@ superweber
Ik ben pas 19, dus dan worden al je tandartskosten vergoed (dit is van toepassing omdat dit tandartsnota zijn)
http://www.zorgverzekering2010.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=193&Itemid=193Ik heb tevens even een "crisisberaad" gehad met mijn moeder (welke ook rekeningen krijgt via de tandarts e.d.).
De Famed gaf naar mij toe aan dat de tandarts altijd direct nota's verstuurde naar de OHRA (dat stond in het contract / producttype volgens haar), en dat deze teruggestuurd werden naar de Famed, omdat de OHRA deze afwees.
Mijn moeder krijgt echter standaard alle rekeningen thuisgestuurd, betaald deze, en stuurt dat deze rekeningen door naar de OHRA.
Ik hoef echter geen controle op wat de tandarts factureert omdat ik toch wel alles terugkrijg.
Maar, dat betekend dus dat de Famed 2 keer gelogen heeft, respectievelijk de keer over het versturen van de nota's naar de OHRA (ik ga ervan uit dat de OHRA niet liegt als ze zeggen dat ze geen nota's hebben ontvangen, zij hebben toch niets te verliezen hiermee), de tweede keer dus over dat de tandarts standaard alles factureert naar de OHRA.
Echter, dit is allemaal mondeling gebeurt. Is het slim om even een mailtje te sturen naar de Famed met een bevestiging van deze feiten?