kan niet tis een game boy color spelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Koop dan een NDS met een R4 kaartje, heb je veel meer aan
Het is echt niet moeilijkquote:
Pics! Ik ben wel benieuwd hoe dat ding er in real life uit zietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk![]()
Ik heb hem ook in elkaar gezet, alleen die bol is een beetje plakwerk
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1048quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:56 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
kan niet tis een game boy color spel
Het ziet er niet echt denderend uit hoor:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pics! Ik ben wel benieuwd hoe dat ding er in real life uit ziet
Klopt, zorg dat je paypall account wel hetzelfde email adres heeftquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:48 schreef athlonkmf het volgende:
Vreemd. je kan niet eerst een account aanmaken bij dp alvorens te bestellen?
With full loaded batteriesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:30 schreef jack-peng het volgende:
[ afbeelding ]
This is a picture taken by a UK boy.
THe more dark the room ,the more beautiful the lamp is
Inderdaad, zal wel goed plan zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:38 schreef fullmetal het volgende:
Gelijk even de vraag, iemand een idee hoe dat ding omgevornd kan worden tot DC 230V? Evt een 12V adapter?
Bovendien zijn er ook zat emulators verkrijgbaar voor de andere consolesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1048
Hier kunnen ook GBC spellen op als het goed is. Cntrl+F en typ in GBC
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het ziet er niet echt denderend uit hoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En foto's als hij aan is, heb ik helaas niet. Aangezien de lichtsterkte niet echt vel is.
Maar het geeft wel een speciaal effect in de kamer
Bedankt voor de foto's!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:30 schreef jack-peng het volgende:
[ afbeelding ]
This is a picture taken by a UK boy.
THe more dark the room ,the more beautiful the lamp is
What people mean is that the price in Euro's is wrong. $9.95 is not ¤1.28. And this is the case with all products. Not just that lamp.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:24 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Since some guys are so interest with this item,I have set the price 3$ lower
Now the item for the : http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21269 is just 9.95$
Enjoy it
zie:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:30 schreef aaipod het volgende:
[..]
What people mean is that the price in Euro's is wrong. $9.95 is not ¤1.28. And this is the case with all products. Not just that lamp.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:17 schreef jack-peng het volgende:
[..]
It is really a mistake.
We use the currency datebase from another website,maybe the source of the database has problem right now
Doe je nu toch al?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:39 schreef Negentien het volgende:
Mag je nu eigenlijk wel of niet TVP's plaatsen?
Jack kan heus wel Nederlands hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:30 schreef aaipod het volgende:
[..]
What people mean is that the price in Euro's is wrong. $9.95 is not ¤1.28. And this is the case with all products. Not just that lamp.
Je vergeet waarschijnlijk dat er specifiek voor de Dingoo A320 een homebrew community isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik vind hem nogal duur.. en kwaliteit zou ook niet al te best zijn. of doe je het echt voor de emulators?
GEEN R4.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Koop dan een NDS met een R4 kaartje, heb je veel meer aan
Nee. Post dan gewoon een nuttige toevoeging.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:39 schreef Negentien het volgende:
Mag je nu eigenlijk wel of niet TVP's plaatsen?
Hmm dat is wel apart. Ik heb tot nu toe alles ontvangen hoor van DP.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:36 schreef Lolque het volgende:
Oke, ik heb dus iets besteld bij DP, maar toen ik het artikel aan mn broer wou laten zien was het alweer weg, gewoon niet meer te vinden.
Ook niet als ik de SKU invul.
De status van de bestelling staat op ''Collecting products''.
Is het een foutje van de site of is de kans dat ik het artikel binnenkrijg erg klein?
Geef gelijk een dollar meer uit en koop een Acekard DSiquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:53 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je vergeet waarschijnlijk dat er specifiek voor de Dingoo A320 een homebrew community is
[..]
GEEN R4.
Koop dan een Acekard.
1. Koop Acekard
2. Koop MicroSD
3. Download Lameboy > http://lameboy.nutki.com/
4. Haal je ROM ergens vandaan (ik weet wel waar, maar ik mag het toch niet zeggen en zelf vind je hem ook wel)
5. Pleur ze allebei op je Acekard en spelen maar!
Overigens zijn de prestaties van Lameboy op een Acekard VELE malen beter dan op een R4.
[..]
Nee. Post dan gewoon een nuttige toevoeging.
Ja ik heb er nog niks over gehoord, misschien dat ik nog een mailtje krijg.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm dat is wel apart. Ik heb tot nu toe alles ontvangen hoor van DP.
Om welke SKU gaat het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |