ik had ook een iets ander beeld van 'onbeperkt internet'quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:49 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een poster gevonden voor boven mijn bed!
Je moet wel zelf even je scherm een kwartslag draaien
[ Afbeelding ]
tekst klopt niet, er had 'drumbaas' moeten staan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:49 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
Uit een blaadje over mensen waar een steekje bij los zit, en dan een artikel over mensen die weer teruggekeerd zijn in de samenleving.quote:
Ik weet niet wie die gast is maar ik had hem dat proefverlof opzeker geweigerdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:06 schreef koei het volgende:
[..]
Uit een blaadje over mensen waar een steekje bij los zit, en dan een artikel over mensen die weer teruggekeerd zijn in de samenleving.
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:49 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
Da's potver een sexy baas!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:49 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik als foto-behangquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's potver een sexy baas!
Met die boven je bed kom jij je nest niet meer uit koei!
Damn wat een geile donder!
LOL, crimineelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hahahaha
Ben nu alle nummers van Rock Band 1 aan het importeren in Rock Band 2, zodat RB1 morgen weer terug naar de winkel kan![]()
Hoezo slaat nergens op? Wat hij zegt is heel normaal hoor: hoe groter je bedrijf hoe moeilijker je persoonlijke aandacht aan je klanten kunt geven.quote:
En mijn zusje speelt dead space so what's youre pointquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:30 schreef SkyChat het volgende:
[..]
LOL, crimineel
Luister dan.. dus ik naar de stad on Shaun White te kopen, ging m'n vriendin ook maar even mee.. kleding, terrasje pakken lalala, zegt ze: hey dan koop ik lekker ook 2 games
Ik zeg: Joh, leuk
Wat denk je dat ze pakt?
Halo 3
Skate 2
En wie mocht er weer afrekenen![]()
Maar ik heb eindelijk Shaun White Snowboarding!!!![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:30 schreef SkyChat het volgende:
[..]
LOL, crimineel
Luister dan.. dus ik naar de stad on Shaun White te kopen, ging m'n vriendin ook maar even mee.. kleding, terrasje pakken lalala, zegt ze: hey dan koop ik lekker ook 2 games
Ik zeg: Joh, leuk
Wat denk je dat ze pakt?
Halo 3
Skate 2
En wie mocht er weer afrekenen![]()
Maar ik heb eindelijk Shaun White Snowboarding!!!![]()
Goed om te weten dat je zusje 's nachts over straat durftquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En mijn zusje speelt dead space so what's youre point
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En mijn zusje speelt dead space so what's youre point
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |