt wel een prima spits. Twee knappe goals en oogde al een stuk fitter.

Ben wel benieuwd waarom Radomski er niet bij was. Koppel Kivuvu-Davids vind ik niet sterk genoeg.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71321175
quote:
Joël Tshibamba (21) is door NEC om disciplinaire redenen teruggezet naar de beloften. De Nijmegenaren hopen de aanvaller nu te verhuren. FC Oss is één van de gegadigden.
De verbanning is voor onbepaalde tijd. "Joël heeft in de voorbereiding meermaals gedrag vertoond dat wij niet kunnen accepteren", zegt technisch directeur Carlos Aalbers tegenover De Gelderlander.

Tshibamba staat sinds twee jaar onder contract bij NEC. Vorig seizoen maakte hij zijn debuut voor de hoofdmacht van de eredivisionist. In tien duels, waarin hij veelal als invaller in het veld kwam, scoorde hij tot dusver drie keer.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71321559
Is het Radomski niet is het wel weer iemand anders

Maar hou hem nog maar ff in Nijmegen , zal je anders zien dat ie in de beker gaat scoren
pi_71322084
Begint dat gezeik van vorig seizoen dan nu alweer
pi_71322614
- excuus verkeerde topic -
pi_71333836
Vleminckx viel me gister ook zeer positief op. die vent kan zichzelf perfect vrij lopen. Voorzetten van Wellenberg zijn ook 9 van de 10 perfect op maat. Eindelijk een geplaatste bal richting de 16.
Jammer van Joël, zie wel talent in hem, maar als hij niet op zijn kans kan wachten.....
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 26 juli 2009 @ 15:11:06 #126
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71339727
Tshibamba gaat het helemaal nergens maken. Komt absoluut tekort voor de eredivisie, en met deze mentaliteit ook überhaupt voor het profvoetbal. Is ook niet de eerste keer dit.
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 27 juli 2009 @ 14:10:13 #127
47580 hoM3r
Our trip.
pi_71364693
Het seizoen begint weer! Zaterdag Zondag word het 1-1 tegen Feyenoord.

[ Bericht 10% gewijzigd door hoM3r op 27-07-2009 15:42:31 ]
  maandag 27 juli 2009 @ 14:18:44 #128
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_71364952
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:10 schreef hoM3r het volgende:
Het seizoen begint weer! Zaterdag word het 1-1 tegen Feyenoord.
En zondag?
  maandag 27 juli 2009 @ 14:28:03 #129
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_71365232
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

En zondag?
dan is de tweede helft
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 27 juli 2009 @ 14:38:12 #130
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71365531
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:10 schreef hoM3r het volgende:
Het seizoen begint weer! Zaterdag word het 1-1 tegen Feyenoord.
Nee joh, zondag wordt het 3-0.
pi_71376334
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:38 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nee joh, zondag wordt het 3-0.
Zou zomaar kunnen NEC heeft mij absoluut nog niet kunnen overtuigen deze voorbereiding.

Maar ik laat me graag verassen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:44:39 #132
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71383409
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:49 schreef EKterror het volgende:
ik laat me graag verassen
Ieder zijn hobby, ik wacht er mee tot ik dood ben
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:54:44 #133
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_71387033
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:44 schreef Mark het volgende:

[..]

Ieder zijn hobby, ik wacht er mee tot ik dood ben
geen begrafenis voor jou dus

Daarnaast dit:
quote:
Van Beukering wil geen reserverol onder Lodeweges
Geschreven op maandag, 27 juli om 20:12

Jhon van Beukering heeft duidelijk laten weten dat hij komend seizoen geen genoegen neemt met een reserverol bij NEC. De aanvaller beseft dat de kans op een basisplaats klein is door onder meer de komst van Bjorn Vleminckx en Erton Fejzullahu. "Het wordt moeilijk", zegt de aanvaller maandag tegenover Omroep Gelderland. "Ik wil altijd vechten voor mijn plek, maar ik ben een speler die niet op de bank gaat zitten. Dan ga ik liever weg." Voormalig werkgever De Graafschap is nog zoekende naar een aanvaller en heeft de oud-topscorer op de korrel. ADO Den Haag en VVV-Venlo hebben eveneens belangstelling voor de 25-jarige voorhoedespeler.

Van Beukering speelde tot dusver in zijn carrière in het oosten van het land. Hij begon bij Vitesse, waar hij met slechts acht treffers in 49 wedstrijden tekort schoot voor een basisplek. Bij De Graafschap liet hij wel van zich spreken. In het seizoen 2006/07 maakte hij 21 doelpunten. Dat leverde twee zomers geleden een transfer naar NEC op.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:08:05 #134
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_71387311
Ik ben van mening dat Jhonny zich vorig seizoen niet bewezen heeft als de spits van NEC. In het Europeese avontuur heeft hij daarentegen belangrijke doelpunten gemaakt maar in de competitie was het gewoon erg matig. Nu we Vleminckx hebben gekocht is meneer uiteraard bang voor zijn basisplaats en omdat hij geen genoeg neemt met een plek op de bank denk ik dat hij terug wil én gaat naar de Graafschap.
pi_71388870
jammer voor van Beukering, Maar het ligt deels aan hem dat we scorend vermogen hebben moeten kopen (in de hoop dat het ook ene scorend vermogen is). Beukie heeft wel een droom waar gemaakt door Europees zoveel (voor NEC doen) te scoren, maar tijdens het komende seizoen koop je daar niets meer voor.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71440675
Van Eijden, Ter Voorde en Goossens in jong oranje
Brett Holman
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:30:01 #137
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71440726
En Vleminckx in de voorselectie van de Rode Duivels. Fejzullahu in Zweden U21.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71440850
Voorlopige selectie ja. Van Eijden zal de definitieve selectie wel halen, voor Goossens en Ten Voorde is de concurrentie groter.

Van van Eijden heb ik trouwens goede verwachtingen. Daar kunnen we nog wel eens leuk aan gaan verdienen
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:40:57 #139
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71441082
Wat ik van 'm gezien heb beviel wel. Groot en sterk, maar niet sloom en kan hard en strak een bal inspelen. Samenwerking met Zomer verliep zaterdag alleen niet helemaal vlekkeloos.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71441213
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wat ik van 'm gezien heb beviel wel. Groot en sterk, maar niet sloom en kan hard en strak een bal inspelen. Samenwerking met Zomer verliep zaterdag alleen niet helemaal vlekkeloos.
Die zullen de komende maanden nog wel even nodig hebben om de samenwerking te perfectioneren, maar individueel zijn het beide gewoon prima centrumverdedigers zoals we bij NEC wel gewend zijn.
Hoop wel dat van Eijden opbouwend wat meer weet te brengen dan Zomer.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_71443578
Beukering is gewoon te licht voor de eredivisie om constant te presteren. Zeker niet voor het niveau dat NEC wil nastreven.
pi_71443919
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef DeVinger het volgende:
Beukering is gewoon te licht voor de eredivisie.
pi_71444547
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:53 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]


Voetbaltechnisch dan, of ben je het daar ook niet mee eens?
pi_71444877
Van Beukering kan de eredivisie wel aan dat heeft hij bij ons ook wel laten zien. Zowiezo in zijn eerste seizoen, toen was hij echt de belangrijkste speler in aanvallend opzicht.

Alleen vorig seizoen was , uitgezonderd van de Europese wedstrijden, echt heel heel heel slecht van hem en dat mag hij zichzelf wel verwijten. Zowel slecht gespeeld als slecht op gewicht. Dan is het logisch dat er gekeken wordt naar potentiele vervangers. Maar toch, als NEC zijnde had ik toch ook geprobeerd het contract met Johnny te verlengen. Met Bjorn en hem heb je 2 potentiele klasbakken voor in de spits. Nu zal hij wel weggaan want contract verlengen dat zal hij wel niet meer willen en om te voorkomen dat hij volgend jaar gratis wegloopt zal hij nu wel voor een paar ton worden verkocht

Dat hij dan een week geleden nog zegt klaar te zijn voor de concurrentiestrijd en nu alweer loopt te mekkeren dat snap ik echt niet. Ga verdorie vechten voor je kans in plaats van meteen te klagen dat het je niet bevalt. Dit komt de sfeer ook weer niet ten goede.

Al met al jammer hoe dit zo heeft kunnen gebeuren cq. ontstaan.
pi_71444936
Hij is aan zijn laatste week in Nijmegen bezig en gaat dan naar Doetinchem met een 3jarig contract.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71445018
Dat zegt toch eigenlijk genoeg, dat hij naar de GGD gaat... Wederom kan hij niet zonder een Gelderse club.
pi_71445035
Ben benieuwd hoeveel de graafschap voor hem wil betalen dan. Die zullen echt niet veel geld hebben.
  woensdag 29 juli 2009 @ 23:30:26 #148
260802 Hydrofoob
kennen wir uns?
pi_71445145
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 18:43 schreef -J-D- het volgende:

[..]


ben benieuwd wat voor gedrag precies
pi_71445556
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:26 schreef EKterror het volgende:
Ben benieuwd hoeveel de graafschap voor hem wil betalen dan. Die zullen echt niet veel geld hebben.
Pas als Huntelaar word verkocht
Brett Holman
  woensdag 29 juli 2009 @ 23:42:31 #150
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_71445558
3 - 4 ton?
pi_71455673
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:42 schreef J-heronimus het volgende:
3 - 4 ton?
ja denk max 5 ofzo.
Tjemig heb echt weer zin in het seizoen.
Wie gaat er nog meer naar Feyenoord?
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:36:04 #152
47580 hoM3r
Our trip.
pi_71458932
Swansea in in de markt voor van Beukering. www.forzanec.nl
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:56:12 #153
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71462945
Is even heel wat anders dan De Graafschap, zal daarnaast voor zowel JvB als NEC financieel aantrekkelijker zijn..

Hoe doet Schöne het bij jullie in de voorbereiding? En heeft Radomski zich al eens terug in de basis geknokt? Nu Sibum geblesseerd is lijkt er mij een plekje vrij te zijn gekomen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71464712
Schone doet het zoals verwacht wel goed, maar hij is dan ook een van de weinige creatieve spelers bij ons. Dat gaat dit seizoen wel goed komen, hopelijk scoort hij iets vaker als vorig seizoen. Verder gaan er geruchten dat hij nog wel eens weggekocht zou kunnen worden maar dat zijn nog maar vage wandelgang-geruchten.

Radomski is een apart verhaal. Op een of andere manier hebben veel supporters heel veel vertrouwen in hem maar zijn de trainers (eerst Been en nu Lodeweges) niet helemaal overtuigd van zijn kwaliteiten. Er was in het begin van de voorbereiding sprake van dat hij weg zou gaan naar een Poolse club. Nu Sibum er echter lange tijd uit ligt is het maar goed dat dit niet door is gegaan, want ik schat Radomski een stuk hoger in dan Kivuvu.

Het is bij Radomski echter nog maar de vraag hoe fysiek fit hij is , ook deze voorbereiding had hij weer kleine pijntjes waar door hij wedstrijden miste, en hoe gemotiveerd hij is. Vorig seizoen had hij met Been al regelmatig aanvaringen mbt motivatieproblemen. Maar wat mij betreft is hij wel de vervanger van Sibum ja.

Of hebben jullie nog spelers die we goed kunnen gebruiken
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:50:38 #155
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71466288
Spelers die jullie goed kunnen gebruiken hebben we zeker.. Lastige is alleen dat we ze zelf ook hard nodig hebben gezien de huidige blessuregolf op het middenveld. Achterin is met de verhuur van J-a-P de boel wel rond lijkt me. Voorin zou Losada (het gerucht gaat dat hij van Anderlecht komt) het vertrek van Pranjic misschien op kunnen vangen nu Paulo en Elyounoussi kennelijk Sollied nog niet hebben kunnen overtuigen. Misschien dat Kalou jullie kant op kan komen? Of Elyounoussi, hoewel ik van hem eigenlijk nog steeds heel veel verwacht..

Oja, en we kunnen Vandenbussche wel ruilen voor Babos.. VdB schijnt uit de gratie te zijn en we kunnen nog wel een goede stand-in gebruiken achter (de veel geblesseerde) Kenny Steppe
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71490470
500 man in het uitvak
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71513862
quote:
Afgelopen donderdag heeft N.E.C. aanvaller Saidi Ntibazonkiza (22) aan technisch directeur Carlos Aalbers laten weten ontevreden te zijn over zijn huidige contract. Hij sprak hier over het recentelijk overeengekomen nieuwe contract wat met ingang van januari 2009 direct sterk verbeterd was. Tevens gaf Saidi te kennen dat als het contract voorafgaand aan de wedstrijd N.E.C. - Feyenoord van morgen (zondag 2 augustus) niet aangepast zou zijn, hij niet uit wilde komen voor zijn team.
N.E.C. besloot niet in te gaan op het dreigement van de aanvaller waarna Ntibazonkiza vanochtend aan trainer Dwight Lodeweges liet weten dat N.E.C. niet op hem kon rekenen. Aalbers is sterk verontwaardigd over deze gang van zaken ‘Saidi laat hiermee niet alleen zijn team, maar ook alle supporters in de steek. Dat dit verhaal een staartje gaat krijgen moge duidelijk zijn en de consequenties zijn voor hem.’
Wat een kneus.
Eerst je contract verlengen en een paar maanden daarna gaan staken omdat zijn contract niet goed genoeg is.
Werkweigering van iemand met vedetteneigingen. Aanpakken dus!

Fejzullahu kom er maar in!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71513902
Ik ben zeer benieuwd naar die Fejzullahu .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:51:54 #159
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71514011
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:45 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Wat een kneus.
Eerst je contract verlengen en een paar maanden daarna gaan staken omdat zijn contract niet goed genoeg is.
Werkweigering van iemand met vedetteneigingen. Aanpakken dus!
Inderdaad, een jaar geleden kende nog niemand hem en mocht hij blij zijn met ee klein contractje en nu vindt meneer ineens dat hij te weinig verdient. Ook heel collegiaal naar je medespelers toe om net voor de eerste wedstrijd zo'n stampei te maken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71514762
Goossens mooi op linksbuiten

Saidi.. als hij weigert om te werken laat hem dan ook maar zn extra salaris inleveren wat hij vanaf januari heeft ontvangen..
Brett Holman
pi_71515229
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:28 schreef endr0me het volgende:
Goossens mooi op linksbuiten

Saidi.. als hij weigert om te werken laat hem dan ook maar zn extra salaris inleveren wat hij vanaf januari heeft ontvangen..
Daar speelt El Kabir al
Saidi stond als rechtsbuiten en daar zal Erton wel spelen vermoedelijk.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71515708
Dan zet El Kabir maar rechts, als Goossens er maar in staat

Ik ben benieuwd zondag, de voorbereiding was natuurlijk allesbehalve ideaal..
Brett Holman
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:23:07 #163
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_71515772
El Kabir was erg slecht tegen Telstar. Ik zie ook liever Goosens.
pi_71518232
Goossens op links, El Kabir op rechts. De meest tegenvallende mag er in de rust of na een uur uit voor Hallelujah.

En Saïdi is bij mij nu helaas een groot deel van zijn cultstatus kwijt..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71518303
Saidi is ook te dom voor woorden. Misschien is er nog een zandbakclub in hem geinteresseerd.
That's all folks!
pi_71518516
Hij moet natuurlijk zijn hele dorp onderhouden..

Volgens OG start Erton morgen. Ben benieuwd, we mogen er eigenlijk niet teveel van verwachten na pas één trainingsweek.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71519584
jemig wat een actie van Saidi.
Ten Voorde op links, Erton of Worm op rechts.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71521101
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:47 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

ja denk max 5 ofzo.
Tjemig heb echt weer zin in het seizoen.
Wie gaat er nog meer naar Feyenoord?
quote:
Jhonny van Beukering is de situatie rond zijn persoon zat. Al een aantal weken heeft de spits het gevoel oneerlijk te worden behandeld. ''Het maakt niet uit hoe goed ik train of speel, ik mag toch niet spelen'', zegt de aanvaller tegenover ForzaNEC.

Door de komst van Bjorn Vleminckx is Van Beukering nu tweede keus in de punt van de aanval. ''Ik heb met Carlos Aalbers gesproken om tot een oplossing te komen. Ik vind het jammer dat ik geen eerlijke kans krijg. Het is niet zo dat ik per se weg wil bij NEC.''

NEC vraagt 450.000 euro voor Van Beukering, die nog een éénjarig contract heeft. ''Als er door deze vraagprijs geen club komt, dan blijf ik gewoon dit jaar bij NEC. Maar dan ben ik volgend jaar gratis weg.''
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 2 augustus 2009 @ 02:17:38 #169
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71529793
Het gaat maar door, he? Ik begreep dat Saidi toendertijd zijn nieuwe contract pas wilde tekenen als zijn gezin overkwam, en dat NEC hem probeerde duidelijk te maken dat dat pas kon ALS hij getekend had (omdat hij dan voor de IND meer verdiende). Was moeilijk aan zijn verstand te peuteren, misschien is dat nog steeds een issue?

Jammer dat hij het op deze manier speelt, niet erg sympathiek
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71531195
vandaag is het de dag van de waarheid. hop naar de Kuip waar ik met samengeknepen billen ga zitten kijken hoe onze belg er twee in kopt. Of dit genoeg is, zien we later wel
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71531562
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 02:17 schreef Mark het volgende:
Het gaat maar door, he? Ik begreep dat Saidi toendertijd zijn nieuwe contract pas wilde tekenen als zijn gezin overkwam, en dat NEC hem probeerde duidelijk te maken dat dat pas kon ALS hij getekend had (omdat hij dan voor de IND meer verdiende). Was moeilijk aan zijn verstand te peuteren, misschien is dat nog steeds een issue?

Jammer dat hij het op deze manier speelt, niet erg sympathiek
Wat een dom figuur, als die Saidi nou gewoon z'n smoel houdt en zoveel mogelijk geld bij elkaar harkt in de komende 10 jaar, dan zou hij z'n hele dorp in die zandbak waar hij vandaan komt kunnen onderhouden de rest van z'n leven.

Maar hij heeft blijkbaar het IQ van een doperwt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_71531869
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:07 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat een dom figuur, als die Saidi nou gewoon z'n smoel houdt en zoveel mogelijk geld bij elkaar harkt in de komende 10 jaar, dan zou hij z'n hele dorp in die zandbak waar hij vandaan komt kunnen onderhouden de rest van z'n leven.

Maar hij heeft blijkbaar het IQ van een doperwt.
wel een verdomt snelle doperwt
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71536131
Volgens Aalbers zou het ook om geld zijn en niet om de verblijfsvergunning voor zijn zijn vrouw.
Saidi heeft de club voor het blok gezet verteld Lodewegens voor EL.
pi_71536472
opstelling

Babos;
Wellenberg, Van Eijden, Zomer, El-Akchaoui;
Radomski, Schöne, Davids;
Fejzullahu, Vleminckx, El Kabir.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_71536689
hoop dat wellenberg een beetje stand houd
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:36:54 #176
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71537438
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Saidi heeft de club voor het blok gezet verteld Lodewegens voor EL.
En dat moet je dus never nooit niet accepteren
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71537660
Zijn de 1ste klachten al binnen omdat de reclame op de achterkant van het shirt geel/zwart is ?
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:36 schreef Mark het volgende:

[..]

En dat moet je dus never nooit niet accepteren
idd
pi_71538768
De voorhoede valt me niks tegen, daar zie ik wel potentie in..

Je ziet aan alles dat Vlemminckx een echte leider is, zit te buffelen en zn medespelers aan te sturen
Brett Holman
pi_71538949
Wat is het geluid kut zeg, reclame 200% harder enzo
Verder > NEC wow, inderdaad lekker bezig, goeie voorhoede zo, en mijn twijfels over el Kabir zijn een stuk minder.... Vleminckx die even een half veld overgooit

Goed keepertje @ feyenoord zeg.... NEC
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71539260
Mooi, andere keeper @ feyenoord
GAME ON
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71540443
Ik vond NEC goed spelen, met een verfrissende voorhoede. Erton moet nog even wennen, Vleminckx werkte hard en El Kabir laat zien dat hij goed kan voetballen.
Erg jammer dat v Eijden de mist in ging en dat we de pingel niet kregen, wat er wel een was.
De eerste 20 minuten van de tweede helft was NEC echt agressief en sterk vond ik. Ik heb wel vertrouwen voor de komende weken.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:15:37 #182
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_71540504
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:13 schreef -J-D- het volgende:
Ik vond NEC goed spelen, met een verfrissende voorhoede. Erton moet nog even wennen, Vleminckx werkte hard en El Kabir laat zien dat hij goed kan voetballen.
Erg jammer dat v Eijden de mist in ging en dat we de pingel niet kregen, wat er wel een was.
De eerste 20 minuten van de tweede helft was NEC echt agressief en sterk vond ik. Ik heb wel vertrouwen voor de komende weken.
Zeker prima pot! Jammer dat de Feyenoord de goals eigenlijk zo makkelijk kreeg en NEC juist de veel & goed uitgespeelde kansen niet heeft weten te benutten. Vind dat er echt constante dreiging van de voorhoede uitgaat.
la taqta il-amal
pi_71540627
Gemengde gevoelens inderdaad. Shitgevoel omdat we verloren hebben, maar wat ik heb gezien was wel erg goed. Veel strijd, sterke duels en voorin zit er nog veeeeeel potentie
Jammer van de matige arbitrage in het algemeen en onterechte niet-gegven penalty...

Verder, van Eijden hehe....iets te overenthousiast maar nu al zin in vrijdag, wel een ongelofelijke klote-tijd...18.00
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71540806
van Eijden had die bal gewoon de tribune in moeten rossen.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_71540898
Leuk interview met Vlemminckx op eredivisie live.. lijkt me ook een prima gozer
Brett Holman
pi_71540926
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:30 schreef endr0me het volgende:
Leuk interview met Vlemminckx op eredivisie live.. lijkt me ook een prima gozer
Hij is erg positief opgevallen deze wedstrijd inderdaad, maar vond ik toch ook van el Kabir. Davids vrij wisselvallig..
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:56:33 #187
230675 appeltjap
omdat appel
pi_71541550
Ze noemen hem ook wel Erton 'No-look' Fejzullahu
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:17:16 #188
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71542122
Benieuwd naar de samenvatting
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:19:57 #189
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71544041
El Kabir viel dan wel op, zijn rendement was echt 0,0. Na iedere goeie actie volgde een verkeerde beslissing. Op het oog leuk, maar ik zie liever iemand anders daar.
Fejzullahu liet bijvoorbeeld ook zien nogal een showpikkie te zijn, maar hij stond met zijn intelligente passjes wel aan de basis van de drie grootste kansen van NEC. Dus dat belooft wel wat.

Aan Vleminckx gaan we ook nog veel plezier beleven. Ik heb ondanks dit verlies wel wat meer vertrouwen in dit seizoen. Moeten die foutjes achterin wel uitblijven natuurlijk..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71560637
Ondanks het verlies een heerlijke dag in de Kuip gehad. Een prima voetballend NEC gezien met alleen van der Eijden die fouten maakte. Zomer vind ik ook niet solide.
Wat is de Vleminckx een held. Zo zien we het graag! hij was in de 75e minuut al helemaal kapot, maar toch nog door bikkelen. Bij balverlies direct alles op alles zetten om de bal terug te winnen.

De sfeer in het uitvak was super!
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:43:38 #191
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_71561561
Volgens mij zijn we nog nooit zo positief geweest ondanks een nederlaag. Maar mij heeft NEC ook verrast, en dan met name de aanval. Aan die Vleminckx gaan we nog veel plezier beleven de komende tijd en ook Fejzullahu heeft bij mij een goede indruk achter gelaten. De nieuwe verdediging moet volgens mij nog wat aan elkaar wennen, dat kan namelijk wat beter.

Ik was niet in de Kuip gisteren maar op tv kon je op een gegeven moment Eus (of een wanabee Eus) horen te midden van een doodstille kuip, prachtig. Als de sfeer elke wedstrijd zo is en dit team raakt ingespeeld dan eindigen we zeker in het linkerrijtje.
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:50:49 #192
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71561740
Collega van mij heeft een seizoenskaart in de Kuip, volgens hem was iedereen in zijn omgeving bezig met Bjorn: eerst wilden ze weten wie het was, daarna waren ze het er over eens dat het een goeie was
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71561807
Vleminckx heeft een soort natuurlijk leiderschap over zich heen inderdaad. Erg sterk in kopduels, en dat ingooien was ook mooi
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:55:19 #194
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71561861
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:53 schreef Dragorius het volgende:
en dat ingooien was ook mooi
Beetje zonde alleen dat juist je targetman over die kwaliteit beschikt
Vond jullie gisteren ook wel aardig spelen hoor, zeker hoopgevend voor de rest van het seizoen in ieder geval.
pi_71561892
Wie gaan vrijdag nog meer moeite krijgen met op tijd zijn? Het is wel een lekker begin van mijn vakantie
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:58:51 #196
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71561971
Ik werd ineens ingepland tot 18:00u, heb vriendelijk laten weten om 17:30 te stoppen Voor de mensen uit Heerenveen is het natuurlijk helemaal een crime, kun je een halve dag vrijnemen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:44:44 #197
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71563133
Zo, tijd voor een eigen topic: Bjorn Vleminckx: nu ook in Nederland
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71563147
Het ingooien van Vlemincks is wel mooi, maar wie moet 'm inkoppen. Hij is namelijk degene die dit het beste kan. Bovendien moet hij oppassen dat hij niet verkeerd ingooid. Vink was mild (alleen betreft ingooien), want dat ging wel vaker dan 1x mis.

Ben zeer benieuwd volgende week tegen Heerenveen. Als we spelen zoals afgelopen zondag (met uitzondering daar), dan maken we tegen elke club kans.
Meen dat het vrijdag mooi weer wordt. Heb de gehele dag vrij genomen, dus van te voren lekker op terras een biertje dirnken.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:58:43 #199
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_71563443
Ja mijn planning is het ook om eerst lekker in de stad een terrasje te pakken om vervolgens naar het stadion te gaan. Heerenveen speelde de laatste twee wedstrijden echt belabberd en met ons spel van gisteren moeten we zeker in eigen huis van dit Heerenveen kunnen winnen.
pi_71563526
We moeten natuurlijk wel niet vergeten dat we eigenlijk niet weten hoe sterk Feyenoord eigelijk was. Wil niks afdoen aan het voetbal van NEC, maar waar Feyenoord staat tegen andere eredivisie opponenten weten we ook nog niet.
Brett Holman
pi_71563594
endr0me, ik snap wat je bedoelt maar het spel van NEC zelf was gewoon erg verfrissend om te zien. Jammer van Sibum trouwens
Ik vond El-Ak ook erg matig weer trouwens, niet op tijd bij z'n man en slordig met de bal.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71569921
El-Ak en Zomer zijn wat mij betreft de zwakke schakels in het team (op dit moment). En ik weet dat ze beiden beter kunnen. laten we het erop houden dat El-Ak gister niet drufde tegenover Been en de Kuip. En dat Zomer nog niet op de nieuwelingen is ingespeeld.

@ Dragorius
Heb je een seizoenskaart? Welk vak zit je. Ik ga een deze dagen nieuwe openingspost afbeeldingen maken. Zal je dan meteen toevoegen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71570942
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:06 schreef BasNijmegen het volgende:
El-Ak en Zomer zijn wat mij betreft de zwakke schakels in het team (op dit moment). En ik weet dat ze beiden beter kunnen. laten we het erop houden dat El-Ak gister niet drufde tegenover Been en de Kuip. En dat Zomer nog niet op de nieuwelingen is ingespeeld.

@ Dragorius
Heb je een seizoenskaart? Welk vak zit je. Ik ga een deze dagen nieuwe openingspost afbeeldingen maken. Zal je dan meteen toevoegen.
Vak J represent
Samen met vriendin + broertje.
Heerlijke plekken al 3 jaar op rij nu!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71573300
Had vandaag ff naar het stadion gebeld over de muntjes die dus per dit seizoen worden ingevoerd bij Mr Dugout. Visionair als ik ben voorzie ik dat het wel eens erg druk kan gaan worden vrijdag bij de automaten.

Het zijn niet dezelfde munten als bij de eendracht. Vanaf waarschijnlijk woensdag komt er meer info op necnijmegen.nl. En vrijdag is het voor het eerst mogelijk om je munten te kopen, zodra het stadion dus opengaat.

Ook beseffen ze dat het wel eens gigantisch druk kan worden bij de automaten vrijdag, maar ze doen er verder niks mee/tegen.

Dat wordt dus gezellig vrijdag eerst haasten vanuit het werk naar de goffert om daarna aan te sluiten in de rij. Lekker geregeld dus allemaal
pi_71579017
Als je vrijdag een hoop munten inkoopt voor de rest van het seizoen. Dan sta je alleen as vrijdag in de rij
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71584672
Gister was Aalbers live bij Voetbal international.
quote:
NEC beboet onwillige Ntibazonkiza maximaal
03/08/2009 22:48

Met zijn werkweigering heeft Saidi Ntibazonkiza de woede op de hals gehaald van NEC. De aanvaller uit Burundi krijgt de maximale boete.

Ntibazonkiza eiste drie dagen voor het begin van de competitie een salarisverhoging. 'Zo niet dan zou hij niet meespelen tegen Feyenoord', aldus technisch directeur Carlos Aalbers tegen Voetbal International. 'Je denkt dat je alles hebt meegemaakt, maar het kan blijkbaar altijd nog gekker.'

NEC en Ntibazonkiza bereikten in januari overeenstemming over een nieuwe verbintenis, maar die is blijkbaar in de ogen van Burundees onvoldoende. 'Afgelopen week was het ineens buigen of barsten', vervolgde Aalbers.

Ntibazonkiza lioet zich niet meer zien in Nijmegen en was ook in Rotterdam niet aanwezig. NEC onderneemt stappen tegen de onwillige aanvaller. 'We hebben intussen een advocaat ingeschakeld en hij dient zich direct weer te melden voor zijn werkzaamheden. Daarnaast krijgt hij de hoogst mogelijke boete', aldus Aalbers.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71585006
Wazig figuur die Burundees
Zou hij het allemaal wel snappen? Hij komt me wat dat betreft nou niet bepaald snugger over...iets tevaak Scarface gekeken ofzo?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:17:52 #208
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71585713
Volgens de Gelderlander snapt zelfs zijn zaakwaarnemer er niets van
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71585822
Laten we maar afwachten dan...ondanks de klote-tijd erg zin in vrijdag! Als het allemaal nog scherper gaat dan zondag, kan het nog een leuk avondje worden
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:36:14 #210
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_71586126
Zo goed vind ik Saidi trouwens helemaal niet. Ik heb me zelfs vaak geërgerd aan hem in het stadion. Hij is snel en kan prima een mannetje voor bij komen op een leuke manier alleen volgens mij weet hij zelf daarna niet wat hij met de bal moet doen. Wat hij nu doet is erg jammer maar eerlijk gezegd denk ik dat er veel betere buitenspelers rondlopen.
pi_71586491
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef J-heronimus het volgende:
Zo goed vind ik Saidi trouwens helemaal niet. Ik heb me zelfs vaak geërgerd aan hem in het stadion. Hij is snel en kan prima een mannetje voor bij komen op een leuke manier alleen volgens mij weet hij zelf daarna niet wat hij met de bal moet doen. Wat hij nu doet is erg jammer maar eerlijk gezegd denk ik dat er veel betere buitenspelers rondlopen.
Ben ik het met je eens. Bovendien is hij ook niet een heel jaar inzetbaar. vanaf december leek hij in een enorme dip te zitten. Kwam pas eind februari weer beetje op niveau. Ik denk dat we met Erton een prima vervanger hebben. Misschien extra mankracht erbij kopen, zodat je problemen kan opvangen.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:02:36 #212
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_71586624
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef J-heronimus het volgende:
Zo goed vind ik Saidi trouwens helemaal niet. Ik heb me zelfs vaak geërgerd aan hem in het stadion. Hij is snel en kan prima een mannetje voor bij komen op een leuke manier alleen volgens mij weet hij zelf daarna niet wat hij met de bal moet doen. Wat hij nu doet is erg jammer maar eerlijk gezegd denk ik dat er veel betere buitenspelers rondlopen.
Dat vind ik ook het rare inderdaad, het lijkt me niet dat hij echt in de positie is om flinke eisen te gaan stellen. Dat hij niet op komt dagen betekent niet meteen dat NEC de beste speler op het veld kwijt is. Beetje jammer voor de (team-)sfeer alleen... (edit: wat Bas boven me zegt dus )
Ben verder ook erg benieuwd naar vrijdag! Juist omdat het vroeg op de avond is (en niet in het weekend) kan ik er bij zijn .
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_71586774
Wat een lage straf
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71586818
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:10 schreef -J-D- het volgende:
Wat een lage straf
10% nou daar zal hij wel krom van liggen zeg...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71586960
Van Beukering schijnt ook mee te chatten op DTH.. beheerders hebben bevestigt dat hij het ook echt is
Brett Holman
pi_71586966
Ik vind die El Kabir maar een dom voetballertje. Leuke actie maar je hebt er niks aan. Die belg is wel interessant.
pi_71586977
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:02 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:

[..]

Ben verder ook erg benieuwd naar vrijdag! Juist omdat het vroeg op de avond is (en niet in het weekend) kan ik er bij zijn .
Ik had eerst (voor Feyenoord) geen goed gevoel over de wedstrijd tegen Heerenveen, maar nu ik ze heb zien spelen wel. Heerenveen heeft het altijd lastig in Nijmegen. We gaan ze een poepie laten ruiken
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71587004
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:18 schreef endr0me het volgende:
Van Beukering schijnt ook mee te chatten op DTH.. beheerders hebben bevestigt dat hij het ook echt is
Klopt en NEC is er niet blij mee. Is tegen de afspraken. Hij zit ook op supver-forum
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71587079
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:21 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Klopt en NEC is er niet blij mee. Is tegen de afspraken. Hij zit ook op supver-forum
Lol onder welke naam zit ie dan, JvB of JdB?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71587167
quote:
NEC-delegatie bij Jong Feyenoord
3 augustus 2009

Het oefenduel tussen Jong Feyenoord/ Excelsior en Jong Sparta (0-0) werd gadegeslagen door een delegatie van NEC Nijmegen. Trainer Dwight Lodeweges en technisch directeur Carlos Aalbers (zie foto) zijn gesignaleerd in Naaldwijk.

Het is niet duidelijk voor wie de Nijmeegse delegatie kwam kijken, maar het lijkt er wel op dat NEC met een doel vanuit Nijmegen was afgereist. In het team van Jong Feyenoord/Excelsior stonden veel spelers die een directe versterking zouden kunnen zijn voor NEC Nijmegen.

Spelers als Dwight Tiendalli, Kelvin Leerdam, Andwele Slory, Luigi Bruins en Tim Vincken deden mee bij Feyenoord. Bij Jong Sparta waren Lerin Duarte, Anthony Bentem, Eric Abdul en Jeffrey Vlug 'bekende' namen die op het wedstrijdformulier stonden.
bron: RTV Rijnmond
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71587689
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:23 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Lol onder welke naam zit ie dan, JvB of JdB?
Jhon
Brett Holman
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:45:47 #222
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_71589054
Onder de naam jhonny zit hij op het supver-forum en je kan zijn berichten herkennen vanwege het gebrek aan interpunctie.

Pas maar op want zo meteen zit hij ook op dit forum en gaat hij ons uitmaken voor praatjesmakers.
pi_71589142
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef J-heronimus het volgende:
Onder de naam jhonny zit hij op het supver-forum en je kan zijn berichten herkennen vanwege het gebrek aan interpunctie.

Pas maar op want zo meteen zit hij ook op dit forum en gaat hij ons uitmaken voor praatjesmakers.
Als ie nou minder internet en meer laat zien wat ie kan, komt ie misschien weer in de basis
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71589663
Ben benieuwd dan waarvoor Aalbers bij jong Feyenoord zat.. lijkt me voor een extra winger
Brett Holman
pi_71589962
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef J-heronimus het volgende:
Onder de naam jhonny zit hij op het supver-forum en je kan zijn berichten herkennen vanwege het gebrek aan interpunctie.

Pas maar op want zo meteen zit hij ook op dit forum en gaat hij ons uitmaken voor praatjesmakers.
maar je gaat ook niet ontkennen dat er op ons supp forum geen praatjesmakers zitten
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:26:53 #226
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_71590120
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:21 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

maar je gaat ook niet ontkennen dat er op ons supp forum geen praatjesmakers zitten
Op het forum zitten een hoop praatjesmakers vooral nu de reactie mogelijkheid op Forza ontnomen is en er een paar van Forza op het forum lopen te posten. Toch vind ik niet dat een voetballer dan zulke taal moet uitslaan op het forum tegen de supporters maar er gewoon boven staan en op een normale manier de discussie aangaan, wat hij verder overigens deed.
pi_71596149
quote:
Schöne krijgt 'echt goed nieuws' uit Denemarken


Lasse Schöne kreeg 'echt goed nieuws' van de Deense bondscoach Morten Olsen, die Jon Dahl Tomasson na bijna een jaar terughaalde bij zijn selectie.

Schöne mag zich waarschijnlijk na volgende week woensdag officieel Deens international noemen. De middenvelder van NEC, die Denemarken wel vertegenwoordigde in de jeugd, kreeg voor het oefenduel met Chili een uitnodiging van Olsen.

'Ik ben blij en trots', reageerde Schöne tegen Voetbal International op zijn eerste uitverkiezing. 'Ik heb er altijd van gedroomd. Ik hoopte natuurlijk dat dit ooit zou gebeuren, maar ik had het niet verwacht. Dit is dus echt goed nieuws. Ik hoop dat ik niet alleen voor de bank ben geselecteerd. Ik wil laten zien wat ik kan.'

Tomasson ontbrak mede door blessures bijna een jaar bij Denemarken. De Feyenoorder speelde op 10 september 2008 tegen Portugal zijn 102de interland.

De Eredivisie is met drie spelers vertegenwoordigd in de Deense selectie. Naast Schöne en Tomasson kreeg Ajacied Dennis Rommedahl een uitnodiging voor de vriendschappelijke interland tegen Chili, die Denemarken afwerkt in het stadion van Brøndby.

VI
Leuk! .
Verdient hij wel, goede speler.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71596192
Jep, leuk nieuws voor hem
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71597494
ik was bij Feyenoord zondag en zat vlakbij NEC vak, wat een tokkie volk zit daar zeg...
hamas hamas etcetera het ging maar door,
was dit een uitzondering? of is dit altijd zo bij jullie?
pi_71597629
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef Blupp het volgende:
ik was bij Feyenoord zondag en zat vlakbij NEC vak, wat een tokkie volk zit daar zeg...
hamas hamas etcetera het ging maar door,
was dit een uitzondering? of is dit altijd zo bij jullie?
Huh... stond je rechts of links van het uitvak. ik stond uiterst links en heb niets gehoord.
mocht het zo zijn... lijkt me een uitzondering. Ga toch 90% van de uitwedstrijden, nooit eerder gehoord.
Excuus namens een NEC supporters

edit:
idd prima nieuws voor Schöne. Speelt ie zich wel weer mee in de kijker.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71601399
Koffie klein (beker 180 cc): 1 munt
Koffie groot (beker 280 cc): 2 munten

Gekke lui bij NEC.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71603003
Vind de prijzen meevallen. Groot biertje voor 2 euro
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71603512
Het valt wel mee, maar echte Nederlanders zullen eerder twee kleine koffie nemen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:41:52 #234
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71604708
Geldt dat ook voor thee? Dat stond er weer niet bij
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71605497
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:09 schreef -J-D- het volgende:
Het valt wel mee, maar echte Nederlanders zullen eerder twee kleine koffie nemen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71607770
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Huh... stond je rechts of links van het uitvak. ik stond uiterst links en heb niets gehoord.
mocht het zo zijn... lijkt me een uitzondering. Ga toch 90% van de uitwedstrijden, nooit eerder gehoord.
Excuus namens een NEC supporters

edit:
idd prima nieuws voor Schöne. Speelt ie zich wel weer mee in de kijker.
hey toffe reactie :-) zal wel n uitzondering geweest zijn, succes dit jaar, het zag er best redelijk uit, puntje was verdiend geweest, mvg
pi_71618038
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:08 schreef endr0me het volgende:
Ben benieuwd dan waarvoor Aalbers bij jong Feyenoord zat.. lijkt me voor een extra winger
uit het feijenoord topic
quote:
'Slory op huurbasis naar NEC'

Slory Andwele Slory speelt hoogstwaarschijnlijk de rest van het seizoen op huurbasis voor NEC. De Nijmegenaren zijn op zoek naar een vervanger voor Saidi Ntibazonkiza die nog deze maand van de hand zal worden gedaan. Slory komt niet meer voor in de plannen van trainer Mario Been
nog geen officiele bron
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_71618120
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef sjeppert het volgende:

[..]

uit het feijenoord topic
[..]

nog geen officiele bron
Saidi stomme "aap" (niet zo bedoeld )
Denken dat ie wel ff wat geld extra kan afdwingen...Ja zo werkt dat ook echt, zeker bij NEC

Slory zou zeer welkom zijn..kan Vleminckx wat voorzetjes in gaan koppen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71618473
Slory zou een aanwinst zijn. Voetbalzone melde het ook al (roddelsite).
We zien wel, ik dacht dat we niet meer gingen huren?

Gaan ook geruchten dat vandaag of morgen bekend wordt gemaakt dat Saidi verkocht is aan een Spaanse club.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:29:33 #240
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71618616
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef BasNijmegen het volgende:
Gaan ook geruchten dat vandaag of morgen bekend wordt gemaakt dat Saidi verkocht is aan een Spaanse club.
Als animeerjongetje in de Casa Playa zeker
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71618663
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef BasNijmegen het volgende:

Gaan ook geruchten dat vandaag of morgen bekend wordt gemaakt dat Saidi verkocht is aan een Spaanse club.
Kan ie daar in het Spaans gaan zeuren om geld. Ik had eerst goede hoop op hem, maar hij is toch te licht qua ervaring en misschien zelfs echt afmaak-talent voor een club als NEC.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71619352
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:29 schreef Mark het volgende:

[..]

Als animeerjongetje in de Casa Playa zeker
wordt ie propper
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71621460
Nieuwe afbeeldingen gemaakt voor de OP.


Afbeelding ga ik nog aanpassen (of jullie moeten deze willen behouden). Maar kon nog niet een mooie afbeelding van afgelopen/dit seizoen vinden.




Website: Sneaker-forum.nl
pi_71627127
Netjes
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:20:28 #245
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71627663
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:09 schreef -J-D- het volgende:
Het valt wel mee, maar echte Nederlanders zullen eerder twee kleine koffie nemen


Nette OP weer trouwens, klopt nog want ik zit weer in vak A.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_71627770
En vak J is weer volgeladen met Fokkers.
Zijn er nog mensen met een seizoenskaart? Zo ja, ff melden zet ik je erbij.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71628156
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:25 schreef BasNijmegen het volgende:
En vak J is weer volgeladen met Fokkers.
Zijn er nog mensen met een seizoenskaart? Zo ja, ff melden zet ik je erbij.
Meeting daar?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71630054
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:39 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Meeting daar?
Ik zal wel ff zwaaien vanuit vak K
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71630131
van voetbalprimeur:
quote:
Babos: "Deze groep heeft heel veel potentie"
Gábor Babos kijkt ondanks de 2-0 nederlaag tegen Feyenoord vol vertrouwen uit naar het duel met sc Heerenveen. De doelman van NEC baalt echter nog steeds van de matige voorbereiding op het nieuwe seizoen.

"Als je kijkt naar onze voorbereiding op het nieuwe seizoen dan was die, door verschillende omstandigheden, niet optimaal", zegt de Hongaar op het digitale thuis van de Nijmegenaren. "We hebben nauwelijks een goede test gehad op de wedstrijd tegen PAOK Saloniki na."

"Ik vond dat niet terug te zien in de wedstrijd tegen Feyenoord", vervolgt de captain. "Net als altijd speelden we de ook deze wedstrijd om te winnen. We waren absoluut niet de minste ploeg en in fases vond ik ons beter dan Feyenoord."

"Al balen we nog steeds van het puntverlies, uiteindelijk waren we wel tevreden over ons spel en dat is wat we als groep meenemen naar vrijdag", zegt de aanvoerder als hij vooruitkijkt naar het eerste thuisduel van het seizoen. "Deze groep heeft heel veel potentie en de kunst is nu om dat om te zetten naar resultaten."

Het duel van vrijdag is voor Babos en zijn teamgenoten speciaal. "Natuurlijk is het vrijdag één van de 34 wedstrijden die we dit seizoen spelen in de competitie, maar het is wel de eerste thuiswedstrijd. De verwachting is hoog en iedereen wil ons graag met drie punten in de zak naar de kleedkamer zien gaan na afloop. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken en dat we tegen sc Heerenveen onze eerste overwinning gaan behalen."
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71632117
Vak J Toch hebben we een prima plek zo, lekker schuin over het veld kijkend...zit zelf op rij 6 dus ook lekker vooraan

Is er nog wat Saidi/Slory nieuws?

*Vrijdag gaan we er weer vol voor!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71632411
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar onterecht verliezen van Feyenoord is gewoon traditie.

Ik zag dat ze in de webshop ineens pinnetjes hebben met de oude logo's. Zien er goed uit. Leuk spul.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:51:56 #252
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_71633000
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:15 schreef Dragorius het volgende:
Vak J Toch hebben we een prima plek zo, lekker schuin over het veld kijkend...zit zelf op rij 6 dus ook lekker vooraan

Is er nog wat Saidi/Slory nieuws?

*Vrijdag gaan we er weer vol voor!
Vak J is een relaxte plek. Heb ook weleens op de Goffert gezeten en daar is misschien wel wat meer sfeer maar ik denk dat ons vak een wat beter uitzicht heeft op het veld.

Vrijdag overwinning! Heb er zin in.
pi_71633012
Ik vind vak F ideaal.
Ieder zijn keuze
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:05:45 #254
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71633383
A is niet ideaal, maar wel goedkoop
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_71634820
Heb net lekker zitten voetballen in het goffertpark.
Wie komt daar even lekker trainen..... juist, onze vriend Saidi.
Beetje rondjes rennen, opdrukken, voetenwerk oefeningen en wat trainen met de bal.
Kortom, hij is nog in het land en is nog bezig fit te blijven.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71634908
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef BasNijmegen het volgende:
Heb net lekker zitten voetballen in het goffertpark.
Wie komt daar even lekker trainen..... juist, onze vriend Saidi.
Beetje rondjes rennen, opdrukken, voetenwerk oefeningen en wat trainen met de bal.
Kortom, hij is nog in het land en is nog bezig fit te blijven.
Ja, hij moet fit zijn voor zijn medisch onderzoek in Spanje nietwaar?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:24:07 #257
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71637776
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:26 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik zag dat ze in de webshop ineens pinnetjes hebben met de oude logo's. Zien er goed uit. Leuk spul.
Ik kreeg een boekje met beschikbare merchandise thuisgestuurd, zoals alle seizoenskaarthouders, denk ik
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:49:41 #258
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71638521
Misschien alleen de bobo's?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:53:37 #259
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71638627
Dat zou natuurlijk ook kunnen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71639761
Heb dat boekje ook ontvangen
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 6 augustus 2009 @ 06:55:46 #261
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71641935
Ze geven het ook maar aan iedereen, zeg

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71642118
Huntelaar naar Milan. Centjes naar de Graafschap. Van Beukering weer Superboer.. ??
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71642975
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 07:42 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Huntelaar naar Milan. Centjes naar de Graafschap. Van Beukering weer Superboer.. ??
En Swansea dan?
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:15:32 #264
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_71648018
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:03 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

En Swansea dan?
Niets meer van gehoord, naar het schijnt.

Trouwens, NEC zonder financiele middelen op zoek naar een buitenspeler
(bron: forza)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_71648573
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:15 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Niets meer van gehoord, naar het schijnt.

Trouwens, NEC zonder financiele middelen op zoek naar een buitenspeler
(bron: forza)
Niet echt heel goed nieuws. Zo zaten we te juichen dat de selectie rond was. En nu zitten we weer met samen geknepen billen. Helemaal als Schone toch nog weg gaat.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71655745
Vleminckx geselecteerd voor de Rode Duivels. Met een beetje mazzel heeft NEC volgende week dus een nieuwe international in de selectie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71655849

Graag vragen wij uw aandacht voor het volgende:

Sinds enkele dagen is de Heer Saïdi Ntibazonkiza verdwenen. Niemand weet waar hij op dit moment verblijft. Saïdi is voor het laatst gesignaleerd op velden rond het Nijmeegse Goffertstadion, waar hij erg vreemd gedrag vertoonde. Op de foto hierboven ziet u Saïdi voordat hij verdween een bal meenemen...

Als iemand weet waar Saïdi Ntibazonkiza verblijft, onderneem dan zelf geen actie, maar neem contact op met de Heer C. Aalbers of D. Lodeweges.

Dank u voor uw aandacht!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:20:51 #268
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71656173
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:02 schreef methodmich het volgende:
Vleminckx geselecteerd voor de Rode Duivels. Met een beetje mazzel heeft NEC volgende week dus een nieuwe international in de selectie.
Of met een beetje pech, ze trekken wel meer aandacht.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:21:16 #269
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71656185
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:07 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Graag vragen wij uw aandacht voor het volgende:

Sinds enkele dagen is de Heer Saïdi Ntibazonkiza verdwenen. Niemand weet waar hij op dit moment verblijft. Saïdi is voor het laatst gesignaleerd op velden rond het Nijmeegse Goffertstadion, waar hij erg vreemd gedrag vertoonde. Op de foto hierboven ziet u Saïdi voordat hij verdween een bal meenemen...

Als iemand weet waar Saïdi Ntibazonkiza verblijft, onderneem dan zelf geen actie, maar neem contact op met de Heer C. Aalbers of D. Lodeweges.

Dank u voor uw aandacht!
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_71658218
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:07 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Graag vragen wij uw aandacht voor het volgende:

Sinds enkele dagen is de Heer Saïdi Ntibazonkiza verdwenen. Niemand weet waar hij op dit moment verblijft. Saïdi is voor het laatst gesignaleerd op velden rond het Nijmeegse Goffertstadion, waar hij erg vreemd gedrag vertoonde. Op de foto hierboven ziet u Saïdi voordat hij verdween een bal meenemen...

Als iemand weet waar Saïdi Ntibazonkiza verblijft, onderneem dan zelf geen actie, maar neem contact op met de Heer C. Aalbers of D. Lodeweges.

Dank u voor uw aandacht!
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 02:47:36 #271
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_71671384
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:38 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Niet echt heel goed nieuws. Zo zaten we te juichen dat de selectie rond was. En nu zitten we weer met samen geknepen billen. Helemaal als Schone toch nog weg gaat.
Schone gaat de komende weken niet weg.
Zo wel, dan doet dat meteen het goede transfergevoel teniet die wij allemaal hebben.
Maar voor 5 miljoen mogen ze elke willekeurige speler uitkiezen natuurlijk
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_71673149
vandaag beloofd een mooie voetbal dag te worden. Prachtig weer en de gelegenheid om van tevoren de stad en of Eendracht in te gaan. Er komen ook tientallen supporters van Mechelen om te kijken. Het zal wel gezellig worden.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:10:49 #273
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71673193
Ik heb er ook zin in
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71673222
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:08 schreef BasNijmegen het volgende:
Prachtig weer en de gelegenheid om van tevoren de stad en of Eendracht in te gaan.

Ik zit tot 16.30u op het werk..snel haasten en zonder eten hup naar onze voetbaltempel Vanavond gaan we vol die 3 punten binnenslepen, 2 op naam van Vleminckx en met Saidi als rust-act.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71673598
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:12 schreef Dragorius het volgende:

[..]


Ik zit tot 16.30u op het werk..snel haasten en zonder eten hup naar onze voetbaltempel Vanavond gaan we vol die 3 punten binnenslepen, 2 op naam van Vleminckx en met Saidi als rust-act.
mogen de supporters hem gaan zoeken? Of komt ie in zo'n rond hoepel koprollen maken in de rust (zie uefa cup)
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:50:39 #276
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_71673990
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:34 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

mogen de supporters hem gaan zoeken? Of komt ie in zo'n rond hoepel koprollen maken in de rust (zie uefa cup)
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:52:06 #277
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71674026
Hij gaat waarschijnlijk met de pet rond
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71674267
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:50 schreef NMGN23 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik had dat bijna verdrongen...bijna....wat een aanfluiting die act zeg... Waar waren ze mee bezig toen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71674293
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik had dat bijna verdrongen...bijna....wat een aanfluiting die act zeg... Waar waren ze mee bezig toen
Welke mongool heeft bedacht dat dat wel eens een leuke rustact kan zijn?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71674374
Als we dan toch good old memory's aan het ophalen zijn:



Wat een magisch seizoen hebben we gehad zeg
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71674560
Het voetbal van twee seizoenen terug na de winterstop Dat was nog mooier dan vorig seizoen (qua voetbal, niet qua belevenissen)

Ik weet nog dat ik met koorts en alles bij NEC - FC Zwolle zat voor de beker..wat voelde ik me letterlijk en figuurlijk ziek
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71674779

Dat waren nog eens tijden
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71675032
hahaha inderdaad. een van die gasten had toch z'n gehele auto vol met bierflesjes. Mooi inkomen hebben die mannen op zo'n dag.

mooi dat het pasje van de sup. vereniging een afbeelding van Hamburg heeft gebruikt.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71685328
Mijn avatar, wat doe je
pi_71690421
Leuke ploeg hebben jullie.
Leuk om naar te kijken, en een paar goede voetballers.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71691530
Leuke wedstrijd! Bjorn, Lasse en Arek waren !
pi_71691613
lol @ heerenshit... kutteam.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_71692616
Als de bondscoach van Denemarken vandaag heeft gekeken dan kan hij niet om Schone heen, wat speelde die een geweldige pot
Brett Holman
pi_71692706
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:34 schreef endr0me het volgende:
Als de bondscoach van Denemarken vandaag heeft gekeken dan kan hij niet om Schöne heen, wat speelde die een geweldige pot
Tweede helft, ja. Eerste helft niet zo.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:45:57 #290
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71692940
Alleen het vizier nog niet helemaal op scherp. Hij had wat goals kunnen maken vandaag.

Als de organisatie achterin nog wat meer op orde komt, dan moet dat linkerrijtje zeker te halen zijn. Toch aardig wat kansen weggegeven.

Maar eindelijk een leuke voorhoede in Nijmegen. Björn een held voor ons en een verschrikking voor de tegenstander (die sneer naar Dingsdag na z'n tweede goal ), Erton een leuke speler met hoogstandjes maar ook met overzicht.. Heerlijk.
I don't really come from outer space || Last.fm
  Moderator vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:48:34 #291
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_71693031
Gefeliciteerd met de nette overwinning.

Maar even een vraagje aan de NEC supporters ;

Voordat de wedstrijd begon, nog voordat de eerste speler het veld op kwam hoorde je een muzieknummer, soort club/trance achtig iets?

Is dat vaste prik en weet iemand de naam van dat nummer?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_71693203
Volgens mij is dat één of ander nummer van de Efteling. Zal ff zoeken.

Deze: ?

[ Bericht 49% gewijzigd door Strooper op 07-08-2009 21:03:03 ]
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:04:24 #293
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_71693490
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:54 schreef Strooper het volgende:
Volgens mij is dat één of ander nummer van de Efteling. Zal ff zoeken.

Deze: ?


Dat is hem! Thanks man
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:06:40 #294
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_71693568
Gave wedstrijd .
Ik heb nog wat foto's en filmpjes gemaakt, waaronder de laatste goal van Vleminckx (wat een aanwinst trouwens!), maar ik zal morgen eens kijken of het wat is. Aangezien ik in vak A zat en mijn cameraatje geen megazoom heeft vrees ik het ergste..
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_71693799
Wat een genot
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71694211
niet verwacht , uitstekend gedaan dus
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:38:30 #297
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_71694481


Bjorn zweeft
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_71696326
Wat een wedstrijd heb zitten genieten

Enige minpuntje was de EHBO...ligt er iemand met een epileptische aanval, komen ze op hun dooie gemakje aangekakt...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:00:28 #299
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71697187
Ah, een aanval dus. Kon het niet goed zien van boven af Vak J. Maar gezien de geschokte reacties leek het ernstig. Duurde idd lang voordat er hulp kwam. Ik geloof dat die persoon er een kwartier voor tijd weer bovenop was en weer plaatsnam, en daarbij op applaus kon rekenen. Mooi
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71697501
Vooral Radomski en Zomer waren goed vandaag.

Vlemincks vond ik eigenlijk niet zo heel indrukwekkend behoudens zijn goede goals. En zijn instelling maakt iedere wedstrijd het kijken waard
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:15:54 #301
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71697610
Vond 'm tegen Feyenoord ook veel meer aanwezig. Maar hij maakt er twee. En als Schöne en Erton iets meer het overzicht konden bewaren, had hij er nog wel een of twee meer gemaakt.
I don't really come from outer space || Last.fm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')