PVVEEEeeeeee zeker..oh neequote:Op zaterdag 4 juli 2009 07:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
lid van een politieke partij?
Het politieke forum is een forum wat prachtige levendige disussies oplevert maar hoeveel van jullie zijn ook daadwerkelijk lid van een politieke partij ?
je hoeft uiteraard niet bekend te maken welke partij maar voor degene die benieuwd zijn hier een link naar de partij waar ik actief in ben
Joe, gaat er mij in de topic niet om in welke partij de fokker actief is en of je het met die keus eens ben want daar komen we toch nooit uit, ik was gewoon benieuwd hoeveel er ook echt actief zijn in de politiek..quote:
quote:No one could make a greater mistake than he who did nothing because he could do only a little.
Mwa..niet helemaal eens...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 07:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Joe, gaat er mij in de topic niet om in welke partij de fokker actief is en of je het met die keus eens ben want daar komen we toch nooit uit, ik was gewoon benieuwd hoeveel er ook echt actief zijn in de politiek..
al was het maar op afdelings nivo want een van de grootste denkers in het coservatisme zei ooit :
[..]
quote:“Degene die iets onderneemt maakt fouten, maar hij maakt nooit de allergrootste fout, helemaal niets doen.” – Benjamin Franklin
Er zijn mensen die roepen dat je beter het verkeerde kan doen dan helemaal niets. En daar ben ik het pertinent mee oneens.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 07:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Joe, gaat er mij in de topic niet om in welke partij de fokker actief is en of je het met die keus eens ben want daar komen we toch nooit uit, ik was gewoon benieuwd hoeveel er ook echt actief zijn in de politiek..
al was het maar op afdelings nivo want een van de grootste denkers in het coservatisme zei ooit :
[..]
Dan lees je verkeerd, er staat als je iets onderneemt!..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn mensen die roepen dat je beter het verkeerde kan doen dan helemaal niets. En daar ben ik het pertinent mee oneens.
Wat is het verschil tussen iets doen en iets ondernemen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:12 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Dan lees je verkeerd, er staat als je iets onderneemt!..
Beter dan niets...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen iets doen en iets ondernemen?
Je wilt beweren dat er 'niets aan de hand' is?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen iets doen en iets ondernemen?
Dat is niet van belang. Door het verkeerde te doen kan je de situatie (nog) slechter maken. Actie is niet per definitie te prefereren boven op je kont blijven zitten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:24 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat er 'niets aan de hand' is?
Was lange tijd fan van je, maar helaas kan ik hier niet achterschuilen..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is niet van belang. Door het verkeerde te doen kan je de situatie (nog) slechter maken. Actie is niet per definitie te prefereren boven op je kont blijven zitten.
Dus jij vind het beter om de wereld ten gronde te helpen dan om niets te doen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:31 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Was lange tijd fan van je, maar helaas kan ik hier niet achterschuilen..
Als niets verkeerd is hoef je er ook niets aan te doen.quote:Het woordje 'verkeerd' ligt blijkbaar vast in je gene...
quote:[quote]Op zaterdag 4 juli 2009 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jij vind het beter om de wereld ten gronde te helpen dan om niets te doen?![]()
[..]
Hoe lang draag je je oude sokken al?..quote:Als niets verkeerd is hoef je er ook niets aan te doen.
Moeilijk hé? Nadenken.quote:
Kort, maar het vervangen van oude sokken voor nieuwe is een redelijk onschadelijke actie.quote:Hoe lang draag je je oude sokken al?..
Je wilt dus beweren dat de middeleeuwen nog niet zo slecht is...?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er zijn altijd mensen die goed kunnen inspringen op veranderingen. Voor die mensen maakt het niet uit wat er verandert, als er maar iets verandert.
Dat de rest van de wereld te lijden heeft onder sommige veranderingen maakt voor die mensen helemaal niets uit.
De periode voor de middeleeuwen was beter. De acties die tot de middeleeuwen hebben geleid hadden beter niet plaats kunnen vinden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:45 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Je wilt dus beweren dat de middeleeuwen nog niet zo slecht is...?
Moeilijk he, lezen...quote:[quote]Op zaterdag 4 juli 2009 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moeilijk hé? Nadenken.
Als dat iets kan veranderen wel, je zou dat nooit kunnen weten...quote:Kort, maar het vervangen van oude sokken voor nieuwe is een redelijk onschadelijke actie.
Maar stel: Je zit in een auto in een onweersbui. Je kan kiezen tussen blijven zitten, of naar buiten rennen om door de bliksem getroffen te worden. Jij zou rennen alleen maar omdat het "beter" is om wel iets te doen dan niet?
Maar vaak (zoals in dit geval) weet je dat wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:48 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen...
[..]
[..]
Als dat iets kan veranderen wel, je zou dat nooit kunnen weten...
In feite wel: Waarom is iemand geen lid van een partij en waarom is dat voor sommige mensen moeilijk te accepteren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
Heren, kunnen we ontopic blijven? jullie discussie heeft niets meer met de TT van doen....
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
Heren, kunnen we ontopic blijven? jullie discussie heeft niets meer met de TT van doen....
Omdat sommige mensen bang zijn voor 'verandering'...?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In feite wel: Waarom is iemand geen lid van een partij en waarom is dat voor sommige mensen moeilijk te accepteren.
Omdat verandering vaak verslechtering is (hoewel de actie-fans dat ontkennen: alleen niets doen is slecht)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:11 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen bang zijn voor 'verandering'...?
Geef eens voorbeelden wanneer dat slecht was! ....als dat er was...!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat verandering vaak verslechtering is (hoewel de actie-fans dat ontkennen: alleen niets doen is slecht)
Tijdens een onweer uit de auto springen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:22 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden wanneer dat slecht was! ....als dat er was...!
Die reageren niet zo snel. Lezen dit wel zodat ze straks -a la Verdonks PSP- lidmaatschap van een politieke als "geweldig goed argument" voor de voeten kunnen gooien.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
het valt me op dat er weinig reacties komen vanuit het rechtse spectrum...zijn er onder de politieke fokkers geen JOVDers ?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:01 schreef Wheelgunner het volgende:
Geen behoefte aan, er zijn geen partijen waarmee ik me genoeg identificeer. Daarbij veranderen zowel mijn standpunten als die van partijen nogal eens, waardoor het onwaarschijnlijk is dat ik trouw blijf.
Is dat betaald of is het gewoon voor het grotere goed?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben trouwens bestuurssecretaris in Eindhoven en lid van de lokale programmacommissie
Het zijn onbetaalde functies dus het tweede.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is dat betaald of is het gewoon voor het grotere goed?
No shit Sherlockquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stem niet op partijen die mijn mening niet voldoende delen.
Meld! Was jaren lid.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
het valt me op dat er weinig reacties komen vanuit het rechtse spectrum...zijn er onder de politieke fokkers geen JOVDers ?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:30 schreef servus_universitas het volgende:
Ik zou wel willen op zich, maar ik zou niet weten bij welke partij ik mij moet aansluiten. De Partij der Nihilisten bestaat helaas niet.
Open VLD?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Ik weet wel een partij voor je, deze verborgen nihilist zit er ook bij.
hier het zelfde, ik ben actief als afdelingsvoorzitter en policy voorzitter van ons kiesdistrict.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zijn onbetaalde functies dus het tweede.
Maar ik moet er ook bij zeggen dat het een erg plezierige vrijetijdsbesteding is.
Nee, jouw partij (maar als ik in Belgie zou wonen dan zou ik het wel wetenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |