Jarenlang pro-wrestling dan kun je wel een kort filmpje in scene zettenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:36 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Denk dat het in scene gezet was en die deur al los stond![]()
Maakt het filmpje natuurlijk extra leuk. Maar maakt mij verder niet uit, ik heb er sowieso zin in![]()
(voor de zoveelste keer hehe)
quote:I'm a proven athlete, i'm the best of the best at amateur wrestling. He's a glorified karate-kid that won a few fights and here he is. With a golden horseshoe up his ass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de gevechten heb ik nog niet gezien, maar de main card heeft in ieder geval niet teleur gesteld!
En gelukkig was het 'Fedor Fedor Fedor' te horen tijdens de main event!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Waar heb je dat live gekeken? Via satelliet ofzo? ik wacht nog ff op de HD uitzending Divx staat er inmiddels wel op.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef Fyodor het volgende:
Zo, heb vannacht voor het eerst live gekeken! Ben nu net weer wakker, was een beetje een brak nachtje![]()
knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk een internetstream (MMA-TV bijvoorbeeld).quote:Op zondag 12 juli 2009 13:24 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Waar heb je dat live gekeken? Via satelliet ofzo? ik wacht nog ff op de HD uitzending Divx staat er inmiddels wel op.
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:25 schreef Fokski het volgende:Akyama, maar het zij je vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb idd via een internetstream gekeken (mma-tv, beetje gedoneerd) wat een acceptabele kwaliteit had. Alleen de tijd is zo belabberd... 04:00 uur 's ochtends
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt eens tijd voor een UFC event in NL
Bla Bla Bla :P
[ Bericht 82% gewijzigd door Tazmaniac op 12-07-2009 19:02:14 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
DammmmmmnnnnIs niet de eerste dat dit gebeurd, volgens mij omdat de prelims uitlopen.. de 1e televisionised fight moet precies op tijd beginnen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tenminste, thats what i'm guessingAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ja maar dan laten ze prelims op het einde zien. Niet nog een live gevecht na de main event.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is niet de eerste dat dit gebeurd, volgens mij omdat de prelims uitlopen.. de 1e televisionised fight moet precies op tijd beginnen natuurlijk
tenminste, thats what i'm guessing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:06 schreef mediaconsument het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is niet de eerste dat dit gebeurd, volgens mij omdat de prelims uitlopen.. de 1e televisionised fight moet precies op tijd beginnen natuurlijk
tenminste, thats what i'm guessing
[ Bericht 4% gewijzigd door Fokski op 13-07-2009 01:44:47 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |