abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71540443
Ik vond NEC goed spelen, met een verfrissende voorhoede. Erton moet nog even wennen, Vleminckx werkte hard en El Kabir laat zien dat hij goed kan voetballen.
Erg jammer dat v Eijden de mist in ging en dat we de pingel niet kregen, wat er wel een was.
De eerste 20 minuten van de tweede helft was NEC echt agressief en sterk vond ik. Ik heb wel vertrouwen voor de komende weken.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:15:37 #182
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_71540504
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:13 schreef -J-D- het volgende:
Ik vond NEC goed spelen, met een verfrissende voorhoede. Erton moet nog even wennen, Vleminckx werkte hard en El Kabir laat zien dat hij goed kan voetballen.
Erg jammer dat v Eijden de mist in ging en dat we de pingel niet kregen, wat er wel een was.
De eerste 20 minuten van de tweede helft was NEC echt agressief en sterk vond ik. Ik heb wel vertrouwen voor de komende weken.
Zeker prima pot! Jammer dat de Feyenoord de goals eigenlijk zo makkelijk kreeg en NEC juist de veel & goed uitgespeelde kansen niet heeft weten te benutten. Vind dat er echt constante dreiging van de voorhoede uitgaat.
la taqta il-amal
pi_71540627
Gemengde gevoelens inderdaad. Shitgevoel omdat we verloren hebben, maar wat ik heb gezien was wel erg goed. Veel strijd, sterke duels en voorin zit er nog veeeeeel potentie
Jammer van de matige arbitrage in het algemeen en onterechte niet-gegven penalty...

Verder, van Eijden hehe....iets te overenthousiast maar nu al zin in vrijdag, wel een ongelofelijke klote-tijd...18.00
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71540806
van Eijden had die bal gewoon de tribune in moeten rossen.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_71540898
Leuk interview met Vlemminckx op eredivisie live.. lijkt me ook een prima gozer
Brett Holman
pi_71540926
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:30 schreef endr0me het volgende:
Leuk interview met Vlemminckx op eredivisie live.. lijkt me ook een prima gozer
Hij is erg positief opgevallen deze wedstrijd inderdaad, maar vond ik toch ook van el Kabir. Davids vrij wisselvallig..
Mr. Prolapse 2009
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:56:33 #187
230675 appeltjap
omdat appel
pi_71541550
Ze noemen hem ook wel Erton 'No-look' Fejzullahu
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:17:16 #188
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71542122
Benieuwd naar de samenvatting
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:19:57 #189
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_71544041
El Kabir viel dan wel op, zijn rendement was echt 0,0. Na iedere goeie actie volgde een verkeerde beslissing. Op het oog leuk, maar ik zie liever iemand anders daar.
Fejzullahu liet bijvoorbeeld ook zien nogal een showpikkie te zijn, maar hij stond met zijn intelligente passjes wel aan de basis van de drie grootste kansen van NEC. Dus dat belooft wel wat.

Aan Vleminckx gaan we ook nog veel plezier beleven. Ik heb ondanks dit verlies wel wat meer vertrouwen in dit seizoen. Moeten die foutjes achterin wel uitblijven natuurlijk..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_71560637
Ondanks het verlies een heerlijke dag in de Kuip gehad. Een prima voetballend NEC gezien met alleen van der Eijden die fouten maakte. Zomer vind ik ook niet solide.
Wat is de Vleminckx een held. Zo zien we het graag! hij was in de 75e minuut al helemaal kapot, maar toch nog door bikkelen. Bij balverlies direct alles op alles zetten om de bal terug te winnen.

De sfeer in het uitvak was super!
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:43:38 #191
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_71561561
Volgens mij zijn we nog nooit zo positief geweest ondanks een nederlaag. Maar mij heeft NEC ook verrast, en dan met name de aanval. Aan die Vleminckx gaan we nog veel plezier beleven de komende tijd en ook Fejzullahu heeft bij mij een goede indruk achter gelaten. De nieuwe verdediging moet volgens mij nog wat aan elkaar wennen, dat kan namelijk wat beter.

Ik was niet in de Kuip gisteren maar op tv kon je op een gegeven moment Eus (of een wanabee Eus) horen te midden van een doodstille kuip, prachtig. Als de sfeer elke wedstrijd zo is en dit team raakt ingespeeld dan eindigen we zeker in het linkerrijtje.
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:50:49 #192
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71561740
Collega van mij heeft een seizoenskaart in de Kuip, volgens hem was iedereen in zijn omgeving bezig met Bjorn: eerst wilden ze weten wie het was, daarna waren ze het er over eens dat het een goeie was
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_71561807
Vleminckx heeft een soort natuurlijk leiderschap over zich heen inderdaad. Erg sterk in kopduels, en dat ingooien was ook mooi
Mr. Prolapse 2009
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:55:19 #194
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71561861
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:53 schreef Dragorius het volgende:
en dat ingooien was ook mooi
Beetje zonde alleen dat juist je targetman over die kwaliteit beschikt
Vond jullie gisteren ook wel aardig spelen hoor, zeker hoopgevend voor de rest van het seizoen in ieder geval.
pi_71561892
Wie gaan vrijdag nog meer moeite krijgen met op tijd zijn? Het is wel een lekker begin van mijn vakantie
Mr. Prolapse 2009
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:58:51 #196
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71561971
Ik werd ineens ingepland tot 18:00u, heb vriendelijk laten weten om 17:30 te stoppen Voor de mensen uit Heerenveen is het natuurlijk helemaal een crime, kun je een halve dag vrijnemen
Dommage arachide-fromage
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:44:44 #197
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71563133
Zo, tijd voor een eigen topic: Bjorn Vleminckx: nu ook in Nederland
Dommage arachide-fromage
pi_71563147
Het ingooien van Vlemincks is wel mooi, maar wie moet 'm inkoppen. Hij is namelijk degene die dit het beste kan. Bovendien moet hij oppassen dat hij niet verkeerd ingooid. Vink was mild (alleen betreft ingooien), want dat ging wel vaker dan 1x mis.

Ben zeer benieuwd volgende week tegen Heerenveen. Als we spelen zoals afgelopen zondag (met uitzondering daar), dan maken we tegen elke club kans.
Meen dat het vrijdag mooi weer wordt. Heb de gehele dag vrij genomen, dus van te voren lekker op terras een biertje dirnken.
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:58:43 #199
191163 J-heronimus
pi_71563443
Ja mijn planning is het ook om eerst lekker in de stad een terrasje te pakken om vervolgens naar het stadion te gaan. Heerenveen speelde de laatste twee wedstrijden echt belabberd en met ons spel van gisteren moeten we zeker in eigen huis van dit Heerenveen kunnen winnen.
pi_71563526
We moeten natuurlijk wel niet vergeten dat we eigenlijk niet weten hoe sterk Feyenoord eigelijk was. Wil niks afdoen aan het voetbal van NEC, maar waar Feyenoord staat tegen andere eredivisie opponenten weten we ook nog niet.
Brett Holman
pi_71563594
endr0me, ik snap wat je bedoelt maar het spel van NEC zelf was gewoon erg verfrissend om te zien. Jammer van Sibum trouwens
Ik vond El-Ak ook erg matig weer trouwens, niet op tijd bij z'n man en slordig met de bal.
Mr. Prolapse 2009
pi_71569921
El-Ak en Zomer zijn wat mij betreft de zwakke schakels in het team (op dit moment). En ik weet dat ze beiden beter kunnen. laten we het erop houden dat El-Ak gister niet drufde tegenover Been en de Kuip. En dat Zomer nog niet op de nieuwelingen is ingespeeld.

@ Dragorius
Heb je een seizoenskaart? Welk vak zit je. Ik ga een deze dagen nieuwe openingspost afbeeldingen maken. Zal je dan meteen toevoegen.
pi_71570942
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:06 schreef BasNijmegen het volgende:
El-Ak en Zomer zijn wat mij betreft de zwakke schakels in het team (op dit moment). En ik weet dat ze beiden beter kunnen. laten we het erop houden dat El-Ak gister niet drufde tegenover Been en de Kuip. En dat Zomer nog niet op de nieuwelingen is ingespeeld.

@ Dragorius
Heb je een seizoenskaart? Welk vak zit je. Ik ga een deze dagen nieuwe openingspost afbeeldingen maken. Zal je dan meteen toevoegen.
Vak J represent
Samen met vriendin + broertje.
Heerlijke plekken al 3 jaar op rij nu!
Mr. Prolapse 2009
pi_71573300
Had vandaag ff naar het stadion gebeld over de muntjes die dus per dit seizoen worden ingevoerd bij Mr Dugout. Visionair als ik ben voorzie ik dat het wel eens erg druk kan gaan worden vrijdag bij de automaten.

Het zijn niet dezelfde munten als bij de eendracht. Vanaf waarschijnlijk woensdag komt er meer info op necnijmegen.nl. En vrijdag is het voor het eerst mogelijk om je munten te kopen, zodra het stadion dus opengaat.

Ook beseffen ze dat het wel eens gigantisch druk kan worden bij de automaten vrijdag, maar ze doen er verder niks mee/tegen.

Dat wordt dus gezellig vrijdag eerst haasten vanuit het werk naar de goffert om daarna aan te sluiten in de rij. Lekker geregeld dus allemaal
pi_71579017
Als je vrijdag een hoop munten inkoopt voor de rest van het seizoen. Dan sta je alleen as vrijdag in de rij
pi_71584672
Gister was Aalbers live bij Voetbal international.
quote:
NEC beboet onwillige Ntibazonkiza maximaal
03/08/2009 22:48

Met zijn werkweigering heeft Saidi Ntibazonkiza de woede op de hals gehaald van NEC. De aanvaller uit Burundi krijgt de maximale boete.

Ntibazonkiza eiste drie dagen voor het begin van de competitie een salarisverhoging. 'Zo niet dan zou hij niet meespelen tegen Feyenoord', aldus technisch directeur Carlos Aalbers tegen Voetbal International. 'Je denkt dat je alles hebt meegemaakt, maar het kan blijkbaar altijd nog gekker.'

NEC en Ntibazonkiza bereikten in januari overeenstemming over een nieuwe verbintenis, maar die is blijkbaar in de ogen van Burundees onvoldoende. 'Afgelopen week was het ineens buigen of barsten', vervolgde Aalbers.

Ntibazonkiza lioet zich niet meer zien in Nijmegen en was ook in Rotterdam niet aanwezig. NEC onderneemt stappen tegen de onwillige aanvaller. 'We hebben intussen een advocaat ingeschakeld en hij dient zich direct weer te melden voor zijn werkzaamheden. Daarnaast krijgt hij de hoogst mogelijke boete', aldus Aalbers.
pi_71585006
Wazig figuur die Burundees
Zou hij het allemaal wel snappen? Hij komt me wat dat betreft nou niet bepaald snugger over...iets tevaak Scarface gekeken ofzo?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:17:52 #208
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71585713
Volgens de Gelderlander snapt zelfs zijn zaakwaarnemer er niets van
Dommage arachide-fromage
pi_71585822
Laten we maar afwachten dan...ondanks de klote-tijd erg zin in vrijdag! Als het allemaal nog scherper gaat dan zondag, kan het nog een leuk avondje worden
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:36:14 #210
191163 J-heronimus
pi_71586126
Zo goed vind ik Saidi trouwens helemaal niet. Ik heb me zelfs vaak geërgerd aan hem in het stadion. Hij is snel en kan prima een mannetje voor bij komen op een leuke manier alleen volgens mij weet hij zelf daarna niet wat hij met de bal moet doen. Wat hij nu doet is erg jammer maar eerlijk gezegd denk ik dat er veel betere buitenspelers rondlopen.
pi_71586491
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef J-heronimus het volgende:
Zo goed vind ik Saidi trouwens helemaal niet. Ik heb me zelfs vaak geërgerd aan hem in het stadion. Hij is snel en kan prima een mannetje voor bij komen op een leuke manier alleen volgens mij weet hij zelf daarna niet wat hij met de bal moet doen. Wat hij nu doet is erg jammer maar eerlijk gezegd denk ik dat er veel betere buitenspelers rondlopen.
Ben ik het met je eens. Bovendien is hij ook niet een heel jaar inzetbaar. vanaf december leek hij in een enorme dip te zitten. Kwam pas eind februari weer beetje op niveau. Ik denk dat we met Erton een prima vervanger hebben. Misschien extra mankracht erbij kopen, zodat je problemen kan opvangen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:02:36 #212
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_71586624
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef J-heronimus het volgende:
Dat vind ik ook het rare inderdaad, het lijkt me niet dat hij echt in de positie is om flinke eisen te gaan stellen. Dat hij niet op komt dagen betekent niet meteen dat NEC de beste speler op het veld kwijt is. Beetje jammer voor de (team-)sfeer alleen... (edit: wat Bas boven me zegt dus )
Ben verder ook erg benieuwd naar vrijdag! Juist omdat het vroeg op de avond is (en niet in het weekend) kan ik er bij zijn .
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_71586774
Wat een lage straf
pi_71586818
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:10 schreef -J-D- het volgende:
Wat een lage straf
10% nou daar zal hij wel krom van liggen zeg...
Mr. Prolapse 2009
pi_71586960
Van Beukering schijnt ook mee te chatten op DTH.. beheerders hebben bevestigt dat hij het ook echt is
Brett Holman
pi_71586966
Ik vind die El Kabir maar een dom voetballertje. Leuke actie maar je hebt er niks aan. Die belg is wel interessant.
pi_71586977
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:02 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:

[..]

Ben verder ook erg benieuwd naar vrijdag! Juist omdat het vroeg op de avond is (en niet in het weekend) kan ik er bij zijn .
Ik had eerst (voor Feyenoord) geen goed gevoel over de wedstrijd tegen Heerenveen, maar nu ik ze heb zien spelen wel. Heerenveen heeft het altijd lastig in Nijmegen. We gaan ze een poepie laten ruiken
pi_71587004
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:18 schreef endr0me het volgende:
Van Beukering schijnt ook mee te chatten op DTH.. beheerders hebben bevestigt dat hij het ook echt is
Klopt en NEC is er niet blij mee. Is tegen de afspraken. Hij zit ook op supver-forum
pi_71587079
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:21 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Klopt en NEC is er niet blij mee. Is tegen de afspraken. Hij zit ook op supver-forum
Lol onder welke naam zit ie dan, JvB of JdB?
pi_71587167
quote:
NEC-delegatie bij Jong Feyenoord
3 augustus 2009

Het oefenduel tussen Jong Feyenoord/ Excelsior en Jong Sparta (0-0) werd gadegeslagen door een delegatie van NEC Nijmegen. Trainer Dwight Lodeweges en technisch directeur Carlos Aalbers (zie foto) zijn gesignaleerd in Naaldwijk.

Het is niet duidelijk voor wie de Nijmeegse delegatie kwam kijken, maar het lijkt er wel op dat NEC met een doel vanuit Nijmegen was afgereist. In het team van Jong Feyenoord/Excelsior stonden veel spelers die een directe versterking zouden kunnen zijn voor NEC Nijmegen.

Spelers als Dwight Tiendalli, Kelvin Leerdam, Andwele Slory, Luigi Bruins en Tim Vincken deden mee bij Feyenoord. Bij Jong Sparta waren Lerin Duarte, Anthony Bentem, Eric Abdul en Jeffrey Vlug 'bekende' namen die op het wedstrijdformulier stonden.
bron: RTV Rijnmond
pi_71587689
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:23 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Lol onder welke naam zit ie dan, JvB of JdB?
Jhon
Brett Holman
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:45:47 #222
191163 J-heronimus
pi_71589054
Onder de naam jhonny zit hij op het supver-forum en je kan zijn berichten herkennen vanwege het gebrek aan interpunctie.

Pas maar op want zo meteen zit hij ook op dit forum en gaat hij ons uitmaken voor praatjesmakers.
pi_71589142
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef J-heronimus het volgende:
Onder de naam jhonny zit hij op het supver-forum en je kan zijn berichten herkennen vanwege het gebrek aan interpunctie.

Pas maar op want zo meteen zit hij ook op dit forum en gaat hij ons uitmaken voor praatjesmakers.
Als ie nou minder internet en meer laat zien wat ie kan, komt ie misschien weer in de basis
Mr. Prolapse 2009
pi_71589663
Ben benieuwd dan waarvoor Aalbers bij jong Feyenoord zat.. lijkt me voor een extra winger
Brett Holman
pi_71589962
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef J-heronimus het volgende:

maar je gaat ook niet ontkennen dat er op ons supp forum geen praatjesmakers zitten
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:26:53 #226
191163 J-heronimus
pi_71590120
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:21 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

maar je gaat ook niet ontkennen dat er op ons supp forum geen praatjesmakers zitten
Op het forum zitten een hoop praatjesmakers vooral nu de reactie mogelijkheid op Forza ontnomen is en er een paar van Forza op het forum lopen te posten. Toch vind ik niet dat een voetballer dan zulke taal moet uitslaan op het forum tegen de supporters maar er gewoon boven staan en op een normale manier de discussie aangaan, wat hij verder overigens deed.
pi_71596149
quote:
Schöne krijgt 'echt goed nieuws' uit Denemarken

Lasse Schöne kreeg 'echt goed nieuws' van de Deense bondscoach Morten Olsen, die Jon Dahl Tomasson na bijna een jaar terughaalde bij zijn selectie.

Schöne mag zich waarschijnlijk na volgende week woensdag officieel Deens international noemen. De middenvelder van NEC, die Denemarken wel vertegenwoordigde in de jeugd, kreeg voor het oefenduel met Chili een uitnodiging van Olsen.

'Ik ben blij en trots', reageerde Schöne tegen Voetbal International op zijn eerste uitverkiezing. 'Ik heb er altijd van gedroomd. Ik hoopte natuurlijk dat dit ooit zou gebeuren, maar ik had het niet verwacht. Dit is dus echt goed nieuws. Ik hoop dat ik niet alleen voor de bank ben geselecteerd. Ik wil laten zien wat ik kan.'

Tomasson ontbrak mede door blessures bijna een jaar bij Denemarken. De Feyenoorder speelde op 10 september 2008 tegen Portugal zijn 102de interland.

De Eredivisie is met drie spelers vertegenwoordigd in de Deense selectie. Naast Schöne en Tomasson kreeg Ajacied Dennis Rommedahl een uitnodiging voor de vriendschappelijke interland tegen Chili, die Denemarken afwerkt in het stadion van Brøndby.

VI
Leuk! .
Verdient hij wel, goede speler.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71596192
Jep, leuk nieuws voor hem
Mr. Prolapse 2009
pi_71597494
ik was bij Feyenoord zondag en zat vlakbij NEC vak, wat een tokkie volk zit daar zeg...
hamas hamas etcetera het ging maar door,
was dit een uitzondering? of is dit altijd zo bij jullie?
pi_71597629
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef Blupp het volgende:
ik was bij Feyenoord zondag en zat vlakbij NEC vak, wat een tokkie volk zit daar zeg...
hamas hamas etcetera het ging maar door,
was dit een uitzondering? of is dit altijd zo bij jullie?
Huh... stond je rechts of links van het uitvak. ik stond uiterst links en heb niets gehoord.
mocht het zo zijn... lijkt me een uitzondering. Ga toch 90% van de uitwedstrijden, nooit eerder gehoord.
Excuus namens een NEC supporters

edit:
idd prima nieuws voor Schöne. Speelt ie zich wel weer mee in de kijker.
pi_71601399
Koffie klein (beker 180 cc): 1 munt
Koffie groot (beker 280 cc): 2 munten

Gekke lui bij NEC.
pi_71603003
Vind de prijzen meevallen. Groot biertje voor 2 euro
pi_71603512
Het valt wel mee, maar echte Nederlanders zullen eerder twee kleine koffie nemen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:41:52 #234
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71604708
Geldt dat ook voor thee? Dat stond er weer niet bij
Dommage arachide-fromage
pi_71605497
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:09 schreef -J-D- het volgende:
Het valt wel mee, maar echte Nederlanders zullen eerder twee kleine koffie nemen
pi_71607770
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Huh... stond je rechts of links van het uitvak. ik stond uiterst links en heb niets gehoord.
mocht het zo zijn... lijkt me een uitzondering. Ga toch 90% van de uitwedstrijden, nooit eerder gehoord.
Excuus namens een NEC supporters

edit:
idd prima nieuws voor Schöne. Speelt ie zich wel weer mee in de kijker.
hey toffe reactie :-) zal wel n uitzondering geweest zijn, succes dit jaar, het zag er best redelijk uit, puntje was verdiend geweest, mvg
pi_71618038
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:08 schreef endr0me het volgende:
Ben benieuwd dan waarvoor Aalbers bij jong Feyenoord zat.. lijkt me voor een extra winger
uit het feijenoord topic
quote:
'Slory op huurbasis naar NEC'

Slory Andwele Slory speelt hoogstwaarschijnlijk de rest van het seizoen op huurbasis voor NEC. De Nijmegenaren zijn op zoek naar een vervanger voor Saidi Ntibazonkiza die nog deze maand van de hand zal worden gedaan. Slory komt niet meer voor in de plannen van trainer Mario Been
nog geen officiele bron
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_71618120
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef sjeppert het volgende:

[..]

uit het feijenoord topic
[..]

nog geen officiele bron
Saidi stomme "aap" (niet zo bedoeld )
Denken dat ie wel ff wat geld extra kan afdwingen...Ja zo werkt dat ook echt, zeker bij NEC

Slory zou zeer welkom zijn..kan Vleminckx wat voorzetjes in gaan koppen
Mr. Prolapse 2009
pi_71618473
Slory zou een aanwinst zijn. Voetbalzone melde het ook al (roddelsite).
We zien wel, ik dacht dat we niet meer gingen huren?

Gaan ook geruchten dat vandaag of morgen bekend wordt gemaakt dat Saidi verkocht is aan een Spaanse club.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:29:33 #240
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71618616
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef BasNijmegen het volgende:
Gaan ook geruchten dat vandaag of morgen bekend wordt gemaakt dat Saidi verkocht is aan een Spaanse club.
Als animeerjongetje in de Casa Playa zeker
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')