Ik wil meer katoenen luiers kopen en wat minder doeken ongebruikt in een mand hebben liggen. Het volgende mag dus weg:
Choco-zinnober (met wol)Geverfd met levensmiddelenkleurstof en absoluut niet vervilt.
Maat 6 (net nagemeten en hij is 4.84 aan de ene rail en 4.79 aan de andere rail).
![]()
¤75,-
----
BBslen Strawberry stripes490 cm, al heel erg soepel en dun geworden maar nog steeds erg draagkrachtig. Lekker breed dus een heerlijke peuterdoek.
![]()
¤55,-
----
Girasol 26 ringslingIk heb het weer eens geprobeerd maar ik ben gewoon geen ringslingmens. Nauwelijks gebruikt.
![]()
¤45,-
------
Didymos Olaf maat 5Supersoepel maar er zitten al vanaf de vorige eigenaar kreukels in die er lastig uit gaan en op die kreukels is hij een tikkie vervaagd. Op de foto kan je de vage vouwen zien in Avalons nek. Het is niet dramatisch maar ze zijn wel zichtbaar.
![]()
¤30,-
----
Didymos rode blaadjes maat 4Nauwelijk gebruikt, een actiefoto moet ik nog even maken maar het is de zesde van boven op deze foto:
![]()
Een voorbeeldje van het blaadjespatroon kan je
*hier* zien.
¤55,-
----
Didymos Katja 2,5 meterDeel van een maat 7, zonder middenmarkering en dus iets korter dan een maat 2.
Een actiefoto moet ik nog maken maar het is de zesde doek van onder op de foto hierboven.
Een voorbeeldje van het patroon van Katja kan je
*hier* zien.
¤30,-
----
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prijzen zijn zonder verzendkosten. Wij hebben een rookvrij huis, de huisdieren komen niet in contact met de doeken maar een verdwaalde haar is mogelijk.