Het was bedoeld voor vhijandige raketten, en ik noemde Afghanistan als voorbeeld.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:17 schreef Andyy het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze een "raketschild" willen voor raketten uit Afghanistan?
Dat is dan wel een heeel slecht voorbeeld.quote:Op zondag 27 september 2009 11:36 schreef Pwntje het volgende:
[..]
Het was bedoeld voor vhijandige raketten, en ik noemde Afghanistan als voorbeeld.
Ok, maar je snapt me welquote:Op zondag 27 september 2009 12:03 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Dat is dan wel een heeel slecht voorbeeld.
Omdat rusland verder kijkt dan zijn neus lang is. Die raketten komen er om raketten van Iran (of een andere 'rogue state') tegen te houden, maar ze kunnen natuurlijk ook gebruikt worden om andere raketten tegen te houden. Die van Rusland bijvoorbeeld. Rusland is bang dat haar raketten nuttleoos worden als de Amerikanen een systeem hebben om ze al kort na afvuren onschadelijk te maken, waardoor Amerikaanse nucleaire wapens ongestraft richting Rusland kunnen worden gestuurd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:02 schreef Pwntje het volgende:
[..]
waarom was rusland dan zo boos dat die daar kwam te staan?
en vervolgens niet doorging?
Ik vind dat Rusland of wie dan ook is een keer zijn bek open moet trekken tegen Amerika.quote:Op zondag 27 september 2009 12:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben het niet gauw eens met de Russen, maar daar hebben ze wel een punt. Vanachter hun verdediging kunnen de Amerikanen redelijk onbezorgd een aanval opzetten tegen wie ze maar willen.
En hoezo dan wel?quote:Op zondag 27 september 2009 15:05 schreef Pwntje het volgende:
[..]
Ik vind dat Rusland of wie dan ook is een keer zijn bek open moet trekken tegen Amerika.
Goed dat je het vraagt.quote:
China, Rusland, de EU etc etc bemoeien zich niet overal mee wil je zeggen?quote:Op zondag 27 september 2009 15:09 schreef Pwntje het volgende:
[..]
Goed dat je het vraagt.
Ze bemoeien zich overal mee, plaatsen overal bassisen, maken misbruik, noem maar op.
Zonder die basissen zouden veel onnodige oorlogen zijn uitgebroken.: nou er is een onnodige oorlog aan de gang dusquote:Op zondag 27 september 2009 15:18 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zonder die basissen zouden veel onnodige oorlogen zijn uitgebroken.: nou er is een onnodige oorlog aan de gang dus
En ze maken misbruik? misbruik van wat? heb ik je al eerder verteld. NAVO
Turkije mag wel een miljoen Armeniėrs doden en het ontkennen volgens jou zeker?![]()
Fantastisch beargumenteerdquote:Op zondag 27 september 2009 15:29 schreef Pwntje het volgende:
[..]
Zonder die basissen zouden veel onnodige oorlogen zijn uitgebroken.: nou er is een onnodige oorlog aan de gang dus
En ze maken misbruik? misbruik van wat? heb ik je al eerder verteld. NAVO
Turkije mag wel een miljoen Armeniėrs doden en het ontkennen volgens jou zeker?:
Daar mag over gepraat en mee bemoeit worden. En als het echt te ver gaat is NAVO er nog.
Amerika vecht voor Democratie en Vrijheid, terwijl er op tv 2 militaire waren die dit zijden:
We vechten eigenlijk voor macht en olie. (mannelijke soldaat)
We vechten voor iemand anders zijn vrijheid terwijl we zelf amper vrij zijn (vrouwelijke soldaat)
Wij vechten toch voor vrijheid? wat doen we dan nog hier? volgende stop Afrika? NEE want er is niks te HAALEN
Fantastisch beargumenteerdquote:Op zondag 27 september 2009 15:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
Fantastisch beargumenteerd
In Irak en Afghanistan zaten dan ook geen basissen van de VS.
Dus dat heeft geen kut met elkaar te maken
Hoezo moet er over een feit getwijfeld worden? dat is net zoiets als de holocaust ontkennen.
En uiteraard is het in jouw wereld met de oogkleppen zo.
Hoezo zat de VS in Somalie? Hoezo zitten er militairen in Congo volgens jou?
Met jouw nonsense argumenten, jouw spelling en jouw close minded instelling niet neequote:Op zondag 27 september 2009 15:48 schreef Pwntje het volgende:
Ooh Andyy
voor ik het vergeet. kan je ook normaal doen? normaal lijkt moelijk maar is het niet hoor![]()
Nogmaals heb ik het verkeerd dan zeg je dat GEWOON en niet gelijk![]()
![]()
![]()
![]()
ofzo
Spelling : tja kan ik niks aan doen. ik heb geen Dyslexie heb dit al mijn hele leven gehad,quote:Op zondag 27 september 2009 16:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Met jouw nonsense argumenten, jouw spelling en jouw close minded instelling niet nee
heb een tip voor je: ga de basisschool eens afmaken, dat scheelt al een hoop.quote:Op zondag 27 september 2009 16:49 schreef Pwntje het volgende:
[..]
Spelling : tja kan ik niks aan doen. ik heb geen Dyslexie heb dit al mijn hele leven gehad,![]()
Ik weet genoeg van defensie wapens geschiedenis maar goed verwoorden/uitleggen kan ik nog niet goed.![]()
dat lees je zelf wel.
Maar verbeter me dan inplaats van afkraken. dan kan ik weer iets nieuws leren.
heb ik netjes gedaan en geslaagd ben nog geen 1 jaar blijven zitten.quote:Op zondag 27 september 2009 18:01 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
heb een tip voor je: ga de basisschool eens afmaken, dat scheelt al een hoop.
nou dat is dan niet te zien.quote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef Pwntje het volgende:
[..]
heb ik netjes gedaan en geslaagd ben nog geen 1 jaar blijven zitten.
Voor de basisschool kan je niet slagenquote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef Pwntje het volgende:
[..]
heb ik netjes gedaan en geslaagd ben nog geen 1 jaar blijven zitten.
jammer genoeg voor jou heb ik kennis van defensie.quote:Op zondag 27 september 2009 20:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
Voor de basisschool kan je niet slagen
Je kan hoogstens naar een baggerschool gestuurd worden.
Als je ook maar enigszins kennis van militaire spul had wist je dat ze in Afghanistan niet verder komen dan RPG's en mortieren.
En om nou een ABM te plaatsen voor een mogelijk mortiergevaar....
En als je geen dyslexie hebt moet je gewoon leren spellen. (en grammatica uiteraard)
Is te merken.quote:Op zondag 27 september 2009 21:47 schreef Pwntje het volgende:
[..]
jammer genoeg voor jou heb ik kennis van defensie.
Ja je hebt gelijk, ik stop er ook meequote:Op zondag 27 september 2009 22:05 schreef RonaldV het volgende:
Kan de pissing contest even stoppen, en het weer gewoon gaan over het onderwerp?
Is er ook ergens een topic waar het gaat om militaire wapens?quote:Op zondag 27 september 2009 22:05 schreef RonaldV het volgende:
Kan de pissing contest even stoppen, en het weer gewoon gaan over het onderwerp?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |