Hier ook. Een 6.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:25 schreef fIoortje het volgende:
Echt? Zinnober?![]()
Die komt morgen binnen!
GAAAF! gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:54 schreef Macka66 het volgende:
[..]
* Macka66 humt de bruidsmars
Volgend jaar augustus. Tijd zat om nog een Zinnober te vinden.
Heb je die van gbay? met andere woorden: was jij degene die hem voor mijn neus wegsnaaide?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef Webkim het volgende:
[..]
Hier ook. Een 6.
Ik deed ook geen wol. Maar ik ben om sinds mn vissen en mn wollen Aare 3.
Maar je wil serieus nog een Zinnie Macka?
Dan gooi ik -em even in de heroverweging, want in een jurk? Dát moet ik zien!
Het is moeilijk om te bepalen wat redelijk is omdat dit een doek is die niet zo vaak wordt aangeboden. Dus dan kun je het beste afgaan op wat jij maximaal uit wilt geven aan een bijzondere doek. Je kunt op dat bedrag een sniper instellen (auctionsniper.com bijvoorbeeld) die op het allerlaatste moment voor jou biedt. Er zullen ongetwijfeld meer kooplustigen zijn die dat doen voor deze doek, en als je handmatig biedt leg je het al snel af tegen de precisie van een sniper (secondenwerk).quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:19 schreef oeke het volgende:
Mooi geworden, Estrys!
Zeg, mocht ik toevallig per ongeluk willen bieden op die millefiori, wat zou dan een redelijk hoogste bod zijn?
Ik heb namelijk echt geen idee en hij staat nu al op 71 euro... En hij moet nog 3 en halve dag...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:25 schreef WupWup het volgende:
Ik kom weer even binnenstampen met een vraagje: heeft iemand hier al ervaring met of een mening over de Moby Wrap? Ik vind die zachtblauwe met bloemen zo mooi...
Is het een handige doek voor een beginner?
Ik heb er geen ervaring mee, maar hij ziet er uit als een prima rekbare knoopdoek.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:07 schreef WupWup het volgende:
Eventjes in de herhaling:
Ik kom weer even binnenstampen met een vraagje: heeft iemand hier al ervaring met of een mening over de Moby Wrap? Ik vind die zachtblauwe met bloemen zo mooi...
Is het een handige doek voor een beginner?
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:57 schreef Pandora73 het volgende:
* Pandora73 zit met B in draagdoek... Wat een heerlijk gevoel/belevenis is dit!
Ik heb ook een Ergo en een Manduca liggen om te passen. En zelfs een BabyBjornquote:Op zondag 12 juli 2009 16:56 schreef Asyniur het volgende:
Macka, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!Augustus is een hele mooie maand om te trouwen
![]()
Had jij nou verschillende SSC in huis om uit te proberen? Of heb je alleen de Yamo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen zijn zonder verzendkosten. Wij hebben een rookvrij huis, de huisdieren komen niet in contact met de doeken maar een verdwaalde haar is mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
* Macka66 mompelt *ik zoek nog een ongeverfde zinnie*quote:Op zondag 12 juli 2009 19:36 schreef cattie het volgende:
Ooooh, die Zinnie...
* cattie prent zichzelf in: ik heb al een zinnie, ik heb al een zinnie...
13quote:Op zondag 12 juli 2009 20:24 schreef mrien het volgende:
Je gaat lekker Tex
Hoeveelste doek is dit nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |