Ik heb ze gekocht, eentje voor de helft doorgelezen en toen nooit meer gebruikt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:00 schreef Eva4Evah het volgende:
Okee... dus eigenlijk is het wel handig om te bestellen... hmmmm.
Zit wat in, maar probleem is dat mijn aantekeningen tussen mijn taken staan, niet los op aparte blaadjes. Maar vind het aan de ene kant eigenlijk wel jammer om ze weg te gooien ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:44 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Voor aantekeningenNetjes met tabbladen per vak gesorteerd. Kun je ze nog inkijken of uitlenen. Ik heb er 2 volgekregen
Ik denk dat ik voor de Kluwer gaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:24 schreef Steve het volgende:
Voor welke wettenbundel ga je nu?![]()
Ik vind die Boom Basics soms best handig.Alles staat er kort en vaak wat schematisch ingegeven, dus je moet het echt een beetje zien als een beknopte samenvatting. Handig om dingen die een beetje zijn weggezakt terug te halen. Maar het lijkt me niet nodig om voor elk rechtsgebied zo'n boekje te gaan kopen.
Ik zeg altijd Boem Basics, moeten ze maar met engels beginnenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:31 schreef Pool het volgende:
Hoe spreken jullie die BB's trouwens uit?
Ik ken mensen die het volledig op z'n Engels zeggen: "Boem Basics" dus.
Terwijl Boom gewoon voor de Nederlandse uitgeverij Boom Juridische uitgevers staat.
Ja, het is ook meerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Boem Basics, moeten ze maar met engels beginnen![]()
(ook al is dat![]()
)
Ik 'boom', als in de uitgeverquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:31 schreef Pool het volgende:
Hoe spreken jullie die BB's trouwens uit?
Wil ook m'n master fiscaal recht, mits Plasterk geen roet in het eten gooit.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:57 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor de Kluwer ga
Ja. Met een stage kun je studiepunten verdienen, je moet wel sowieso een keuzeblok lopen om er voldoende te halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:57 schreef Gauner het volgende:
Vraagje voor alle rechtenstudenten uit Maastricht:
Ik ga nu naar mijn derde jaar en wil dit jaar graag een meeloopstage gaan doen (bij de politie).
Wanneer heb ik hier de mogelijkheid voor? Is dit in periode 3 t/m 6? (hier staat in het jaarprogramma namelijk dat in deze periode keuzeblokken worden aangeboden, valt een stage hier onder?)
Alvast bedankt!
Heb ik ook, zal wel beide een uurtje zijn ofzo...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:45 schreef Gauner het volgende:
Net nieuwe rooster gezien, klopt alleen iets niet. Heb college voor Inleiding Faillissementsrecht en Goederenrecht op hetzelfde tijdstip.
Maar dat keuzeblok kan dan ook na je stage toch? Aangezien stage maar 2 maanden max. duurt en je keuzeblokken hebt van blok 3 t/m 6.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ja. Met een stage kun je studiepunten verdienen, je moet wel sowieso een keuzeblok lopen om er voldoende te halen.
[..]
Heb ik ook, zal wel beide een uurtje zijn ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |