quote:Feyenoord heeft te kennen gegeven dat het fout zat omtrent het kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen Ajax. De Klassieker zou de komende vijf jaar zonder publiek worden afgewerkt, maar de webmaster van de Rotterdamse club had de kaartjes voor het treffen op 1 november 2009 te koop gezet.
Inmiddels heeft de club doorgegeven dat het hier om een fout ging.
De wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord zal de komende vijf jaar zonder uitpubliek gespeeld worden. Dit kwamen de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam in de loop van het seizoen overeen met de KNVB na terugkerende problemen tussen beide supportersgroepen.
Dat begrijp ik niet. Er is nog genoeg werk aan de winkel bij de Ajax selectie:Pquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:48 schreef Nashje het volgende:
Die video-analist van az blijft toch in Alkmaar. Staat in het AD van vandaag dat Verver tóch bij AZ blijft. Hij was vorige week begonnen bij Ajax, maar zag in verhouding met AZ te weinig mogelijkheden voor zijn werkzaamheden.
Die Luis op het eindquote:
Zonde om te zien dat AZ daarin veel verder is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:48 schreef Nashje het volgende:
Die video-analist van az blijft toch in Alkmaar. Staat in het AD van vandaag dat Verver tóch bij AZ blijft. Hij was vorige week begonnen bij Ajax, maar zag in verhouding met AZ te weinig mogelijkheden voor zijn werkzaamheden.
quote:Per slot van rekening heb ik in het AD en de Telegraaf ook de grootst mogelijke onzin over Elia gelezen. Daar prik ik in ieder geval doorheen en ik kan het weten, want de mediawereld heeft geen geheimen voor mij.
Kop van het artikel (in de krant dan) is: Analist Verver blijft toch bij Ajax.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:48 schreef Nashje het volgende:
quote:'Ajax toont interesse in Inter-verdediger Rivas'
En daar komt de volgende naam alweer van een mogelijke nieuwe Ajacied: De website FC Inter News meldt dat Ajax meer dan interesse zou hebben in de verdediger van Inter. Rivas die het afgelopen seizoen nauwlijks gespeeld heeft mag weg bij Inter. Ajax zou niet de enige geinteresseerde club zijn. Ook verschillende clubs uit de Serie A zouden geinteresseerd zijn, waaronder Livorno.
AjaxF-side.NL
De 26-jarige Rivas heeft een marktwaarde van 4 miljoen euro, hoeveel inter voor hem wil is onduidelijk. Inter overweegt om hem te ruilen tegenover een talent van de Ajax-kweek.
Dan snap ik er niets meer van. Eventjes informeren dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kop van het artikel (in de krant dan) is: Analist Verver blijft toch bij Ajax.![]()
Ik denk concreet. V/d Boog vertelt zoiets niet voor niets (lijkt mij) en hij noemde ook iets van dat het 'opportunity' was voor Onyewu oidquote:Ben benieuwd hoe concreet Onyewu is. Zou toch graag hebben dat er al met hem gesproken is.
Ze kunnen dan beter die David Silva halen. Die is misschien nog wel beter dan Joaquin.quote:
Ik zou david villa uitnodigen voor een stagequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze kunnen dan beter die David Silva halen. Die is misschien nog wel beter dan Joaquin.
Dan had ik hem eerst gekocht in FMquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:08 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik zou david villa uitnodigen voor een stage
Kun jij wel prima vinden, maar misschien hebben ze bij Ajax wel andere plannen. En ja, Prediger is een defensieve middenvelder. Wordt vergeleken met Gago.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:23 schreef Dvm86 het volgende:
-Onyewu
-Obradovic
-Aanvallende middenvelder
-(vleugel)spits
Lijkt me prima. Die Prediger is toch een verdedigende middenvelder?
Ik zou deze jongen wel graag met Enoh zien spelen op het middenveld, twee van die bijtertjes. Desondanks hebben we al zoveel verdedigende middenvelders.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kun jij wel prima vinden, maar misschien hebben ze bij Ajax wel andere plannen. En ja, Prediger is een defensieve middenvelder. Wordt vergeleken met Gago.
Heb jij 'm al ooit zien spelen? Zou graag wat meer te weten komen over Prediger.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik zou deze jongen wel graag met Enoh zien spelen op het middenveld, twee van die bijtertjes. Desondanks hebben we al zoveel verdedigende middenvelders.
Valt niet zo heel veel te vinden over deze 22 jarige (bijna 23) speler. 184cm hoog, 80 kg volgens de sites..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb jij 'm al ooit zien spelen? Zou graag wat meer te weten komen over Prediger.
Nee precies, maar Dvm ziet 'm graag langs Enoh spelen omdat we dan 2 bijtertjes hebben. Op basis waarvan ziet hij dit zo graag?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Valt niet zo heel veel te vinden over deze 22 jarige (bijna 23) speler. 184cm hoog, 80 kg volgens de sites..
Geen idee, maar dat is toch zo'n beetje de standaard reactie bij een gerucht?quote:
Men was anders niet zo positief over Elia en Cissequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is toch zo'n beetje de standaard reactie bij een gerucht?
Donald:quote:
quote:Mooie dingetje
Vertonghenquote:
Waarschijnlijk heeft Dvm toegang tot de argentijnse competitie en pikt hij regelmatig een wedstrijd mee?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee precies, maar Dvm ziet 'm graag langs Enoh spelen omdat we dan 2 bijtertjes hebben. Op basis waarvan ziet hij dit zo graag?
CLC 180 Krompessor.quote:
Itt Cvitanich heb ik deze speler niet echt gevolgd. Ik zal eens wat informatie gaan inwinnen bij wat vrienden in Argentinië.:)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Dvm toegang tot de argentijnse competitie en pikt hij regelmatig een wedstrijd mee?
Zonder lullig te willen doen is de scouting van Ajax nou ook niet echt iets om op te vertrouwen de laatste jaren.![]()
Het is allang mooi dat ze weer eens met een niet-eredivisie of internationaal zeer gewilde (en dus bekende) speler aan komen zetten.
Ook al is het een gerucht dat alleen in de minder betrouwbare media voorkomt.
Zou mooi zijn, want ben wel benieuwd naar die Prediger. Is niet voor niets opgeroepen door Maradona.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Dvm toegang tot de argentijnse competitie en pikt hij regelmatig een wedstrijd mee?
Klopt. Als er uberhaupt nog een scouting is.quote:Zonder lullig te willen doen is de scouting van Ajax nou ook niet echt iets om op te vertrouwen de laatste jaren.![]()
Ajax is eindelijk weer in het buitenland bezig ja. Obradovic en Onyewu is toch weer een keertje wat anders dan 7-uur-bord-op-schoot-scouten. Klinkt in ieder geval eindelijk weer positief.quote:Het is allang mooi dat ze weer eens met een niet-eredivisie of internationaal zeer gewilde (en dus bekende) speler aan komen zetten.
Ook al is het een gerucht dat alleen in de minder betrouwbare media voorkomt.
Dat bestuur zit er pas net. Beetje voorbarig om alles voor de zoveelste keer om te gooien.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Begint wel kansloos te worden weer zo ja.
Zou het dan toch zijn wat Cruijff zegt, het bestuur is rot?
Wat begint kansloos te worden?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Begint wel kansloos te worden weer zo ja.
Zou het dan toch zijn wat Cruijff zegt, het bestuur is rot?
Denk je?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat we nu 15 spelers geprobeerd hebben te halen en dat ze alle 15 niet willen denk ik
Hey Dario wegwezenquote:
Dat niet, maar zijn bijnamen zijn veelbelovend:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb jij 'm al ooit zien spelen? Zou graag wat meer te weten komen over Prediger.
Wie zit er nu op Kennedy ofzo te wachten? Niemandquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:08 schreef Nashje het volgende:
Waarom wordt er trouwens niemand verkocht? Jol heeft nu kunnen trainen met alles en iedereen en het is algemeen bekend dat Ajax te hoog zit qua salarissen. En dan willen ze nog 2 a 3 versterkingen halen.
Niemand wil ze hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:08 schreef Nashje het volgende:
Waarom wordt er trouwens niemand verkocht? Jol heeft nu kunnen trainen met alles en iedereen en het is algemeen bekend dat Ajax te hoog zit qua salarissen. En dan willen ze nog 2 a 3 versterkingen halen.
Vertonghenquote:
Kan me niet voorstellen dat Sparta zo iemand zou afkeuren. Gewoon gratis aanbieden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wie zit er nu op Kennedy ofzo te wachten? Niemand
Ok, maar dan nog voelt zo'n Kennedy zich dan weer 'te groot' voor Sparta.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Sparta zo iemand zou afkeuren. Gewoon gratis aanbieden.
Aissati aast op een transfer naar Spanje of Italië. Kunnen we er nog wel bij hebbenquote:
Ik las zonet dat Man utd hem bezig is te contracterenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:19 schreef Houniet het volgende:
HAHA net iemand op msn over Ajax en Michael Owen!
Mooi hé !quote:
Kennedy moet maar gewoon eens de realiteit onder ogen zien. Als ik Ajax was zou ik gewoon net als az handelen. Je moet vertrekken, komt niet meer bij het eerste terecht en krijgt 3 dagen de tijd om een club te vinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog voelt zo'n Kennedy zich dan weer 'te groot' voor Sparta.
Die jongen kan gewoon niet normaal doen.quote:
Ik vind het wel mooi om te zien (en te lezen) hoe Dario in de groep lijkt te liggen. Die jongen lijkt zich echt snel aangepast te hebben, en dat is best knap als je vanuit Argentinie komt.quote:
Inderdaad, volgens mij zorgt hij wel voor een goede sfeer daarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om te zien (en te lezen) hoe Dario in de groep lijkt te liggen. Die jongen lijkt zich echt snel aangepast te hebben, en dat is best knap als je vanuit Argentinie komt.
Bijnamen moet je niet op afgaan.. volgens mij heeft Twente "de Beckham van Irak" gecontracteerd, nou... op basis van de confederationscup zegt dat meer over de rest van het niveau in Irak dan over Akram.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat niet, maar zijn bijnamen zijn veelbelovend:
De magier en de hond zijn zijn bijnamen, wat zich voor mij vertaald in een bijtende maar technisch-vaardige speler. Verder heb ik de beste man nooit zien spelen, maar samen met Enoh klinkt mij toch als muziek in de oren. Lekker agressief met Aissati voor de technische hoogstandjes.
Ik vind het meer het schoolvoorbeeld van Geluk bij ongelukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is wel echt dubbele fail. En een kutaankoop willen doen en dan ook nog te laat zijn
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:30 schreef Houniet het volgende:
Op Youtube iemand over Ajax Cape Town:
"afschaffen die neppe zooi enige die ooit goed was en ervandaan kwam was pienaar en zie waar die eindigde enoh gaat ook niks worden
wat een kut beleid weer ik weet nu al dat het weer niks gaat worden
iedereen die er nu zit moet dood
johan cruijf moet het alleenheerschap krijgen
AJAX is geen opleidingsclub voor C teams in het buitenland en cape town is een opleidingsclub voor een opleidingsclub
ik bedoel JAN JAAKE OF HOE JE OOK HEET DIE ER NU ZIT TEL JE DAGEN MAAR
Urzaiz - El Tanque.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bijnamen moet je niet op afgaan.. volgens mij heeft Twente "de Beckham van Irak" gecontracteerd, nou... op basis van de confederationscup zegt dat meer over de rest van het niveau in Irak dan over Akram.![]()
De magier en hond kan natuurlijk ook zijn omdat hij vaak onzichtbaar is en blaft maar niet bijt.
quote:
Comments op Youtubequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:30 schreef Houniet het volgende:
Op Youtube iemand over Ajax Cape Town:
"afschaffen die neppe zooi enige die ooit goed was en ervandaan kwam was pienaar en zie waar die eindigde enoh gaat ook niks worden
wat een kut beleid weer ik weet nu al dat het weer niks gaat worden
iedereen die er nu zit moet dood
johan cruijf moet het alleenheerschap krijgen
AJAX is geen opleidingsclub voor C teams in het buitenland en cape town is een opleidingsclub voor een opleidingsclub
ik bedoel JAN JAAKE OF HOE JE OOK HEET DIE ER NU ZIT TEL JE DAGEN MAAR
Of hij stinkt uit zijn bek en goochelt een beetje in zijn vrije tijd....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
De magier en hond kan natuurlijk ook zijn omdat hij vaak onzichtbaar is en blaft maar niet bijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |