Ja dat laatste dacht ik ondertussen al jaquote:Op zondag 5 juli 2009 19:24 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het grootste deel van de China-shit USB1.1 is, en die bij de HEMA sowieso USB2.0
(overigens, USB2.0 Compatible = mooie manier om USB1.1 te zeggen)
Op FocalPrice lijken je de kabels sowieso niks?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:00 schreef grizegrijn het volgende:
Ik zoek een USB verlengkabel. Alleen staat bij een hoop reacties dat ht geen USB2, maar 1 is en ik wil wel een redelijke snelheid. Heeft iemand ervaring met een usb kabel die een paar Mb/sec overdracht snelheid heeft?
Die op focalprice lijken me sowieso niks, maar op dealextreme verschillen de reacties nogal...
*maar eens op FP gaat loeren voor een usbstickquote:Op zondag 5 juli 2009 20:12 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Op FocalPrice lijken je de kabels sowieso niks?
Bij FocalPrice hebben ze juist uitstekende electronica. Onder andere een 8 gig Kingston USB stick gekocht en zeer snelle data transfer. Ik vertrouw eerder DX niet op hun electronica.
Zorg dat je geen spiegel bescherm plakker koopt. Dan zie je amper wat en buiten en in de zon zie je al hélemaal niks.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:22 schreef Qwea het volgende:
http://www.focalprice.com(...)kie_MS473T_9967.htmlHier wilden ze voor zo'n lullig kutding 8 euro hebben.
*bestellen gaat
Zou het?...quote:Op zondag 5 juli 2009 21:54 schreef Deezertje het volgende:
Heeft iemand deze van FP,DX of eBay?
http://www.focalprice.com(...)lack_EM003B_661.html
Hoe bevalt ie?
Valt de geluidskwaliteit mee?
Zal Jack ook aan de Aldi leveren?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:14 schreef Klonk het volgende:
als het dezelfde is pakt Aldi per ding een paar euro winst, best aardige marge volgens mij, want zij zullen het echt niet voor voor die 15 euro per stuk prijs hebben ingekocht
Maar aan de andere kant, ze moeten iemand betalen die die sites moet afstruinen, iemand die het uit gaat pakken, iemand die het in de winkel gaat leggen, moet afrekenen etc. Dus het is niet 1:1 verkoop.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:14 schreef Klonk het volgende:
als het dezelfde is pakt Aldi per ding een paar euro winst, best aardige marge volgens mij, want zij zullen het echt niet voor voor die 15 euro per stuk prijs hebben ingekocht
Alsof ze op de inkoop afdeling van blokker op DX zitten te kijkenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, ze moeten iemand betalen die die sites moet afstruinen, iemand die het uit gaat pakken, iemand die het in de winkel gaat leggen, moet afrekenen etc. Dus het is niet 1:1 verkoop.
You never knowquote:Op zondag 5 juli 2009 22:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alsof ze op de inkoop afdeling van blokker op DX zitten te kijken
die zooi word waarschijnlijk per container besteldquote:Op zondag 5 juli 2009 22:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, ze moeten iemand betalen die die sites moet afstruinen, iemand die het uit gaat pakken, iemand die het in de winkel gaat leggen, moet afrekenen etc. Dus het is niet 1:1 verkoop.
het zou me echt geen fuck verbazenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alsof ze op de inkoop afdeling van blokker op DX zitten te kijken
Het is inderdaad dezelfde zonnebril.quote:
spiegel bescherm plakker?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zorg dat je geen spiegel bescherm plakker koopt. Dan zie je amper wat en buiten en in de zon zie je al hélemaal niks.
En ik krijg hem er niet af want hij was redelijk dik![]()
![]()
Waarschijnlijk krijg je dan een brief of je dr vrijwillig afstand van doet, als je dat tekend dan is de zaak afgedaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef firecow het volgende:
Zo ik heb ook mijn eerste 2 bestellingen gedaan.... Ben benieuwd wanneer het binnenkomt!
Hoe zit het trouwens als je pakketje door de douane wordt gecontroleerd ?? Ik heb in 1 van mijn orders een laser besteld. Dit mag natuurlijk niet in nederland... maar als ze hem onderscheppen kan ik nog rekenen op verdere shit ? of komt mijn pakje gewoon niet binnen![]()
Geen idee of dit praat mag in het nieuwe topic maar dat hoor ik zo wel
Ik ben vooral geïnteresseerd in dat balhoofd, ik zoek nog wat leuks voor op mijn Manfrottoquote:Op maandag 6 juli 2009 09:43 schreef henkde_j het volgende:
Zojuist weer een pakketje ontvangen:
Fake Gorillapod
http://www.focalprice.com(...)ack_DT024B_5173.html
Ballhead
http://www.focalprice.com/Tripod_Head_Black_DT047B_10384.html
Review zal ik morgen even schrijven en plaatsen in het review topic. Eerste indruk is in ieder geval goed
Damn it, 25 euro voor betaald ofzoquote:Op maandag 6 juli 2009 09:43 schreef henkde_j het volgende:
Zojuist weer een pakketje ontvangen:
Fake Gorillapod
http://www.focalprice.com(...)ack_DT024B_5173.html
Ah okej nou dat is dan wel te overzienquote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef Lolque het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je dan een brief of je dr vrijwillig afstand van doet, als je dat tekend dan is de zaak afgedaan.
Maar de kans dát het onderschept word is al zéér klein.
Laat maar even weten of het gelukt is.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef firecow het volgende:
Zo ik heb ook mijn eerste 2 bestellingen gedaan.... Ben benieuwd wanneer het binnenkomt!
Hoe zit het trouwens als je pakketje door de douane wordt gecontroleerd ?? Ik heb in 1 van mijn orders een laser besteld. Dit mag natuurlijk niet in nederland... maar als ze hem onderscheppen kan ik nog rekenen op verdere shit ? of komt mijn pakje gewoon niet binnen![]()
Ligt eraan wat voor laser he.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef firecow het volgende:
Het is een 50mw laser.... daarom weet ik al dat het mis "kan" gaan... We wachten af!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:01 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor laser he.
Het toelaatbare wattage in Nederland is <1mW.
Verder worden pakketjes echt bijna nooit gecontroleerd dus bestel maar gewoon.
Was dat niet 5mW?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:01 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor laser he.
Het toelaatbare wattage in Nederland is <1mW.
Verder worden pakketjes echt bijna nooit gecontroleerd dus bestel maar gewoon.
Nee, 1mW.quote:
Dat denken de meeste ja, echter is dat veranderd sinds 1998.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:25 schreef eQuaL het volgende:
Ik ben trouwens best wel genaaid door Jack
Ik had dit (klik) artikel gekocht
[ afbeelding ]
maar ik kreeg dit binnen:
[ afbeelding ]
Ik heb al een mailtje gestuurd maar nog niets gehoord
quote:Dear eQuaL
We will arrange a free replacement for you,and your replacement will be ship out in 3 working days.
Our purchasing staff got a new one ,and I have checked it,and confirmed that our supplier made a mistake to that item to your order,we will responsible to you.
When your replacement has been shipped ,you will receive a confirmation Email.
Sorry for the inconvenience.
We will get the correct one for you.
Best regards,
jack
Heel MyAccount doet t niet maar ik heb Jack daar al over geinformeerd en over 3 dagen is het opgelostquote:Op maandag 6 juli 2009 19:10 schreef Erasmo het volgende:
Ah zo
Kunnen jullie bij DP bij jullie orderstatus?
http://www.dealperfect.co(...)uctshow.~category.36quote:Op maandag 6 juli 2009 21:25 schreef zlakto het volgende:
Zag een tijdje geleden van die vliegende lamp-balonnen van DP staan. Maar kan het op DP niet meer vinden. Iemand?
Toef, dank je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |