abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:51:45 #101
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70733635
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:47 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Als je de staart aantrekt (vooral met een ringsling) 'm niet naar recht naar beneden trekken maar iets schuin omhoog naar voren. Ringen/knoop met de ene hand op de plaats houden terwijl je met de andere hand aan de staart trekt. Bij het aanspannen kind een stukje optillen. Na het aanspannen kun je natuurijk ook je kind een stukje optillen en de ringen/knoop naar de gewenste plek draaien.
Dat optillen doe ik inmiddels ook, maar omdat de stof blijft plakken draait het niet zo makkelijk meer als ik ook maar iets heb aangespannen. Maar dat naar beneden trekken doe ik idd wel . Schuin omhoog dus!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_70733745
Je spant een ringsling aan in drie gedeeltes.
De rand/rails van de staart die aan de kant van je lijf hangt trek je parallel aan de bovenrand van het buideltje aan.
Dan het midden van de staart naar het midden van het buideltje.
En tot slot de rand/rails van de staart die aan de buitenkant hangt naar de billen in het buideltje.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:17:47 #103
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70734495
Zie ik het nu goed dat Macka de shortie de andere kant op knoopt dan Webkim het doet?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † dinsdag 7 juli 2009 @ 13:20:14 #104
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_70736503
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:17 schreef Noli. het volgende:
[ afbeelding ] Zie ik het nu goed dat Macka de shortie de andere kant op knoopt dan Webkim het doet?
Ja
Maar het kan allebei.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_70738669
Mijn didymos Jan is er! (vorige week op ebay gewonnen)
Ik dacht, och een 5, da's 4m20, die halve meter zal het verschil niet maken in het knopen aan mijn staarten te zien. Blijkt mijn geleende amazonas 5.20 m lang te zijn ipv 4.60 -vandaag na het knopen met Jan gemeten

T zit nu in een FWCC met de knoop achteraan, is dat minder stevig dan met de knoop vooraan? En hoe stug blijft didymos?

Vind hem gelukkig wel mooi in het echt, want na verschillende actiefoto's wisselde mijn mening van mooi! naar toch maar niet...

[ Bericht 0% gewijzigd door Iksje op 07-07-2009 14:58:25 ]
pi_70739033
Oeps, Iksje!
Als er een platte knoop in zit en je hebt het idee dat T er stevig in zit dan zal hij heus wel veilig en zitten

Een strepen didymos wordt nog een stuk zachter en soepeler en wellicht ook nog wel een beetje langer als de vorige eigenaar hem voor gebruik heeft gewassen
pi_70739525
Het voelt wel stevig aan hoor... van platte knoop had ik nog niet gehoord, straks eens proberen.
En later wordt de doek ook nog gebruikt voor rugdragen, dan is het misschien juist fijn dat hij niet zo lang is.

Hij rook wel frisgewassen toen hij aankwam maar ik heb hem ook nog gauw op een 30-minuten wasje gedraaid, gewoon voor het idee.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juli 2009 @ 14:43:33 #108
141844 Macka66
pi_70739649
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef Iksje het volgende:
Mijn didymos Jan is er! (vorige week op ebay gewonnen)
Ik dacht, och een 5, da's 4m20, die halve meter zal het verschil niet maken in het knopen aan mijn staarten te zien. Blijkt mijn geleende amazonas 5.20 m lang te zijn ipv 4.60 -vandaag na het knopen met Jan gemeten

T zit nu in een FWCC met de knoop achteraan, is dat minder stevig dan met de knoop vooraan? En hoe stug blijft didymos?

Vind hem gelukkig wel mooi in het echt, want na verschillende actiefoto's wisselde mijn mening van mooi! naar toch maar niet...
FWCC is eigenlijk met de knoop achteraan, en dat is stevig genoeg.
En mijn Katja 5 is soepel en zacht. Fijn dat Jan je in het echt zo bevalt!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:21:17 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70744196
Een FWCC doe ik bijna altijd achter af knopen. Vind dat toch fijner dan voor, scheelt weer een laag stof enzow. Voor af knopen is handig als je wilt zitten bijv, geen knoop in je rug. Maar ik mag van Hannah toch nooit zitten als zij in de doek zit

Vandaag lag Didymos Eva op mij te wachten Eindelijk een maat 3! Is toch even zoeken naar wat je een fijne maat vindt. Ik hoop deze veel te gaan gebruiken voor heupdragen en kangaru
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:27:30 #110
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70744466
Schuin omhoog de schuifknoop strak trekken! Briljant!
Balen dat ik alweer teveel last heb van mn rug om te durven heupdragen, maar we gaan em wel onthouden

oh nee, op mn rug afknopen vind ik echt vreselijk! geen overzicht, niet genoeg kracht om de knoop lekker aan te trekken, nah, doe mij maar op de buik afknopen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70746726
voor Bamboe! Wat heb ik heerlijk gedragen tijdens ons weekendje weg in Vlissingen! En veel!

Heel veel bekijks en aan de kant afkeurende blikken maar aan de andere kant ook hele lieve opmerkingen. Pau had ik ook bij me maar het was al zo intens om niet thuis te zijn dat ik het niet eens geprobeerd heb.

Wel een babietje in een millefiori gezien en ook nog iemand met een andere doek. Volgens mij kenden zij elkaar. Ze hadden een consult gedaan en droegen hun 3 maanden oud kindje in de FWCC. Mijn lief heeft een praatje met hen gemaakt. Misschien gaan wij ook een consult doen. Ik vind het toch spannender dan ik dacht en straks moet ik Bamboe missen.

Vandaag vroeg iemand op het CB waar Bamboe vandaan kwam en die heb ik verwezen naar de desbetreffende webshop. Ze vond hem er zo lekker koel uitzien en haar cuddle was zo warm.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70750058
oh jee! Mijn wensdoek staat te koop!

En ik heb Pau en Ultramarin nog zelfs niet eens gedragen!

pi_70751418
Mijn Binana is binnen . Nu kind nog... , maar die komt (volgens mij) niet over de post...
Ach, kan ik mooi Binana nog even een wasbeurtje geven enzo.
Fake it till you make it...
pi_70752977
Pfff, ik de hele dag wachten op mijn Manon Rouge, wordt ie pas om half acht afgeleverd! Nu ligt dochterlief natuurlijk al lekker te slapen.

Maarrr, het is wel een prachtige doek ! Manon zit nu in de was om vanavond mee naar bed te nemen (in de hoop dat ze snel wat zachter wordt). Gaan we morgen de hele dag oefenen!
pi_70763235
Oeke, wat is je droomdoek?
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_70763479
*ook benieuwd is naar de droomdoek!
pi_70763487
Millefiori Stein Nog nooit gevoeld maar ik vind hem sooo moooi!

Hij zal wel duur worden.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juli 2009 @ 23:18:39 #118
141844 Macka66
pi_70763653
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:13 schreef oeke het volgende:
Millefiori Stein Nog nooit gevoeld maar ik vind hem sooo moooi!

Hij zal wel duur worden.
Ik heb er een, en je mag natuurlijk best eens komen voelen
pi_70763898
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:18 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb er een, en je mag natuurlijk best eens komen voelen
Kijk nog een extra reden om na te denken over een draagconsult in Den Haag!

Krijg hier alleen net een veto! Pau is mooier zegt-ie en we hebben te weinig ruimte voor zoveel doeken.

We shall see...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:27:55 #120
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70764056
Zoveel ruimte neemt een doek toch niet in? Als je hem netjes opvouwt tenminste
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70764100
preciesssss
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:30:35 #122
14746 k_i_m
pi_70764172
Waarom moeten hier zoveel mensen toestemming van hun vent hebben voordat ze iets kopen, eigenlijk? Nofi trouwens! .
In my life
Why do I smile
pi_70764192
ik vind al die bloempjes en beestjes maar niets op doeken.. of er moeten hertjes of uiltjes op
pi_70764393
Pssst, dachten jullie toch niet echt he dat ik toestemming vraag voor zoiets. T zou niet in me op komen.

Ik geloof alleen dat ik iets teveel babyspullen ons huisje van 43 vierkante meter insleep.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:38:54 #125
14746 k_i_m
pi_70764513
Oh, maar ik zie het wel vaker, ook op het "andere" forum. Daarom vroeg ik me af of het een soort van running gag is geworden of dat mensen echt serieus overleggen en dan niet zo'n ding mogen kopen .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:38:57 #126
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70764515
Micha vraagt mij ook geen toestemming als ie weer eens een nieuw(e) computer(onderderdeel) koopt. Dus
©Dumbo
pi_70764600
Ik overleg met niemand voor ik wat koop..
Ja mijn moeder, maar die haalt me juist over vaak.
Vanmiddag zei ze me nog dat ik snel een maatje 2 moet komen omdat Pfau veel te lang is
pi_70764690
Goh, je houdt tot op zekere hoogte rekening met je partner, het is tenslotte een deel van het gezinsbudget dat je besteedt...
Hier vindt vriend het overbodig om meer dan 1 doek te hebben. (hij draagt zelfs nauwelijks)
Toen ik hem zei dat ik een geweven doek wou, vond hij het echt kul, "want je hebt al een tricotslen, de sling en de ergo carrier" - drie dragers waar hij zelf overigens blij mee is, elk z'n handigheid, maar het nut van een geweven exemplaar als je een rekkende hebt ontgaat hem voorlopig (hij heeft nog niet gedragen met de geweven doek)

Aan de andere kant heeft hij nog niet door dat er een doek bij is (en daar heb ik ook geen explicietie toestemming voor gevraagd ofzo), en die ligt hier gewoon over de zetel gedrapereerd. Hoeveel doeken zou ik zo kunnen binnensmokkelen?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:44:36 #129
14746 k_i_m
pi_70764746
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:38 schreef texelonia het volgende:
Micha vraagt mij ook geen toestemming als ie weer eens een nieuw(e) computer(onderderdeel) koopt. Dus
Jah, maar jij zat ook een keer op hete kolen toen er meerdere doeken bezorgd zouden worden op een moment dat ie misschien wel thuis zou zijn .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:52:22 #130
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70765012
Ja dat is waar. Maar je moet gewoon geen slapende honden wakker maken. Als ik hem vraag of ie het okay vindt als ik wéér een doek erbij koop, gaat ie nadenken en vindt ie het onnodig. Maar als ik hem gewoon bestel en die doeken zijn er gewoon "opeens" haalt ie z'n schouders op en denkt ie: "heb je haar weer met d'r doeken hoor".

Eva kent ie ook nog niet, en van de kleinsmekker en Zara weet ie ook niks af En ik denk dat ie ook niet weet hoe duur doeken precies zijn...

Maar wat niet weet wat niet deert toch?
©Dumbo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:56:43 #131
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70765173
Mijn lief weet het wel (wat de doeken kosten) en zolang we er geen droog brood door hoeven te eten, vindt hij het oké. Hij heeft geen idee welke doeken ik heb of niet heb, of leen en uitleen en dat zal hem ook worst wezen. Hij vindt het leuk dat ik er lol aan beleef.
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:00:28 #132
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70765305
Hij mag blij zijn dat ik geen 30 paar schoenen en 80 tassen heb zoals de meeste vrouwen
©Dumbo
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:00:56 #133
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70765326
Oh, dat heb ik ook nog eens
Dure klant, ik
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:06:06 #134
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70765502
Kijk, dat bedoel ik! Ik val heus heel erg mee

En als ie toch een keer moeilijk gaat doen, laat ik hem gewoon posts lezen en foto's zien van floortje en webkim enzow.
©Dumbo
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:19:01 #135
14746 k_i_m
pi_70765922
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef texelonia het volgende:
Hij mag blij zijn dat ik geen 30 paar schoenen en 80 tassen heb zoals de meeste vrouwen
Nouja, als je dat nou spaart, of leuk vind om te hebben, en je hoeft er geen droog brood voor te eten? .
In my life
Why do I smile
pi_70768438
Ik vermoed dat meneer hier wel degelijk in de gaten zou hebben als ik er ineens een doek bij zou hebben... En dan is het onzin, hij heeft ook wel enig idee wat die dingen kosten. Dus we doen het gefaseerd... . Ik zou nog wel iets van een yamo oid willen. En die komt er ook vast nog wel... maar nu nog even niet.
Lijkt me namelijk best wel handig met een dreumes die steeds meer wil lopen zelf en de buggy stom vindt... Korte doek zou natuurlijk ook nog kunnen...
Eerst maar eens bevallen en genieten van mn binana, hij vond em wel mooi trouwens! Ben benieuwd of hij er zelf ook mee wil gaan dragen...
pi_70768782
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Waarom moeten hier zoveel mensen toestemming van hun vent hebben voordat ze iets kopen, eigenlijk? Nofi trouwens! .
Toestemming niet, maar zéker wel in overleg. Die krengen zijn gewoon heel duur en dat gaat dan van het budget voor andere dingen af. Hij overlegt duurdere aankopen ook met mij
pi_70770469

Zinnober is nu chocolade! De kleur van Zinnie vind ik prachtig, maar eigenlijk net te licht en te oranje voor mij. Maar chocoladebruin daarentegen...
pi_70770606
wow mooi zeg
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:30:35 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_70770707
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Toestemming heb ik niet echt nodig, maar aangezien ik het prettig vind als Bert ook even overlegd als hij grote bedragen uitgeeft, vind ik dat ik dat ook even hoor te melden/overleggen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70771726
Mooi Owlet!

Bij ons ging het gister zo, ik zie een doek en wil die graag laten zien, hij vind hem niet specifiek heel mooi en zegt dat Pfau mooier is en zoekt nog een argument, namelijk te weinig ruimte
Verder hebben we aparte rekeningen dus als ik hem wil hebben koop ik hem ook.
Hij zijn Apple en muziek pleziertjes, ik mijn schoenen en doeken

Daarnet zei ik trouwens dat ik Bamboe wel zou missen en die neemt blijkbaar niet zoveel plek in want die moest ik maar kopen.
pi_70771923
Veel mooier Owlet! Ik vind die verfprojectjes van jou altijd zo leuk om te volgen.

Ik overleg ook hoor, eigenlijk precies wat Freecell zegt. Ons budget is niet zo heel groot dus als ik vijftien doeken ga kopen hebben we een klein probleempje. Maarrr: mijn man was het helemaal eens met mijn wens om een zomerdoek erbij te kopen dus nu heb ik vandaag *rommeldebommeldebom* een Didymos Amazonit binnengekregen!
Ik heb hem in Polen moeten kopen vanwege niet meer te krijgen in Nederland/Duitsland, maar dat ging eigenlijk heel makkelijk en snel. En de doek is dun Je kijkt er dwars doorheen! Kindje slaapt nog dus ik kan 'm nog niet proberen maar hij voelt heerlijk en ik vind de kleur erg mooi. Jeej!
pi_70773600
ohw owlet, die's gewoon perfect geworden!!!

Dat vind ik wel een erg mooie indio zo!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_70774277
Ik kom weer even binnenstampen met een vraagje: heeft iemand hier al ervaring met of een mening over de Moby Wrap? Ik vind die zachtblauwe met bloemen zo mooi...
Ik kwam 'm tegen op de site van een borstvoedingscentrum en heb heel bijdehand gelijk een mailtje gestuurd over de foto's waarin twee baby's naar voren worden gedragen
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:30:23 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_70774421
owlet, heb je ook een fotootje van je watermeloen? Volgens mij heb ik de foto gemist van de "klare" versie en ik ben stiekem wel erg benieuwd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:04:45 #146
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70777886
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:14 schreef Jore het volgende:

Ik overleg ook hoor, eigenlijk precies wat Freecell zegt. Ons budget is niet zo heel groot dus als ik vijftien doeken ga kopen hebben we een klein probleempje.
Maar je weet toch zelf ook wel of het 'kan' of niet?

Wij hebben een gezamenlijke rekening en daarnaast onze eigen rekening. Wat ik van mijn rekening betaal is mijn zaak...
©Dumbo
pi_70778598
Ik ben helemaal vergeten de doeken te laten zien die ik van mijn vader heb gekregen.
Ze komen dus uit Guatamala, en de eerste is een gebruikte doek. Oorspronkelijk gemaakt als traditionele onderrok maar gebruikt als draagdoek. Hij is heel zacht want al gebruikt, maar er loopt een naad overdwars door en die vind ik een beetje eng wat sterkte betreft.

De tweede vind ik heel mooi maar ook heel stug. Hij is helemaal nieuw. Wassen en erop zitten denk ik. Ik moet hem zelfs nog afwerken aan de zijkanten.

Mijn vader vond het wel erg handig zo'n draagdoek
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:20:12 #148
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70778604
owlet, hij is mooi geworden!

erm, DIBS!

oeke, das ook speciaal idd!
i wil ze wel in actie zien
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:35:26 #149
105850 Fuente
mamamuts
pi_70785914
Owlet, wat mooi weer
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2009 @ 17:37:04 #150
141844 Macka66
pi_70785961
Waarom ik zo van jacqards hou... je hebt twee doeken voor de prijs van een!

stapel 1 is de 'goede' kant, stapel 2 de 'verkeerde' kant
pi_70786041
Macka, wat een leuk idee!!

troel, de watermeloen doek (of meer een Doe-maar-doek ) kan je zien via het linkje in mijn onderschrift.
niet als spam bedoeld, maar ik heb nu geen tijd om foto's te knippen-plakken
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:24:19 #152
108648 cattie
lieve moeder
pi_70789102
Owlet, wat een mooie Zinnober!

Macka, leuke stapel zo.

Ik koop de draagdoeken van mijn eigen geld en hoef dus geen verantwoording af te leggen en overleg ook niet. Ik moet wel de rollende ogen van mijn man aanzien als er een pakje aankomt.
pi_70791746
Binana hangt te drogen op zolder , wat voelt dat anders dan die niet rekkende doeken zeg...
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:14:27 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_70795164
eindelijk heb ik Jakob met dank aan floortje
Fleur heeft hem al even getest en dat ging in een heupzit erg goed. Alleen die lange benen van haar die komen dan wel in de weg te zitten

Wat een mooie plaatjes en een hoop nieuwe dragersters/dragers erbij

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 09-07-2009 07:45:58 ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:52:45 #155
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70798936
Uhm, even jullie mening...

Ik keek wat rond op de site van Didymos en kwam langs de foto's..
En daar zag ik deze:

Kijk ik nu zo scheel of zie ik hier écht een Storch Ulli??
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:57:30 #156
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70799093
©Dumbo
pi_70801648
Lijkt er anders wel heel erg op! Wat een constructie, wonen die mensen in een gymzaal ofzo? Die kleine ligt er wel lekker in denk ik
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:23:27 #158
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70803742
©Dumbo
pi_70807875
Lief is aan het worstelen met de draagdoek... Ik las gisteren op haar Facebook-profiel ineens:
leuk zo'n draagdoek... maar niet als je het alleen moet doen en je kind stampt en terug vecht... stomme romantische plaatjes en YT-filmpjes!!!!!!!!!!!
(O en stampen is schoppen... Da's weer Vlaams dus)

En vanmorgen na mijn reactie dat het een soort van handigheidje is wat je onder de knie moet krijgen, en dat B er misschien ook nog aan moet wennen:
ik had twee keer voetjes overboord...
en een nog harder krijsend en stampend kind. :-(

Dat wordt komend weekend flink aan de slag vermoed ik!
Jammer, want van de week leek het allemaal goed te gaan...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70808340
Het helpt heus als er een partner bij is die wel rustig is.
Mijn eerste knooppogingen waren ook dramatisch te noemen, zelfs met huilen tot gevolg, want waarom lukte dat nu niet, en waarom wou mijn lieve kind niet bij mij in de doek??? (ja, net bevallen, nog steeds een emotioneel vat dus )
Nu kan ik erom lachen als ik eraan terugdenk, maar toen was het echt serieus, ik wilde zo graag dat het lukte. Het zag er inderdaad zo simpel uit maar ik kreeg het niet voor mekaar...
Vriendlief heeft me meer dan eens tot rust gebracht omdat ik van dat draagdoekgedoe overstuur raakte. (bij hem lag ze wel graag in de doek, hij wist dus hoe hij moest knopen)

Hier is het dragen pas echt goed gegaan (had alleen een rekbare doek toen) vanaf het punt dat ze rechtop met de beentjes uit de doek kon. Die knoop lukte me vlot en mijn dochtertje vond het plots wel fijn om bij mij te zitten (de kommahouding vond ze niks en de foetushouding met beentjes in de doek lukte me niet)

Beetje lang en warrig geschreven, maar gewoon om aan te tonen dat niet elke vrouw in 1-2-3 met zo'n doek overweg kan en dat jouw steun wel fijn kan zijn volgend weekend.
pi_70808664
Ik wil de nieuwe indio, maar ik wil een maatje 2
En volgens mij is dat echt een Ulli hoor.
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:43:39 #162
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70809304
Wie weet komen andere maten nog wel eens bij de Sonderpreise MamsX, is wel vaker gebeurd volgens mij.

Pandora, oefening baart kunst! In het begin is het ook gewoon lastig hoor. Wat Iksje schrijft herken ik ook erg. Ik ben ook weleens tot huilens aan toe bezig geweest omdat het niet wilde lukken. Later nog eens proberen was voor mij dan het beste. En Hannah moest in het begin ook bijna altijd huilen tijdens het knopen. Pas als alles goed zat én we gingen lopen werd ze stil.
Sinds deze week gaat ze netjes rustig tegen me aan liggen zodat ik kan knopen
En als ze ietsje groter en dus steviger worden, knoopt het ook alweer makkelijker.
©Dumbo
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:44:19 #163
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70809328
Ik heb ze allebei besteld trouwens, die nieuwe linnen Indio's Kon niet kiezen
©Dumbo
pi_70810100
Thanks Iksje en Tex,
Ik vond het zelf eigenlijk niet zo heel moeilijk, dat knopen an sich. Oke, ik had geen tegenstribbelende baby om erin te prutsen, maar het knopen zelf vond ik best logisch.
Maar we gaan komend weekend hopelijk lekker aan de knoop!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70811724
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:44 schreef texelonia het volgende:
Ik heb ze allebei besteld trouwens, die nieuwe linnen Indio's Kon niet kiezen
beide?
Ik zie er maar 1
( of is die ene al weer uitverkocht?)
PICS please??
pi_70813307
Ik zie er ook maar 1, waar ik niet echt wild van ben...
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:47:21 #167
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70813795
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:51 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

beide?
Ik zie er maar 1
( of is die ene al weer uitverkocht?)
PICS please??
Er waren er 2, eentje is al uitverkocht idd. En ik heb de betaling pas later gedaan omdat ik snel weg moest, dus ik hoop maar dat de bestelling goed is gegaan...

©Dumbo
pi_70814099
Ik vind ze dus wel erg mooi.
Ik twijfel of ik langer wacht voor een maatje 2 bij de Sonderangebote
Of nu een Elise mt 2 koop of een Wellen mint mt2 of toch een ander
pi_70816447
Die vind ik er mooier uitzien Tex . Hopelijk is het goed gegaan met je bestelling!
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:14:23 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70816946
Ja die vind ik ook mooier. Maar die hadden ze alleen in maat 5 en 6. En ik wilde liever maat 4, en Zink was er wel in maat 4. En nou ja toen heb ik ze allebei dus maar besteld...
©Dumbo
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:16:07 #171
14746 k_i_m
pi_70819304
Ben je dan niet bang dat als je liever maat 4 wilde en je nu een maat 5 koopt omdat er niks anders meer was dat je dat ding weer snel aan de kant gooit?
In my life
Why do I smile
pi_70819431
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Deze dus, kan met rekkende en geweven doek:

Macka!
Graeme wou maar niet ophouden met huilen, dus ik dacht laat ik het filmpje van Macka er even bijpakken en die draagdoek dan toch maar eens uit gaan proberen. Huilend ging ie erin, maar hij was gelijk stil! Wow! En het is zo gezellig ook!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 17:29:08 #173
141844 Macka66
pi_70819861
Leuk Tessie! En als je Graeme nog eens zat bent wil ik 'm graag adopteren

In het kader van tel uw zegeningen uit je winst je doeken nou eens heb ik ook een foto gemaakt van mijn niet-jacqard doeken. Het is een hoge foto geworden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:33:57 #174
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70820038
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:16 schreef k_i_m het volgende:
Ben je dan niet bang dat als je liever maat 4 wilde en je nu een maat 5 koopt omdat er niks anders meer was dat je dat ding weer snel aan de kant gooit?
Ik heb een maat 6 genomen, die maat is altijd handig vind ik. En ik kan ze altijd weer verkopen
©Dumbo
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:36:01 #175
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70820114
Ik kan wel zien naar welke kleuren jouw voorkeur uitgaat Macka Mooi
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 17:42:12 #176
141844 Macka66
pi_70820324
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan wel zien naar welke kleuren jouw voorkeur uitgaat Macka Mooi
Mijn voorkeur gaat vooral uit naar alles wat niet erg roze, wit, bruin of knalturquoise is
maar in het echt zijn m'n doeken wel net wat knaller dan op de foto
pi_70820351
Wow Macka!
pi_70821311
Mooi!

Welke indio ligt er onder ficus?

En ik heb ook zink indio OTW, die gaat in een verfbad!
pi_70821544
en weer weg.

[ Bericht 97% gewijzigd door fIoortje op 09-07-2009 20:35:14 ]
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 18:23:17 #180
141844 Macka66
pi_70821638
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:13 schreef fIoortje het volgende:
Mooi!

Welke indio ligt er onder ficus?

En ik heb ook zink indio OTW, die gaat in een verfbad!
Onder Ficus ligt Maja's tover Zinnober En die gaat van z'n langzalzeleven niet in een verfbad!
pi_70821707
Echt? Zinnober?
Die komt morgen binnen!
pi_70821777
Wauw dames! Echt mooi!

Tessie, wat goed van jou. Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen, dus Kobus ligt weer in de kommahouding bij me. Maar dan wel het liefst met zijn hoofd eruit gewurmd. Kobus is liefhebber van half in de doek.
pi_70821790
Floortje!
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 18:29:14 #184
141844 Macka66
pi_70821794
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:25 schreef fIoortje het volgende:
Echt? Zinnober?
Die komt morgen binnen!
Zinnober
Maar jij deed toch geen wol?
Als 'ie je niet bevalt wil ik 'm wel Ik heb nu een maat 4.
pi_70821899
Mooi hoor Macka! En jij moet zinnober ook echt nevernooit verven! Hij staat veels te leuk bij rode haren
pi_70821904
Ik deed inderdaad geen wol. Maar zinnober is mooi en ik wil gewoon proberen of het erg kriebelt of dat het meevalt.

Ik zal aan je denken als 'ie te veel kriebelt! Het is een maat 5.
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 18:38:24 #187
141844 Macka66
pi_70822062
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:33 schreef owlet het volgende:
Mooi hoor Macka! En jij moet zinnober ook echt nevernooit verven! Hij staat veels te leuk bij rode haren
Een Zinnober verwerken in een bijzondere jurk, mag dat wel?
pi_70822100
Oh, ik heb net een Bamboe besteld!
Ik krijg pijn in mijn buik dat deze zo weg moet.

Misschien doe ik wel een verfje...
pi_70822105
@ Macka: Tuurlijk! Tof!

Mijn jochie wordt/is ook rossig, valt vooral op in zonlicht

@ Oeke:
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:41:08 #190
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70822141
oeke wat leuk dat bamboe jullie zo goed bevalt dat jullie hem nu ook zelf kopen!
©Dumbo
pi_70822151
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:38 schreef Macka66 het volgende:
Een Zinnober verwerken in een bijzondere jurk, mag dat wel?
Wat ga je doen?
Word hier meteen nieuwsgierig!
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 18:54:13 #192
141844 Macka66
pi_70822562
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef oeke het volgende:

[..]

Wat ga je doen?
Word hier meteen nieuwsgierig!
* Macka66 humt de bruidsmars
Volgend jaar augustus. Tijd zat om nog een Zinnober te vinden.
pi_70822680

Wat leuk! Gefeliciteerd!

Volgens mij staat er nog een op gbay!

Ja, snel even gekeken en er staat er een maat 5!
pi_70822896
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:54 schreef Macka66 het volgende:

[..]

* Macka66 humt de bruidsmars
Volgend jaar augustus. Tijd zat om nog een Zinnober te vinden.
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:05:59 #195
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70822965
Macka wat leuk! Gefeliciteerd! En wat gaaf om een draagdoek in de trouwjurk te verwerken c
©Dumbo
pi_70823099
Macka wat leuk!! En het jurk idee is ook echt heel leuk
pi_70824222
Macka
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:47:12 #198
14746 k_i_m
pi_70824325
Alvast gefeliciteerd Macka! .
In my life
Why do I smile
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:58:38 #199
108648 cattie
lieve moeder
pi_70824747
Gefeliciteerd Macka! Zinnober is niet moeilijk te vinden. In een Duitse webshop hebben ze hem ook nog.

Die Kupfer linnen was erg verleidelijk. Maar ik heb het niet gedaan, goed he? En nu twijfel ik over Zink, 50% linnen wil ik ook wel eens voelen.

Mijn Katja met wol is al bijna een week onder weg. Ik wil knuffelen!
pi_70825070
Macka wat leuk, gefeliciteerd!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')