Hier in den haag is het bewolkt...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:49 schreef koei het volgende:
Hier schijnt de zon alweer
Ik ben in een goede bui!
ik zit aan de werkende kant, dat is altijd de slechtste kant van een stadquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:56 schreef koei het volgende:
dan zit je aan de slechte kant van Den Haag Tain, mijn tuin ligt toch echt in de zon momenteel!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb zo ongelofelijk weinig zin in werken dat ik gewoon vrijwillig nieuws aan het posten ben
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef koei het volgende:
Ja dat is ook niet zo gek als je al een week niet gedouched hebt!
Geen week... afgelopen zondag nog!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef koei het volgende:
Ja dat is ook niet zo gek als je al een week niet gedouched hebt!
Gelukkig staat de wind dan de goede kant opquote:
Vetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat ik een deel van de administratie erbij mag doen, zo krijg ik onderhand steeds meer en meer taken erbij bij de apotheekgaat echt lekker daar de laatste tijd
en ik had me contract voor onbepaalde tijd al binnen
hopelijk krijg ik ook nog eens uren erbij
quote:Onkruid wieden met vlammenwerper gaat mis
Uitgegeven: 3 juli 2009 14:29
Laatst gewijzigd: 3 juli 2009 14:29
TANGSTEDT - Een Duitser die met een vlammenwerper het onkruid wilde wieden in zijn tuin, heeft daarbij per ongeluk ook zijn huis in brand gestoken.
Dit heeft de politie in de Noord-Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein vrijdag gemeld.
De 57-jarige man zette bij het afbranden van onkruid een heg in lichterlaaie. De vlammen sloegen over naar de tuinschuur.
De brandende tuinschuur zette vervolgens het dak van het woonhuis in brand. De man probeerde vergeefs de brand in te tomen met zijn tuinslang. Zeven brandweerlieden kwamen er aan te pas om het vuur te doven.
Het huis is door het onhandigheidje onbewoonbaar geworden.
Zo'n ding heb ik ook zijn best tof maar ik heb nog nix af laten fikken..quote:
gewoon stom magazijn werk, maar nog altijd beter dan niksquote:
Voor een paar weken is dat goed te doen iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
gewoon stom magazijn werk, maar nog altijd beter dan niks
Dankjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
gewoon stom magazijn werk, maar nog altijd beter dan niks
via de gemeente, ik moest eerst dom een robot vullen, maar nu krijg ik dus meer verantwoordelijkheden. Ik ben ondertussen al verantwoordelijk voor het magazijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vet![]()
Hoe ben je daar ooit gekomen eigenlijk?
gelukkig ben ik het me je oneensquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor een paar weken is dat goed te doen idd
Ik heb nog een keer bij m'n stage ooit 2/3 van de tijd in het magazijn gestaan![]()
Ik ben nog aan het nadenken... Dat gaat nooit zo snel bij mijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef Poit het volgende:
Fucking lekker zonnetje hier!
Ben wel een beetje gaar.. om 8:45 begonnen.. nu pas lunch. Stervende hoere onderbezetting!
Oh koei! wat ga je doen met je mobiel? de HIlights zijn bijna afgelopen!
ach onweer: het begint flitstend maar het eindigd altijd met gedonderquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:32 schreef RitseB het volgende:
Het gaat hier net overheen, ik wil ook onweer
Toen ik in de winkel werkte had ik altijd pas lunch om 14:30... (alleen ging ik dan wel bijna altijd een uur ipv 3 kwartier....het voordeel van de laatse pauze nemen...)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef Poit het volgende:
Fucking lekker zonnetje hier!
Ben wel een beetje gaar.. om 8:45 begonnen.. nu pas lunch. Stervende hoere onderbezetting!
Oh koei! wat ga je doen met je mobiel? de HIlights zijn bijna afgelopen!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ach onweer: het begint flitstend maar het eindigd altijd met gedonder
Nee, tot en met zondag las ik gisteren dacht ik. Dat is dus nog 2 dagen denkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:53 schreef Poit het volgende:
Die aanbieding met i-net voor 1 euro duurt volgens mijn collea van Hi niet lang meer..
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:56 schreef lkb9000 het volgende:
Neem geen Hi-internet, daar krijg je spijt van
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:56 schreef lkb9000 het volgende:
Neem geen Hi-internet, daar krijg je spijt van
Dat bedoel ik ja, die is zo fucking traag en de datalimiet is ook klotequote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:01 schreef koei het volgende:
niet internet internet he, maar telefoon internet
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, die is zo fucking traag en de datalimiet is ook klote
quote:HI (19/1)
Let op: je gebruikt gemiddeld 00335,5 MB en dat is meer dan volgens de Fair Use Policy mag. Ga je weer over je bundel heen, dan kan Hi de bundel stopzetten
Je mag bij hi je telefoon niet als modem gebruiken... en ik ging spelletjes downloaden voor scummvm en ik had er een torrent client opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:07 schreef koei het volgende:
Maar hoeveel internet je dan op je telefoon? Ik heb een laptop, dus ik ga niet vanuit bed nog even internetten ofzo, het is puur voor als ik niet thuis ben
Ja, dat is dus je eigen foutquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Je mag bij hi je telefoon niet als modem gebruiken... en ik ging spelletjes downloaden voor scummvm en ik had er een torrent client op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |