En daar is een belangrijke reden waarom verzekeraars wel of niet een relatie met Famed hebben. Als Famed alles declareert, en je krijgt niet alles vergoed, dan moet de verzekeraar dat bij jou gaan halen. Nu blijft dit bij Famed liggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:01 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmm...
Ik betaal mijn rekeningen altijd zelf en stuur ze daarna op naar de verzekering... Dit omdat je niet altijd alles terug krijgt...
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Kweet ni of je tijd hebt voor de rechtbank?
Anders gewoon lekker niets doen en voor laten komen.
Data dat je gebeld hebt en met wie lekker noteren zodat je dat aan de rechter kunt overleggen.
Huh hoezo dat gaat vanzelf hoor.quote:
of je betaalt de rekening minus incassokosten, zegt dat die onterecht zijn berekend, en stuurt de rekening door naar je verzekering. dan ben je er in een half uurtje vanaf.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Huh hoezo dat gaat vanzelf hoor.
Ze blijven eisen en dan sturen ze deurwaarder en die gaat naar de rechter.
Vervolgens gooi je daar je verhaal op tafel. En dan is het waarschijnlijk wel klaar.
Je hoeft geen advocaat in te schakelen. Voor bedragen onder de 5000 euro mag je jezelf verdedigen
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
of je betaalt de rekening minus incassokosten, zegt dat die onterecht zijn berekend, en stuurt de rekening door naar je verzekering. dan ben je er in een half uurtje vanaf.
Zo werkt het idd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:01 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmm...
Ik betaal mijn rekeningen altijd zelf en stuur ze daarna op naar de verzekering... Dit omdat je niet altijd alles terug krijgt...
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
of je betaalt de rekening minus incassokosten, zegt dat die onterecht zijn berekend vraagt om een specificatie van de gemaakte kosten, en stuurt de rekening door naar je verzekering. dan ben je er in een half uurtje vanaf.
Dat is idd een hele verstandige weg om te bewandelen. s6 ermeequote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:49 schreef DB1267 het volgende:
Ik zie Fa-Med; ik zeg niet betalen.
Zolang die klootviolen hun administratie niet op orde hebben weiger ik daar ook maar één euro naar toe te brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |