Mooi.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:35 schreef IQM het volgende:
"You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams."
- Dr. Seuss
Precies, het kan wel jammer zijn dat het uit is maar het is veel mooier on te kijken naar wat je samen hebt gedaan, dat pakt niemand meer af.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Dr. Seuss is een held!
"Don't cry because it's over. Smile because it happened."
- Dr. Seuss
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:37 schreef IQM het volgende:
"Be who you are and say what you feel, because those who matter don't mind, and those that mind, don't matter."
- Dr. Seuss
Ik ging om half 4 slapen, 10 uur op.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:49 schreef IQM het volgende:
Om 3 uur naar bed gegaan, om 7 uur weer wakker en om 9 echt wakker.
quote:
quote:
Ik vind het stom van mijn lichaam dat het besluit zo vroeg wakker te worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging om half 4 slapen, 10 uur op.
Is dat iets bijzonders?
Komt door het licht.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind het stom van mijn lichaam dat het besluit zo vroeg wakker te worden.En dat ik me toch klaarwakker voel.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:01 schreef Syb-rund. het volgende:
ik ben er zojuist achtergekomen dat hakkuhbar's melodie afkomstig is uit een klassiek nummer
Dude.quote:
Waar weet jij het dan vanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat je er nu pas achterkomt dat het uit een klassiek nummer afkomstig is.
Ja, weet ik veel. Vast vroeger 's gehoord ofzo. Het is gewoon een heel bekend deuntje.quote:
waor is je banaanquote:
Yeah, so?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:32 schreef Smart_ass het volgende:
Oh. Maar het is wel een Radiohead usericon.
Graag.quote:Moet ik die banaan maar weer doen dan?
Dan moeten we samen een nog leukere kiezen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:33 schreef Smart_ass het volgende:
Deze is inderdaad wel beter eigenlijk. Maar ik heb die banaan nou al zo lang.
Nee, maar... het paste gewoon bij haar. Dat skeletje was Bt geworden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind deze van Bt mooier hoor!Dat skeletje was niet helemaal mooi zeg maar.
![]()
Succes met de service.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
Maar! Ik ga eten en tennis kijken.
Joee!
Ga je naar die twee beesten kijken? Beesten, ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
Maar! Ik ga eten en tennis kijken.
Joee!
dit is notewaardigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ga je naar die twee beesten kijken? Beesten, ja.
Ik krijg zo de kriebels van dat stuk.quote:
Ik doel niet op het feit dat het negerinnen zijn, want dat boeit me niet, maar kijk een naar Serena. Dat is toch gewoon niet mooi meer?quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:14 schreef IQM het volgende:
Ik ben verliefd op Breathtaking.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:19 schreef IQM het volgende:
Ik wil haar kusjes geven en dergelijken.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
Ik zou haar teder beminnen gelijk een romanticus.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
Ik zou liedjes voor haar zingen en mijn jas rücksichtslos op de grond gooien als er een waterplas voor haar ligt.
Ik wil haar naam in de sneeuw plassen.
Ik wil in een doveninstituut krampachtig haar naam scanderen. Ik wil in een kelder de liefde voor haar van de daken schreeuwen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
Ik wil haar in haar buik stompen, om d'r daarna te kunnen troosten. Ik wil haar ogen doorpriemen met een staaf die ik 'Schoonheid' noem, zodat ik haar met mijn schoonheid kan verblinden.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
Ik wil haar achter me aanslepen, terwijl ik de Mount Everest beklim, als dat is wat nodig is om haar naar hogere sferen te tillen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
Ik wil haar leren dat het alfabet niet uit 26 letters, maar uit 26x 'IQM' bestaat, zodat ze mijn naam roept als ze klaarkomt in plaats van 'Aaaah'.
Ik wil haar ontdoen van haar mooie kijkers, zodat ze nooit meer oog heeft voor anderen.
Ik wil iedereen tackelen en onderuit halen, zodat ze enkel mij ziet staan.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
Ik wil de gids zijn in haar liefdesgrotje.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:29 schreef IQM het volgende:
Ik wil haar levensgroot natekenen, ook al weet ik dat haar schoonheid niet in een tekening te vangen is.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
N*E*R*D is cool. Bijna net zo cool als Breathtaking.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
Ik was zinloos, als een leeg blad.
Maar Bt heeft daar een punt achter gezet.
Ik ben zwak, zij is zinnig, samen zijn we zwakzinnig.
Zij ligt dadelijk op het puntje van m'n tong.
Whihi.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel plezier! Even een nieuwe zwembroek kopen en daarna richting Scheveningen. :dquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
Lalalalalaaik heb het zo druk de afgelopen dagen
ik ga nu proefdraaien bij dat restaurant, daarna naar een feestje, daarna naar een ander feestje en daarna de stad in.
Dankjewel, jij veel plezier op 't strandquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Veel plezier! Even een nieuwe zwembroek kopen en daarna richting Scheveningen. :d
Well, hello, Freckles!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
En omdat ik weet hoe benieuwd jullie zijn naar mijn geweldige leven, een kiekje van mij op m'n diploma uitreiking, ik draag 'm op aan IQM:
[ afbeelding ]
Wtf.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
*kijkt mee*quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik spring onder de douche, HOP!
Doei![]()
!
quote:
....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
Aaaaaaaaah serieus, ik heb m'n arm verrekt![]()
!
neequote:
hoiquote:
Tof.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:33 schreef gers het volgende:
hoepelmeisjes![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/70521/5dc14ce4/hoepelmeisje.html
staan er ergens foto's van jouquote:
ik hoop met seks voor haarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:38 schreef Broekpaling het volgende:
Fas, hoe is het trouwens met jou en je collega afgelopen?
Ja niks he, waardeloos kind ook voorderest.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:38 schreef Broekpaling het volgende:
Fas, hoe is het trouwens met jou en je collega afgelopen?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja niks he, waardeloos kind ook voorderest.
Nee ik wil gewoon een intelligent(e) meisje/vrouw, die niet zo oppervlakkig is. Qua uiterlijk ben ik niet erg veeleisend.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ze moet ze niet zo snel afschrijven, blijft weinig over anders hoor.![]()
Maar hoezo faalde dat mens?
Lekker gesopt?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
Aaaaaaaaah serieus, ik heb m'n arm verrekt![]()
!
Ik zag laatst een meisje waarmee ik vroeger in de klas zat aan de overkant van het station staan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon een intelligent(e) meisje/vrouw, die niet zo oppervlakkig is. Qua uiterlijk ben ik niet erg veeleisend.![]()
Heb jij nog leuke meisjes ontmoet?
Nee, maar die wil ik eigenlijk wel zien (al vond ik de trailer niet echt overtuigend). Hij schijnt goed te zijn...quote:
Sadness makes the world go 'round, amen.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:42 schreef Broekpaling het volgende:
Hee, Rob Muntz is weer op tv. Danwel in een reclame.
ben je ook lesbiquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meisje waarmee ik vroeger in de klas zat aan de overkant van het station staan.
Boh zeg, die zag er leuk uit.Ze heeft een beetje een zwoele blik gekregen. En ze ziet er niet zo achterlijk slank uit.
quote:
Nou had dan wat ondernomen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meisje waarmee ik vroeger in de klas zat aan de overkant van het station staan.
Boh zeg, die zag er leuk uit.Ze heeft een beetje een zwoele blik gekregen. En ze ziet er niet zo achterlijk slank uit.
Daarom wil ik 'm ook zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar die wil ik eigenlijk wel zien (al vond ik de trailer niet echt overtuigend). Hij schijnt goed te zijn...
Whehehehe.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
Ben ik net even de stad in, staat en zo'm wazig persoon voor een of andere toko die vraagt of ik ook zo last heb van zweterige ballen in dit weer. Een plakzak.![]()
Een meisje aan de andere kant van het station zien is géén ontmoeten, Bp.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ik hoopte het welquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Conjo, jij dacht een nummertje bij mij te scoren?
Excuse me?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sadness makes the world go 'round, amen.
Ja, maar ik ben niet zo goed met een openingszin.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou had dan wat ondernomen.![]()
Ik zag ook laatst een meisje waar ik vroeger verliefd op was, ze is nog steeds prachtig.
SIEG HAIDERquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
EINZ ZWEI EINS ZWEI
ICH BIN ZURUCK, FOR EINE TOUZEND JAHREN!
Heb ik daar even fikant overheen gelezen zeg, boh hee!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Een meisje aan de andere kant van het station zien is géén ontmoeten, Bp.
hihi ik heb er eenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo goed met een openingszin.
Gewoon wat zeggen. Helemaal bij iemand van vroeger heb je iets om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niemand die het filmpje geniaal vindt?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:56 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/video/noel-leon-2269
OMG!![]()
![]()
Dit is echt zo'n geniaal filmpje!
[ afbeelding ]
ik zou haar gevenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:50 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker weertje he?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee meneer, ik heb mij juist om die reden al jaren geleden ontdaan van mijn plakkende balzak.quote:
quote:
Seriously.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee meneer, ik heb mij juist om die reden al jaren geleden ontdaan van mijn plakkende balzak.
Daarna mompelde hij wat terug maar ik kon het niet goed verstaan.
hij treft wel wat voorbereidingquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Gewoon wat zeggen. Helemaal bij iemand van vroeger heb je iets om mee te beginnen.
En dan kom ik aanbanjeren met m'n "Hee, jij hier?"quote:
Ja echt, als mensen mij vreemde vragen gaan stellen krijgen ze een vreemd antwoord terug ook.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:52 schreef gers het volgende:
[..]
hij treft wel wat voorbereiding![]()
je moet een schaakbord meenemen naar de kroeg dan een chick aanspraken met
jouw wil ik wel schaken en dan het bord laten zien
Niks mis mee joh. Jouw charme doet de rest.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
En dan kom ik aanbanjeren met m'n "Hee, jij hier?"
Ik zie het mezelf doen.
Dat vind ik knap. Er schieten mij meestal pas leuke antwoorden binnen als de gebeurtenis al voorbij is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja echt, als mensen mij vreemde vragen gaan stellen krijgen ze een vreemd antwoord terug ook.
Nee, ik moet m'n haar nog wassen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:57 schreef gers het volgende:
voor fas
Wat voor kleur tractor hedde gij ?
ga je mee brommers kieken ?
Haha, nee bij mij heb ik dat altijd meteen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niks mis mee joh. Jouw charme doet de rest.
[..]
Dat vind ik knap. Er schieten mij meestal pas leuke antwoorden binnen als de gebeurtenis al voorbij is.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik moet m'n haar nog wassen.
Ik dacht dat jij redelijk op de hoogte was van verschillende uitspraken?quote:
bij jullie kan ik toch niet scoren dus hierop geef ik geen antwoordquote:
Ik vond het een beetje een trieste opmerking, sorry.quote:
Opeens heb je het...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, nee bij mij heb ik dat altijd meteen.
Misschien ligt cabaretier mij wel.
Eerder tussen jou en Bp.quote:
ze is toch lesbi dat zal denk ik niet lukkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje een trieste opmerking, sorry.
[..]
Opeens heb je het...
[..]
Eerder tussen jou en Bp.
Ah, zo.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje een trieste opmerking, sorry.
Dat wel, maar wist niet precies waar het op sloeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij redelijk op de hoogte was van verschillende uitspraken?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:02 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] y
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:07 schreef dagdag het volgende:
excuus
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:06 schreef gers het volgende:
goeie openingszin
aan zo'n mokkel 5 euro geven en dan zeggen kun je alvast de morningafter pil kopen
Daar hebben we onze moderne ouwe lul.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:10 schreef Florian_ het volgende:
Ik vond dagdag vroeger nog wel grappig
Vroeger.
Haaaaiiiiquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar hebben we onze moderne ouwe lul.
Ik heb 'm eigenlijk nooit echt grappig gevonden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:10 schreef Florian_ het volgende:
Ik vond dagdag vroeger nog wel grappig
Vroeger.
kom jij dan eens met een goeiequote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beetje te voor de hand liggend, niet?
Eerder irritant.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm eigenlijk nooit echt grappig gevonden.
Ik ben vandaag buiten geweestquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:05 schreef Devvie het volgende:
[..]teveel redbull is niet goed voor de geur van urine..
Hoe is dat buiten?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Was mijn eerste en laatste keer dit jaar hoor. Moet nog van de schok bekomen
Ik was net ook buiten, op het station, uiteraard goed beschut..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Was mijn eerste en laatste keer dit jaar hoor. Moet nog van de schok bekomen
moet je niet zoveel vet met je meedragenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fucking heet zeg ik je. Ik ga dood.
Tering, ja, ik ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben vandaag buiten geweest
Ik ben helemaal verbrand meng![]()
Alleen homo's smeren inquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Tering, ja, ik ook.
Mijn hele schouders verbrand.
En had nog wel beetje ingesmeerd.![]()
Huidkanker
Ik had me beetje ingesmeerd omdat mijn moeder (ja ik heb een moederquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen homo's smeren in
Ik ging gewoon zonder enige bescherming vol in de hete zon zitten.
Al had ik dat eigenlijk ook niet moeten doen.
Mijn moeder zei dat vroeger ook altijd, dat ik me moest insmerenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik had me beetje ingesmeerd omdat mijn moeder (ja ik heb een moeder) dat zei.
Maar het heeft dus ook niet geholpen
okquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat vroeger ook altijd, dat ik me moest insmeren
Ik, als echte man zijnde, deed dat natuurlijk niet en zat dan 's avonds te zeiken dat ik verbrand was
Kijk maar uit dat je er niet afvalt. Is het een stevige?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:29 schreef Devvie het volgende:
Ik balanceer op het randje van de prullenbak.. again
wees dr trots opquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:29 schreef Devvie het volgende:
Ik balanceer op het randje van de prullenbak.. again
Het slaat nergens op dat ik op scherp kom doordat ik iets zeg waar meneer niet tevreden mee is..quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je er niet afvalt. Is het een stevige?
ik weet niet waarom je denkt een note gekregen te hebben..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat ik op scherp kom doordat ik iets zeg waar meneer niet tevreden mee is..![]()
Ik mag toch gewoon zeggen wat ik van iemand vind?
Een PM'etje..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik weet niet waarom je denkt een note gekregen te hebben..link naar topic?
swarma: waar heb ik eigenlijk een note voor gekregenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik weet niet waarom je denkt een note gekregen te hebben..link naar topic?
Maak eens een screenschot dan van het aantal notes dat jij hebt, dan doe ik dat ook welquote:
WTFBBQ!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:10 schreef swarmahoer het volgende:
opzouten met je kut lemming
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:10 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maak eens een screenschot dan van het aantal notes dat jij hebt, dan doe ik dat ook wel
Zullen we zien wie lager heeft
Mensen met notesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat terwijl ik een heeeeeeel lange tijd geen notes had
Ben net terug tochquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij bent ook niet veel paints gewend, of wel?
Wat doe je nou jaloers, hater!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij bent ook niet veel paints gewend, of wel?
Falert je hebt gewoon windows 95quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee, is gewoon klassiek weergave om 'm sneller te laten opstarten
Ja nou goed, vergeleken met die van Maisnon lijkt het natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat doe je nou jaloers, hater!Hij is gewoon mooi, face it! Met diepte enzo. En die MILF-kokkin.
Wil je de screen nog eens zien met gewone XP stijl danquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Falert je hebt gewoon windows 95
Is xp ofzo te duur![]()
![]()
47 notes? Ik dacht dat jij zo'n lieverdje was, whihi.quote:
Maar swarma, zeg eens a.j.b. of mijn note erg is of nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:26 schreef swarmahoer het volgende:
je andere kloon heeft er al 57, vergat je die even mee te tellen voor het gemak
neequote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar swarma, zeg eens a.j.b. of mijn note erg is of niet![]()
Newsflash: heel veel notes zijn dikke onzin en bevatten vaak niks negatiefs over een user.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
47 notes? Ik dacht dat jij zo'n lieverdje was, whihi.
Ik heb er ongeveer de helft van wat jij hebt.
Maar ik ben altijd geband geweest, terwijl ik het goede deed en het opnam voor de FOK!-gemeenschap.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Newsflash: heel veel notes zijn dikke onzin en bevatten vaak niks negatiefs over een user.
Ik heb met deze account 22 notes en met m'n originele account 27. En van die oude weet ik dat er heel veel onzin tussenzit.
En nee, ik ben niet altijd een lieverdje.Ik heb zelfs ooit een permban gehad.
Avatarsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Oh, zo kun je het natuurlijk ook opvatten
Trouwens: neem eens een avatar jij
Gewoon nu meteen beginnen, luie hond.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:41 schreef Marurk het volgende:
En dan moet ik morgen echt eens gaan studeren voor mijn twee tentamens + presentatie deze week
Wijze woorden!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon nu meteen beginnen, luie hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |