Gefeliquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:18 schreef taxhaven het volgende:
Zin in het nieuwe jaar
Stage lopen bij een big four kantoor
 .
 . 

Ik kreeg gisteren eindelijk een mailtje dat de herinschrijving rond was. Gedoe...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:36 schreef Gauner het volgende:
Heb ook zin in het nieuwe jaar, vind het alleen slecht geregeld hoe het zit met de inschrijving (via Studielink).
Kan nog steeds nergens vinden of het nu goed zit of niet, ook mijn cijfers van de laatste drie blokken zijn nog niet bijgewerkt.
Zit in Maastricht, nog meer mensen dit probleem?

Ik heb niet eens zin in m'n eerste, laat staan m'n tweede volgend jaar (mits dat plan nog doorgaat met die plannen van Plasterkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:58 schreef Smash-it het volgende:
Heb het topic ook weer gevonden!
Beginnen al bijna weer aan de UvA, tweede deel van mijn tweede master. Het wordt weer tijd voor scriptieperikelen. Dat was het enige minpuntje aan mijn 'ik-ga-leuk-een-tweede-master-doen'-plan. Nóg een scriptie schrijven.
 ).
).

ik ben een aankomend eerstejaars rechtenstudentje in Utrecht
 ik ben een aankomend eerstejaars rechtenstudentje in Utrecht  Dus ik meld me hier ook maar even, altijd handig!
 Dus ik meld me hier ook maar even, altijd handig! 

Die tweede moet je hebben, die heeft witter papierquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef Eva4Evah het volgende:
En oja, ik moet een keuze maken tussen:
Kluwer Collegebundel 2009/2010
Prijs:¤47.95 Leden-prijs:¤43.15 -
en
Verzameling NL Wetgeving 2009/2010
Prijs:¤47.50 Leden-prijs:¤42.75
Iemand enig idee welke ik moet kiezen en waarom?

Okee... dus eigenlijk is het wel handig om te bestellen... hmmmm.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:57 schreef GlowMouse het volgende:
Boom Basics zijn hele beperkte boekjes waar de basis in staat. Niet geschikt om uit te studeren, wel om snel een overzicht te hebben. Er schijnen mensen hun tentamens mee te halen (ipv het boek te bestuderen), maar de meesten(?) doen het zonder.

Haha, en wat is nou het echte verschil?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die tweede moet je hebben, die heeft witter papier

De wetteksten zijn natuurlijk hetzelfde. Het verschil zit hem in het aantal bundels (de tweede bestaat uit drie delen, de eerste uit twee dikkere), de verwijzingen in de tekst zelf en de kwaliteit van het register (sommigen beweren dat die van de eerste beter zijn).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:01 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha, en wat is nou het echte verschil?

Juist, en die mensen hebben gelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De wetteksten zijn natuurlijk hetzelfde. Het verschil zit hem in het aantal bundels (de tweede bestaat uit drie delen, de eerste uit twee dikkere), de verwijzingen in de tekst zelf en de kwaliteit van het register (sommigen beweren dat die van de eerste beter zijn).

Ik heb ze nooit gebruikt of gekocht. Ik weet wel dat mensen ze soms kochten vlak voor tentamen, als noodgreep, maar dat kan altijd nog natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:12 schreef Eva4Evah het volgende:
Okee en hebben jullie die Boom basics bestelt? Ik bedoel is het wel gewoon handig om te hebben, bestellen de meeste mensen ze?

Ik heb ze gekocht, eentje voor de helft doorgelezen en toen nooit meer gebruikt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:00 schreef Eva4Evah het volgende:
Okee... dus eigenlijk is het wel handig om te bestellen... hmmmm.

Alles staat er kort en vaak wat schematisch ingegeven, dus je moet het echt een beetje zien als een beknopte samenvatting. Handig om dingen die een beetje zijn weggezakt terug te halen. Maar het lijkt me niet nodig om voor elk rechtsgebied zo'n boekje te gaan kopen.
 Alles staat er kort en vaak wat schematisch ingegeven, dus je moet het echt een beetje zien als een beknopte samenvatting. Handig om dingen die een beetje zijn weggezakt terug te halen. Maar het lijkt me niet nodig om voor elk rechtsgebied zo'n boekje te gaan kopen.

), maar ik heb eigenlijk geen idee of dat wel zinnig is.
 ), maar ik heb eigenlijk geen idee of dat wel zinnig is.  

Netjes met tabbladen per vak gesorteerd. Kun je ze nog inkijken of uitlenen. Ik heb er 2 volgekregen
 Netjes met tabbladen per vak gesorteerd. Kun je ze nog inkijken of uitlenen. Ik heb er 2 volgekregen  

Zit wat in, maar probleem is dat mijn aantekeningen tussen mijn taken staan, niet los op aparte blaadjes. Maar vind het aan de ene kant eigenlijk wel jammer om ze weg te gooien ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:44 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Voor aantekeningenNetjes met tabbladen per vak gesorteerd. Kun je ze nog inkijken of uitlenen. Ik heb er 2 volgekregen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |