quote:Feyenoord heeft te kennen gegeven dat het fout zat omtrent het kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen Ajax. De Klassieker zou de komende vijf jaar zonder publiek worden afgewerkt, maar de webmaster van de Rotterdamse club had de kaartjes voor het treffen op 1 november 2009 te koop gezet.
Inmiddels heeft de club doorgegeven dat het hier om een fout ging.
De wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord zal de komende vijf jaar zonder uitpubliek gespeeld worden. Dit kwamen de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam in de loop van het seizoen overeen met de KNVB na terugkerende problemen tussen beide supportersgroepen.
Dat begrijp ik niet. Er is nog genoeg werk aan de winkel bij de Ajax selectie:Pquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:48 schreef Nashje het volgende:
Die video-analist van az blijft toch in Alkmaar. Staat in het AD van vandaag dat Verver tóch bij AZ blijft. Hij was vorige week begonnen bij Ajax, maar zag in verhouding met AZ te weinig mogelijkheden voor zijn werkzaamheden.
Die Luis op het eindquote:
Zonde om te zien dat AZ daarin veel verder is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:48 schreef Nashje het volgende:
Die video-analist van az blijft toch in Alkmaar. Staat in het AD van vandaag dat Verver tóch bij AZ blijft. Hij was vorige week begonnen bij Ajax, maar zag in verhouding met AZ te weinig mogelijkheden voor zijn werkzaamheden.
quote:Per slot van rekening heb ik in het AD en de Telegraaf ook de grootst mogelijke onzin over Elia gelezen. Daar prik ik in ieder geval doorheen en ik kan het weten, want de mediawereld heeft geen geheimen voor mij.
Kop van het artikel (in de krant dan) is: Analist Verver blijft toch bij Ajax.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:48 schreef Nashje het volgende:
quote:'Ajax toont interesse in Inter-verdediger Rivas'
En daar komt de volgende naam alweer van een mogelijke nieuwe Ajacied: De website FC Inter News meldt dat Ajax meer dan interesse zou hebben in de verdediger van Inter. Rivas die het afgelopen seizoen nauwlijks gespeeld heeft mag weg bij Inter. Ajax zou niet de enige geinteresseerde club zijn. Ook verschillende clubs uit de Serie A zouden geinteresseerd zijn, waaronder Livorno.
AjaxF-side.NL
De 26-jarige Rivas heeft een marktwaarde van 4 miljoen euro, hoeveel inter voor hem wil is onduidelijk. Inter overweegt om hem te ruilen tegenover een talent van de Ajax-kweek.
Dan snap ik er niets meer van. Eventjes informeren dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kop van het artikel (in de krant dan) is: Analist Verver blijft toch bij Ajax.![]()
Ik denk concreet. V/d Boog vertelt zoiets niet voor niets (lijkt mij) en hij noemde ook iets van dat het 'opportunity' was voor Onyewu oidquote:Ben benieuwd hoe concreet Onyewu is. Zou toch graag hebben dat er al met hem gesproken is.
Ze kunnen dan beter die David Silva halen. Die is misschien nog wel beter dan Joaquin.quote:
Ik zou david villa uitnodigen voor een stagequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze kunnen dan beter die David Silva halen. Die is misschien nog wel beter dan Joaquin.
Dan had ik hem eerst gekocht in FMquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:08 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik zou david villa uitnodigen voor een stage
Kun jij wel prima vinden, maar misschien hebben ze bij Ajax wel andere plannen. En ja, Prediger is een defensieve middenvelder. Wordt vergeleken met Gago.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:23 schreef Dvm86 het volgende:
-Onyewu
-Obradovic
-Aanvallende middenvelder
-(vleugel)spits
Lijkt me prima. Die Prediger is toch een verdedigende middenvelder?
Ik zou deze jongen wel graag met Enoh zien spelen op het middenveld, twee van die bijtertjes. Desondanks hebben we al zoveel verdedigende middenvelders.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kun jij wel prima vinden, maar misschien hebben ze bij Ajax wel andere plannen. En ja, Prediger is een defensieve middenvelder. Wordt vergeleken met Gago.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |