H2H: 18-2 voor Federer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef StinsonB het volgende:
Zoals ik al in eerder topic zei volg ik tennis op tv echt pas sinds dit jaar. Ik vraag me af waarom jullie Roddick allemaal afschrijven, en gezegd hadden dat Murray wel een kans had gehad. Ik bedoel, het is Roddick toch ook gelukt om Murray te overtroeven? Is Federer's speelstijl echt zoveel beter tegen Roddick?
Federer serveert beter en maakt minder fouten dan Murray.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef StinsonB het volgende:
Zoals ik al in eerder topic zei volg ik tennis op tv echt pas sinds dit jaar. Ik vraag me af waarom jullie Roddick allemaal afschrijven, en gezegd hadden dat Murray wel een kans had gehad. Ik bedoel, het is Roddick toch ook gelukt om Murray te overtroeven? Is Federer's speelstijl echt zoveel beter tegen Roddick?
Roddick viel veel meer en beter aanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:50 schreef Norrage het volgende:
WTF!!!! HOE KAN IN GODSNAAM MURRAY VERLOREN HEBBEN TEGEN RODDICK???ECHT???HOE?
Ik snap er echt geen reet van....murray vast volledig bezweken onder de druk van het publiek, ik heb geen andere verklaring...Kom hier een beetje terug 's avonds, en lees teletekst..omg..
Ok...dan hebben we dus een kut wimbledon finale, zucht....
50% eerste services van Murray is niet bepaalt goed te noemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:51 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Roddick viel veel meer en beter aanEn als je dat met overtuiging doet win je van Murray
Service was aan beide kanten goed, dus dat maakte niet het verschil.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:50 schreef Norrage het volgende:
WTF!!!! HOE KAN IN GODSNAAM MURRAY VERLOREN HEBBEN TEGEN RODDICK???ECHT???HOE?
Ik snap er echt geen reet van....murray vast volledig bezweken onder de druk van het publiek, ik heb geen andere verklaring...Kom hier een beetje terug 's avonds, en lees teletekst..omg..
Ok...dan hebben we dus een kut wimbledon finale, zucht....
Najah, hij sloeg wel weer meer aces. Aces slaan is uiteraard ook niet allesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:00 schreef groenen het volgende:
[..]
50% eerste services van Murray is niet bepaalt goed te noemen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:59 schreef senswal het volgende:
Och geweldig, Federer-Roddick. 't kon niet beter![]()
Dan maar hopen op een geweldige comeback van Nadal als hij hersteld is?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:24 schreef TheGeneral het volgende:
Murray![]()
VAL DAN OOK EEN KEER AAN...![]()
Alleen dat laffe verdedigen werkt niet altijd...
Maar zeer knap van Roddick. Gun het hem ook wel.
In het begin serveerde Murray blijkbaar echt belabberd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:17 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Najah, hij sloeg wel weer meer aces. Aces slaan is uiteraard ook niet alles. Maar ik wist niet dat dat servicepercentage zo laag was. Dacht dat het 60% was...Roddick zat op 70% toch?
quote:
quote:
Je bent jequote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:23 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk.
Maar een wedstrijd kijken waar je hoopt dat ze beiden verliezen is niet leuk
Volgens mij zes om tien.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Hoeveel GS'en heeft Venus gewonnen en hoeveel heeft Serena er gewonnen?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:32 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de Murray Hill heet vandaag de Venusheuvel
Hahahahhaha.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:32 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de Murray Hill heet vandaag de Venusheuvel
Ja net.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:34 schreef RayMania het volgende:
Hebben we ook pas 1x voorbij zien komen.
Bedankt. Weet iemand hoe de lijst eruitziet met de dames die de meeste GS'en aller tijden hebben gewonnen? Van de heren ken ik hem voor een redelijk deel uit mijn hoofd, maar voor wat betreft de dames heb ik geen idee.quote:
Zal wel Navratilova zijn. Gevolgd door Graf.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Weet iemand hoe de lijst eruitziet met de dames die de meeste GS'en aller tijden hebben gewonnen? Van de heren ken ik hem voor een redelijk deel uit mijn hoofd, maar voor wat betreft de dames heb ik geen idee.
Ik vermoed het ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal wel Navratilova zijn. Gevolgd door Graf.
Heb ik niet.quote:Kun je trouwens makkelijk opzoeken via Google?
Ik vind de hele partij tot nu toe van een hoog niveau.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:40 schreef Ambrosius het volgende:
Die service van Serena is wel heel erg goed hoor. 6 aces in 4 games, dat doen weinig mannen haar na.
Het is dat je excuses maakt, anders hadden we het echt niet gepikt dat je dit filmpje had geplaatst.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit filmpje echt geweldig:
Voor wie het interesseert (waarschijnlijk niemand dus), ik was vandaag weer op Fok! Radio.
Gelukkig goed ingeschat dan, bedankt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is dat je excuses maakt, anders hadden we het echt niet gepikt dat je dit filmpje had geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |